Auto plačos vairums auto ir ar universālu virsbūvi, sedani ir maz
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Auto plačos vairums auto ir ar universālu virsbūvi, sedani ir maz
universāļus pērk vairāk arī tāpēc ka ir ērti izmantot auto kā vēl vienu bagāžnieku, piemēram, sieviete ar zīdaini dzīvo 5 stāvā, viņai ērtāk ratiņus glabāt mašīnas bagāžniekā, lai nav katru reizi jāstiep augšā lejā mantas
msh rakstīja: Kuri tev skaitās "visi"? Pirmsfeisliftam es ļoti šaubos ka nāca papildus sildīšanas autonomka - ja nu vienīgi cilvēks gribēja pirms braukšanas uzsildīt mašīnu un tapēc ieķeksēja pilno webasto. Labi, šarāns ir strīdīgs variants kuros es pārāk neorientējos - strīdīgs jo pirmo paaudzi ražoja no 1995 līdz 2010. un tā perioda vidū tās papildus sildīšanas autonomkas sāka citos parādīties. Un tajos citos, kuros es tos redzu - tā ka pieslēdzot kompi un noskanējot vadības blokus, atsaucas arī autonomka - tās ir mk5 golfa platformas mašīnas vai ne vecākas par nullto gadu vidu.
tādu lielu kulbu ar ekonomisku dīzeli ziemā vispār nevar piesildīt savādāk.
feciic rakstīja: Ja auto nācis no FR, BE, NL vai Vācijas D tad visticamāk ka fēna nav, bet viņš, cik redzēts, stāstu kardināli nemaina, jā, kapeiku ātrāk logi atkūst bet salonu piesildīt līdz patīkamai temperatūrai viņš nevar
Ir lietošanā "vācietis ar fēnu" - atšķirība ir radikāla. Tieši bez fēna (bija nomiris) tas auto vispār ne logu spēj atkausēt, ne saprātīgā laikā līdz patīkamai temperatūrai iesilt.
Conqueror rakstīja: Auto plačos vairums auto ir ar universālu virsbūvi, sedani ir maz
kuriem modeļiem vispār ir sedani? premium markām un mazcenas modeļi 3. pasaules valstīm
Nuuuu, no lietotajiem diezgan daudz vēl ir - Passat, Mondeo, Insignia, Talisman, 508, Accord, Avensis, Camry...
Biju domājis jaunu sedanu ES tirgū - passat sedana vairs nav, mondeo vispār vairs nav, accord arī. Ja sedanu maz jauno auto tirgū, nebūs arī otrreizējā.
sedans kā vienīgais auto ģimenē IMHO diezgan margināla izvēle.
Tā ir vidējās klases sedani paliek aizvien mazāk, tagad visi spiež uz laucinieciskāku auto ražošanu. man šķiet ,ka Suprer b vēl ražo sedana versijā, kas pa lielam ir passats, drusku garāks un tapēc konfortablāks aizmugurē sēdošajiem . Kā arī pluss ,ka bāgāžas vāks verās divās pozīcijās ,kā sedanam un ja gadījumā vajag kaut ko lielāku bagāzniekā iekraut arī kā hečbekam ar visu logu
nē, superb ir tikai hečbeks un universālis. Iepriekšējam modelim bija divdaļīgs bagāžnieka vāks, kas vērās gan kā hečbekam, gan kā sedanam. Sedans vispār bija tikai superb I
man pārsvarā intresē tikai unversāļi, tapēc sedaniem tik lielu uzmanību nepievēršu, par 2 modeli ritīgi zināju ka ir divdaļīgais bagāžas vāks, kas laba fīča un arī to izcēla starp pārējiem, tapēc biju pārliecināts ka jaunajam modelim šo fīču nebūs apgraizījuši, bet laikam tomēr ir, žēl.
Škoda Octavia, starp citu ļoti labs auto
Šis bija labs joks Universālis un hečbeks pasaules līmeņa autobūvē ir tāda pati neparasta dabas parādība kā mazlitrāžas četru cilindru dīzelis tajos.
Labais. Tie, kuri pirms gadiem 2-3 iegādājās jaunu auto, šobrīd var to realizēt teju par iegādes cenu. Respektīvi, bez vērtības zuduma vispār!
un pirkt jaunu par paaugstinātu cenu. Ko ''iegūst' vienā pusē, to 'zaudē' otrā.
Tie, kuri pirka no dīlera mazlietotu, iespējams, tagad var pat nopelnīt (par zaudējumiem vispār nav runas).
Tie, kas pirms trīs gadiem sapirkās griķus, - tie vispār tagad ir oligarhi :-/
To, ka pāris gadu laikā nauda ir kļuvusi vismaz par ceturto daļu nevērtīgāka, daži laikam vispār nav pamanījuši.
Drīzāk jāaizdomājas, ka daudziem ienākumi palikuši tajā pašā līmenī, tādējādi padarot viņus par to pašu ceturtdaļu nabagākus
Tačkām cenu kāpums ir tāds salīdzinoši neliels - tu te runā par kaut kādiem desmit, divdesmit procentiem. Bet ir pietiekami daudz izejmateriālu kam cenas ir pieaugušas simts, divsimts, trīssimts procentu... Darbā kolēģi kādu mēnesi atpakaļ rēķināja ka pie esošajām cenām malkas šķūnīti nav vērts būvēt, materiāli izmaksās dažas pakas... Nezinu par citiem būvmateriāliem, cik daudz tie kāpuši, bet man ir padomā viens pasāciens, intereses pēc parēķināju ciparus, tie nepatika... Vai atkal - pazīstams čalis, pēc profesijas metinātājs, un mēdz metināt arī no darba brīvajā laikā, nesen pieminēja - metrs 60x2 ņeržas trubas pirms gada maksāja 10e metrā - tagad 30e... Par degvielas cenām nerunāsim...
šitas labs
msh rakstīja: Tačkām cenu kāpums ir tāds salīdzinoši neliels - tu te runā par kaut kādiem desmit, divdesmit procentiem. Bet ir pietiekami daudz izejmateriālu kam cenas ir pieaugušas simts, divsimts, trīssimts procentu... Darbā kolēģi kādu mēnesi atpakaļ rēķināja ka pie esošajām cenām malkas šķūnīti nav vērts būvēt, materiāli izmaksās dažas pakas... Nezinu par citiem būvmateriāliem, cik daudz tie kāpuši, bet man ir padomā viens pasāciens, intereses pēc parēķināju ciparus, tie nepatika... Vai atkal - pazīstams čalis, pēc profesijas metinātājs, un mēdz metināt arī no darba brīvajā laikā, nesen pieminēja - metrs 60x2 ņeržas trubas pirms gada maksāja 10e metrā - tagad 30e... Par degvielas cenām nerunāsim...
Degvielas pieaugums pa lielam vismaz ir piesaistīts naftas cenas pieaugumam (nosacīti).
Ar metāliem jau sākas visādi brīnumi - metāla konstrukciju pašizmaksa itkā nav pieagusi reizēs, bet sakarā ar neskaidrajām piegādēm ražotāji brīžam dod tādus ciparus, kur nosacītā tirgus cena tiek reizināta pat ar 3 vai 4. Un neviens īpaši no tā nekautrējas, jo tiešām nav skaidrs, vai uz to brīdi, kad konkrētā konstrukcija būs jāražo metāls vispār būs pieejams. Ar alumīnija kabeļiem tas pats - vai nu pērc no piegādātāja jau iepirktos kabeļus pa veco cenu reizinātu ar 2, vai gaidi rūpnīcas dotos 3 mēnešus.
Īsumā reālais materiālu cenu kāpums nav tik traģisks, bet visu problēmu rada sačakarētās piegādes ķēdes visā pasaulē, kā arī ražotāju un tirgotāju piekabinātie procenti risku segšanai. Es pats tāmējot vairs pat nekautrējos piemest vēl 5-10% pa virsu piegādātāja cenai, jo cenas būvniecībā reāli mainās pa dienām, bet pasūtītāji grib lai es paredzu cenu gadu uz priekšu. Tā i ražotājs paskatās debesīs un piemet 20%, tirgotājs paskatās debesīs un piemet 20% un es ar paskatos debesīs un piemetu 20%, ja ir ģenerālis, tad arī viņš paskatās debesīs un piemet 20%, pasūtītājs ierauga tāmi un arī skatās debesīs
Vismaz kamēr karš nav beidzies cenas būvmateriāliem atradīsies brīvā peldējumā, pēc tam jau redzēs - pasaulē atkal velk uz krīzi, Ukraina būs jāatjauno, kā vēl Ķīnai ies ar kovidu, kaut kam cenas ievērojami kritīs, kaut kam paliks šajos līmeņos, kaut kam varbūt vēl pieaugs.
msh rakstīja: Tačkām cenu kāpums ir tāds salīdzinoši neliels - tu te runā par kaut kādiem desmit, divdesmit procentiem. Bet ir pietiekami daudz izejmateriālu kam cenas ir pieaugušas simts, divsimts, trīssimts procentu... Darbā kolēģi kādu mēnesi atpakaļ rēķināja ka pie esošajām cenām malkas šķūnīti nav vērts būvēt, materiāli izmaksās dažas pakas... Nezinu par citiem būvmateriāliem, cik daudz tie kāpuši, bet man ir padomā viens pasāciens, intereses pēc parēķināju ciparus, tie nepatika... Vai atkal - pazīstams čalis, pēc profesijas metinātājs, un mēdz metināt arī no darba brīvajā laikā, nesen pieminēja - metrs 60x2 ņeržas trubas pirms gada maksāja 10e metrā - tagad 30e... Par degvielas cenām nerunāsim...
jaunā tačkā lielu cenas daļu veido inženierijas izmaksas, kas jau ir iztērētas
Medicinā sikam ikdienas lietam - cimdi, sprices, sistemas, katetri, plaksteri, parsienamie materiali, maskas - cenas ir kapusas no 3 lidz pat 20 x !!!!
Un regulari kaut kas vispar nav noperkams !!!
Iemeslu vienmer var atrast
Tagad tas viss pirmkart iet uz Ukrainu
šitas esot vispopulārākais pasaules elektroauto
otrais populārākais: Wuling HongGuang Mini EV
kāds ir redzējis šitādu Latvijā?
Ķīnā ar tādiem gandrīz visi braukā
Otrajā vietā pasaulē visvairāk pārdoto elektromobiļu sarakstā ierindojies Ķīnas jaunums – Wuling HongGuang Mini EV. Mājās tas pārliecinoši apsteidza savu konkurentu Baojun E-Series, kā arī labi darbojās uz tādu smagsvaru fona kā Tesla Model Y un VW ID.3.
Tiesa, lai sasniegtu pirmo vietu reitingā, iesācējam būs jāpapūlas. Līdz šim Tesla Model 3 pārdošanas apjoms gandrīz trīs reizes pārsniedz Wuling HongGuang Mini EV. Taču uz Wuling HongGuang Mini EV rezultātiem var raudzīties ar citām acīm, ņemot vērā, ka šī automašīna (tāpat kā divas citas Ķīnas mini-elektriskās automašīnas) tiek pārdota tikai un vienīgi Ķīnā. Vai varat iedomāties, kas būtu noticis, ja šis ķīnietis tiktu pārdots citās valstīs?
SAUC-GM-Wuling ir izvirzījis sev mērķi izveidot nelielu pilsētas elektromobili, kas būtu pieejama ikvienam. Iegūtais auto ir patiesi niecīgs, nedaudz nepilnus trīs metrus garš, un salonā var ietilpt četri vidēji virsbūves apstākļi. Elektromotors ar jaudu 20 kW ļauj mazulim sasniegt maksimālo ātrumu tikai 100 km, un akumulatora jauda ar jaudu 9,2 vai 13,8 kW / h pietiks maksimāli 120- 170 km noskriets.
nevis apstāķļi bet ķīnieši - stulbais google tulkotājs
Gūgle tulkotājs darbojas jau diezgan labi, daudz labāk, nekā pirms pāris gadiem. Tikai atsevišķas korekcijas vajag. Bet, ja tulko no latviešu uz krievu valodu, tad gan visādi brīnumi redzami, acīmredzot, šis virziens īpaši kopts netiek.
uzladets.lv/dartz-freze-nikrob-ev/
Dartz 'vaļa peņa ādas' idejiskais sekotājs ir nopirkt ķīnas Wuling HongGuang Mini EV, rebrandot par Nikrob EV, un mēģināt pārdot Eiropā 3 - 5 reizes dārgāk.
Eiropa ar savām regulām iet autoražotāju lobistu pavadiņā. 'Mēs jums uzliksim tāāāādus nodokļus' ((C) Superintendants Samsons), lai nevienam nenāk prātā ievest kaut ko no Ķīnas vai nedod dievs rāzot kaut kādus DIY pārbūves komplektus.
Tas pats Dacia Spring, ko Renault ražo Ķīnā, nokļuvis Eiropā paliek divreiz vai cik tur dārgāks.
Biedri Conqeror, ja tas viss būtu salikts jaunu auto topikā, tad būtu vismaz kāds sakars, bet pašlaik tavi posti ir bezjēdzīgs fleims. Par lietotiem auto runājam, Karl, par lietotiem!
Sveiciens Dāklaita k-gam!
Paldies par aizrādījumu, kam negadās saputroties, neviens nav bez grēka.
interesanti nokrāsots auto
Sveiki! Kādam ir kas sakāms par Toyota Auris (2015-2017) 1.2 turbo benzīnu un automātu (cik noprotu, CVT). Ir kāda pieredze, ko skatīties, kam jāpievērš uzmanība? Motors cik saprotu kā jau Toyotai - nav nekādu baigo trūkumu. Par kārbu nezinu neko - kāds varbūt var iemest kādu komentāru par šiem Toyotas automātiem? Cik izturīgi, cik bieži jāmaina eļļa?
Par braukšanu, kā tādu ar agrīnu Auris CVT neesmu bijis sajūsmā, bet nu jaunākām Corolla (2021) jau bija tīri OK, tā ka moš ir kādi gadi kad tas CVT jau uz Auris bija OK.
Bet neesmu ilglaicīgs lietotājs, tik kamēr "Cirvis" vai FR-V servisā - nomāju.
Bet kopsummā mani personīgi neviens automāts vai CVT nespēj pārliecināt, ka ir labāki par manuālo kārbu ...
Ir drusku braukts ar Auris CVT. Rēc un uz priekšu ne sūda neiet. Par dinamisku braukšanu var aizmirst.
Tieši tāda pati pieredze, uz vietas ļurkājoties liekas pat tīri ok, tiko uz šosejas vai drusku ātrāk tā rēciens un skumīgs paātrinājums, varbūt tas 1,2 turbo drusku klābj dēļ griezes mazākos apgriezienos.
Vēl viena cvt nianse-sastrēgumā ripinoties likās neispējami mierigi piedot gāzi un nedaudz paātrināties-vienmēr ar rāvienu(auto gan nomas bet ar nieka 7k odometrā).
Par CVT izturību-4 šķīvji starp kuriem visu laiku tiek spaidīta armēta siksna, cik ilgi tāda konstrukcija varētu darboties?
Toyotas motors ar to Atkinsona ciklu visiem modeļiem ir ļoti gauss.
Kokam ir divi gali. Tas tak jau ntos gadus ir izmalts. Jā, Toyotas motori ir "paveci" un iepaliek uzrāvienā, patēriņā un ekoloģiskumā, ja salīdzina ar eiropiešiem.
Bet ir arī kokam otrs gals. Katra papildus sekunde, 0.5 l ietaupītās degvielas un samazinātais CO2 rada ekspluatācijas problēmas ilglaicīgā posmā. Tieši tāpēc Toyotas motori otrreizējā tirgū skaitās paši uzticamākie, ilgspēlējušie. Vari nopirkt pusizrūsējušu Toyotu, bet ar lielu varbūtību motors murrās un lielas problēmas nesagādās.
Manam Jazz ir CVT. Ļoti gauss. Jagrib kaut kādu dinamiku, tad tikai S režīmā un kārtīgi griežot. CVT kā nakts pret dienu ar Multivanā esošo DSG (par kuru esmu tiešām sajūsmā).
darklight rakstīja: Ir drusku braukts ar Auris CVT. Rēc un uz priekšu ne sūda neiet. Par dinamisku braukšanu var aizmirst.
10.5 sek līdz simtam, motoram visu laiku esot tuvu sarkanajai zonai - diez vai ikdienā to gribēsies baudīt.
Diezgan mazs griezes moments priekš 1.2 turbo.
Itkā jau 115 zs uz 1.2t pašmasu nav traģiski - normāls mājsaimnieču auto.
Starp citu, es te ieminējos, ka gribu jaunu tačku pirkt.
Biju pat aizgājis uz testa braucienu, bet nu pārdevējs tāds gauss un man arī baigi liela vajadzība nav tūlīt un tagad. Tā bija Mazda CX5. Arī rēc bezbožna uzsākot, bet tālāk jau ir OK. Tā man liekas ir japāņu/eiro autobūves atšķirīaā pie kuras ir jāpierod.
Tā nu ir sanācis, ka biju nobriedis, ka man vēl naftas degvielas ēras beigās būs kārtīgs V8! Sanāca mazliet savādāk! Ieguvu V12
Tātad, manā lietošanā ir nonācis 2004.gada SL600 Mercedes ar V12 biturbo motoru, jauda 500Zs, ceru, ka lielākā daļa vēl "stallī", degvielas apetīte mežonīga, jāiemācas vadīt, jo šī jauda uz vienu asi, ratus rauj riņķī pie jebkuras straujākas gāzes pedāļa piespiešanas, nerunājot, par ietriekšanu grīdā.
Ā, cabrio versija, atceļojis no Japānas, ceru būs labs vasaras izbraucienu auto!
Vasaras izbraucieniem tiešām vajadzēja kaut kādu V8 atmosfēru - šitas piemērotāks vadītāja apliecības pazaudēšanai vai lai kaut kur smagi apsistos...
Par zirgspēku pazaudēšanu sasmīdināji - ja neskaita kaut kādus iespējamus sīkumus [problēmas ar gaisa filtriem un kaut ko tamlīdzīgu] un turbiķa gadījumā elektroniskas problēmas, lai jūtami pazaudētu jaudu, nāksies smagi izdeldēt cilindrus - komplektā nāks sūdīga darbība dažādos režīmos un ļoti liels eļļas patēriņš.
Redzēs, kā būs, nobraukums šim 127K km, tā kā nevajadzētu būt izdilušam, kaut nezinu cik viņš ir mocīts pirms tam. Gribēju cabrio, bet tur tā izvēle nav liela, vecajā SL vienkārši fiziski nelienu iekšā, tādēļ izvēlējos šo. Usa mašīnas mani pilnīgi neinteresē, audi nekas jēdzīgs nav...bmw 6 sērija neuzrunā, nav viņai vēl tā aura, normāls - Porsche, dārgs...
Neesmu ar viņu nekur tālu braucis, bet tiesības pazaudēt var ātri
Nu jā, specifisku lietotu mašīnu atrašanas problēmas...
Pagājušovasar sanāca pāris reizes izbraukt pa Rīgu ar tādas jaudas B3q [tur gan pārsimts ņūtoni mazāk] - aizbraucot no Deglava tilta līdz apvedceļam un atpakaļ iespēja pazaudēt vadītāja apliecību man bija divreiz - būtu bijis tikai citos brīžos jāiemin - un viss ko es darīju - uz pirkstiem saskaitāmas reizes trešajā robā atstiepu...
saki - trešajā ...
Dīvaini, bet cik vien man bijušas benzīnmašīnas, tad otrajā atstiept tiešām nav kaifa - atšķirībā no dīzeļa! Kāpēc diez tā? 3-šajā pēkšņi viss ok.
Ko tu ar to gribi pateikt? Kāpēc otrajā atstiept ir kruta, bet trešajā nav?
Subjektīvi skaidrojams ticamāk ar to, ka dīzelim ir turbīna, bet benzīnnieki atmosfēriskie un aizrijas uz otro robu.
Tavs variants ir viegli saprotams - pie tā ka benzīnnieks iet pierod, kamēr ar dīzeli ir savādāk, un tā nu tev rodas kaifs no tā ka kuļmašīna vispār spēj paātrināties...
Bet ar konkrēto mašīnu stiepts tika trešajā jo izbrauciens saturēja arī konkrētu mērķi - papētīt turbīnas un motora darbību, ierakstot ar datoru LOG failu; trešais robs ir zemākais kurā izvērtēt turbīnas darbību. Tas arī bija galvenais iemesls, tas ka man, nepieradušam pie tā rāviena, rāviens otrajā robā būtu bijis grūti panesams, pat nebija faktors...
Mana nelaiķa omīte teiktu: tu jau, dēlīn, to bērna sūdīnu vēl neesi izdirss!
A varbūt nevajag izdirst? Katrā cilvēkā, tā teikt, mīt daļa no bērna. Turklāt šādam auto ar laiku vērtība tikai augs. Tā teikt, ieguldījums pensijas fondā.
Pirmā daļa pareiza. Par otro gan šaubos, kāds tur pensijas fonds no tik jaunas mašīnas...
Ņemot vērā nelielo skaitu, kas tika saražots, sava doma tajā ir. Parastās versijas ir daudz, bet SL600 kopā tik kādi 4000+ tika saražoti. Diez vai viņš kādreiz maksās 10K eur. Viņa cena nākotnē tikai augs, tādēļ arī drošu sirdi pirku. Laiks skrien ātri...
Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...