Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
eidis Reģ.: 07.11.2001
6 2 Atbildēt

Conqueror rakstīja: Laimīgu jauno gadu!

Tu te neuzspied savu viedokli! Pats izdomāšu vai laimīgs vai nē!

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 0 Atbildēt

Nekad neesmu saskatījis nekādu saprātīgu iemeslu, kāpēc pilsētniekam ikdienas vajadzībām pirkt dīzeli. Protams, ja garie gabali utt, tad cita lieta, bet tā ikdienā pa Rīgu stumties... Da nu...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
2 1 Atbildēt

Pats domāju - mazs dīzelis vs downsizing benzīns.

Dīzelim tomēr 1.5-1.6l tilpums un 4 cilindri pretstatā 1.0 trīscilindram

jo vairāk jaudas noņemts no vienāda tilpuma, jo vairāk problēmu

mazais dīzelis ātrāk varētu sasniegt darba temperatūru, jo būs pie lielākas slodzes

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tu jau tagad par konkrētu modeli runā? Nu trīs cilindru 1.0 es arī negribētu.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 1 Atbildēt

Un visi benzīni tikai ar 3 cilindriem? Negribēšu ticēt.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Haha...

insekc Reģ.: 24.03.2003
1 1 Atbildēt

Nav, nav. SUBARU joprojām 2.5 atmo 4-stroķi. 2.4 turbo, arī 4-stroķi, tas par Outback. Mazākā auto kaut kā nekārojas sēdēt.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

mazās/pilsētas klases auto

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

VW/Skoda/Seat 1.5 benzīni vēl pavisam nesen bija 4 cilindru (atceros, ka škoda vienam no saviem krossoveriem dikti reklamēja to sistēmu, kas ekonomiskajā režīmā atslēdz 4.cilindru). 1.0 motori, jā, tie būs 3 cilindru.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Man ir 1,5 TSI ar 4 cilindriem. Jā, atslēdzot pat ne 1, bet it kā veselus 2. Droši vien var iepist kapeiku, bet tajā brīdī (un notiek tas bieži) auto skan dīzeliskāk.

Vasarā nejūt tik izteikti.

Runājot par to mazākas klases auto, iespējams, tam nav tik būtiskas nozīmes, kāds tur tas motoriņš, ja pamatdoma mīcīties pa pilsētu. Ja tomēr plānos braukt lielākus gabalus, tad varbūt derētu apsvērt kādu jēdzīgāka izmēra auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nejauc pirkstu ar krānu - ja gribi salīdzināt pa zirgspēkiem, tad salīdzini cik pie vieniem zirgspēkiem iepūš vienā un cik otrā, un kādi ir spiedieni un temperatūras cilindros vienam un cik otram. Pačukstēšu priekšā - lai dīzelis sasniegtu tādus pašus zirgspēkus kā benzīnnieks, tam cilindros jāiedabū vismaz 50% vairāk gaisa.

Benzīnniekam 200 zs uz litru, pie noteikuma ja viņu visu laiku netur slodzē, ir pilnīgi adekvāts cipars - galvenā problēma pie tā jaudas līmeņa ir pūtiena slieksnis. Širpotrebu 1.0 turbo benzīnnieki forsāžas līmenī ir apmēram tur, kur mk5 GTI golfs pirms 15 gadiem, un tas līmenis arī pa lielam noteikti ir tieši dēļ pūtiena sliekšņa.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Tu jau nu arī tagad lej. Gribi teikt, ka kādam no tiem 1.0 ir reālas 6,5-7 sekundes līdz simtam? Un kalnā braucot vispār tā atšķirība ir dramatiska. Kaut kā man ar savu kā reizi piecpadsmitgadīgo TFSI sanāk iet garām kā stāvošiem visiem tiem modernajiem mazlitrāžas brīnumiem, braucot augšā uz tiltiem, estakādēm utt., jo kalnā viņi ar pūlēm rāpjas.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Izteikšu hipotēzi, ka Tu esi arī cita veida braucējs, nevis vidusmēra mazlitrāžas brīnumā sēdošais, kas paļaujas uz savu DSG, kas glābj planētu un elš tukšgaitas apgriezienos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nē, es to negribu teikt - kur tu to izrāvi? Es neteicu "jauda" - es teicu "forsāžas līmenis" - kaut kāds Maksts vai VAG 1.0 turbo darbojas tikpat nikni kā 15 gadīga GTI golfa motors - tikai tur ir divreiz mazāk motora, attiecīgi divreiz mazāka jauda, divreiz mazāk griezes un tā kā par vienu cilindru mazāk, tad arī vēlāk gliemezi iegriež. Viss ko es gribēju pateikt ir tas ka simtupadsmit zirgi no 1.0 turbo nav nekas sevišķs kā vienam otram liekas [niknākais 1.0 turbo vai tik nebija fordelim ar 140 zs, bet varbūt kļūdos] - kad tas 1.0 turbo sāks iet virs 200 zs, tad parunāsim.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ā, nu ok, tagad sapratu domu ;-)

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

100zs no 1.5 litru dīzelī nesanāk vēl mazāks forsāžas līmenis?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā to ņem - tas ir dīzelis, tur ir citi spiedieni

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 1 Atbildēt

Tas ir tāds apburtais loks nedaudz - "visi" pērk dīzeļus, jo it kā ekonomiskāk un ir labāks piedāvājums lietotu auto tirgū. Tirgū ir dīzeļu piedāvājums, jo tāds pieprasījums un benzīnu taču neviens nepērkot. Uz jauniem auto atkal daļa raustās pirkt benzīnu, jo būšot slikta nākotnes vērtība, jo visi taču gribot tikai dīzeļus.

msh Reģ.: 16.04.2007
3 0 Atbildēt

Es atkal tieši otrādi - pie noteikuma ka dīzelis nav nožņaugts ar visādiem katalizatoriem un kvēpu filtriem, jēgu no dīzeļa redzu tikai divos pielietojumos - stumdīties pa pilsētu vai arī likt smagā slodzē, vai abi kopā - visur citur benzīnnieks ar propāna balonu grabažniekā sniedz to pašu ekonomiju tikai bez belarusnieka zem haubes. Aukstam benzīnniekam vajag pieklājīgus uzsilšanas trekninājumus kas ļoti bēdīgi ieteikmē degvielas patēriņu - es gan pieņemu ka tiešajai iesmidzei tas varētu nebūt saistoši.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
3 3 Atbildēt

Saprātīgais iemesls ir tas ka degvielas starpība pilsētā starp dīzeli un bendz. ir vēl lielāka. par silšanu jo lēnāk uzsilst dzinējs jo viņš ir ekonomiskāks mazāk enerģijas patērē siltumā. Lai dīzelī būtu no rīta konfortabli vajad tādu labu fīču ,kā autonomā apkure, arī ziemā logi bnebūs jaskrāpē un varēsi uzreiz laist kaut vai apenēs. bendzīnieka vienīgais pluss,ka biki lētāks pie iegādes un tankojoties nesmird pēc saļeras, nu labi varbūt biki skaļāks, ja vien bendzīnieks nav triscilindru mazmotors ,kas rūc trakāk par traktoru

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
4 0 Atbildēt

Paldies par viedokļiem. Arī izskatītu tieši dīzeli iespējamam pirkumam šogad. Vēl jāvienojas ar darba devēju, lai šobrīd nomai atvēlēto budžetu pārliek man (un es iznomātu uzņēmumam savu auto).

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Nodokļu ziņā galīgi neizdevīgs variants, jo papildus jāmaksā IIN un VSAOI

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Esmu 100% igaunis jau pēc nodarbinātības, darba devējs EE uzņēmums un es jau ar EE ID karti utt. Uz mani vairs neattiecas LV nodokļu likumdošana.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nodokļus jāmaksā pēc ienākumu gūšanas vietas. Rezidējot LV un maksājot nodokļus EE, gaidi ciemos VID. Šaā situācijā tev bija jāsapilda tā A forma (liekas) un jāpiemēro LV nodokļi.

Man arī ir EE ID, bet tā paredzēta piekļuvei EE VID un UR, ne kā pilsonības dokuments.

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Tā varētu būt, un man darbavietas valsts ar nodokļu rezidenci tagad ir Igaunija. LV nodokļus vairs nemaksāju, jo strādāju EE. Un EE kā par vietējo darbinieku nodokļus maksā mans EE darba devējs. Man ir arī EE deklarētā dzīvesvietas adrese.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tad risks pamatā ir sūdzīgi kaimiņi, vai bankas, kur par 99% uzrādīsies pirkumi LV.

Atgādināšu, ka pēc maniem novērojumiem, neskatoties uz vispārēji valdošo ticību, azartspēles ar valsti reti kad ir veiksmīgas

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Nav jau īsti pamatojuma. Man darbs visā man uzticētajā teritorijā mix. Pilnīgi oficiāli esmu neregulāri - visur. VID pat ir informēti tā kā esmu caurspīdīgs EE nodokļu rezidents.

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 1 Atbildēt

Ne pirmais ne pēdējais kurš aizmucis pie igauņiem, ar visu ko vajag, VID var iet ieskrieties ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Arī tu šim tici. Daži veikti testi liecina, ka VID cilvēki nav ne ar pirkstu taisīti, ne kā savādāk ačgārni.

Ir pieredze ar uzņēmumu EE. Kur IIN un VSAOI ziņā vienkāršāk ir maksāt LV, ja darbojies LV. UIN maksājām EE, bet tam nav nekādas īstas starpības. Vienīgais ieguvums - etablišments dīvainām nozarēm + PVN efekts sadarbībā ar LV uzņēmumiem (kas arī bija noteicošais). Attiecībā uz uzņēmējdarbību EE tie paši riski, kas LV - kašķīgas bankas, VID ir izteikti cietpaurīgs - soda naudu ir nejēgā grūti pārsūdzēt, dialoga vnk nav.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tur nav kam ticēt, ir slānis ar krievu un ebreju tautības kadriem kam LV nodokļu jurisdikcija yn papīru kalni pieriebās (t.i. reāli laiku atpakaļ) un kā notinās uz EE, tā praktiski redzēti te vairs nav ...

Droši ka savu lomu spēlē lielāka draudzība ar Skandināviem utt.

Problēmas ir ar fiktīvu uzņēmējdarbību, nevis ar reālu konkrētā tirgū !

spainis Reģ.: 27.04.2006
8 0 Atbildēt

Interesanti, bērni skolā ies Igaunijā? Pie tava Vienības gatves īpašuma kārtību nodrošina Igaunijas policija? Ugunsgrēka gadījumā sauksi Igaunijas ugunsdzēsējus? Vai kā?

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Par ko cepiens? Es taču ģimenē neesmu viens pats. Mājiniekiem nekas nemainīsies.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

nodokļu rezidenci izlemj VID, nevis tu pats. Pārej uz naļiku vai maksā ar karti uz sievas vārda - vismaz elementārākajos filtros neizleksi kā nodokļu mahinators.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Ja esi nepilsonis, ir lietas kas LV ir super kaitinošas ... un VID nav jurisdikcijas pār naudu kura LV absolūti nekādi neparādas.

Kā man vienam paziņam līdz ar banku info sniegšany VID bija jautājumi par to kā naudu no pus Eiropas nekustamajiem legāli atstiept šeit, kā tieši atrisināja, tā arī nezinu, kaut dažas idejas pametu ...

Damn Reģ.: 07.12.2003
0 0 Atbildēt

Cik dienas gadā max drīkst uzturēties LV, lai neskaitītos (nebūtu jākārto status) kā rezidents?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tas šādi nekvalificējas, ES robežās tavu vazāšanos normāli neuzskaita, bet ir par nodarbinātību, auto turēšanu utml. visādi ierobežojumi ...

Damn Reģ.: 07.12.2003
3 0 Atbildēt

Vai tad nebija plāni par elektroauto?

msh Reģ.: 16.04.2007
5 0 Atbildēt

Laikam realitāte ieslēdzās

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Joka pēc ielikšu video par plūdus piedzīvojuša Fokusu ar sarūsējušu sajūgu , divsajūgu manuālai kārbai:

Tā ka nepeldiniet savus divsajūgus kas ir bāzēti uz parastu sajūgu un parastu manuāli - konstrukcija galīgi nav ūdensdroša. Divsajūgs kurš konstruktīvi tuvāks automātam parasti ir hermētisks, bet nu dažādi aktuātor-motori un sensori tāpat var ciest ... kaut no tupa īssavienojuma ...

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

BMW - nezūdošas vērtības

nomiks Reģ.: 30.10.2002
6 0 Atbildēt

Nu tā. Šodien izmaksāju pēdējo līzinga maksājumu par savu Honda Jazz, kuru jaunu iegādājos 2017. gada februārī. Gandrīz nemanot, ir pagājuši 5 gadi. Joporjām tas ir pilnīgs bezproblēmu auto, ko no Jazz faktiski arī varēja sagaidīt. Tiesa te ir svarīgi atzīmēt, ka 5 gadu laikā šim auto ir niecīgs nobraukums - 33 240 km jeb vidēji 563 km mēnesī. Par to, ka taksis būtu izdevīgāk, lūdzu nediskutēt, jo Jazz pamatā pārvietojas tikai pa Olaini, bet daudzas reizes ik dienu - skola, bērnudārzs, veikals, pulciņi u.c.

Par izmaksām - kopā ielieti 2350 l 95.markas benzīna par 2838 EUR. OCTA izmaksas 274 EUR, KASKO - 1431 EUR. Ikgadējās apkopēs iztērēti 975 EUR, dažādos citos sīkos remontos (diska remonts, salona apgaismojuma spuldzīte) - 35 EUR. Aizmugurējās bremžu uzlikas ir mainītas vienu reizi - pie nobraukuma 28 851 km jeb pēc 42 mēnešiem. Pirms gada tehniskajā apskatē vērsa uzmanību uz bremžu diskiem, kas visdrīzāk būs tūliņ jāmaina. Esmu pārliecināts, ka konkrētais defekts saistīts ar lietošanas apstākļiem, kas nav īpaši draudzīgi, ja lieto nelielos attālumos un neregulāri. Riepas, gumijas tepiķīši - 298 EUR, dažādi sīkumi (mazgāšana, logu šķidrums, ekspluatācijas nodoklis (ar 50% atlaidi) un tehniskās apskates izmaksas) - 360 EUR.

Šobrīd nav tā, ka auto baigi nepieciešams, varētu droši vien arī diezgan izdevīgi pārdot, bet nevar jau neko saprātīgu šobrīd paņemt vietā. Gadu vai pat ilgāk gaidīt nevēlos.

Redzēs. Neiebilstu šo Jazz lietot mājsaimniecībā vēl arī turpmākos gadus.

1984 Reģ.: 30.11.2021
0 0 Atbildēt

No laika mašīnas?

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Njā Honda kautkā iemanījušies ražot bezproblēmu auto.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

viegls auto + aizmugurē diski = problēmas. Lai nerūsētu ir jābrauc kā huligānam, ko tava sievasmāte diezvai dara.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Tieši tā arī ir

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

manai miskastei vēl trakāk, jo 1.1 tonnu vieglā bundžā ir 2.0, kas dod palielu bremzēšanas efektu, atlaižot akseleratoru

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
5 1 Atbildēt

Ļoti smalka grāmatvedība,kādas problēmas var būt auto ,kas paraktiski nav braukts, Pēc PSRS laiku standartiem skaitījās 30tūkst. tik piebraukts, kad drīkst normāli atvilkt, vienīgais ,kas izbrīna ļoti dārgās apkopes gadā gandrīz 200 eiro, pie tik maziem nobraukimiem, bez eļļas un tā pati dēļ vecuma ,tur nekas nevajadzētu būt apkopjams. Vienkārši tik vienkāršai mašīnīte kaut kā šķiret ļoti dārga apkope ja parēķina nobraukumu uz 1km.Degvielas pateriņš normāls 7litri uz 100 tā apmēram bendzīna mazauto tērē ja nav ļoti smaga ,kāja.Pārdot diez vai būtu jēga jo mašīna principā jauna, bet pārdodot ko par tādu dabūsi ,apm kādi 13tūkst. Pie mums galvenais auto gads šinī gadījumā nobraukumam nebūs izšķiroša nozīme. Vienīgais iemesls iemesls varētu būt ja velme pēc kaut ,kā konfortablaka, bet mainīt pret kaut ko līdzīgu laikam tiešām nav jēgas.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Degvielas patēriņš tāds arī ir, jo pārsvarā pa pilsētu ar aukstu motoru. Ir rekords uz Jūrkalni un atpakaļ ar 4,1 l/100km, braucējs nebiju es. Man tādu patēriņu nekad nav izdevies sasniegt un nemaz nevajag.

Jauns tas maksāja nedaudz virs 16 kEUR, domāju, ko šobrīd varētu būt cena ap 8kEUR,. Jāskatās Mobile cenas, jo LV šāda auto piedāvājuma nav. Jaunàkais Jazz ss.com ir 2011.gada ar cenu 6900.

Apkopes izmsksas īsti neatšķiras pie 5000 vai 15000 nobraukuma, jo apkopi veicu reizi gadā. Sākumā pat sanāca 3 apkopes 2 gados. 200 eur par apkopi nav daudz. Lētākā no apkopēm, kādas ir bijušas maniem auto.

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Tikko apskatījos Mobile.de. Tur ir vairāki gandrīz identiski manam, jo līdzīgi nobraukums (niecīgs). Krāsa un aprīkojums tas pats. Tur cena nevienam nav zemāka par 12 500 EUR. Par tādu cenu es būtu gan gatavs savējo atdot kaut šodien. Piemēram, suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=330714736&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=12&maxFirstRegistrationDate=2017-12-31&maxMileage=100000&minFirstRegistrationDate=2017-01-01&pageNumber=1&scopeId=C&sfmr=false&action=topOfPage&top=1:1&searchId=1a5d53a2-0363-4239-64ef-0a1d44aaf3fe

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

domāju ka tādu mazauto būs grūti pie mums pārdot , ja būtu piemēram chiviks tad noteikti aizietu bez problēmām, pie mums lietotie mazās klases auto nav īpaši iecienīti, jo kapēc lai pirktu tādu ja pa to pašu naudu var nopirkt kompaktklases kur jau ir vismaz kaut kāds minimāls konforts. Bet kapēc vēlies pārdot? Protams ja lieka naudiņa stāv bez pielietojuma uz tumbačkas ,tad savādāk, jeb nepieciešams kaut kas lielāks un konfortablāks?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Vajadzības pārdot īsti nav, bet ir vēlme pēc viena elektroauto. Bet steidzamības nav.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Tad tieši steidzamība ir lai varētu saņemt kāroto valsts atbalstu 4.5k

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Noskaidroju, ka Peugeot e-2008 piegādā 3-5 mēnešu laikā. Nav slikti

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 1 Atbildēt

200 eur par dīlera nanoeļļu

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Nu, par to jaunumu - šitas lietošanas stils priekš motora ir relatīvi nežēlīgs - kaut vai tāda niansīte ka šāļu darbamūžs pa lielam rēķināms iedarbināšanas reizēs nevis kilometros, ar visu no tā izrietošo.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

elektriskais motora sildītājs varētu daļēji palīdzēt, ja štepselis nav problēma

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

iAuto konsīlijs te lepni spriež un balso tā : "Ja štepselis ir pieejams, tad džezs kļūst elektrisks viscaur!"

Tad tam šāļu nebūs it nemaz.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Spriežot pēc mašīnas pielietojuma apraksta ja būtu šāda doma, tad labāk to džezu aizvietot ar kaut kādu Citreon C-zero vai tamlīdzīgu elektrisku kurpju kasti, jo tad elektrības patēriņš būs tāds pats kā visu laiku sildot motoru, bet nebūs benzīna patēriņa...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
0 0 Atbildēt

Līdzīga doma man arī ir

ziedonismaigums Reģ.: 05.01.2022
0 0 Atbildēt

Vai līdz 3500 naudiņām var nopirkt kaut cik sakarīgu ikdienas auto?

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Atkarīgs no vēlamajām prasībām.

msh teiks, ka var noteikti. Es teiktu, ka nē.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
5 0 Atbildēt

No msh kataloga par to naudu sanāk 2 mašīnas.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Un kāpēc lai nevarētu? Kāds mazpadsmit gadus vecs lētā gala VAGmobīlis par to naudu sanāk tīri ciešams.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 2 Atbildēt

Vienīgais kas tur sanāk līdz 3,5 pakām ir nobraukts, papliks A4 B7. Pārējais vai nu rūsē, vai arī ar tupiem tehniskajiem risinājumiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Es teicu VAGmobīlis, es neteicu audī. Ja man būtu mērķis nopirkt kaut ko tajā bužetā, es audī kā reiz ietu ar lielu līkumu - pārāk daudz dārgu vipendronu - un tu pārējo pats jau pateici. Skatītos uz škodu vai fofāgenu, ja nu akurāt būtu kaut kas lēts un labā stāvoklī, varētu arī seat.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

No VAGMobīļiem tiešām nebūs ko ņemt. Vienīgais kas nāk prātā ir Seat Leon ar traktormotoru. Pārējam ir tas ko es minēju - rūsa.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

rūsas problēmas vairāk būs aziātiem , pārējie rūsē daudz maz virenādi, kas galvenokart atkarigs no ekspluatacijas ipatnibaam

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Parādi man kaut vienu šī gadsimta mašīnu kura nerūsē...

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

Vispār jau diezgan daudzas, bet tu jau ārpus sava vaga neko neesi redzējis.

Viens piemērs - renault laguna

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kura no visām, un kāpēc šī fantastiskā mašīna nav iecienīta?

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Jebkura šī gadsimta. Iecienīta vai neiecienīta, bet uz ielām redzētas diezgan daudz, īpaši otrā paaudze.

Bet tas tikai viens piemērs, kas pirmais ienāca prātā, pirms kāda laika bija doma par opel insignia iegādi, arī nevienu puvekli neredzēju. Patiesībā vienīgais no šī gadsimta, kas tiešām saistās ar pūšanu ir VW, īpaši B6, pārejie ražotāji ir labojušies pēc pūstošajiem 80. un 90tajiem.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Piemēram, Laguna neizvēlējos, jo instrumentu paneļa dizains nepatīk.

Scenic II arī ir laba noturība pret rūsu, zema cena un varētu pat teikt, ka vispār nav instrumentu paneļa.

Neviens auto modelis jau nav ideāls! ?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Kur rāvi ,ka tie nerūsē?

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu papēti uz ielas, vai bildes ss.lv, nedomāju ka daudz rūsu ieraudzīsi, neskatoties uz to ka tā pati otrā paaudze ir vismaz 15 gadus veca.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

pēc virspusējas pētīšanas vari redzēt tikai nenozīmīgas maināmas detaļas tādas,kā spārni durvis, bagāžnieka vāki, kas protams nav patīkami bet ir maināmi. Es nesaku ,ka minētā elektronikas problēmu nomocītā lagūna ļoti daudz rūsē , var pat teikt ,ka tajā rādītājā viņai klājās labāk nekā vairumam citu auto. par b6 viņam pārsvarā rūsē virsbūves detaļas, bet tas nav tik traki,kā japāņiem un korejiešiem kam pārsvarā problēmas ar grīdas un nesošajām detaļām .

Te vari paskatīt rūsas atsauksmes par savu mīlo lagumu, kā arī ja intresē par citiem auto

autogener.ru/ocinkovka-kuzova/renault/laguna/2-2008-2012.php

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Jā, patiess speciālistu raksts, pat neatšķir 2. paaudzi no 3. citām mašīnām ar visādas kļūdas pa modeļiem.

Parādi man kādu lietotāja atsauksmi, kas sūdzas par rūsu.

Kāpēc uzreiz mīļo, man tā mašīna ne bijusi ne būs, kaut vai dizaina dēļ, bet es saucu lietas īstajos vārdos, ne kā jūs ar msh savus vw slavējat, kaut gan nav par ko. Un zinu 2 cilvēkus kas ar tādām ir braukuši (2. paaudze 2001. gada) un viens brauc joprojām, nav rūsas nekur, ne virspusē, ne apakšā, pats esmu pētījis. Un par elektronikas problēmām arī nesūdzas.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

nu jā tur sanāk,ka divas otrās paaudzes 2002-2007 un arī otrā paudze no 2003-2012. tur pat taču arī vari redzēt visas lagūnas paaudzes. Pirmkārt es neesmu teicis,ka viņa ļoti rūsē, protams,ka cilvēki nesūdzēsies par rūsu ja tai mašīnai citu problēmu gana u rūsa varētu būt otršķirīga. man puikam sen atpakaļ bija lagūna, viņš tik ļoti ar viņu bija nomocījies dēl elektronikas gļukiem, ka vienreiz braucot mājās,kad viņa kārtējo reizi nosprāga krustojumā no dusmām izsauca metālūžnu iepirkšanas mašīnu lai savāc. pēc tam bija priecīgs ,ka ticis vaļā un par viņa piecgadīgo lagūnu saņēma naudu par kuru sanāca samsung planšete. nākošo auto nopirka demo fokusu,kas kalpoja diezgan labi, tagad dēl ģimenes pieauguma nopirka c4 grand un atkal sākās problēmas ar forsunkām ,labi ka tam auto ir garantija un ar garantiju nav jačakarējās ,kā pie mums. Arī zinu pazīstamu kas sen čakarējās ar lagunas glukiem, vēl vienu ,kas nupatās knapi tika vaļā no tadas ,kā miličiem, ari visu laiku vajāja kaut kādas mistiskas problēmas. Nezinu varbūtās problēma nav auto, bet neviens nejēdz vinus normali sataisiit. Ja viņas būtu tik labas tad ss netirgotu 2005 gada mašinas par 430 un 550eirikiem.

Manas mātes brālim a100 1983 gada, atdzits 90 gadu sākumā ar bez nevienas rūsas ,jo katru svētdienu to garažā pulē. Pirmkart man sen nav vw bijis un ,kas tur ko īpaši slavēt. Normāla mašīna ,lielākie modeļi, kaut cik konfortabli, kas trūkst ļoti daudziem, dīzeļu versijās ļoti ilgstspējīgi,diezgan izturīgi spējīgi veikt lielus nobraukumus, ne pa velti pilnas ielas vēl ar 90gadu beigu un 2000gadu sākuma modeļiem. Viegli pieejamas rezerves daļas , arī cenas patīkamas ar daudziem konkurentiem, Diezgan viegli pārdot par saprātīgu cenu. Vieni no pirmajiem ievieš jaunākas tehnoloģijas,kas bieži vien dēļ tā ka risinājumi jauni nav īpaši uzticami, piemērs dsg. Pat nezinu nevienu no ražotājiem ko būtu vērts slavēt, man šķiet ka dēļ lielās konkurences visi tik ļoti taupa, ka grūti pateikt kuru tiešām varētu nosaukt par labu auto, vismaz kategorijā kas maksā līdz 100tūkst

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

5gadīgu nodeva lūžņos? Izklausās pēc pasakas.

Paņēmi pašus lētākos ss, bez apskates, ar defektiem,un pēc tā spried par cenu?

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Acura NSX, BMW i8, Mercedes-Benz SL-C, Audi A8, Jaguar XJ, Tesla Model S 60, Alfa Romeo 4C, Chevrolet Corvette?

Alumīnija tak nerūsē?

ledzep Reģ.: 16.03.2017
2 0 Atbildēt

Protams, ka var. Varbūt tas ir grūtāk nekā pirms diviem gadiem.. Nevajag koncentrēties uz kādu konkrētu modeli/marku bet uz auto stāvokli un jautājums cik daudz laika esi gatavs veltīt auto meklēšanai. Tad arī viss izdosies.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Vajag gan - nekoncentrējoties var sanākt ieberzties uz īpatnējiem tehniskajiem risinājumiem kurus neviens nemāk saremontēt.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
1 0 Atbildēt

Tas jau ir pašsaprotami pie modeļa/markas izvēles. Atmest tos auto, kam ir izteiktas konstruktīvas nepilnības.

Te vairāk runa ir par to- vai nu spītīgi turēties pie "jāpērk VAG dīzelis jo franču auto ir sūds" un tādā gadījumā tiek iegādāts 2.0 TDI PD šrots ar 500k nobraukumu nevis nenobraukts Renault ar benzīna motoru..

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Jā, tieši par to arī ir runa. Nobrauktu 2.0 PD saremontēs jebkur - kamēr tad kad tam varžu ēdāju brīnumam būs kaut kādas auzas, puse no iespējamajiem remontētājiem to nemaz redzēt negribēs.

ledzep Reģ.: 16.03.2017
0 0 Atbildēt

Nesaprotu komentāru. Par kādām franču auzām tu runā?

Lai nemacētu remotnet CliocMegani vai kādu prastāku Peugeot jabūt īpaši "apdavinatām".

Labāk pameklēt meistaru, kurš grib remontēt A klases mersedesu vai metināt Mazdu..

Bet nodzītie vācu premium auto gan visiem patīk- servisa meistaram solīdi un stabili ienākumi visā eksplutācijas peroidā.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Man vislabāk patika viena pazīstama čaļa komentārs. Savulaik strādāja tur tajā kantorī kas ir Maksts & co Liepājas dīleris, par mehu. Doma bija - tā jau tās mašīnas ir uztaisītas caur dirsu, bet ja ieiet tajā domāšanā, tad tie tehniskie risinājumi pat sāk likties loģiski...

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

VAG 2.0tdi ja nav baigi darits pāri pie 500tukst ir vēl ok , kad iet pāri par 700 tūkst. tad gan sāk vikt uz šrota pusi.

feciic Reģ.: 09.05.2008
2 0 Atbildēt

Kas ir ikdienas auto? Braukšanas profils un kilometri?

Atmetot pontus, var mierīgi nopirkt lietojamu, uzticamu auto.

Pirms desmit gadiem sencis nopirka desmitgadīgu megane scenic benzīnu ar orģināliem 120k uz odo. Samaksāja 1600latus, šodien tie būs tie paši 3-3,5k eur. Pa šiem gadiem nobraukums ir dubultojies, dārgākais ieguldījums-zobsiksnas maiņa. Vēl ir bijuši visādi sīkumi hadenē-bremzes, trosītes, pa kādai buksei, salona ventilators un tā regulators. Ir virspusēja rūsa virsbūves paneļu stūros, pēdējā apskatē viens vieninieks par eļļas noplūdi. Jā, nekāds skaistulis un draiver kārs nav bet savu funkciju-vizināt divus pensionārus uz veikalu pilda godam.

duku Reģ.: 12.06.2018
0 0 Atbildēt

Jā, laikam jautājums ko definē ar "sakarīgu". Ja meklē kaut ko zem 250k nobraukuma un jaunāku par 2010. gadu, tad šķiet, ka nevarēs viss. Šīem parametriem ik pa laikam uzpeld kāds Hyundai, Fiesta vai francūzis, bet cik skatīts, pārējais būs virs 3500.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt
duku Reģ.: 12.06.2018
0 0 Atbildēt

Iespringuma nav, vienkārši psiholoģiski varbūt pērkot/pārdodot lomu spēlē vai auto ir vecāks vai jaunāks par 10 gadiem.

P.S Neko nezinu par Dacijām un Fiatiem, bet abi izskatās solīdi.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Uz gadiem jāskatās ne tikai no psiholoģiskā, bet arī praktiskā viedokļa. Teiksim, no atgāzu viedokļa, kamēr nav ekofašisti ieviesuši jaunus spaidus, iebraukšanas aizlieguma zonas un tamlīdzīgus sūdus, jo vecāka mašīna jo labāk. Ja ir runa par mašīnu kuras vecums ir mazpadsmit gadi - no devītā gada sākas EURO 5, un pie viena no devītā gada sākas arī ceļa [apskates] nodoklis no oglekļa dioksīda gramiem.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Neredzu satraukumu jo man nodoklis ar visu CO2 ir 36Eur gadā. Šī pozīcija reāli konkurē bilancē ar logu slotiņām un šķīdumu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ja auto Latvijā jauns pirkts, tad mierīgi var būt arī piecpadsmitgadīgs ar nobraukumu zem 250K. Latvijas autiņiem tik tā rūsa...

duku Reģ.: 12.06.2018
0 0 Atbildēt

Varbūt kādam bijusi pieredze. Pārdevu auto, kurš uzreiz ies prom eksportā. Sanāk, ka es esmu tas kurš apmaksāja eksporta pakalpojumu CSDD un arī esmu pēdējais reģistrētais īpašnieks Latvijā. Tālāk ar to auto fīrējas uzpircējs.

Kādi te riski? Ja ar auto kāds sāk taisīt šmuces, veršas pie manis, jo esmu pēdējais pieturas punkts?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Ja auto ir noņemts no uzskaites, pat ja nav pārrakstīts, tad tehniski vēl var jautājumus uzdot, bet piesietiez tev nevar, jo legāli tāds bez pareiziem dokumentiem, nav reģistrējams LV, un uz ceļa attasties nedrīkst (tur gan ir vēl nianses, bet yz tevi tās neattiecas).

Ja nav noņemts no uzskaites un darījums ar uzpircēju nav nekādi fiksēts, tad teorētiski tev var piesieties ja ar auto kāds satais ziepez un pamanās aizmukt bez lieciniekiem.

duku Reģ.: 12.06.2018
0 0 Atbildēt

Jā, noņemts no uzskaitas un Reģistrācijas statuss šobrīd ir: Eksports.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

ledzep rakstīja: Nesaprotu komentāru. Par kādām franču auzām tu runā?

Lai nemacētu remotnet CliocMegani vai kādu prastāku Peugeot jabūt īpaši "apdavinatām".

Labāk pameklēt meistaru, kurš grib remontēt A klases mersedesu vai metināt Mazdu..

Bet nodzītie vācu premium auto gan visiem patīk- servisa meistaram solīdi un stabili ienākumi visā eksplutācijas peroidā.

Nesen vienā krievu auto viģikā bija teksts: Ja jūs protat remontēt VW, tad jūs protat remontēt visas mašīnas. Vienīgais - nav teikts, ka jūs pratīsiet remontēt Peugeot. Bet ja jūs esat iemācījies remontēt Peugeot, tad jūs arī protat remontēt tikai Peugeot

P.S. Cerams, ka ziema nebūs gara un varēšu ātrāk sataisīt Seatu līdz galam, citādi es arī drīz būšu iemācījies remontēt Peugeot

eidis Reģ.: 07.11.2001
3 0 Atbildēt

Kādreiz sen bija Citroens, kuru daži meistari arī šādi cildināja. Bet beigu beigās izrādijās, ka viss ar remontspēju tam auto bija kārtībā, bet meistariem ar domāšanas elastību nē. Gadījās tā, ka es bez speciālās izglītības spēju saprast dizainēto remontplānu, bet tie čaļi tupīja ar "jādara tāpat kā VW". Un tas arī viss. Resp. stulbums arī autoservisā spēs sevi atrādīt

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Problēma nav tikai līdz 3,5k segmentā. Skatos sev nākamo auto ap 6000 eur, un vienīgais variants ko šobrīd ir vērts izskatīt ir BMW E91 LCI ar 2.0d dzinuli. A4 B8 diemžēl neuzrunā, jo tur ir dažādi mainīgie - mazāka jauda, švakāka komplektācija, nobraukums lielāks. Skatijos Škodas un Seatus, tiem arī nekāda baigā izvēle nav un tas Leons ko man gribās maksā jau ap 8k. Frančus un Itāļus neizskatu pēc būtības, jo tiem ir nenormāli tizla uzbūve un neviens tos sūdus negrib remontēt un pats arī to nedarīšu. Par Fordiem ir dzirdētas dažādas atsauksmes, bet tāpat drusku atbaida. Beigās paliek vācieši - VAG grupa, BMW vai Merša C klase.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

Ņem vērā, ka stereotipu iekļaušana domāšanā ir par maksu. Parasti palielu.

Piem domāju, ka uzbūves tizlumā un sliktā remontspējā BMW X5 4x4 nespēj apsteigt neviens franču vai itāļu auto.

Savukārt sliktā inženierdizainā ar VAG TFSI motoriem nespēj spēkoties neviens.

Nu un MB īpaši lieliskus servisā padara Bosch lidzdalība elektronikā. Esmu redzējis eksemplāru, kuru elektroziepes labajās durvīs !!!! izslēdza visu auto

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Ļoti iespējams, ka tev ir taisnība. Atkarīgs arī no modeļa. Man simpātisks šķiet 2012.gada Ford Mondeo universālis, bet par tiem man ir melna bilde. Dzirdēts tikai tas, ka lai nomainītu spuldzīti lukturim ir jārauj visa priekša vaļā. Tāpēc arī skeptiski skatos uz Forda pusi.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Par lutkuri-mazāk pieturā vajag klausīties, viena liela skrūve un lukturis ir rokās, noņem vāciņu, samaini spuldzi un lec atpakaļ. Nav jālauž rokas kā konkrēti golfam.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Zini problēmas līdzīgas ir visiem auto, tā kā visi nu jau izmanto CAN bus kopni, to jāmāk diagnosticēt, un nekā tyr tāda īsti nav. Un ja palūrot ss var atrast BMW ar 500K zināmu nobraukumu, vai MB ar 700K, tas tomēr ir rādītājs par labu šiem abiem ... bet francūzi, nu nez, ja tam ir viegli pieklūt visām daļām, tad droši nav ne vainas, kaut vadu/konektoru problēmas tiem ir diezgan bieži, bet nu liela nobraukuma francūzi, man nav izdevies atrast, varbūt daļēji gan tāpēc, ka tie ur lēti, bet problēmas ar tiem risināt ir salīdzinoši dārgi ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Labi, negribi itāļus vai francūžus - saprotami. Bet kāpēc nepaskatīties Japānas virzienā? Tā jau nu nemaz nav, ka viņi visi sarūsē izbraucot no rūpnīcas. Un vēl jau arī Opels.

fckns Reģ.: 29.11.2020
0 0 Atbildēt

Toyotām ir diezgan plastmasīgs salons. Par Hondām nemācēšu teikt, zinu tikai to ka EP3 kivičam ir Isuzu Dīzeļdzinējs un ir rūsas problēmas. Par pārējiem izstrādājumiem nezinu.

Par opeļiem - vienīgais Opelis, kas man daudz maz patīk ir Saab 9-3. Bet viss, ko par tiem aparātiem zinu ir tas, ka pēdējos Saab ražoja GM uz Opel platformas. Cik uzticams, izmaksas, remonta iespējas - man miglā tītas.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Remonta iespējas lieliskas, Rīgā ir vismaz 2 servisi, kur viņus pārzin no A līdz Z

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

No rūpnīcas nē - pēc desmit gadiem. Un reti maināmas lietas kuras nodzīvo desmit gadus arī mēdz būt īpaši tizli maināmas, kā rocenes troses vai trubas, jo mašīnai tajā laikā paredzēts jau sen tolmetā būt. Un vēl ļoti daudz iepista kapeika, lai ierakstītos savā cenas punktā un kalpotu tos desmit gadus - uz to japāņu inženieri ir speciālisti.

Ja gadījumā esi palaidis garām no kurienes nāk tie desmit gadi - Japānā ar autoindustrijas lobiju ir likumi kur mašīnas virs 10 gadiem sanāk dārgi un problemātiski noturēt uz ceļa lai mudinātu desmitgadīgu mašīnu īpašniekus tās utilizēt vai palaist uz eksportu un pirkt jaunas - no turienes arī rodas tie desmit gadi uz kuriem japāņu autobūve ir ieciklējusies.

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
0 0 Atbildēt

Ne tikai mazlietotu, bet it kā arī lietotu mašīnu tirgū it kā tiešām cenas iet augšā, īpaši sakarīgiem variantiem. Es arī ieteiktu uzmest acis japāņiem. Nesen paķēru sievai 10gadīgu mazdu pa 4,5K un ar nelielu diezgan ticamu nobraukumu.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Kā ar rūsu? Skatījies apakšā?

kontradmiral Reģ.: 07.12.2004
1 0 Atbildēt

Jā, pirms pirkšanas aizdzinu uz servisu, džeki vēl brīnijās, ka priekš mazdas var teikt, ka rūsas nav. Uztaisīšu drīzumā īsu aprakstu

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
14 2 Atbildēt

labāk nemet acis, vienkārši paskaties

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Kāpēc skatāties autiņus, kam cena pieaug? Iegāju ss paskatīties frančus un pirmais Renault sludinājums vienkārši ideāls 1.6 motors benzīns!, nobraukums mazs(ja var ticēt), salons gaišs, smuks. Es uzreiz paņemtu šitādu dampi, ja nu gadījumā mana Kiiņa atņirgtos

m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/renault/scenic/hxcgb.html

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Piebilde, nobraukumu kkur citur paskatījos. Šitam nav norādīts Atiecīgi gan jau briesmīgs bet autiņš izskatās smuki.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Manuprāt Sceniks izskatās vienkārši baisi. Īsts antidizaina paraugs. Bet tas jau, protams, gaumes jautājums.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Cena - lietojamība no A uz B augstu vērtējama. Šis jau vēl ciešams, II paaudzes feislifts. Ļoti plašs salons. Samērā ātri var noņemt traucējošās plastmasas un visu priekšu, motora vai tā radiatoru apkopei.

Sludeklī iepatikās izteikums " pilna vēstule csdd"!

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Kautkad iznāca ar laikam feisliftotu šādu pāris nedēļas pabraukāt. Tas elektriskais panelis visu laiku kkādu cirku taisīja. Pārējā viss ok. Sēdekļi ērti arī garajiem gabaliem

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
15 1 Atbildēt

jā, šitas labs - pilna vēstule csdd

kolumbs Reģ.: 27.12.2005
0 0 Atbildēt

Damn rakstīja: Cik dienas gadā max drīkst uzturēties LV, lai neskaitītos (nebūtu jākārto status) kā rezidents?

Var palasīt te:

www.vid.gov.lv/lv/ka-nosaka-personas-rezidenta-statusu

lvportals.lv/e-konsultacijas/11320-ar-ko-atskiras-rezidents-no-nerezidenta-2017

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
9 1 Atbildēt

Kādēļ auto tehniskajam stāvoklim jāatbilst lietošanai uz ceļiem, ja ceļu tehniskais stāvoklis neatbilst auto lietošanai..?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

core rakstīja: 5gadīgu nodeva lūžņos? Izklausās pēc pasakas.

Paņēmi pašus lētākos ss, bez apskates, ar defektiem,un pēc tā spried par cenu?

vienkārši viņš tai auto bija remontos iegūldījis vairāk cik tas maksā, tur auto remonts dargs bet mašīnas dēļ tā ,ka stūre otrā pusē lētas.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Kur tur? Anglijā? Nu tad ir bišķi starpība, bet mēs neesam anglijā

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Jā Anglijā,Jā neesam bet auto modeļi tie paši tik stūre otrā pusē.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
0 0 Atbildēt

Daudz tādu vietu (kartē zilo) ar stūri bardačokā:

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
11 2 Atbildēt

hm, ja esi no anglijas, kādi tur auto portāli ir populāri? kur pats smelies informāciju?

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

cik zinu viņiem nav tāds vienots populārs auto portāls, tie sadalīti pa pilsētām, Londonā pat pa rajoniem. Vissticamāk,ka viņi nebrauks caur visai valstij skatīt tur kaut kādu lietotu auto

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

es nēsmu no Anglijas man dēls tur dzīvo , bet viņam auto inresē tikai tik daudz , lai ar to varētu pārvietoties, ja tā nebūtu domāju ,ka nebūtu piecgadīgu ,kaut ar reno, emociju vadīts no dusmām atdevis lūžņos.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Jurčiks atkal dod

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Jurka ir atradis pacientu grupu ar ko celt popularitāti.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Jā, iespējams tik dzen huiņu un audzē sev youtube kanālu, bet idejiski piekrītu. Latvijā ļoti daudz tādu, kam galvenais, ka tik bmw, audi utml. Tad vēl, protams, to 15-20 gadīgo miskasti vēlams paņemt Mogo līzingā, lai beigās sanāk samaksāt par 3 mašīnām: pati mašīna, vēl viena mašīna procentos un tad vēlviena mašīna remontos.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Ir jau arī skarbāki gadījumi. Lasīts avīzē - brāļi Vaņa un Afoņa kopā nosita kaimiņu Jefimu, lai piesavinātos viņa 400 latus, ko Jefims bija dabūjis pārdodot kaut ko un neapdomīgi izlielījies ciemā.

Brāļiem bija vecs VW, bet bija ļoti kārojies sava BMW.

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Es domāju jebkuras markas diskriminācija šajā stāstā nemainītu neko - atrastu nākamo iemeslu kāpēc savajadzējās 400

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Uzbrauciens Vītolam jau nu gan bija ļoti neglīts un pilnīgi lieks.

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

volgo jāpērk. jurčika teksti sen vairs nav smieklīgi.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Izskatās, ka čuriņa tomēr noraustījās, un izņēmis savu apvainojumiem piebāzto verbālo caureju no trubas.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
11 3 Atbildēt

Elvisa Preslija kadiljaku var nopirkt izsolē, hm, bet motors gan milzīgs - 8,5 litri V8 laikam

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti