darklight rakstīja: Ar ļoti vecām mašīnām gan var sākties citas problēmas. Pirms neilga laika biju liecinieks situācijai, kad vienam 90-to sākuma VAGam (vot neatceros tagad precīzi kādam) vajadzēja vienu primitīvu devēju. Un skuju - nevienā veikalā tāds nebija nopērkams. Detaļa eksistē, bet nopērkama nekur nav. Nezinu, kā cilvēks to beigās atrisināja.
Devēji būtu mazākās problēmas, tur gandrīz vienmēr var kaut ko improvizēt. Tas kas ir problēma ir virsbūves daļas, atsevišķas dilstošās daļas un modeļa specifiskās daļas. Es, teiksim, neatteiktos no nesapuvušas aizmugurējā bufera sijas - viena ceļama man kaut kur mētājas, šrotos pamatā ir tāda kā manējā [es nebrīnīšos ja kādā jaukā dienā aizmugures buferis, plastmasas daļa, nokritīs... ], jaunas detaļas laikam pat aftermarkets neštancē - lai arī vispār aftermarketa virsbūves daļu ziņā mk2 ir vienkārši fantastika. Vai arī - amartu izvēle ir diezgan ierobežota, tas nekas ka tos pašus amartus izmanto arī mk3 - vienīgie "civilie" gāzenieki kas ir palikuši ir B4 bilstieņi, savādāk vai nu eļļa, vai športa amarti.
Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...