Uzliku uz standarta diskiem bez problēmām. Rēķinies ar to, ka sakarā ar lielāku massu čakarēs piekares elementus.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uzliku uz standarta diskiem bez problēmām. Rēķinies ar to, ka sakarā ar lielāku massu čakarēs piekares elementus.
www.reifen-direkt.lv/product/Bridgestone/DriveGuard-RFT/R-316480
Vairāk drebina piekari, jo sliktāk amortizē un var nepamanīt, ka laiž gaisu, jo tā cietā mala jau to riepu reāli tur, regulāri jāpārbauda spiediens, ja tā TMS nav. Iespējams, dēļ tās malu cietības sliktāk piekļaujas diskam.
Ja ir pabraukts ar tukšu, no iekšpuses tā riepa sāk gabaliem atslāņoties. Noņemot riteni, grab, it kā tur būtu zirņi. Piekabes riepai bija pabraukts ar tādu.
www.reifen-direkt.lv/t%C4%93rauda-rite%C5%86i
www.tmstireandauto.com/Auto-Repair/tire-pressure-monitoring-system-tpms
}There are two types of Tire Pressure Monitoring Systems in existence today—Direct and Indirect. A Direct Tire Pressure Monitoring System uses sensors on the inside tire assembly to transmit tire pressure information to your vehicle’s computer. An Indirect Tire Pressure Monitoring System gauges tire pressure through your vehicle’s Anti-lock Braking System (ABS) by using speed sensors to measure the rotational speed of each wheel (as tire pressure decreases, the rolling distance decreases, and the rotational speed increases). All TPMS systems require regular maintenance in order to meet maximum performance standards, which requires all vehicles to be equipped with a Tire Pressure Monitoring System."
Kādēļ gribi likt run flat? Man atkal ir domas, ka vajadzētu atteikties no viņām, baigi cieti! Nav mums tie ceļi tik līdzeni un ātrumi tik lieli.
Pavasarī pār bedrēm var braukt paceltu galvu, ja parastās riepas, pāris reizs ir gadijies pārsist. Un kaut ko dzīvē nokavēt, tad šīs ir labs risinājums.
Ja viegli pārsit riepas tātad nav pietiekošs spiediens tajās. Ir pieļaujams atkāpties no ražotāja ieteikumiem kuri ir oriģinālajām riepām paredzēti.
Braucu ar nosacīti zemprofila 17" riepām(kā paredzēts) gan ziemas gan vasaras kuras KASKO bedres atteicās apdrošināt un tfu-tfu nav izdevies 5 gadu laikā nevienu no komplektiem parsist kaut ne vienmēr izdodas no visām bedrēm izvairīties. Jā skrūvi vienu dabūju, bet tad automātiski ir run flat jo garām gaisu nelaiž. Bet sūknēju drusku virs rekomendēta spiediena un dilst arī labāk.
Vai ir jēga no runflat grūti teikt. Viss atkarīgs no tā cik bieži ir nācies pārsist vai pārdurt riepu. Kādi apstākļi. Man, par laimi, nav nācies mainīt riepu pēdējos 5 gadus, tāpēc manā gadījumā nav vajadzības runflat ņemt. Latvijā esmu tikai 3-4 mēnešus gadā. Sanāk pa labiem ceļiem pārsvarā braukt un pagaidām iztieku tikai ar “lāpīšanas baloniņu” mašīnā.
Jā jā... Es arī agrāk filosofēju ka varētu pankūku grabažniekā aizvietot ar kastīti ar kokskrūvēm, skrūvgriezni un pumpi; tie izveiktu to pašu, ko tas tavs baloniņš - līdz šopavasar nejauši sanāca bik nolohoties un izdarīt šitā - un te nu nekādas kokskrūves vai baloniņš nelīdzētu...
Līdzētu to riepu piepumpēt tad arī nesaliektu disku vai arī braukāji jau ar pustukšu.
Nē, tikai braucot pa grants ceļu, nejauši un precīzi trāpīju uz palielāka akmentiņa.
Spiediens tur noteikti bija, un vairāk nekā ražotāja norādītie 2 bāri. Ak jā, riepa arī izdzīvoja.
taaneko rakstīja: Pavasarī pār bedrēm var braukt paceltu galvu, ja parastās riepas, pāris reizs ir gadijies pārsist. Un kaut ko dzīvē nokavēt, tad šīs ir labs risinājums.
Nu nezinu, ja ir gadījies vairākas riepas pārsist, tad vaina ir vai nu braucējā vai riepās (milzu diski, plāna riepiņa). Kaut kā ne pašam, ne draugiem/paziņām nav diži izdevies ko tādu paveikt. Sadurt - tas jā, skrūvīti jau nepamanīsi, bet bedrē pārsist - ne.
Nu pagājušo pavasari milgrāvja ielā, lietainā vakarā redzēju autokolonnu no 7 mašīnām, kas visas bija vienas bedres upuri.
Pavasaros galvaspilsētā ir pilns ar bedrēm, kurām ir asas malas. Pidevām viņas labi maskējas zem ūdens.
Un ne jau riepas ritošo daļu izdodas saplēst. Tieši riepas sāni cieš visbiežāk.
Cik mašīnām no tām septiņām nebija zemprofila riepas?
Tas nav rādītājs, jo tās ir mašīnas kas palika, daudzas izbrauca cauri un aizbrauca. Tā kā ir kāds vienojošs faktors vai faktoru kopums kāpēc tās uzsita un palika.
Es vienalga no domām neatkāpšos. Kā tas nākas, ka daži tur paliek, bet n-tajiem desmitiem/simtiem/tūkstošiem izdodas aizbraukt?
Bedres, saprotams, nav foršas, bet ja šādas šaizes gadās bieži - būtu jāpadomā, kā tad tas nākas.
Vispār jau braukšanas skolās it kā māca, ka iespēju robežās vajag samazināt ātrumu un nevajag braukt peļķēs un uz visādām it kā nekaitīgām drazām uz ceļa, jo tu jau nezini, kas tur apakšā - bedre vai sazin kas.
Man savulaik mācīja ka jābremzē pirms bedres, un kad jau tūlīt brauksi pāri, jāber virsū gāze, lai atslogotu priekšējo tiltu. Ja iemanās, var izšūpoties pāri visādiem brīnumiem. Ja mauc pa tiešo bedrē iekšā, kad bremzējot visa inerce piespiež purnu pie zemes, tur reāla slodze uz to nabaga riepiņu sanāk...
Pirms tām ātrumu ierobežojošām pumpām tas pats. Priekša bremzējot pieplok pie zemes, tad šūpojiens uz augšu un viss notiek daudz labāk. Protams, tur tie ātrumi nav tik lieli tāpat.
Tā viš i. Tur jau ne tikai riepai, bet visai piekarei sanāk ciest, ja bedrē nobremzē. Tas pats uz guļošā.
Šim vēl var pielikt klāt darbības ar stūri-asi metot pa labi vai kreisi iekšējais ritenis atslogojas. Bieži vien tieši izvairīšanās no bedres nepaspējot to apbraukt iemet riteni tajā ar lielāku spēku kātas būtu mēģinot riteni "pārcelt" pāri bedrei.
bet vislabāk ir vienkārši nelikt tādas zemprofilenes. Jeb nebraukt ar tādu auto, kam tādas 'vajag'
Run flat parasto vietā
Vai parasto riepu vietā var uz tiem pašiem diskiem likt run flat riepu. Auto ir TMS (Tire Monitor System), bet diskos nav plastmasas riņķis, tātad domāju tās, kurām ir biezāki sānu borti.