Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
aizejošais Reģ.: 23.05.2005
2 0 Atbildēt

Dacia Lodgy - pie 150000 km nolēmu samainīt bremžu klučus, diskus, un lokus. Pirmo reizi, kad bremzēm tiek likta klāt roka. Kluči vēl būtu bijuši lietojami, bet bija daļēji norūsējuši nost no bleķa pamatnes. Diski - jau krietni nodiluši. laikam jau Dacia liek tādus cietus klučus un lokus, lai apkope būtu retāk jāveic? Kaut kas nedzirdēts mūsdienu pasaulē, ne?

Izmaksas mazāk par 200 e.

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Kluči novilka 150k? Diezgan atzīstami. Mūsdienās to uzskatītu par zinātnisko fantastiku

Pašam nopērkot lietotu auto ar pajauniem klučiem, tie arī novilka diezgan līdzīgi. Reti kurš ticēja.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

MK7 golfs ar automātu novilka bez dažiem simtiem 100k, gan jau vēl būtu pāris k varēts nobraukt jo lampiņa tikai iedegās. Tā ka nesportiskam šosejas braucējam arī 150k ir reāli sasniedzami, bet gan jau kā smaidīgā gadījumā rūsa būtu tā kas ieviestu savas korekcijas.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

aizmugurē trumuļi, ja būtu diski - būtu jau 3x mainījis dēļ rūsas. Viss atkarīgs no braukšanas režīma un stila - šosejas ekobraucējs bremzes praktiski nelieto - izripošana vai piebremzēšana ar dzinēju

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Man čaļi garāžā uzmontēja kautkādus nerūsējošus. Vidēja cena, bet vairs nerūsē vispār. Prms tam bija aptuveni 1x gadā jāmaina aizmugurējie. Bija apnicis

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kam tur aizmugurē būtu jāsarūs?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Man arī interesē: kas tie par auto un kas tie par diskiem, kas uz mašīnas sarūsē? Vairums auto, ar kuriem bijusi darīšana, ir ar visām četrām disku bremzēm, nekad nekas tāds nav novērots. Nu ar nosacījumu, ka mašīna brauc, nevis stāv pie sētas. Vot tieši ar trumuļiem ir kaudzēm laika un nervu patērēts.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Nobraukums 6k gadā ir iemesls

Sakārtoju dzīvi tā, ka velo bija ļoti ērti. Auto tikai hobija vajadzībām. Nu un sekas tādas. Bet jātirgo nost, kad pabeigšu celtniecību

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Nevis seši tūkstoši gadā bet mašīnas pūdēšana zem klajas debess. Vienīgie prikoli ko man gadījies pieredzēt ar bremžu sarūsēšanu bijuši kad mašīna ziemā pastāv pāris trīs nedēļas garāžā dēļ kāda lielāka remonta un kluči, dabūjuši sālsūdeni, pierūsē pie diskiem.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Atceros, kad liku tiesības, autoskolā biju iemācīts vienmēr noraut rokas bremzi. Tad nu pirmajā ziemā vairākas reizes dabūju ar savu Opeli driftēt šurpu turpu pa pagalmu ar nobloķētiem pakaļējiem riteņiem, kamēr atleca vaļā Bet tas tā, ne visai pa tēmu, vienkārši atcerējos aizmugurējo bremžu sakarā

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tas labi ja ar tādu pa pagalmu valkāšanu vien pietika. Man savulaik līdzīga joka dēļ pienāca beigas gan 15 gadus veco hakapeliitu komplektam, gan aizmugures trumuļu bremžu tiltam - golfam kaut kas divas nedēļas garāžā ziemas laikā mainījās, rocene, protams, norauta, jo priekša uz klučiem, kad pienāca laiks braukt, priekšā kluči un aizmugurē loki pierūsējuši, aizmugurē labajā pusē tik ļoti ka es ar šļūcošu riteni aizbraucu līdz centram, centram cauri iet kaisīts ceļš ar pliku asfaltu, domāju tas atlauzīs - mhm, kā tad, tā vietā pa to nobraucot kādus 500 metrus uztaisīju to riepu kantainu - iebraucot garāžā pret slieksni to riteni atlauza vaļā, bet daļa viena loka uzlikas palika pie trumuļa - tā nu es beidzot biju spiests aizmugurē uzlikt disku bremžu tiltu un domāt par citām riepām...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Tu domā man ar lietussargu šamai vajadzēja klāt stāvēt?

Nojumi neļauj būvvalde likt, garāžu man nevajag, atliek zem klajas debess.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
1 0 Atbildēt

Par to rūsēšanu - ļoti atkarīgs no braukšanas stila tomēr. Ar mierīgu braukšanu aizmugurējās bremzes sanāk ļoti maz lietot. Pa ja nobrauc savus 15-20kkm un ikdienā braukā, tikuntā bremzes var sarusēt. Bija šāda pieredz ar 5to golfu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

ja brauc maz un ekobraucējs, tad aizmugures bremzes praktiski netiek darbinātas

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
13 2 Atbildēt

Tāpēc jau iesaka profilaksei laiku pa laikam stiprāk pabremzēt, protams, kad aizmugurē neviena nav

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Nevajag būt ekobraucējam. Tāpat sanāca 20+k gadā nobraukt, bet pēdējos gados regulāri uz skati bremzes ķīlējās. Pamatā gan pa ārpus pilsētas lielie nobraukumi, bet nu gluži Fana stilā nebraucu un nereti tāpat sanāca mest straujāk pa bremzēm.

Iespējams, kā nu kuram auto.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
13 4 Atbildēt

jā, lietotus bmw 3 tagad izķer kā karstus pīrādziņus, protams, dīzelīšus

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

eidis rakstīja: Tu domā man ar lietussargu šamai vajadzēja klāt stāvēt?

Nojumi neļauj būvvalde likt, garāžu man nevajag, atliek zem klajas debess.

Tev tur daudzdzīvokļu māja ka tev rūp ka būvvalde neļauj likt nojumi?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
13 5 Atbildēt

nu, kāda pieredze ar 3 sērijas BMW dīzelīšiem? par cik nopirkāt? kas bija jālabo? kādas detaļu un katalizatoru cenas?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 5 Atbildēt

Sūda mators, skaļš un pilns ar problēmām. Bet nu tur pa gadiem jāskatās, tika šis tas labots uz. Ķēde var trūkt da jebkad...

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
3 0 Atbildēt

Oponēju. Fantastiski izdevies dzinējs. Kluss, jaudīgs un ekonomisks. Es teiktu, vispār bezproblēmu Braukšanas prieks

core Reģ.: 03.01.2017
4 0 Atbildēt

Par kuru no motoriem jūs vispār runājat? Abi par vienu un to pašu?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 1 Atbildēt

Kasiņam visi vācu motori ir bezproblēmu

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 1 Atbildēt

Njā. Jaunietis tikko dabūra pavingrināties ar vācu pārākumu. Niecīga iemesla dēļ izlidoja miglas lukturis. Jo kronšteini mikroskopiski. Man ar VW bija līdzīgi. Es nesaprotu kāpēc? Nu nah šādi konsturēt? Kam vajadzīgas nepārtrauktas problēmas ar body?

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
14 6 Atbildēt

manuprāt, lielākā daļa pamatīgi iegrābjas ar tiem notriektajiem 3 sērijas bembukiem, klusē kā partizāni, cik daudz tugriki jātērē, lai uzceltu līdz tehniskās apskates līmenim, nomet, lai stāv uz ielas vai pagalmā, līdz labākiem laikiem

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 1 Atbildēt

Problēma ir tajā ka BMW daudzi serviso pa lēto, vai neserviso nemaz, behām bija salīdzinoši daudz labu motoru un kārbu, tik apkalpot ir grūti un pārsvarā dārgi , un ja nedara atbilstoši tad ir "jāraud" par nojātiem bembjiem.

Man teiksim Hondu FR-V ir pat dārgāk sevisot kā 5 BMW, bet nu ko padarīsi ...

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

eidis rakstīja: Tu domā man ar lietussargu šamai vajadzēja klāt stāvēt?

Nojumi neļauj būvvalde likt, garāžu man nevajag, atliek zem klajas debess.

Tev tur daudzdzīvokļu māja ka tev rūp ka būvvalde neļauj likt nojumi?

Jauns projekts....

Un pgdm nevēlos kaimiņiem dot ieročus. Ja nu kas, jauns projekts....

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Es tavā vietā uzmetinātu no kvadrātcaurulēm nojumi, stāvošu uz zemes, un, ja atbrauc kāda inspekcija, tad demonstratīvi to nojumi aizvilkt prom - es ļoti šaubos ka tāda konstrukcija klasificētos par ēku

eidis Reģ.: 07.11.2001
1 0 Atbildēt

Nu Kvazimodo arī negribas. Estētikai ir nozīme

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Chalenger rakstīja: manuprāt, lielākā daļa pamatīgi iegrābjas ar tiem notriektajiem 3 sērijas bembukiem, klusē kā partizāni, cik daudz tugriki jātērē, lai uzceltu līdz tehniskās apskates līmenim, nomet, lai stāv uz ielas vai pagalmā, līdz labākiem laikiem

Yes. Zinu arī tādus, kas 5x neizgāja skati.

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Tāpēc, ka šrotos nevar dabūt nesavērptas BMW cilindru galvas :-/

405 Reģ.: 10.02.2004
2 0 Atbildēt

Visi viņi ir labi ja tiek kopti. M sēŗijas dīzeļi ir izturīgāki, bet tie jau lielākoties ir pamatīgi nobraukti. Par ķēdes maiņu lielākoties nav jādomā, bet ja tiešām viņa dod ziņu, tad nobraukums jau ir ļoti liels. Jāseko līdzi motora aprīkojumam, ikapa 100 000 kaut kas jāmaina/jālabo (turbīna, sprauslas, kvēlsveces un bloks, kloķvārsptas demferis). Automāti ir ļoti izturīgi salīdzinot ar citu to marku gada gājumiem.

N sērijas dīzelīši jau ir cimperlīgāki. Tai pašai ķēdei jāseko līdzi, sākot ar 150t-200t jau ir nepieciešama nomaiņa, eļļu laicīgi noteikti mainīt.

Tīri fakts, kas norāda šo to - M47 vai M57 dīzeļiem šrotos parasti prasa tikai ap motora komploktējošās detaļas, bet N sērijas dīzeļus izķer arī pašu dzinējus.

arba Reģ.: 16.12.2002
1 1 Atbildēt

Bmw ražo paši savas automatiskas karbas ?

Ka varetu zf karba uz bmw but izturigaka ka uz cita auto ?

Varetu paskaidrot ludzu ?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Bet man kaut kas miglaini nāk prātā... Vai gadījumā nebija ar tā, ka tai ZF kārbai bija vairāki (2?) ražotāji?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Teiksim, savādāki kārbas izvēles kritēriji, savādāks kārbas/motora vadības bloka regulējums vai savādāki apkopju grafiki...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Softs diezgan pamatīgi var atšķirties, piemēram getrag 6dct450 robots tiek montēts Reanult, volvo un Ford un vēl dažos mobīļos. Ja Volvo un renault brauc ilgi un laimīgi tad ford viņas jau var izsķīst pie 30k nobraukumu un visa sāls ir softā/tā sadarbībā ar motora vadības bloku.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Tāpēc par laimi vai brīnumu daudzi ražotāji pāriet uz Aisin hidrotransformātoru. Pat atsevišķi, ne tik vecie BMW modelīši

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Nez Aisin ir savas kļūdas salabojuši, jo nu tiem ar bija savas problēmas, īpaši ar rupju pārslēgšanos utml.

wexrtf Reģ.: 27.12.2018
0 0 Atbildēt

Nu jau ir pagājuši 2 mēneši un nobraukti 4000km ar Kia Ceed 2016.g 1.6GDI benzīnu/mehāniku. Augstāk rakstīju par nelaimīgo Ford Mondeo dīzeli, pēc kura pārsēsties uz benzīnu ir ļoti patīkami. Vismaz pagaidām ar Kia jūtos ļoti apmierināts, sākumā gan bija jāpierod pie mehānikas ar benzīna dzinēju. Skaņas izolācija varēja būt labāka un panelis ir diez gan plastmasīgs, bet tas pilnīgi netraucē un nebija manā must have sarakstā. Benzīnam patēriņš gandrīz 1:1 ar dīzeli kā pilsētā, tā uz trases, vienīgi bāka ir krietni mazāka, tādēļ jāpilda biežāk, bet tā arī ir nebūtiska nianse.

Jautājums tiem, kuriem ir kāda pieredze korejiešu ekspluatācijā - kas ir būtiskākās lietas, kam pievērst uzmanību, lai auto brauktu ilgi un kārtīgi? Pašlaik plānā (eļļa un filtri pašsaprotams) ir mainīt sveces (nobraukums 110k km, sveces oriģinālās), tīrīt droseļvārstu un mainīt eļļu kārbā (rekomendēta it kā ir 75W90, bet pēc visiem katalogiem der arī 75W80 un 85). Varbūt kādam vēl ir pieredze ar šiem tiešās iesmidzes dzinējiem un var ko rekomendēt?

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
11 2 Atbildēt

normāls aparāc - tas kija sēēd

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Bet man kaut kas miglaini nāk prātā... Vai gadījumā nebija ar tā, ka tai ZF kārbai bija vairāki (2?) ražotāji?

Jā ražoja pats ZF un Chryslers (tagad Stellantis grupa) pēc licences, un Chryslera agregāts bija salīdzinošs sūds ar apmēram pusi no kalpošanas ilguma, tiesa vietām dēļ pārāk švakras kārbas konkrētam motoram ZFam lapās par 8 HP var labi redzēt tās "izturības" pakāpes.

Tā ka nezinu Arba kas tiek Alfai, bet ja tā kārbs nāk no "grupas iekšienes" - tad būs atšķirība no BMW lietotā agregāta !

P.S. tagad gan arī Stellantis 8HP kārba ir daudz labāka kā pirms 5 vai 10 gadi, man liekas uz RAM lieto (bet neesmu to pārčekojis) .

P.P.S. nočekoju ir yz RAM 1500 kā minimums

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
12 4 Atbildēt

cenas ceļas lietotiem auto, būs kā psrs laikos, kad lietots žigulis maksāja dārgāk nekā jauns

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

sēdies-2, tā tirgus ekonomikā nevar būt. Inflācijas un deficīta apstākļos gan var būt, ka lietotu auto var pārdot dārgāk eur izteiksmē, nekā viņu nopirka jaunu

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Bet tā kā tas reāli notiek, jāuzskata, ka Tirgus Ekonomika sabojāta:

Volx rakstījs 25.10

Labdien. Šodienas britu tabloīdu apskatā interesanta ziņa par lietotu vs jaunu auto vērtību britos.

Visizdevīgāk tirgot lietotās Dacia, tās tagad maksā 1-2 k dārgāk kā jaunas

inews.co.uk/inews-lifestyle/money/motoring/second-hand-car-market-selling-for-more-dacia-land-rover-porsche-semiconductor-chip-1257893

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Britiem tā situācija varētu būt interesanta un atšķirīga no pārējās Eiropas, ņemot vērā viņu ierobežoto tirgu.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

jaunai Dacītei ir tikai katalogs ar cenu, varbūt var aptaustīt dīlera salonā un izbraukt ar demo. Bet reālu auto nav - var samaksāt tagad un dabūt pēc hvz cik ilga laika, sakarā ar pusvadītāju deficītu utt utjp. Ja vajag uzreiz - jāpērk lietotais par tirgus cenu.

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Jādomā, ka jaunas vnk jāgaida 2 gadi. Tāpēc tāda situācija. Reāli ja mēģinātu paspraukties garām rindai un pārpirkt nupat piegādāto, cena būtu +5k. U tad arī tirgus paliek saprotams

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

iciks rakstīja: Toties cik labi izskatās - mēs tirgojam TĪRU degvielu u.t.t.

Ne jau vienmēr viss ir tīrā peļņa, jo arī reklāma ir laba lieta.

Vel jau Porsche Čīlē būvē/s rūpnīcu kur iegūs no CO2 sintētisko benzīnu,redzēs kā šiem ies.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
14 2 Atbildēt

nu ko, drīz rumbulas plači arī būs pa kā izslaucīti?

mums te ciemā, tā lepni liek tos pārdodamos auto ar lieliem attālumiem savā starpā - nu viena vieta=auto, divas vietas tukšas bez auto utt. tagad, agrāk placis bija pilns, ka durvis nevarēja normāli attaisīt, cik cieši bija auto novietoti

wdiwal Reģ.: 11.10.2021
0 0 Atbildēt

Softs can vary quite drastically, for example the getrag 6dct450 robot is mounted on Reanult, Volvo and Ford and some dev.to/noah09ba/spacebar-counter-148j//"> spacebar counter. other mobiles. If Volvo and Renault drive long and happy then ford they can already dissolve at 30k and all the salt is soft / so in conjunction with the engine control unit.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

wexrtf rakstīja: Nu jau ir pagājuši 2 mēneši un nobraukti 4000km ar Kia Ceed 2016.g 1.6GDI benzīnu/mehāniku. Augstāk rakstīju par nelaimīgo Ford Mondeo dīzeli, pēc kura pārsēsties uz benzīnu ir ļoti patīkami. Vismaz pagaidām ar Kia jūtos ļoti apmierināts, sākumā gan bija jāpierod pie mehānikas ar benzīna dzinēju. Skaņas izolācija varēja būt labāka un panelis ir diez gan plastmasīgs, bet tas pilnīgi netraucē un nebija manā must have sarakstā. Benzīnam patēriņš gandrīz 1:1 ar dīzeli kā pilsētā, tā uz trases, vienīgi bāka ir krietni mazāka, tādēļ jāpilda biežāk, bet tā arī ir nebūtiska nianse.

Jautājums tiem, kuriem ir kāda pieredze korejiešu ekspluatācijā - kas ir būtiskākās lietas, kam pievērst uzmanību, lai auto brauktu ilgi un kārtīgi? Pašlaik plānā (eļļa un filtri pašsaprotams) ir mainīt sveces (nobraukums 110k km, sveces oriģinālās), tīrīt droseļvārstu un mainīt eļļu kārbā (rekomendēta it kā ir 75W90, bet pēc visiem katalogiem der arī 75W80 un 85). Varbūt kādam vēl ir pieredze ar šiem tiešās iesmidzes dzinējiem un var ko rekomendēt?

Oho, izdevies lielo 1.6 motoru dabūt ar manuāli?! Parasti jau tieši benzīna ekonomijas dēļ tie GDI nāk saiknē ar 7dct automātu un manuāļus var sastapt uz 1.4 vai 1.0 motoriem.

Tev visticamāk ir šausmīgi maz eļļas motorā un tā ātri vien degradējas īpaši jau GDI motorā. Maini filtrus, eļļu uz kādi 8, 9 k negaidi tos 15k

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Dacia Lodgy 110 zs dīzelis, ceļojums uz Austriju slēpot, tad uz Itāliju sauli baudīt - 5500 km pa autostrādēm, ka kalniem, pa pilsētām - vidējais patēriņš 5.1 litrs. Četri ļauži, seši pāri slēpju, plus pārējās mantas ievietojas mašīnas iekšās, nevajag jumta kasti, kas uz gariem gabaliem ir ļooooti patīkami.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

Četri ļauži vienā auto ir vienu reizi izmēģināts un uz visiem laikiem atmests variants. Pārāk šauri. Bet jā, uz jumta garos gabalos neko likt negribas.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

Ģimene. Neko daudz sadalīt nevar.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tā jāņem lielāku auto 4/5 vietigie gariem braucieniem der tikai 3 personām. Ja nav brīva vieta kur ātri nomest/paņemt jakas, spilvenus u.c., brauciens kļūst ar kārtu apgrūtinošāks.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

lodžija jau ir 7vietīga

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu šajā gadījumā tas "7vietīgais" nozīmē izvēli starp divām papildus vietām (kas noteikti nav garam braucienam piemērotas) vai bagažnieku (kas garā braucienā ir nepieciešams). Es biju domājis pilnvertīgi 7vietīgu auto, kurā ir vienlaikus paredzētas vietas 7 pasažieriem UN to bagāžai. Tā +2 vietas bagažniekā auto suga vispār man liekas izcili dīvaina - nez, kam regulāri ir jābrauc tādā barā un bez mantām?

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Ir man arī pieejams Trafic buss. Konkrētajā gadījumā nebija nepieciešams. Ja brauktu visi pieci, tad obligāti

Laikam esam no tievo pasugas. Uz Pēterburgu aizbraucām seši ar Lodgy.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

traficam tikai būtu kādi 8.1litri patēriņš

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Jā, viens no apstākļiem. 3 līdz 4 litru starpība uz 5.5 tūkstošiem km ir ap 250 h 300 eiro. Vismaz man tas ir būtiski.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu re - un te mēs nonākam pie tā, cik katrs var/grib maksāt par ērtībām. Arī nakšņot var izvēlēties teltī, hostelī vai viesnīcā. Un tāpēc nav jāmēģina apgalvot, ka telts no viesnīcas neatšķiras.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Kurš mēģina?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu tā ir analoģija par to, ka te visi pēc kārtas apgalvo, ka SUV ne ar ko neatšķiras, tikai maksā dārgāk. Tas ir tāpat, kā apgalvot, ka vienīca neatšķiras no telts, tikai maksā dargāk. Normāla diskusija būtu godīgi piefiksēt atšķirības un tad jau var apspriest vēlmi/iespēju par to maksāt. Esmu redzējis arī kā itāļu četru cilvēku ģimene ar daudz mantām stāv rindā uz prāmi ar Fiat Cinquecento. Iespējams tas, protams ir, un ekonomiski gan jau ka arī (tur pat prāmja biļetes manam auto dēļ garuma maksāja dārgāk). Bet es tā darīt negribu - jo tas ir neērti un nebaudāmi. Un tam, kam skauž, ka varu tā nedarīt, nevajag izdomāt, ka nav nekāda atšķirība.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

ieparko savu full-size spēkratu dienvideiropas pilsētā. lv mazapdzīvotība ir izņēmums uz pārējās eiropas fona.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Es ar to "full-size spēkratu" (dažādiem) esmu Itāliju (un arī citas dienvideiropas zemes) izbraukājis visādos virzienos - ļoti labi zinu, ko un kā tur var noparkot. Bet atkal jau kaut kāds dīvains arguments - pret SUViem ir tie, kas ar braukšānu un parkošanos dienvideiropā nekad nav saskārušies - tieši tie, kam šeit mazapdzīvotībā, tas kaut kā pamanās traucēt. Starp citu - Eiropā mans Jeep modelis ir visizplatītākais tieši Itālijā. Ja paskatās Mobile.de vai tepat ievestos - lielākā daļa nāk tieši no Itālijas ;) Nez, kas tavā argumentā ir izlaists? Es atbildi zinu - jo faktiski tieši Itālijā esot, sapratu, ka gribu šo auto. Bet vai tu vari izdomāt?

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Interesanti ka vienīgā mašīna kurā četri vai pieci cilvēki var brīvi vicināt rokas uz visām pusēm ir džips. A kur palika lielie sedani un universāļi?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

To daļu par spēju kaut kur iebraukt un vest/vilkt kravu neizlasīji?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Interesanti gan, ka Fiat S.p.A. izstrādājums ir populārs tieši Itālijā.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Paga paga, bradypuša jautrā paskata džīp ražoja DaimlerChrysler...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Fiat ir tikai uz papīra, ražotājs Eiropas versijai ir Magna Steyr Austrijā. Tomēr Austrijā nav šādas popularitātes. Jo iemesls, ar kuru iepazinos klātienē, ir cits.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

P.S. vēl jau tas, ka FCA darījums ir 10 gadus jaunāks par Jeep WJ, līdz ar to tas nav pat teorētiski iespējams iemesls.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

pārāk mazs auto/pārāk plati ļaudis

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
3 0 Atbildēt

Pēc ilgiem laikiem nolēmu kaut ko uzrakstīt par savu AR 159SW.Pēc dzinēja remonta nobraukts ap 10k km.Pabraukts arī ar pieklājīgākiem ātrumiem,ne LV.Patīk foršā vadāmība,precīza ātrumu pārslēgšana,ērta pozīcija pie stūres,jaudas pietiekami,bet gribas biku vairāk,trūkums-ja brauc divi gari cilvēki,aizmugurē vieta tikai polšam un zacenei.Lieta tikai degviela,nu jā,pateicoties LV ceļiem salocīts disks.Apskate izieta bez aizrādījumiem,pat atgāzes-0,91.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Pateicoties Latvijas ceļiem, vai pateicoties īpašniekam kas uzlicis neadekvāti lielus diskus? Nē nu ja tai mašīnai bremžu izmērs nepieļauj adekvāta augstuma riepas, tikai tos zirga pajūga riteņus kas redzami wikipēdijas bildēs, tad tāda alfa liekama vienā plauktiņā ar ferrari - Latvijas ceļiem nepiemērotas mašīnas - un tāda nemaz nav jānopērk.

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

R17,kā rakstīts grāmatā,riepas ar atbilst manuāliem.Vienkārši peļķē bija paslēpusies forša bedre ar asu kanti.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Nu grāmata ta grāmata - salīdzinājumam tā perioda audī un fofāgeniem [varbūt izņemot C6] ar līdzvērtīgas jaudas motoriem bremzes pieļauj uzlikt 16", sīkums bet tomēr; lielie disku izmēri sākas ar jaudīgiem motoriem.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Vislabākais auto ir darba auto, tad nomas utt Pārējais pēc paša ieskatiem. Kam dīzelis kam benzīns, gāze, elektro.

Mans garāmgājēja novērojums, ka degvielas patēriņi/izmaksas tur populārajiem dzinēja tilpumiem 1-3litriem ir caurmērā līdzīgi.

Kaut kā jums te nebraucās... Mana pieredze ar Trafic garo bāzi un 1,9tdci velkot uz Ukrainu ir kaut kādi 6+ litri. Neko neekonomēju un auto pilns ar līdzbraucējiem un kaste uz jumta. Nezinu kurš tur īsti dzinējs bija, bet kaut kāds labais . Klasika, visi velk pāri Ukrainas robežai, tur lētāka degviela, tad pildās. Cilvēks kurš organizēja braucienu bija nedaudz izbrīnīts, ka netika Pl papildināts un pat atlikums palika.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

man pieejamais ir ar 145 zs 1.6 motoru, no 2018. gada. Pa Latviju ēd ap 8.5, tālāk nav braukts. Vidējais spritmonitor tādam pareģo 8.15.

1.9 dīzlim tas pats spritmonitor: 8.06 vidējais pa kādiem tur 100+ busiem.

nē nu var jau būt kāds īpaši ekošmeko bruacējs, kas iespiežas sešos litros, bet pamatā tās leģendas rodas, kad šoperētājs ierauga minimālo cipariņu panelī.

Pēc tādas metodes mana lodžija no Varšavas uz šopusi patērēja ap 4.5 litri, bet uz topusi - ap 5.5. Jo vidējie ātrumi atšķiras radikāli.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
0 0 Atbildēt

ar busu ripinot kopā ar fūrēm var dabūt 5l patēriņu, katri nākamie 10kmh vairāk krietni palielina patēriņu, pie 130kmh jau kādi 9-10

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Tiešām visslabākais ir nomas auto? tad pastāsti kādi plusi? manā skatījumā op līzingā nomāts aoto, vai arī savādāk nomātam auto ir vieni ierobežojumi, par ekonomisko neizdevīgumu nemaz nerunājot.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Te par to nomas vairāk uzsvars uz tālāku zemju apmeklējumu. Aizlido un iznomā...Nu LT un PL var ar savu kratīties.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

man otrādāk, tālajās zemēs parasti nākaš iznomāt kaut kādu neērtu kratekli, pēdējais bija kia ceed, pēc tam atbraucot mājās iesēdies savā pieticīgajā auto pēkšņi novērtē, cik viņš tomēr ērts un labs

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Atgādini, lūdzu, kāds tad bija tas tavs pieticīgais auto? KIA Ceed jau nemaz nav tik briesmīgs. Jebkuram auto tas gan atkarīgs no nojātības pakāpes.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Tas vienkārši ir pieraduma jautājums. Tu esi pieradis pie noteiktām opcijām, autiņa uzvedības, gaitas un priekš tevis tas ir OK. Apmēram kā ar cigarešu markām.

Kā zināms man ir KIA Ceed un citreiz sanāk viņu iedot arī sievai izbraukt. Viņa man stāsta, ka īsti nevar pabraukt, jūtās kā tankā, nav kameru utml.

Tikai jāatceras, ka iepriekš viņa kkur 8 gadus ar to autiņu nobrauca un ne par ko nesūdzējās. Tagad viņai 4 gadus ir Tucson un vsjo, nevar pabraukt

Man atkal no sākuma bija jāpierod pie akselerācijas pedāļa, tas ir baigi jūtīgs un ar spaidīšanu piebremzēt vajadzēja. Vairāk es neko tādu nejūtu

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Pilnīgi piekrītu pirms tam ļoti ilgi biju nobraucis ar a6 , pēc tā iegādājos, leonu it kā jauns un forš'h bet jo ilgāk pabrauc jo tomēr kaut kā liekās ka tomēr ne ta par daudz kratās, ir grūti pāriet uz zemākas klases auto, kā manā gadījumā no vidējās klases uz kompaktklasi, tomēr patīk ka auto iet līgani

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Fr Leonam un Cuprai ir tiešām cieta piekare, bet nu viņai tādai arī jābūt. Ar parasto nemaz neesmu braucis, tā ka nezinu.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

man nebija fr bet dīzelis ar golfa piekari, un arī riepas bija normala izmēra, Vienkārši mašīnīte maziņa un no tādas kaut kādu konfortu grūti dabūt, vēl drusku nepatika seata plastmasīgais salons, toties 140zs 2.0tdi tadai mazajai bundžiņai bija ļoti ņiprs.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Ja tā ir problēma tad pie tās ir jāstrādā - kas tā par tādu muļķīgi modi sūdzēties par mašīnas konfigurāciju turpinot pirst mašīnas ķeblī? SĒDEKLIS ir pseidosporta fofāgens, kādam jābūt pseidosporta fofāgenam? Cietam, protams, jo ja tev patīk asi iet līkumos, tu negribēsi lai masīna ir līgana Tādā situācijā vajag paprovēt kādu attiecīgās platformas oktāviju, ja tā ir mīkstāka, salikt no tādas pederes un amartus.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

pavisam pieticīgs vidējās klases super b, ceed pirmais ļoti neerts sēdeklis,laikam domāts mazajiem korejiešiem , nepatika ka vadaas bremzejas, skanas izolacija, ne neizskatijas vinsh nodziits kadi 45tukst tik uz tafeles, lai gan no kompaktklases nekādu dižo konfortu nevar sagaidīt, bet katraa zinjaa ja ņem vienas klases masīnas nesalidzinams ar golfinju, nu labi golfinsh arī dārgāk maksā, biki pabraukts ar lidzigiem corolla,megane,focus, astra, ar tiem biki labakas sajutas braucot, lai gan nenoliedzami ka korejieshi pieravushi klaat kvalitatee, bet ne tikai protams arii cenaa

msh Reģ.: 16.04.2007
2 0 Atbildēt

Mazliet par citu tēmu - man tikko sanāca saprast kāpēc cilvēki mēdz ieteikt konkrētu firmu eļļas filtrus Golfa motorā leju kaut kādu vidusmēra 5w40 sintētiku, tā kā motors elementārs un ilgtspēlējošs, eļļu pērku pēc viskozitātes uz specifikāciju neskatoties , un tajos veikalos kurus apmeklēju parasti iedod kaut kādu Mann/Knecht/whatever eļļas filtru. Pirms mēneša mainot kompensatorus piefiksēju ka eļļa ir tumša un izdomāju pārbaudīt kad eļļa pēdējoreiz mainīta - mhm, pirms 17k, jau trešo reizi pēc kārtas tā - paprasīju čomam lai nopērk man eļļu un filtru, šis apmeklēja īpatnēju veikalu un tur iepirka īpatnējas lietas, Lotos eļļu un Kamoka filtru. Par eļļu neko sliktu teikt nevar, ražotājfirma relatīvi liela, eļļa noteikti kā eļļa, bet par filtru gan - motoram eļļas spiediens 0,3 - 0,5 bar zemāks nekā bijis līdz šim... It kā nav traki bet laikam kaut kad drīzumā tiks sagādāts normālas firmas filtrs un nomainīts.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 1 Atbildēt

Kamoka jau ir baigais lētucis, man liekas, ka vēl sūdīgāks par Topran. Es no šī ražotāja tikai logu slotiņas pērku, jo reāli lētas un līdz ar to atmaksājas.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Man pirmā saskarsme ar šo brendu un, kā jau teicu, pats nemaz to filtru nepirku - veikalos kurus es apmeklēju man kaut kā vienmēr iedoti normāli filtri...

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Tam eļļas filtram droši vien ir maz un maza diametra urbumi pa perimetru?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neko īpašu no ārpuses neredzēju, dziļāk nepētīju - gan jau pats filtrējošais elements pie vainas.

GK1968 Reģ.: 14.11.2018
0 0 Atbildēt

Reti kuram savā auto ir tāda fīča, kā pietiekami precīzs un pastāvīgi pieslēgts eļļas spiediena devējs! Tad jau teorētiski vari pat noķert kurā brīdī filtrs sāk laist cauri eļļu bez filtrēšanas, t.i., kad nostrādā pārplūdes vārsts?

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

Kamoka parasti ir pats lētākais variants internetveikalos, laikam tādēļ tāds rezultāts. Eļļas spiedienu nomērīji arī ar veco eļļo un filtru pirms jaunā uzlikšanas?

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti