Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Viena muļķīga VAG DSG problēma (podaydz gan paša servisa reklāmas un Mitsu riteņu maiņas) :

P.S. izrādas ka ražotāji reizēm arī nāk pretī patērētājiem un uztaisa risinājumus neizjaucamu daļu aizvietošanai ...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Dažādu hibrīdu kontekstā - ņemat vērā ka hibrīds sarežģī vairāku sistēmu konstrukciju, jo daudzām lietām ir jāstrādā tad kad kad iekšdedzes daļa nestrādā:

Jāpapēta mild- hibrīdi, kā tiem ir realizēta bremžu sistēma ...

duku Reģ.: 12.06.2018
0 0 Atbildēt

Man nav bijusi pieredze ar auto DNA atskaitēm, bet pieņemu, kas ''ZIŅOTS PAR PILNĪGU ZAUDĒJUMU'' nenozīmē neko labu?

Datums Odometra rādījums Detalizēta informācija

2021-08-30 145 956 km ZIŅOTS PAR ODOMETRA RĀDĪJUMU

2021-08-30 TRANSPORTLĪDZEKĻA TEHNISKĀ APSKATE - IERAKSTS

2021-08-26 145 956 km ZIŅOTS PAR ODOMETRA RĀDĪJUMU

2021-08-26 PIRMĀS REĢISTRĀCIJAS DATUMS LATVIJĀ

2021-03 145 838 km ZIŅOTS PAR ODOMETRA RĀDĪJUMU

2021-03 TRANSPORTLĪDZEKĻA ZAUDĒJUMU APJOMS

Valsts: VĀCIJA

Rezultāts: VIRSBŪVES BOJĀJUMS

Bojājumu vieta: Priekšpuse

Summa: 5000 - 7000 EUR

2021-03 ZIŅOTS PAR PILNĪGU ZAUDĒJUMU

Valsts: VĀCIJA

2012-04-02 PIRMĀ REĢISTRĀCIJA

2012-04-02 PĒDĒJĀ SPĒKĀ ESOŠĀ REĢISTRĀCIJA

2012-02-15 REĢISTRĒTS BEĻĢIJĀ

2012-02-15 AUTOMAŠĪNA REĢISTRĒTA UZ PRIVĀTPERSONAS

BEĻĢIJĀ

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas nozīmē tikai to, ka apdrošinātājs ir uzskatījis ka atjaunot auto sanāks dārgàk, nekā tas auto ir vērts, un reizēm priekšas crash gadījumā japāņiem tikko kā izšauj visi priekšas airbegi un vēl vismaz kāds sānu, tā liela varbūtība ka tāds tiks atzīts "Total loss", īpaši ja jams būs vecāks par 3 gadi.

Man 2018 gada 2 litru CRV ir tāds pat gadījums, bet tā kā dabūju bildes pirms labošanas utt. tad paņēmu tādu, saprotot ka kaut kur jau būs ko "noblēdījuši" pie remontiem, manā gadījumā radiatorus bija mēģinàjuši lāpīt, un ~gadu pēc remontiem tos nācās izmest un mainīt.

P.S. bet neredzot bojājumus pēc avārijas, ir drusku grūti pieņemt lēmumu par pirkšanu ... jo tehniski es reiz pats savu sasisto Carina E sameklēju daļas utt. un ja vēl būtu kur skrūvēt būtu sanācis baigi pa lēto salabot (sunim uz Liepàjenes yzmaucu virsū - radiatoru un kaudzi ar plastmasām - lupatās).

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

1. Lielākā daļa ievesto lietoto mašīnu LV ir bijušas pēc avārijas vai ar koriģētu nobraukumu. Katrs gadījums jāvērtē individuāli.

2. Beļģijā, cik zinu, apdrošinātāji noraksta auto arī pie salīdzinoši maza bojājuma.

3. Izskatās, ka nobraukums ir salīdzinoši mazs un nav koriģēts.

duku Reģ.: 12.06.2018
0 0 Atbildēt

Arī taisnība. Tepat pie mums var redzēt 2015. gadā apdrošinātāju norakstītas mašīnas, kuras ripo joprojām un vismaz skates iet bezt problēmām.

P.S augstāk iekopētā atskaite ir par šo eksemplāru www.ss.com/msg/lv/transport/cars/ford/fiesta/kpfxj.html

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nu konkrētajam, ja bija 5000+ zaudējumu apjoms, tad pie cenas zem 5 K tādu toč neviens apdrošinātājs neremontēs ... un būs "total loss". Bet vai ņemt/neņemt - XZ jābūt pārliecībai, ka airbegi vietā, ka kondiķim radiators ir ielikts cits (vesels no šrota) utml. Ja redzētu ka alumīnijs jebkur ir provēts metināt vai līmēt - vai nu cenu kapitāli nost, vai lai pārdevējs iet ratā ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

5000 vācijā saskrien pavisam ātri - pieņemu, ka tur tāmē rēķina jaunas OEM detaļas. 2 x xenon lukturi, buferis, krāsošana, vel kaut kādi sīkumi

duku Reģ.: 12.06.2018
0 0 Atbildēt

ledzep rakstīja: Vēl arī var apskatīt Toyota Yaris (kurš gan man šķiet pārcenots, kā jau Toyota) un Mitsubishi Colt.

Pie Yaris izteiktus defektus nevar pieminēt, ja nu vienīgi parnesumkārbas gultņi mēdz ļoti gaudot un attiecīgi ar laiku nobeidzās pavisam. Šī pati kārba nāk Suzuki Swift, attiecīgi pie testa brauciena šim jāpievērš uzmanība. Tirgū pieejami daudz Latvijā lietotie auto, attiecīgi jāskatās kāda stāvoklī ir mašīnas apakša. Toyota 1.4 dīzelis (versija bez daļiņu filtra) ir labākais mazlitrāžas dīzelis kāds tirgū pieejams.

Par Colt arī neko baigi slikti nevar pateikt, benzīna motoriem jāpieverš uzmanība motora darbībai un eļlas patēriņa pazimēm. Parvsarā motors kalpo bez problemām, bet ir dzirdets par kompresijas zudumiem un lielu eļlas parēriņu. Dīzeļa motori ir no mercedes A klases, tikai bez viena cilindra. Nebūs tā labakā izvēle. Kas pozitīvi- Virsbūve diezgan labi notirīga pret kotoziju salīdzinājumā ar citiem Mitsu, jo masīna ir ražota Nīderlandē.

Vēl varu pieminēt ka nevienu no šīs klase auto nedrīkst pirkt ar auromāti/robotu/variatoru lai cik mazs būtu nobraukums un izdevīga cena..

Jā, automātiem metu līkumu, kaut nobraukuma/cenas attiecībā tur vilinoši piedāvājumi. Un par Toyotas 1.4d motoru ar varu teikt labus vārdus - īpašumā esošais yaris noripojis pie 350k. Vienīgi apakša izpuvusi.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

No četrām Toyotām kas ir bijušas lietošanā, divas ir bijušas tieši ar šo motoru. Super motors.

Bet braukšanas, izmēru un kvalitātes ziņā Swift un Yaris atpaliek no Eiropas konkurentiem.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Neliels potenciāli noderīgs info ZF (konkrētā uz BMW ZF 6HP) automātisko kārbu īpašniekiem - pēc 160K kilometru nobraukuma kārbai nav ieteicams mainīt veco kārbas eļļu uz jaunu, kārba sāks izslīdēt, un faktiski ātrāk būs nepiešams veikt kapitālo remontu:

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
17 0 Atbildēt

dīvaini gan kaut kā neticās par to ātrumkārbu, tad jau nav ieteicams motoreļlu arī mainīt? sabojās motoru?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Atbilde yz to pavisam vienkārša - automātiskām kārbām ir frikcionu diski (ceru ka tehniski pareizi tos nosaucu), ar laiku tie dilst, un visi "putekļi" paliek automātu eļļā, ja to "piedrazoto" eļļu nolej un tās vietā ielej tīru, tad esi ieguvis eļļu kas nav tik bieza, attiecigi pie zinama nodiluma, tā izraisīs lielāku frikcionu disku savstarpēju izslīdēšanu, kamēr eļļa ar frikcionu putekļiem faktiski ar savu biezumu salīdzinoši kompensē nodiluma radītās problēmas ... Protams tas viss ir līdz robežai, kad ir par lielu nodilums, tad ir ..., bet nu ZF kārbas 250 K kalpo nesaspringstot, tadēļ padoms principā ļoti pa tēmu ...

P.S. ASV klasiskajiem automatiem tādiem kā piemeram man uz 99 gada Ford Ranger, eksistēja varianti ka liet drusku citu kārbas eļļu (ATF) , lai padilusi kārba labi uzvestos, plus filtra un pašas eļļas īpašību degradācijas dēļ tur tiešām bija vērts ATF mainīt .

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un jā būtisks nosacījums ir ka pati ATF būtiski nezaudē savas īpašības, jo vecākiem USA auto paredzētie ATF ir ar noteiktu maiņas intervālu, taču modernu ZF verķu (un vēl dažu par kuriem ir lasīts) ATF ir reāls "lifetime" - maina pie kapitālā remonta, ja vien neizmanto spoooortam ...

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Valis atkal kko piefantazējis

Eļļas maiņa nepieciešama jebkurām kārbām, neatkarīgi vai ZF vai kāda cita. Vienkārši tagad modē ražotājiem paziņot, ka eļļa šim autiņam nav jāmaina visu kalpošanas laiku, kas, protams, tā nav. Tīrs mārketings - pērciet pie mums un nekas jums nebūs jādara. Garantijas laiku jau iet, bet tālāk?

Savukārt tas inženieris pabrīdināja, ka kārba noklapēs, ja viņā nekad nav mainīta eļļa un autiņš jau 150k noskrējis. Tā, visticamāk, arī bieži gadās, bet nemainot eļļu viņš noklapēs tā pat, bet tikai vēlāk.

Tāpēc pastāv divi eļļas maiņas veidi. Viens ir pilnīgā eļļas maiņa, kad speciāls aparāts spuež iekšā tīro eļļu un otrā galā izspiež veco ārā. Šāds eļļas maiņas veids nav ieteicams augstāk aprakstītajā gadījumā, jo jaunā eļļa sāks mazgāt visos stūros gadu, gadiem sakrājušās nogulsnes. Tādā veidā līdz mājām parasti neaizbrauc, jo aizsitās visi kanāli pa kuriem cirkulē tā eļļa(hidroblokā visticamāk).

Otrs maiņas veids ir pakāpeniskā/daļējā eļļas maiņa. Tas ilgst vairākus tk km un norit pa daļām. Dabiskā notecē vienmēr kārbā paliks vecā eļļa, pielej līdz līmenim, pa braukā 10-15 km un nolej. Atkal lej jaunu eļļu un braukā jau pāris 100km. Tā to procesu atkārto(parasti 3x) līdz eļļa atbilst pieņemamām caurspīdīguma. Šo eļļas maiņas variantu pielieto tieši vecajiem vāģiem. Viņš ir dārgāks un nav tik efektīvs, jo šā vai tā kkādā nolietojusies eļļa tā pat jau paliek. Tomēr tas pasargā no superaktīvas jaunās eļļas iedarbības, kad tiek izmazgāt visi stūrī. Bet arī ne vienmēr.

+filtrs kārbā arī jāmaina, ja kas

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kur tu smelies to info ???

Man nav ZF neviens pie rokas bet ir ASV Ford "tomāts", un ar to ari ir pilnīgi cits stāsts, tas pats ar pārīti MB automātiem, bet ZF es diezgan lielā mērā ticu ka ir cits stāsts, jo taj kārbai izslīdēšana "ir slikta fīča", kamer parējām tā nav + tiem kas man ir , ir pilnīgi cita sastāva ATF.

P.S. un ZF6HP BmW gadijumā maiņas intervāls ir 60000 km, tatad tehniski lidz video.minētajam nobraukumam tai un filtram ir jābūt 2x jau mainitiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Protams katrai kārbai ir savi fluīdi un maiņas intervāli. ZF ir parasta, tradicionālā kārba. Viņa, visticamāk, arī nav dārga. Noplīst nu i ieliek jaunu, bet visticamāk atremontē. Cits stāsts būtu par modernākām divsajūgu kārbām, tās pašas DSG vai korejiešu DCT. Tās maksā baisu naudu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Kas, kas bet nu divsajūgu kārbās nekā moderna izņemot nosaukumu nav, tehniski tā ir tā pati manuālā kārba, tikai sajūga risinājums ir "moderns", kaut ar jau sen pilngadību sasniedzis...

Un CVT arī būtu grēks saukt par modernu - tā ir kārba kas uz Holandiešu Volvo jau kaut kur pagājušā gadsimta 60-tajos tika likta ...

P.S. un baisu naudu tā var būt maksā PDK un uz tādiem auto kā Porsche, kur pārslēgšanas ātrums stipri pārspēj kaut to pašu ZF 8HP, bet visur citur tās nu jau tiek viegli diagnosticētas un labotas ...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

Nevar DSG būt kaut kas īpaši dārgs, citādi liktu klasiskos automātus, vai arī piemaksa par DSG būtu daudz lielāka. Varbūt rūpnīcas politika vārīties uz rezerves daļām, kamēr nav aftermarket ražotāju detaļas pieejamas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es jau nu teiktu ka iemesli DSG radīšanai gan jau būtu 1) vēlme lielapjoma produktam nemaksāt citiem par dizaina izmantošanu [paskaties, piemēram, uz astoņdesmito beigu - deviņdesmito pirmās puses Digifantu - priekš fofāgena bošs ražoja paša fofāgena primitīvus vadības blokus, kamēr priekš opeļa primitīvus [bet tāpat niknākus] un apgrieztus motronikus] 2) ekonomija 3) darbības ātrums - jā, es zinu ka tie jaunie ZF tomāti spēj slēgties ātri, bet kaut kā to VAGmobīļu tomāti kas ražoti pirms-DSG ērā ātri nav nemaz...

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ir arī trešais veids, kurš ir uz tava otrā pusi, tikai bez cetieniem nomainīt visu eļļu. Cik minos no stiliņā lasītā tad audī, vismaz tām mašīnām kam nu ir daudzpadsmit gadi, paredzējis vienā piegājienā nomainīt dažus litrus eļļas - tu samaini filtru, procesā laikam izlejot eļļu tur no kaut kā [neesmu iedziļinājies], tad uzlej eļļu un brauc tālāk cik tur tos desmitus štuku kad tas jādara atkal.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Man ir reāla ZF kārba.Jā. Tai var neko nemainīt kaut visu mūžu, bet tikai pie 1na nosacījuma.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Ja autiņu pērk no tevīm. Labs pārdevējs

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tātad precizēšu par ZF - jo man ar lidz galam nav taisnība.

ZF modernākajos verķos - ZF8 HP ATF rekomendētais maiņas intervāls ir 100-120 tūkstoši kilometru, attiecīgi video minētais gadijums jau ir pēc vismaz 1 vai ZF6HP gadijuma pēc 2 ATF maiņas reizēm.

Būtu intersanti uzzināt ko reāli dara tie kam BMW ar 300+ K uz pulksteņa un ZF kārbu ???

Īsti jau neticu ka kāds tur ko maina ...

Bet auto garantijas laikā ATF maiņas intervāli ir paredzēti, un noteikti ka tos autorizētie servisi arī ievēro ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Pirmais? serijveida variātors 1958.g Daf.

Visu var neskatīties, bet šī konstrukcija gana impozanta! 5.43

Bet ja noskatās visu tad Subāristiem der iegaumēt, ka variātors nav domāts sporta un bezceļu nodarbēm.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas pats vien verkis ir , DAF 66 pec tam kļuva par Volvo 66 ja pareizi atceros.

insekc Reģ.: 24.03.2003
0 0 Atbildēt

Bezceļiem rāmja džips ar manuālo un bloķiem. Punkts. Subaru ir paredzēts lai brauktu pa dubļainu ceļu, slapju zāli, sniegu. Pat nemēģināšu savu Outback purvā, bet braukt tiešām patīkami. Gan jau savus 200 kkm variators izturēs.

duku Reģ.: 12.06.2018
1 0 Atbildēt

Vai ir iespēja noteikt, cik sen mainīta zobsiksna? Zem kapota uzlīme, ka viss komplekts mainīts 5k km atpakaļ. Plača auto, par iepriekšējo saimnieku ziņu nav.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 0 Atbildēt

tās uzlīmes nenāk par brīvu komplektā ar sazīmogotu vācijas servisa grāmatiņu?

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Es līdz šim esmu pieturējies pie tā ka pērkot lietotu no ārzemēm automātiski nonullē šo pozīciju nomainot. Esmu divām Latvijas mašīnām uzticējies pilnajai autorizētā servisa izdrukai un turpinājis braukt un mainīt kā paredzēts pēc km.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Jautājums kad ražotājs paredzējis siksnas mainīt... Piemēram daļai deviņdesmito un nullto gadu VAG benzīnnieku ražotājs nemaz nav paredzējis zobsiksnas maiņas intervālu - ir tikai paredzējis ka ikgadējā apkopē tiek noņemts vāks un apskatīta zobsiksna, vai tai nav bojājumi un ja ir, tā tiek mainīta - tādā situācijā labu siksnu arī mainīsi? Nebiju iedziļinājies šajā jautājumā līdz šī gada sākumā nejauši man sanāca piebeigt un pēc tam mainīt motoru divdesmitgadīgā mašīnā kam bija pārlekusi, laikam, dzimtā zobsiksna...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Parasti jau OEM siksnām ir kādi 100-150K. Un aftermarketam tas intervāls ir īsāks. Manam zvēru karalim ar 1,4 šujmašīnu vispār 60K pēc instrukcijas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

VAG bija 210k laikam

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Audi motors man tā arī nesasniedza siksnas maiņas intervālu jo divreiz noķīlēja ūdenssūknis. Abas reizes samainīja dīlerservisā pret OEM

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

1. Uzmanīgi izpētīt visas skrūves, kas pa ceļam lai viņu nomainītu-ja ir redzamas skrūvēšanas pēdas tad ir cerība ka viņa ir mainīta.

2. Atkarībā no motora konstrukcijas var paskrūvēt nost aizsargvākus un vizuāli novērtēt.

duku Reģ.: 12.06.2018
0 0 Atbildēt

Servisā paskatijās un papētija, it kā OK, bet nekādas garantijas protams nedeva. Nomainīju visu komplektu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ar to vizuālo novērtēšanu arī var iebraukt auzās, jo ir tādi "masķeri", kas siksnu ta uzliek svaigu, bet nenomaina ne rullīšus, ne sūkni. Šitā man Leonam bija. Pilnīgi svaiga siksna, bet rullītis sāka gaudot, kā arī sūknis izrādījās krietni palietots.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Es arī nemainu ne rulli ne sūkni - rulli man samainīt steidzoties 10 minūtes, nesteidzoties 15, priekš kam labu rulli mest lūžņos - un sūkni zobsiksna nepiedzen. Un jā, priecājies ka sāka gaudot - man golfā zobsiksna mēreni eļļaina [kartera ventilācija no augšas sapilina, un tas viss tur ar laiku sakrājas]; mainot kompensatorus atklāju ka rullim ir aizdomīga brīvkustība, lai arī nekādas čivināšanas nebija, laikam eļļas pietika

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

tu skrūvē pats savā garāžā, un savu laiku neskaiti.

Laika atrašana, nokļūšana uz servisu, maiņas auto, papildus darbs tikai tāpēc, ka kaut kāds koļa ir "ietaupījis" piečuku par rullīti

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Lieta tāda ka labi pārzinot auto, tu vari ļoti daudz ieekonomēt uz darba stundām, jo pirmkārt par remontu tu maksāsi pēc paredzētām darba stundām, nevis reālām (reālās labam meham ir mazāk), un otrkārt ja tas mehs ir viduvējs - var gadīties ka diagnostika ir nepareiza, un mainīts tiek kaut kas gar ko grābstities nevajadzēja vai pat nedrīkstēja.

Es skrūvēju tad kad nav slinkums un rokas nesalst, attiecīgi izvēloties dārgāku daļu (piem. ģeneratoru) vai orģinālu (dažādi plastmasa fufeļi) vai nelielu kantoru teiksim UK utml. frēzētas alumīnija daļas īpaši plastmasa sūdu vietā. Bet nu par laimi Hondām un Toyotām nav daudz neizturīgu plastmasas mēslu motoram.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Rullis nemaksā piecīti, tāpēc arī to labprāt ietaupa. Pat man ne - man liekas ka bija jūtami dārgāk par zobsiksnu, bet zobsiksna maksā kaut kādas ~15 eiras - nē, ne jau kaut kāds lētais sūds, Gates

Un jā, tu ļoti labi uzskaitīji slinkuma un/vai līkrocības cenu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu nezinu par to slinkumu un līkrocību. Ne jau visiem ir pieejamas garāžas un instrumenti. Un, kaut arī man ir, kā arī neesmu slinks un rokas pietiekami taisnas, - zobsiksna ir tā lieta, pie kuras pašrocīgi neķeros. Pārāk daudz kas tur var noiet greizi, lai eksperimentētu pēc jūtūba pamācībām. Ja kāds zinošs cilvēks kādreiz parādītu dzīvē to procesu, tad varbūt domātu savādāk.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Redzi - šis ir tas iemesls kāpēc man patīk veci, primitīvi VAG benzīnnieki - jo tur ir pilnīgi pohuj. Skrūves var vilkt uz izjūtu [un skriemeļa skrūvēm ar iekšējo seškanti izjūta ir uz to lai neaprautu to seškanti], vienīgie nepieciešamie specinstrumenti lai noturētu vietā kloķeni un sadaleni, un tie paši tikai vēlami [es sev uztaisu no rokas vadoties pēc ražotāja paredzēto instrumentu bildēm] un pārējie instrumenti elementāri, un tas arī viss. Viens no iemesliem kāpēc man nepatīk dīzeļi - jo tur tā nevar - pievilksi par maz sadaleni - aizies zobrats, sakuls vārstus un pēc tam arī degvielu vairs nekuls. Piecu katlu dīzeļiem vēl bonusā - pievilksi par maz kloķeni? Atvibrēs vaļā skrūve un skriemelis sapisīs kloķenes galu...

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Apgaismo mani - lai nomainītu zobsiksnu, tu laid vaļā visus zobratus? Priekš kam? Nav bijis īpašumā piecu katlu dīzelis, bet nevienam nekad neesmu laidis vaļā sadaleni, kur nu vēl kloķenes galu. To vajag? Es kautko nezinu?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu piemēram ir tādi ļoti labi MB dīzeļi (OM308, ja galva nepieviļ) kas brayc caurmērā 500+ Kkm, un daudzi sliktie gadījumi varētu stipri vairāk, ja nemestu kloķenes skriemeļus nost ... un viena no "prikolīgām fīčām" kaut kādu iemeslu dēļ jamiem mazliet mēdz saliekties klaņi, un tas motora darbībā vispār nav jūtams, taču skriemeli diezgan ātri tāds motors "atļurina" vaļā un nereti nomet nost, un tad gan "prijehaļi", gan kloķene tad nereti ir beigta, gan vēl visādas problēmas.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Nē, bet reizēm vajag arī kādu apakšā esošu blīvslēgu samainīt. Attiecībā par sadaleni - nezinu par piecu katlu dīzeļiem, četru katlu dīzeļiem sadalenes zobrats ir uz konusu lai uzliekot siksnu sadaleni varētu nolikt vietā, ar visu no tā izrietošo.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
2 0 Atbildēt

Tagad skaidrs, par blīvslēgiem neiedomājos. Neesmu gan arī nekad tā īpaši bez vajadzības mainījis. Esošajam fordam šajā ziņā viss nav gluži caur dirsu, tas ir, caur konusu - ir normāla šlice, un priekš smalkās sadales fāzu regulācijas atsevišķi grozās zobrata zobotā daļa pret centrālo daļu. 3gab skrūvītes, un regulē cik gribi. Tas pats uz sūkņa.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 4 Atbildēt

Es neizteikšos par sadaleni jo man vienkārši nav viedokļa; nav gadījies saskarties ar sadalenes regulēšanu, bet tāds zobrats kā tu apraksti uz sūkņa kā reiz ir pilnīgi caur dirsu. Bet nu tas ir fordelis, mašīnas izstrādājums kuru uzražojis ražotājs kas specializējas anālu tehnisko risinājumu izstrādē, tāpēc tas ir normāli.

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
3 1 Atbildēt

Nedirs bomzi. Un skrūvē savu bomaaru atkritumu. 21.gs un mainīgās GSM fāzes nav paredzētas tev.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 2 Atbildēt

Hmm, tikai nelaime tāda ka lielai daļai motoru konkrētā sistēma ir uztaisīta ļoti nepārdomāti, lai neteiktu ka sūdīgi ! Kā var uztaisīt sistēmu kas barojas no motora eļļošanas sistēmas tā, ka sadalenes pēkšņi var palikt bez eļļošanas, jo salūzis piem. kāds plastmasa vārsts kas regulē tās maināmās sadales fāzes (Ford) ...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
5 0 Atbildēt

Joprojām uzskatu lietotu Passat B8 par ļoti iesakāmu auto. Mana pozitīvā pieredze ar 2017 1,8Tsi, tagad 2016 2,0Tdi, radagabalam 2018 2,0Tdi - visiem DSG kārbas. Gan visi pirkti jauni / LV iegādāti un ar caurspīdīgiem nobraukumiem. Nekādu ķibeļu absolūti. Piekares problēmu neeksistē. Ja man šobrīd tiešām būtu auto jāpērk pašam, es meklētu tieši šo modeli. Pilnīgi noteikti

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

duku rakstīja: Vai ir iespēja noteikt, cik sen mainīta zobsiksna? Zem kapota uzlīme, ka viss komplekts mainīts 5k km atpakaļ. Plača auto, par iepriekšējo saimnieku ziņu nav.

Padomā loģiski- auto ievests no ārzemēm, servisa vēstures nav.. Neviens netērētu naudu uz lielo apkopi, ja zinātu ka auto drīz pārdos.

Vienīgi, ja notiek neparedzēti apstākļi- auto tiek sabojāts avārijā vai pēc plūdiem tiek norakstīts no apdrošinātājiem. Tad tas ir iespējams.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kur mūsdienās var atrast auto pirms lielās apkopes un bez servisa vēstures? Īpaši meklējot Rumbulā nepatikšanas?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Var. Hlams arī var būt piecgadīgs auto.

Rumbulā var braukt uzjautrināties vai arī vilties..

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nē nu var jau... Bet atdošana pirms lielās apkopes lielākoties iet roku rokā ar oplīzes beigām. Un cik tavuprāt ir tādi, kas oplīzē ņemtu auto nekopj oficiālā servisā ar grāmatiņu?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Šādā gadījumā jā, bet tas viss arī atkarīgs no auto vecuma.

Ir redzēti no Nīderlandes sūtīti auto (5-6 gadi veci), kuriem nebija pilnīgi nekādas servisa vēstures un pie dīlera arī nebija nekāds info. Tas protams ir ļoti reti.

Bet ņemot vērā vidējo ievesto auto vecumu (ap 10 gadi) tur jau līzings/garantija sen ir beidzies, līdz ar to dīlera apkopes nav aktuālas. Vai arī ja tiek koriģēts nobraukums, tad servisa grāmatiņa arī tiek izmesta vai samainīta.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Ja auto ap 10 gadiem ir tikai tad nonācis līdz lielajai apkopei, tad tas ir īpašs eksemplārs, kuru īpaši jāpieskata, ja tiešām kaut kādu iemeslu dēļ gribas tieši šo auto.

"Ap 10 gadiem" ir jārēķinās, ka pēc pirkšanas budžetā ir jāiekļauj "superlielā" apkope vienkārši cienījot auto vecumu un nomainot visu, kas apkopēs (un ne tikai) maināms - nu tas, protams tad, ja ir doma ar šo auto braukt vēl 10 gadus, nevis vienkārši nopirkt līdz galam nojājamu miskasti ar (visticamāk tirgoņa nopirktu) svaigu skati uz gadu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

No lielajiem pilna servisa līzinga kantoriem-pilotam ir pajāt izmaksas, jo viņam ir fiksēts mēneša maksājums un nobraukums. Auto prasa apkopi-taisam, braukt pāri intervālam nav pilota interesēs jo ja kautkas notiks laicīgu neveiktu apkopju dēl tad izmaksas uz viņu.

Tad vēl ir maza daļa auto īpašnieku kam auto vienmēr perfektā stāvokli, bet tad arī cena būs virs tirgus, kaut arī ne vienmēr.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Jā, bet ir arī citādi piloti - esmu redzējis Opeli ar kantainiem diskiem. Daļa tur ir biznesa braucēji ar pilnīgu po uz auto - brauc pa bordēm, bedrēm....

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Automašīna autoparkā jau ir vienkarši objekts kuram jāvadā (ar minimāliem izdevumiem) darbiniekus, lai tie var nopelnīt uzņēmumam un sev naudu.

Mūsu post-padomju Austrumeiropā mašīnas jau ir kulta statusā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jā, tieši mūsu "post-padomju Austrumeiropā" ir pilns ar visādiem Ferrari, Maseratti, Lotus u.tml. Pirms "post-padomju Austrumeiropā" kādam ienāca prātā mašīnām piešķirt kulta statusu, pasaulē vispār neviens nebija pat iedomājies, ka mašīna var būt kas vairāk par transportlīdzekli, kam ar minimāliem izdevumiem jāvadā kaut no no punkta A uz B.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Man arī ir po par bedrēm un bordām - saprāta robežās, protams - bet diski ir apaļi un taisni - ko nu?

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
3 1 Atbildēt

lynx85 rakstīja: Apgaismo mani - lai nomainītu zobsiksnu, tu laid vaļā visus zobratus? Priekš kam? Nav bijis īpašumā piecu katlu dīzelis, bet nevienam nekad neesmu laidis vaļā sadaleni, kur nu vēl kloķenes galu. To vajag? Es kautko nezinu?

Check service manual. Piemēram VAGīnas grupas izstrādājumiem 1.9tdi 2.0tdi laiž vaļā sadalenes robrata skruuves

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 1 Atbildēt

Man neko nav jāčeko, ja man tāds auto nav. Es zinu tikai par savu, kur nekas nevar atļurināties. Ja kādam liekas ka nopists konuss ir tehnoloģijas paraugstunda un klasiskais ķīlis ir caur dirsu, netaisos nevienu pārliecināt.

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
5 2 Atbildēt

msh rakstīja: Redzi - šis ir tas iemesls kāpēc man patīk veci, primitīvi VAG benzīnnieki - jo tur ir pilnīgi pohuj. Skrūves var vilkt uz izjūtu [un skriemeļa skrūvēm ar iekšējo seškanti izjūta ir uz to lai neaprautu to seškanti], vienīgie nepieciešamie specinstrumenti lai noturētu vietā kloķeni un sadaleni, un tie paši tikai vēlami [es sev uztaisu no rokas vadoties pēc ražotāja paredzēto instrumentu bildēm] un pārējie instrumenti elementāri, un tas arī viss. Viens no iemesliem kāpēc man nepatīk dīzeļi - jo tur tā nevar - pievilksi par maz sadaleni - aizies zobrats, sakuls vārstus un pēc tam arī degvielu vairs nekuls. Piecu katlu dīzeļiem vēl bonusā - pievilksi par maz kloķeni? Atvibrēs vaļā skrūve un skriemelis sapisīs kloķenes galu...

Rezumē, tu esi lohs, kurš neizprot Dinamometriskaas atslēgas nepieciešamību.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 3 Atbildēt

Nē, es esmu lohs kas nevēlas lieki čakarēties

MikserisStraume Reģ.: 27.09.2020
3 3 Atbildēt

Tu esi kolhoznjiks

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
15 1 Atbildēt

tautaruna.nra.lv/citi/367603-advanceti-sniega-tirisanas-panemieni/

Sociālajās vietnēs cilvēki dalās ar pieredzi sniega tīrīšanā, kā arī ar radošiem paņēmieniem, kā vienkāršāku padarīt automašīnu atbrīvošanu no sniega.

Lai automašīnu viegli un ātri notīrītu no sniega, kas nav slapjš, iesaka izmantot lapu pūtēju, vai automašīnas vējstiklu pārklāt ar pledu, lai norautu to ar visu sasnigušo sniegu.

Toties notīrīt automašīnas stiklu bez skrāpēšanas palīdz, polietilēna maisiņā ieliets karsts ūdens.

Piemājas teritorijas atbrīvošanai no sniega kads vīrietis iesaka izmantot nevis sniega lāpstu, bet gan palielu saplākšņa gabalu. Iespaidīgāks un bīstamāks veids ir izmantot ugunsmetēju, lai sniegu izkausētu.

Iemūžinātas arī dažādas tehniskas ierīces, kas veiksmīgi atbrīvo ceļu no sniega.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 2 Atbildēt

Kooperatīvu/žiguļu laikos kkur tur Salaspils reaktora rajonā bija stiklu tonētava, kur stiklus rāva ārā no gumijām un bāza krāsnī apmiglot.Bet nu sanāca itin smuki.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

No parastajām optiskajām brillēm saulesbrilles arī varēja uztaisīt.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Skatos, arī šo ziņojumu kāds lohs paspējis noprotestēt.Pats interesantākais, ka šajā stiklu tonētavā es pats personīgi notonēju savu pirmo auto.Tāpēc pzdābolu saietā labāk ir mazāk runāt- nav svarīgi vai par sniega tīrīšanu vai šokakalādes ēšanu.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Tas nozīmē tikai to, ka apdrošinātājs ir uzskatījis ka atjaunot auto sanāks dārgàk, nekā tas auto ir vērts, un reizēm priekšas crash gadījumā japāņiem tikko kā izšauj visi priekšas airbegi un vēl vismaz kāds sānu, tā liela varbūtība ka tāds tiks atzīts "Total loss", īpaši ja jams būs vecāks par 3 gadi.

Man 2018 gada 2 litru CRV ir tāds pat gadījums, bet tā kā dabūju bildes pirms labošanas utt. tad paņēmu tādu, saprotot ka kaut kur jau būs ko "noblēdījuši" pie remontiem, manā gadījumā radiatorus bija mēģinàjuši lāpīt, un ~gadu pēc remontiem tos nācās izmest un mainīt.

P.S. bet neredzot bojājumus pēc avārijas, ir drusku grūti pieņemt lēmumu par pirkšanu ... jo tehniski es reiz pats savu sasisto Carina E sameklēju daļas utt. un ja vēl būtu kur skrūvēt būtu sanācis baigi pa lēto salabot (sunim uz Liepàjenes yzmaucu virsū - radiatoru un kaudzi ar plastmasām - lupatās).

Nebūs tikai apdrošinātājs "pie vainas". Pēc Vācijas likumiem virsbūves nesošo konstrukciju bojājumu atjaunošana nav atļauta. Ja ir locīti lonžeroni, kam ražotājs nav paredzējis nomaiņu, auto skaitās norakstāms pēc Vācijas drošības likumiem. Medusmaize atjaunotājiem uz valstīm, kur nav aizliegts šādu manipulāciju izveikt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Paga, tad "nesošo konstrukciju atjaunošana", vai "ja ražotājs nav paredzējis nomaiņu"? Paņem kaut kādu mk7 golfu, nošķil un pie viena novāko - lūk, mašīna kuru ražotājs ir paredzējis atjaunot, tb ir paredzējis darbības kā nomainīt bojātās detaļas - tad drīkst tādu Vācijā remontēt vai nē?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nav nekāda VAI. Ir arī kodekss ražotājiem, kā jābūvē auto, lai to varētu sertificēt. Nevienai Eiropā sertificētai mašīnai nav paredzēts atjaunot nesošās konstrukcijas. Ja iedomāsies izveikt virsbūves maiņu, kā padomjlaikos, tā būs no jauna jāsertificē kā paškonstruēts auto - birokrātiskā procedūra, kas ir ekonomiski izdevīga vienīgi kautkādiem superauto - ja esi, piemēram, nošķīlis Lambo pirmajā kilometrā, izbraucot no salona.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nope, tā nav līdz galam patiesība, Porsche ir jebkuram modelim rūpnīcas remonta manuālis virsbūvei. Diemžēl man nebūs linka ko iemest, bet te ir tuvākais kas ir par šo tēmu:

www.porsche.com/international/accessoriesandservice/classic/factoryrestoration/stuttgart/restoration/

Te ir minēts 911 Type 993, bet esmu redzējis ari 996 manuāli un 997 arī IMO.

Arī daļas tiek ražotas, nezinu gan līdz cik vecam modelim stiepjas to pieejamība (iespējams tikai līdz pašreizējam uz konveijera esošam).

P.S. Jā tas attiecas arī uz līmētām daļām (a la oglekļšķiedra vai alumīnijs) un nesošo konstrukciju, ne tikai "uzkarināmiem paneļiem"!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Mja... Iespējams, ka kādās niansēs kļūdos, bet paldies, ka vismaz neizdomā apstrīdēt to, ko neesmu teicis, bet izmanto otru izcilo pieeju - pateikt to pašu tikai tādā veidā, lai izskatītos, ka saki kaut ko atšķirīgu.

Nu netulkojas "classic restoration" kā "remonta manuālis"... Pēc tā tava manuāļa restaurētais 911 Porsche nešaubīgi būs to pūļu un resertifikācijas vērts - tieši tas, ko es teicu par superauto (un jā - var papildināt superauto definīciju ar klasiskajām vērtībām). Tad, kad parādīsi šādu manuāli kādam "širpotrebam" vai kaut tā paša Porsche, piemēram, Cayenne modelim, varēsim runāt par to, ka esmu kļūdījies.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nevaru neko komentēt par lietām ko nezinu, un es arī saprastu ja auto līdz 40K naudiņām tiešām arī nebūtu paredzēts nesošo elementu remonts ... parasti pārāk dārgi pret atlikušo vērtību ....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Lūk mašīna kurai ražotājs ir paredzējis kā to saremontēt, kas arī ar to mašīnu tika izdarīts.

Un reku tajā pašā valstī, zem tās pašas uzraugošās iestādes deguna izveikts remonts mk2 golfam - nē nu var jau būt ka mk2 drīkst vairāk remontēt nekā mk7...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Bildes jau smukas... Tikai pat tad, ja no Vācijas - tad kāda turka garāžas, lai pēc tam Mobilē parādītos "tikai eksportam".

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
16 2 Atbildēt

a mums te latvānijā servisos joprojām piedāvā izstaipīt pareizā ģeometrijā nopietni avārijā cietušu auto virsbūves

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nē ne tikai pie mums (vai Lietuvā, kur tā ir vesela industrija labā līmenī), bet arī teiksim Porsche utml. ir virsbūves remonta manuāļi ar visu kā pareizi izjaukt/atdalīt virsbūves daļas un kā pareizi tās līmēt/kausēt/metināt tās liekot vietā.

Tas atkal ir jautājums par to vai kaut kādā Hyundai i10 kāds vispār pat teorētiski gribēs jāties kvalitatīvi atjaunot kaut ko, ja tas pat teorētiski vācietim (vai korejietim) šķiet stulbuma kalngals, tad jams labāk iegulda laiku citur, un varbūt pat pasludina, ka auto nav oficiāli remontējama, lai turks vai krievs ar lodlampu un āmuru no sūda neuztaisa konfekti kaut kādā šķūņpakaļā ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Nē ne tikai pie mums (vai Lietuvā, kur tā ir vesela industrija labā līmenī), bet arī teiksim Porsche utml. ir virsbūves remonta manuāļi ar visu kā pareizi izjaukt/atdalīt virsbūves daļas un kā pareizi tās līmēt/kausēt/metināt tās liekot vietā.

Tas atkal ir jautājums par to vai kaut kādā Hyundai i10 kāds vispār pat teorētiski gribēs jāties kvalitatīvi atjaunot kaut ko, ja tas pat teorētiski vācietim (vai korejietim) šķiet stulbuma kalngals, tad jams labāk iegulda laiku citur, un varbūt pat pasludina, ka auto nav oficiāli remontējama, lai turks vai krievs ar lodlampu un āmuru no sūda neuztaisa konfekti kaut kādā šķūņpakaļā ...

Arī šeit var piekomentēt - restaurācija (par ko ir tavi Porsche manuāļi) nav tas pats, kas remonts. Pēc restaurācijas ir nepieciešama resertifikācija un atkārtota reģistrācija. Mums virsbūves taisnošana un nezināma ražotāja detaļu izmantošana joprojām ir atļauta. Vācijā pie bojātas virsbūves auto automātiski tiek norakstīts un izslēgts no reģistra, bet lietojot ne-OEM detaļas ir par visām ikdienā (nevis tikai uz skati) jāvadā līdzi mapīte ar katras detaļas atbilstības papīriem. Manam nedaudz tjūnētajam Jeep pat tāda ir - interesanti bija pašķirstīt un paskatīties, cik smalki ir aprakstīta koka imitācijas ātrumpārslēga svira, kas uzlikta parastās plastmasas vietā un kādi ir parametri hromētam izpūtēja uzgalim attiecībā uz iespējamo sadursmi ar gējēju.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nē links tāds ir tādēļ, ka nekā labāka ko tev iedot nav, bet nē nerunäju par restaurāciju, bet gan virsbūves nesošo konstrukciju atjaunošanu, Porsche tāds rūpnīcas manuālis ir, tātad paredzēts tas ir, un tad jau ir PH vai tas ir Vācijā vai citur. Tikai vienmēr tāpat ir jautājums vai apdrošinātājs un klients redz jēgu to darīt ... Šķiet ka tie paši Manthey Racing Vācijā to dara.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nerunāju, bet runāju... Pārstāj pīties. Jā - lepniem auto ir ražotāja aprakstītas restaurācijas procedūras, kas NAV remonta procedūras. Tās nekvalificējas kā vienkāršs remonts, pēc kura auto var vienkārši turpināt dalību satiksmē - tam ir jāiziet resertifikācija, kuras ietvaros pārliecinās par šo komplicēto procedūtu pareizu izpildi.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Beidz muldēt un tupi piesieties, virsbūves daļas tiek metinātas utt. darīts viss ko vajag, cik lielā mērā jāiet resertifikācija svaigam Porsche ar atbilstoši rūpnīcas prasībām pārmetinātu lonžeronu, par to gan man nav ne jausmas ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu redz, izrādās, ka tev nav ne jausmas... Tad par ko ir runa? Svaigam Porsche ir jāveic resertifikācija, kurā jāpierāda sertificētājam, ka tas lonžerons ir dabūts no rūpnīcas un pārmetināts atbilstoši tehonoloģijai, nevis izlocīts no ķīniešu bleķa līdzīgs un iemetināts šķūnītī ar parasto elektrodu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Un vēl Bradypus - kevlara un oglekļa šķiedras auto nemaz nevar būt nemaināmu nesošo daļu, ar laiku visas tās šķiedras ir metamas, tāpat kā vējģeneratoru spārni ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu tak pārstāj tupīt. Detaļas maiņa ir remonts. Jo detaļa ir ražota rūpnīcā, ievērojot standartus. Virsbūves atlocīšana un nenosakāma materiāla ielāpu iemetināšana nav nekādi salīdzināma ar konkrētas detaļas nomaiņu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Intersanti kurā vietā tavā tekstā bija jāuzmin ka tu tikai par kaut kādu "ielāpiņu" figņu runā ....

bet vairāk izskatas ka tev darīt nebija ko, pierakstījis esi daudz, bet jēgas no tā maz ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nez, kā vēl tiek labota deformēta virsbūve, ja ne atlokot to, cik sanāk un iemetinot pārāk bojāto posmu ielāpus? Ja kaut mazliet jēgtu tēmu, nekas nebūtu jāuzmin. Bet pat nejēdzot - msh tak pat bildi ielika, kur golfam smuki lonžerons iemetināts.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pietiks nu izlikties, ka zini kā izskatas remonts atbilstoši rūpnīcas procedūrai, jo muldi pastāvīgi par onkuļa Fedjas tipa darbu ...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Muldi tu. Es zinu, "kā izskatas remonts atbilstoši rūpnīcas procedūrai" un to zin arī resertificētāji, kas to pārbauda. Tieši to arī saku, ka Vācijā tiek pieprasīts un pārbaudīts šada līmeņa remonts, kas tieši tādēļ tiek saukts par restaurāciju, nevis remontu, lai atšķirtos no remonta onkuļa Fedjas šķūnītī, ko plaši praktizē Lietuvā u.tml.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Labi, pieņemu pārmetumu, ka mana terminoloģija ir "no pakaļas izvilkta", pie tā arī paliksim.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Jaņčuks joprojām rullē. Brauksiet skatīties Ogres skaisto Betlēmes zvaigzni, nobraucat, uzmetat skatu gar Woyager klubu. Garš tas viģiks , bet kam dzelži patīk ir kas interesants.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
17 1 Atbildēt

Laimīgu jauno gadu!

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
17 1 Atbildēt

Jep, man te mājas pagalmā kaimiņi uztaisīja labu salūtu

VWfans Reģ.: 21.02.2004
1 0 Atbildēt

Jaunu auto deficīta apstākļos lietotie auto kļuvuši ļoti dārgi...

m.ss.com/msg/lv/transport/cars/skoda/kodiaq/bphhhf.html

m.ss.com/msg/lv/transport/cars/honda/cr-v/ajmfo.html

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

CRV nemaz ar nav tik ļoti pacēlies, es būtu gaidījis ka vairāk ...

Varbūt kādu baida tas ka dīzelis, bet nu pagaidām piemērotāku dzinēju par šo es Cirvītim redzējis neesmu. Automāts gan man nepatīk.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
2 0 Atbildēt

Man vairāk interesē tas, ko tad šie varētu gribēt paņemt savu tik labo auto vietā? Kaut kāds izdevīgums tak ir prātā?

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nav jau teikts, ka mērķis ir uzvārīties. Ir cilvēki, kas maina auto ik pa dažiem gadiem. Visticamāk abiem ir beidzies līzings un skatās ko vietā ņemt.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
1 0 Atbildēt

Vai tauta pirktu šobrīd dīzeļauto? Idejiski kādiem 3-5 gadiem. Nebūs tā, ka tiešām Rīgas centrs tiem būs slēgts pēc pāris gadiem?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Es daudz nedomājot to darītu - man tas Rīgas centrs nav vajadzīgs, vai ja nu galīgi, tad tāpat jau elektrisku Smart ar vienu aci pētu ... vasarai jau toč būs velo ...

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Viennozīmīgi.

650 Reģ.: 25.01.2017
1 2 Atbildēt

Būs tā, ka pēc pāris g Tu saņemsi (mēs saņemsim, viņš/viņa saņems) pirmo Pavēsti.Ar kvotu (quote).Cik svešinieku togad "pienāksies" izmitināt savā nesen uzceltajā saimniecībass ēkā, cik guļamistabā, un kurās mēneša dienās tu pats drīkstēsi 1personiski lietot savu auto.

Atteja un/vai vanna būs uz riteņiem,attālināti izīrējama.To varēs tikai sametoties pa/3 un tikai 3x mēnesī (pirmajā laikā, līdz tālāku/konkrētāku Norādījumu saņemšanai).Jā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Jaunu uz 3 gadiem jā. Lietotu un ilgāk, nē. Redzot kā apkārtnē tauta jājas ar palietotiem dīzeļiem.... Tā loterija ir dīzeļiem viennozīmīgi par sliktu.

Un zaļajā pusē arī nav daudz iebildumu - līdz 3 gadiem tiem dīzeļiem nav īpašu ekoproblēmu

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Teikšu atklāti, ir maniem dīzeļiem bijušas specifiskas problēmas, bet teikt ka būtu ar ko jājies - nevienu brīdi, tikai normāli servisa intervāli, vai tas ko pats spēju un gribēju nomainīt ...

Ok ir manai FR-V pretīgi smaga priekša dēļ 2,2 dtec, jā no tā drusku vairāk cieš piekare ... "so what ?"

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Es esmu redzējis visādas negaidītas probzas ar palietotiem dīzeļiem. Piem auto nevar demontēt kvēlsveces pat piekarot ar visu auto svaru. Pašam FR aizgāja pa gaisu turbīna, ir bijuši ar nesilstošu salonu. Citi ir ievērušies uz ļoti jūtīgo degvielas sistēmu un ERG - kvēpu filtra pāri.

Protams visi auto ir padzīvojuši, izņemot 1/2 g vecam pasātam PL nokārās degvielas padeve. Bet ar benzīna auto man nekad nav bijušas tik daudz problēmu. Gan jau ka tas tāpēc, ka dīzeļi tiek pirkti, lai dzītu ar visām izrietošām sekām second-hand tirgū. Bet tas vienalga nemaina loteriju par sliktu dīzelim.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Individuālä pieredze mierīgi tāda arī var būt, un mana individuālā "saka", ka dīzeļi ir izturīgāki un ar mazāk problēmām, taču pat nesarežģītas lietas, ja tās ir bijis jāremontē, tad tas ir par kārtu dārgāk kā benzīnam ...

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Rīgas centru jauniem dīzeļiem toč nenoslēgs. Domāju, ka LV un Rīgā max ko var sagaidīt ir, piemēram, euro 4 un vecāku aizliegšana. Un pat par euro 4 šaubos...

Vienīgais sāpīgais jautājums jauniem dīzeļiem tuvākajā nākotnē varētu būt tas, ka rietumeiropā krītas pieprasījums. Attiecīgi no turienes nāks iekšā lietotie dīzeļi, jo cilvēki tur gribēs no tiem tikt vaļā, un viņiem mūsu dažus gadus vecos arī toč nevajadzēs (tie 3-4 gadīgie nereti aiziet eksportā).

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka esi ļoti pielaidīgs, vērtējot "progresīvo" saprātu. Es neesmu tik optimistiks un visnotaļ skatos Rīgas (un Latvijas) pamešanas virzienā.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Saulainu taciņu.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Šobrīd kā nākamais auto tiek izskatīts dīzelis.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Feniņdrāšu E46?

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Nē.

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti