Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
smaidiigais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Dacia Lodgy - pie 150000 km nolēmu samainīt bremžu klučus, diskus, un lokus. Pirmo reizi, kad bremzēm tiek likta klāt roka. Kluči vēl būtu bijuši lietojami, bet bija daļēji norūsējuši nost no bleķa pamatnes. Diski - jau krietni nodiluši. laikam jau Dacia liek tādus cietus klučus un lokus, lai apkope būtu retāk jāveic? Kaut kas nedzirdēts mūsdienu pasaulē, ne?

Izmaksas mazāk par 200 e.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Kluči novilka 150k? Diezgan atzīstami. Mūsdienās to uzskatītu par zinātnisko fantastiku

Pašam nopērkot lietotu auto ar pajauniem klučiem, tie arī novilka diezgan līdzīgi. Reti kurš ticēja.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

MK7 golfs ar automātu novilka bez dažiem simtiem 100k, gan jau vēl būtu pāris k varēts nobraukt jo lampiņa tikai iedegās. Tā ka nesportiskam šosejas braucējam arī 150k ir reāli sasniedzami, bet gan jau kā smaidīgā gadījumā rūsa būtu tā kas ieviestu savas korekcijas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

aizmugurē trumuļi, ja būtu diski - būtu jau 3x mainījis dēļ rūsas. Viss atkarīgs no braukšanas režīma un stila - šosejas ekobraucējs bremzes praktiski nelieto - izripošana vai piebremzēšana ar dzinēju

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Man čaļi garāžā uzmontēja kautkādus nerūsējošus. Vidēja cena, bet vairs nerūsē vispār. Prms tam bija aptuveni 1x gadā jāmaina aizmugurējie. Bija apnicis

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kam tur aizmugurē būtu jāsarūs?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Man arī interesē: kas tie par auto un kas tie par diskiem, kas uz mašīnas sarūsē? Vairums auto, ar kuriem bijusi darīšana, ir ar visām četrām disku bremzēm, nekad nekas tāds nav novērots. Nu ar nosacījumu, ka mašīna brauc, nevis stāv pie sētas. Vot tieši ar trumuļiem ir kaudzēm laika un nervu patērēts.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nobraukums 6k gadā ir iemesls

Sakārtoju dzīvi tā, ka velo bija ļoti ērti. Auto tikai hobija vajadzībām. Nu un sekas tādas. Bet jātirgo nost, kad pabeigšu celtniecību

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nevis seši tūkstoši gadā bet mašīnas pūdēšana zem klajas debess. Vienīgie prikoli ko man gadījies pieredzēt ar bremžu sarūsēšanu bijuši kad mašīna ziemā pastāv pāris trīs nedēļas garāžā dēļ kāda lielāka remonta un kluči, dabūjuši sālsūdeni, pierūsē pie diskiem.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Atceros, kad liku tiesības, autoskolā biju iemācīts vienmēr noraut rokas bremzi. Tad nu pirmajā ziemā vairākas reizes dabūju ar savu Opeli driftēt šurpu turpu pa pagalmu ar nobloķētiem pakaļējiem riteņiem, kamēr atleca vaļā Bet tas tā, ne visai pa tēmu, vienkārši atcerējos aizmugurējo bremžu sakarā

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tas labi ja ar tādu pa pagalmu valkāšanu vien pietika. Man savulaik līdzīga joka dēļ pienāca beigas gan 15 gadus veco hakapeliitu komplektam, gan aizmugures trumuļu bremžu tiltam - golfam kaut kas divas nedēļas garāžā ziemas laikā mainījās, rocene, protams, norauta, jo priekša uz klučiem, kad pienāca laiks braukt, priekšā kluči un aizmugurē loki pierūsējuši, aizmugurē labajā pusē tik ļoti ka es ar šļūcošu riteni aizbraucu līdz centram, centram cauri iet kaisīts ceļš ar pliku asfaltu, domāju tas atlauzīs - mhm, kā tad, tā vietā pa to nobraucot kādus 500 metrus uztaisīju to riepu kantainu - iebraucot garāžā pret slieksni to riteni atlauza vaļā, bet daļa viena loka uzlikas palika pie trumuļa - tā nu es beidzot biju spiests aizmugurē uzlikt disku bremžu tiltu un domāt par citām riepām...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tu domā man ar lietussargu šamai vajadzēja klāt stāvēt?

Nojumi neļauj būvvalde likt, garāžu man nevajag, atliek zem klajas debess.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Par to rūsēšanu - ļoti atkarīgs no braukšanas stila tomēr. Ar mierīgu braukšanu aizmugurējās bremzes sanāk ļoti maz lietot. Pa ja nobrauc savus 15-20kkm un ikdienā braukā, tikuntā bremzes var sarusēt. Bija šāda pieredz ar 5to golfu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

ja brauc maz un ekobraucējs, tad aizmugures bremzes praktiski netiek darbinātas

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 2 Atbildēt

Tāpēc jau iesaka profilaksei laiku pa laikam stiprāk pabremzēt, protams, kad aizmugurē neviena nav

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Nevajag būt ekobraucējam. Tāpat sanāca 20+k gadā nobraukt, bet pēdējos gados regulāri uz skati bremzes ķīlējās. Pamatā gan pa ārpus pilsētas lielie nobraukumi, bet nu gluži Fana stilā nebraucu un nereti tāpat sanāca mest straujāk pa bremzēm.

Iespējams, kā nu kuram auto.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 3 Atbildēt

jā, lietotus bmw 3 tagad izķer kā karstus pīrādziņus, protams, dīzelīšus

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

eidis rakstīja: Tu domā man ar lietussargu šamai vajadzēja klāt stāvēt?

Nojumi neļauj būvvalde likt, garāžu man nevajag, atliek zem klajas debess.

Tev tur daudzdzīvokļu māja ka tev rūp ka būvvalde neļauj likt nojumi?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 4 Atbildēt

nu, kāda pieredze ar 3 sērijas BMW dīzelīšiem? par cik nopirkāt? kas bija jālabo? kādas detaļu un katalizatoru cenas?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 4 Atbildēt

Sūda mators, skaļš un pilns ar problēmām. Bet nu tur pa gadiem jāskatās, tika šis tas labots uz. Ķēde var trūkt da jebkad...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Oponēju. Fantastiski izdevies dzinējs. Kluss, jaudīgs un ekonomisks. Es teiktu, vispār bezproblēmu Braukšanas prieks

core Reģ.: 03.01.2017
2 0 Atbildēt

Par kuru no motoriem jūs vispār runājat? Abi par vienu un to pašu?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Kasiņam visi vācu motori ir bezproblēmu

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
2 4 Atbildēt

manuprāt, lielākā daļa pamatīgi iegrābjas ar tiem notriektajiem 3 sērijas bembukiem, klusē kā partizāni, cik daudz tugriki jātērē, lai uzceltu līdz tehniskās apskates līmenim, nomet, lai stāv uz ielas vai pagalmā, līdz labākiem laikiem

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Problēma ir tajā ka BMW daudzi serviso pa lēto, vai neserviso nemaz, behām bija salīdzinoši daudz labu motoru un kārbu, tik apkalpot ir grūti un pārsvarā dārgi , un ja nedara atbilstoši tad ir "jāraud" par nojātiem bembjiem.

Man teiksim Hondu FR-V ir pat dārgāk sevisot kā 5 BMW, bet nu ko padarīsi ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

eidis rakstīja: Tu domā man ar lietussargu šamai vajadzēja klāt stāvēt?

Nojumi neļauj būvvalde likt, garāžu man nevajag, atliek zem klajas debess.

Tev tur daudzdzīvokļu māja ka tev rūp ka būvvalde neļauj likt nojumi?

Jauns projekts....

Un pgdm nevēlos kaimiņiem dot ieročus. Ja nu kas, jauns projekts....

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Es tavā vietā uzmetinātu no kvadrātcaurulēm nojumi, stāvošu uz zemes, un, ja atbrauc kāda inspekcija, tad demonstratīvi to nojumi aizvilkt prom - es ļoti šaubos ka tāda konstrukcija klasificētos par ēku

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Chalenger rakstīja: manuprāt, lielākā daļa pamatīgi iegrābjas ar tiem notriektajiem 3 sērijas bembukiem, klusē kā partizāni, cik daudz tugriki jātērē, lai uzceltu līdz tehniskās apskates līmenim, nomet, lai stāv uz ielas vai pagalmā, līdz labākiem laikiem

Yes. Zinu arī tādus, kas 5x neizgāja skati.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka šrotos nevar dabūt nesavērptas BMW cilindru galvas :-/

405 Reģ.: 10.02.2004
1 0 Atbildēt

Visi viņi ir labi ja tiek kopti. M sēŗijas dīzeļi ir izturīgāki, bet tie jau lielākoties ir pamatīgi nobraukti. Par ķēdes maiņu lielākoties nav jādomā, bet ja tiešām viņa dod ziņu, tad nobraukums jau ir ļoti liels. Jāseko līdzi motora aprīkojumam, ikapa 100 000 kaut kas jāmaina/jālabo (turbīna, sprauslas, kvēlsveces un bloks, kloķvārsptas demferis). Automāti ir ļoti izturīgi salīdzinot ar citu to marku gada gājumiem.

N sērijas dīzelīši jau ir cimperlīgāki. Tai pašai ķēdei jāseko līdzi, sākot ar 150t-200t jau ir nepieciešama nomaiņa, eļļu laicīgi noteikti mainīt.

Tīri fakts, kas norāda šo to - M47 vai M57 dīzeļiem šrotos parasti prasa tikai ap motora komploktējošās detaļas, bet N sērijas dīzeļus izķer arī pašu dzinējus.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 0 Atbildēt

Bmw ražo paši savas automatiskas karbas ?

Ka varetu zf karba uz bmw but izturigaka ka uz cita auto ?

Varetu paskaidrot ludzu ?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Bet man kaut kas miglaini nāk prātā... Vai gadījumā nebija ar tā, ka tai ZF kārbai bija vairāki (2?) ražotāji?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Teiksim, savādāki kārbas izvēles kritēriji, savādāks kārbas/motora vadības bloka regulējums vai savādāki apkopju grafiki...

Lasītākie raksti

Jaunie raksti