Hm, tā sen nav bijis, ka arī starp lietotiem auto nav izvēle
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Hm, tā sen nav bijis, ka arī starp lietotiem auto nav izvēle
Ar lietotiem tik traki nav , vajag tik rakt, kas meklē tas atrod, varbūtās cenas gan neiet uz leju. paskatījos tādu auto kādu sešus gadus atpakaļ atdzinu no Zviedrijas, ss tagad tirgo pat dārgāk ,nekā tad pirku Zviedrijā.
Vietējais Ceļu fonds konstatē,ka viņi nekad nav saņēmuši ziedojumus no pilsētas panākumiem bagātākā advokāta. Brīvprātīgie zvana un lūdz ziedojumus:
-Mūsu pētījumi rāda,ka,neskatoties uz to,ka Jūsu ikgadējie ienākumi ir apmēram miljons dolāru,Jūs ne pensu neesat ziedojis labdarīgiem mērķiem!Vai Jūs nevēlaties pildīt savu pienākumu sabiedrības priekšā un ziedot Ceļu fondam?
Advokāts mirklīti padomā un atbild:
-Pirmkārt,vai jūsu pētījumi norāda,ka mana māte mirst pēc ilgas un mokošas slimības un ka viņai ir sakrājušies lieli medicīnas iestāžu rēķini ko viņa nav spējīga apmaksāt?
Pārsteigts,Ceļu fonda pārstāvis nomurmina:
-Ak,nē.
-Otrkārt,ka mans brālis ir kara veterāns-akls un piesaistīts pie invalīdu krēsla un nav spējīgs apgādāt savu sievu un sešus bērnus?
Ceļu fonda pārstāvis sāk stostīties un atvainoties,taču advokāts viņu pārtrauc:
-Treškārt,ka manas māsas vīrs gāja bojā šausmīgā autoavārijā,atstājot atraitni ar trīs bērniem un ieķīlātu īpašumu?
Nokauninātais ceļu fonda pārstāvis,pilnīgi sakauts,nočukst:
-Man nebija ne jausmas.
Tad advokāts piebilst:
-...un ja jau es viņiem nedevu naudu,kādēļ man tā būtu jādod jums?
hm, sen nav nekas dzirdēts par to ceļu fondu, vai tad tāds vēl eksistē?
Jamo likvidēja un tad secināja, ka tā īsti neko vietā nav uztaisījuši, kas efektīvi strādā, tā ka iespējams fonds ir atpakaļ, tik moš ar citu "izkārtni" ...
Strādāja jau tas fonds efektīvi tādā ziņā, ka ja ceļiem bija domāti x miljoni, tad x arī tika. Bet tā kā vajag te pastutēt "Latvijas pastu", te "Air Balticu", tad nu fonds izbeidzās un tiek iedots tik, cik nu tiek, cik man zināms.
ceļos jau vienu gadu var neko neieguldīt, būtisku seku nebūs. bet ja atkārto n gadus pēc kārtas, tad iznāks kā rīgā.
Starp citu, valsts ceļu stāvoklis 10-15 gadu laikā ir ievērojami uzlabojies (neesmu no mini pārsēdies uz luxus SUV), tādu totāli sabrukušu ceļu posmu tomēr ir krietni mazāk, arī ārpus lielajām šosejām, kurām tiek ES naudas.
AirBaltic nevajag salīdzināt ar kaut kādu Pastu, tas ir ar Parex salīdzināms
uf, airbaltikam pamatkapitāls palielināts līdz pusmiljardam, oi....
anoagask rakstīja: ceļos jau vienu gadu var neko neieguldīt, būtisku seku nebūs. bet ja atkārto n gadus pēc kārtas, tad iznāks kā rīgā.
Starp citu, valsts ceļu stāvoklis 10-15 gadu laikā ir ievērojami uzlabojies (neesmu no mini pārsēdies uz luxus SUV), tādu totāli sabrukušu ceļu posmu tomēr ir krietni mazāk, arī ārpus lielajām šosejām, kurām tiek ES naudas.
AirBaltic nevajag salīdzināt ar kaut kādu Pastu, tas ir ar Parex salīdzināms
Izskatās, ka tev nav ne mazākās nojausmas, kas ir "kaut kāds Pasts".
Airbaltic ir bēdu leja. Katru reizi kā dzirdu, ka atkal grūž iekšā 50 vai 100 miljonus palieku dusmīgs un reizē arī skumjš. Kāda hrena pēc mums to vajag. Sola, ka liks biržā, bet tāpat ir skaidrs, ka neatgūs pat ieguldīto, kur nu vēl peļņa.
Aizmirsti, pat lielas valstis kaut kā ir spiestas stutēt savas lidsabiedrības, tā diemžēl ir dzīves realitāte.
Sūdīgi ja pašam tev nesanāk to lietot, bet "piedalījies" esi ...
No vienas puses uzskatu ka mums lidsabiedrību vajag, bet nezinu vai varam atļauties - neesmu pētījis ekonomisko pusi ...
Luftganza jau pirmajos trihiperdēmijas mēnešos savai valdībai paprasīja 10 vai 12 miljardus.. edition.cnn.com/2020/05/25/business/lufthansa-agrees-bailout-with-germany/index.html ...Lufthansa un Vācijas valdība ir pabeiguši 9 miljardu eiro (9,8 miljardu dolāru) glābšanas programmas nosacījumus pēc nedēļu ilgām intensīvām sarunām par Eiropas vadošās globālās aviokompānijas nākotni..
Kāds kaut ko ir vinnējis tajā circle kā loterijā skrāpē un laimē? man nekas vēl nav trāpījies
Bērns tur māžojas, bet vai tad reāli kaut ko var vinnēt tā patiesi? Hotdogs par puscenu? Jā, par puscenu, otra puse pašam jāpiestiķē. Tas pats ar kafijām u.tml.
Par cirkuli soc tīklos cirkulē ziņas, ka bieži iepumpē degvielas daudzumu kopā ar gaisa daudzumu
Nuja, man arï nez kāpēc saskaņā ar cirkuļa kā degvielas skaitītāju sagāja kanniņā 21 litrs.., lai gan zinu, ka iet tikai 20 litri iekšā., aizdomīgi, aizdomīgi....
Ar saspiesto dabasgāzi darbināmi auto nevar iziet tehnisko apskati
Ha! Izlasīju, diezgan jautra situācija. Interesanti vienīgi ko tad tajā sertifikācijā dara, ja jau reiz apsver domu ka apskates rūķītis varētu pārbaudīt - iepumpē lielāku spiedienu un skatās vai nesprāgst?
Visdrīzāk, ka pārbauda ne jau pašu balonu, bet kā reizi tā sertifikāta esamību
Rakstu lasīji?
Un nē - skaidrs ka runa ir par pārbaudīšanu, ja jau reizi četros gados. Vispār interesanti ka pastāv šāda kārtība, un nevis 4 gadu derīguma termiņš, pēc kam tas/tie jāmaina. Ja neesi lietas kursā tad propāna baloniem ir 10 gadu derīguma termiņš, iesists uz paša balona, lasīt - ja noliksi jaunu toroidālo balonu mājās zem gultas un tur noturēsi 10 gadus, balons stāvoklī "kā jauns" vairs nebūs derīgs, nu vismaz ne apskates iziešanai.
Tai rakstā kā reizi melns uz balta ir rakstīts: īpašniekam jābrauc pie sertificētāja, jādabon sertifikāts, un tad var braukt uz TA.
Oi, sorry, es safisos, tu par sertifikāciju jautāji... Nu hvz, gan jau kaut kā to balonu pārbauda.
Nu jā, un te jau ir tas joks. Ja esi palaidis garām, saspiestu dabazgāzi saspiež zem liela spiediena, bija vismaz kaut kādi 150 bāri - un tā kā attiecīgi metāla baloni ir ļoti smagi, mašīnās mēdz izmantot kaut kādus kompozītmateriālus. Lai tādus pārbaudītu, tur gan jau vai nu jāiepūš lielāks spiediens, vai arī jātaisa rentgens - abos gadījumos tie jāņem ārā no mašīnas - lielāku spiedienu gan varētu iepūst turpat mašīnā, bet ja sprāgtu, tad no mašīnas paliktu tikai lūžņu čupa...
Nu tas tā, pieņēmumu un minējumu līmenī.
Fūrēm štropes arī esot ar 2 (?) gadu derīguma termiņu. Ja tā štrope nogulējusi noliktavā pusotru gadu, tad principā pusgadu vien derīga esot. Ļoti grūti iedomāties, kas tai varētu notikt pēc 2 gadiem, bet nu tāda kārtība.
Pie mums jau droši vien neviens īpaši galvā neņem, bet Vācijā gan jau.
Ar šķidrumu testu taisa.
testu jau var taisīt jebkurš, tikai nav tā sertifikāta priekš CSDD.....
Ja nu vienīgi nav uzlikts par pienākumu oficiālajiem pārstāvjiem kvalificēties un veikt sertifikāciju, tad rakstā minētais Jānis savu Lolvo visticamāk varēs tirgot prom uz ārzemēm vai nodot metāllūžņos.
Škoda veic sertifikāciju, jo viņi vēl pirms gada vai diviem tirgoja jaunas CNG mašīnas. Bet Lolvo jau šķiet ļoti sen kā tādas vairs neražo. Vai Lolvo dīlerservisiem vispār ir kāda vēlme čakarēties, tērēt naudu utml dažu mašīnu sertifikācijai? Stipri šaubos.
Gan jau pastāv dārgs trešais variants [es ticu ka to izmanto autobusiem] - jauni baloni uz 4 gadiem. Un tad ir vēl divi varianti - pārbūvēt par tīru benzīnnieku, vai arī CNG iekārtu nomainīt uz propānu.
Nu balonu mainīt nez vai vispār atmaksājas, zūd visa ekonomija no CNG lietošanas (vismaz vieglajam auto tā varētu būt, ja nu vienīgi nebrauc tiešām ļoti daudz). Turklāt - tur gadījumā balona mainīšanai arī neprasīs sertifikātu? Kas tad to darīs?
Jā, tad jau drīzāk var to sistēmu demontēt vai pārtaisīt uz LPG (ja to var normāli izdarīt).
tāds šums sacelts dēļ 400 mašīnām? neticami.
Tēva pasātam (B3 1,9d) izbeidzās salona apsildes radiators. Panelis nojaukts, radiators ir uz galda, Valeo. Ko likt vietā? Ierastajā bodē no man zināmajiem nosaukumiem ir febi bilstein un kaudze ar visādiem suņ čuņ huj. Tā kā jaukšana nebija forša, gibētu salikt un aizmirst. Ieteikumi? Ko vēl tur pie viena vajadzētu izdarīt?
Mans ieteikums atvērt vaļā interkāra vai bap interneta veikalu katalogu, atrast jaunu lētāko ķīnieti, kas ir noliktavā uz vietas un nav jāgaida un likt tik iekšā. Es arī tētim mainīju T4 radiatoru un nomirušu ventilatoru, pirms tam izzondējot lietotu oriģinālu cenas šrotos un oem cenas jaunas. Jaunas ķīnieša (NRF vai kas līdzīgs) daļas interkārā izmaksāja lētāk, kā lietotas šrotā valeo. Pagaidām kalpo, mainīju kāreiz pirms 4 gadiem.
Piemēram interkārā tavam auto uz vietas Rīgā šobrīd ir febi un kā tu saki suņ čuņ juņ. Starpība 7 eiro. Tad jau labāk febi
Meklēt to pašu valeo, vai oem.
Pašu lētāko ķīnieti gan nevajadzētu, bet nu sākot ar kaut kādu poļu Topran var riskēt ņemt. Nissens nav pieejams par sakarīgām naudām?
Nissens ir, 18eur un uz vietas. Normāls? Tādā pašā cenā Mahle original, lieki piebilst ka ne par vienu, ne otru nebiju neko dzirdējis. Bet nekad jau arī nebija vajadzība iedziļināties.
Šrotu/lietotu neizskatu. Šeit šobrīd nav runāšana pa kādu rubli turp vai šurp, bet par to, lai darbs nav jādara otru reizi drīzā nākotnē.
Ok, tad jau ir no kā izvēlēties. Paldies par padomiem.
Pērkot lētu aftermarketa salona radiatoru ir ļoti jāuzmanās no tādiem kuriem ir smagi ietaupīts uz ribu skaitu. Ir gadījies daudz ūdeņu atpakaļ tādu ielikt iekš mana audī - ziemā varēja braukt pufaikā. Papildus problēma ir tā ka tām vecajām mašīnām jau gadus piecus atpakaļ Behr [OEM], vismaz ražots eiropā, vairs nebija pieejams - tā nu man iekš audī tika ielikts [tolaik] piecus gadus vecs šrota Behr - kad golfā pirms nepilniem sešiem gadiem uzsprāga salona radiators, tas tika aizvietots ar vēlīna mk3 golfa dzimto radiatoru. Rietumos fofāgenu entuziasti mēdz medīt B5f pastēšu radiatorus ar alumīnija galiem un tādiem bik palocot izvadus tos likt vecos fofāgenos.
No pieredzes ar izplatītiem lētučiem - Thermotec produkcijai ribu skaits ir kaut kur pa vidu starp nesildošu sūdu un OEM, un siltuma atdeve pieņemama.
Intercar, trodex nebūt nav tie lētākie, dipex gan rullē, ļoti daudzas tieši tās pašas rezerves daļas ar tiem pašiem kodiem dipex-ā ir lētākas
Taisnība, interkārs ir lētucis tikai un vienīgi, ja esi ar savu vairumtirdzniecības kontu un maksā skaidrucī kad tev atved preci. Pretējā gadījumā, nekas sevišķs viņos nav.
Bet noliktavā iekš interkāra un bap gandrīz vienmēr viss ir pieejams uz vietas, tas ir ļoti ērti.
Re kā, Tongas vulkāna izvirdums izraisījis Peru pludmalē naftas izplūdi virspusē - gandrīz noticēju.
405 rakstīja: Taisnība, interkārs ir lētucis tikai un vienīgi, ja esi ar savu vairumtirdzniecības kontu un maksā skaidrucī kad tev atved preci. Pretējā gadījumā, nekas sevišķs viņos nav.
Bet noliktavā iekš interkāra un bap gandrīz vienmēr viss ir pieejams uz vietas, tas ir ļoti ērti.
Interkārā vienreiz biju Mārupē. Iebraucu paņemt eļļu. Cena bija ok, bet gaidīju stundu, kamēr atnesīs, un darbinieku kultūras līmenis spridzināja. Sapratu, ka viņiem rūp tikai lielie klienti.
Labdien!
Vēlos padomu.
Skatamies otru ģimenes auto, vairāk brauks sieva ar šo, ir pāris tuvāki varianti. Kas no šiem labāks, kas sliktāks, ar ko?
- Mercedes Benz CLA220 2.2 dīzelis, 2015. gads, automāts
- Lexus IS200 hibrīds, ap 2013.-2015. gadu, automāts
Vairāk protams vilina Mersis, izskatās mūsdienīgāks savam gadam, Lexus esot uzticamāks, bet izskatās iekšā vairāk morāli novecojis.
Vēl izskatījām Audi A5 un Jaguar XE, bet Audi esot problemātiskas automātiskās kārbas un dārga ķēdes maiņa, tiem kam ķēde, un Jaguāram esot daudz dažādu kaišu.
Paldies jau iepriekš.
par jaguāriem nepiekrītu - vienkārši ir daudz tādu jaguāru braucēju, kas vispār nerūpējas un neuztur kārtībā savus braucamos, brauc 100 tūkst, km bez eļļas maiņas utt, bet, cepuri nost, ir arī cilvēki, kas ļoti rūpīgi kopj savus jaguārus, tā ka, virspusēji pasludināt, ka jaguāri ir problemātiski, nav labs stils, mašīnas stāvoklis 100% atkarīgs no lietotāja
Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...