Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
Chalenger Reģ.: 31.12.2020
19 2 Atbildēt

Hm, tā sen nav bijis, ka arī starp lietotiem auto nav izvēle

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

Ar lietotiem tik traki nav , vajag tik rakt, kas meklē tas atrod, varbūtās cenas gan neiet uz leju. paskatījos tādu auto kādu sešus gadus atpakaļ atdzinu no Zviedrijas, ss tagad tirgo pat dārgāk ,nekā tad pirku Zviedrijā.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
22 4 Atbildēt

Vietējais Ceļu fonds konstatē,ka viņi nekad nav saņēmuši ziedojumus no pilsētas panākumiem bagātākā advokāta. Brīvprātīgie zvana un lūdz ziedojumus:

-Mūsu pētījumi rāda,ka,neskatoties uz to,ka Jūsu ikgadējie ienākumi ir apmēram miljons dolāru,Jūs ne pensu neesat ziedojis labdarīgiem mērķiem!Vai Jūs nevēlaties pildīt savu pienākumu sabiedrības priekšā un ziedot Ceļu fondam?

Advokāts mirklīti padomā un atbild:

-Pirmkārt,vai jūsu pētījumi norāda,ka mana māte mirst pēc ilgas un mokošas slimības un ka viņai ir sakrājušies lieli medicīnas iestāžu rēķini ko viņa nav spējīga apmaksāt?

Pārsteigts,Ceļu fonda pārstāvis nomurmina:

-Ak,nē.

-Otrkārt,ka mans brālis ir kara veterāns-akls un piesaistīts pie invalīdu krēsla un nav spējīgs apgādāt savu sievu un sešus bērnus?

Ceļu fonda pārstāvis sāk stostīties un atvainoties,taču advokāts viņu pārtrauc:

-Treškārt,ka manas māsas vīrs gāja bojā šausmīgā autoavārijā,atstājot atraitni ar trīs bērniem un ieķīlātu īpašumu?

Nokauninātais ceļu fonda pārstāvis,pilnīgi sakauts,nočukst:

-Man nebija ne jausmas.

Tad advokāts piebilst:

-...un ja jau es viņiem nedevu naudu,kādēļ man tā būtu jādod jums?

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
17 5 Atbildēt

hm, sen nav nekas dzirdēts par to ceļu fondu, vai tad tāds vēl eksistē?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Jamo likvidēja un tad secināja, ka tā īsti neko vietā nav uztaisījuši, kas efektīvi strādā, tā ka iespējams fonds ir atpakaļ, tik moš ar citu "izkārtni" ...

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Strādāja jau tas fonds efektīvi tādā ziņā, ka ja ceļiem bija domāti x miljoni, tad x arī tika. Bet tā kā vajag te pastutēt "Latvijas pastu", te "Air Balticu", tad nu fonds izbeidzās un tiek iedots tik, cik nu tiek, cik man zināms.

anoagask Reģ.: 18.06.2019
3 0 Atbildēt

ceļos jau vienu gadu var neko neieguldīt, būtisku seku nebūs. bet ja atkārto n gadus pēc kārtas, tad iznāks kā rīgā.

Starp citu, valsts ceļu stāvoklis 10-15 gadu laikā ir ievērojami uzlabojies (neesmu no mini pārsēdies uz luxus SUV), tādu totāli sabrukušu ceļu posmu tomēr ir krietni mazāk, arī ārpus lielajām šosejām, kurām tiek ES naudas.

AirBaltic nevajag salīdzināt ar kaut kādu Pastu, tas ir ar Parex salīdzināms

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
17 3 Atbildēt

uf, airbaltikam pamatkapitāls palielināts līdz pusmiljardam, oi....

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 1 Atbildēt

anoagask rakstīja: ceļos jau vienu gadu var neko neieguldīt, būtisku seku nebūs. bet ja atkārto n gadus pēc kārtas, tad iznāks kā rīgā.

Starp citu, valsts ceļu stāvoklis 10-15 gadu laikā ir ievērojami uzlabojies (neesmu no mini pārsēdies uz luxus SUV), tādu totāli sabrukušu ceļu posmu tomēr ir krietni mazāk, arī ārpus lielajām šosejām, kurām tiek ES naudas.

AirBaltic nevajag salīdzināt ar kaut kādu Pastu, tas ir ar Parex salīdzināms

Izskatās, ka tev nav ne mazākās nojausmas, kas ir "kaut kāds Pasts".

Surikats Reģ.: 30.10.2013
2 0 Atbildēt

Airbaltic ir bēdu leja. Katru reizi kā dzirdu, ka atkal grūž iekšā 50 vai 100 miljonus palieku dusmīgs un reizē arī skumjš. Kāda hrena pēc mums to vajag. Sola, ka liks biržā, bet tāpat ir skaidrs, ka neatgūs pat ieguldīto, kur nu vēl peļņa.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Aizmirsti, pat lielas valstis kaut kā ir spiestas stutēt savas lidsabiedrības, tā diemžēl ir dzīves realitāte.

Sūdīgi ja pašam tev nesanāk to lietot, bet "piedalījies" esi ...

No vienas puses uzskatu ka mums lidsabiedrību vajag, bet nezinu vai varam atļauties - neesmu pētījis ekonomisko pusi ...

650 Reģ.: 25.01.2017
3 5 Atbildēt

Luftganza jau pirmajos trihiperdēmijas mēnešos savai valdībai paprasīja 10 vai 12 miljardus.. edition.cnn.com/2020/05/25/business/lufthansa-agrees-bailout-with-germany/index.html ...Lufthansa un Vācijas valdība ir pabeiguši 9 miljardu eiro (9,8 miljardu dolāru) glābšanas programmas nosacījumus pēc nedēļu ilgām intensīvām sarunām par Eiropas vadošās globālās aviokompānijas nākotni..

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
18 4 Atbildēt

Kāds kaut ko ir vinnējis tajā circle kā loterijā skrāpē un laimē? man nekas vēl nav trāpījies

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 1 Atbildēt

Bērns tur māžojas, bet vai tad reāli kaut ko var vinnēt tā patiesi? Hotdogs par puscenu? Jā, par puscenu, otra puse pašam jāpiestiķē. Tas pats ar kafijām u.tml.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 1 Atbildēt

Par cirkuli soc tīklos cirkulē ziņas, ka bieži iepumpē degvielas daudzumu kopā ar gaisa daudzumu

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
18 2 Atbildēt

Nuja, man arï nez kāpēc saskaņā ar cirkuļa kā degvielas skaitītāju sagāja kanniņā 21 litrs.., lai gan zinu, ka iet tikai 20 litri iekšā., aizdomīgi, aizdomīgi....

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt
msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Ha! Izlasīju, diezgan jautra situācija. Interesanti vienīgi ko tad tajā sertifikācijā dara, ja jau reiz apsver domu ka apskates rūķītis varētu pārbaudīt - iepumpē lielāku spiedienu un skatās vai nesprāgst?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Visdrīzāk, ka pārbauda ne jau pašu balonu, bet kā reizi tā sertifikāta esamību

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Rakstu lasīji?

Un nē - skaidrs ka runa ir par pārbaudīšanu, ja jau reizi četros gados. Vispār interesanti ka pastāv šāda kārtība, un nevis 4 gadu derīguma termiņš, pēc kam tas/tie jāmaina. Ja neesi lietas kursā tad propāna baloniem ir 10 gadu derīguma termiņš, iesists uz paša balona, lasīt - ja noliksi jaunu toroidālo balonu mājās zem gultas un tur noturēsi 10 gadus, balons stāvoklī "kā jauns" vairs nebūs derīgs, nu vismaz ne apskates iziešanai.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Tai rakstā kā reizi melns uz balta ir rakstīts: īpašniekam jābrauc pie sertificētāja, jādabon sertifikāts, un tad var braukt uz TA.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Oi, sorry, es safisos, tu par sertifikāciju jautāji... Nu hvz, gan jau kaut kā to balonu pārbauda.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu jā, un te jau ir tas joks. Ja esi palaidis garām, saspiestu dabazgāzi saspiež zem liela spiediena, bija vismaz kaut kādi 150 bāri - un tā kā attiecīgi metāla baloni ir ļoti smagi, mašīnās mēdz izmantot kaut kādus kompozītmateriālus. Lai tādus pārbaudītu, tur gan jau vai nu jāiepūš lielāks spiediens, vai arī jātaisa rentgens - abos gadījumos tie jāņem ārā no mašīnas - lielāku spiedienu gan varētu iepūst turpat mašīnā, bet ja sprāgtu, tad no mašīnas paliktu tikai lūžņu čupa...

Nu tas tā, pieņēmumu un minējumu līmenī.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Fūrēm štropes arī esot ar 2 (?) gadu derīguma termiņu. Ja tā štrope nogulējusi noliktavā pusotru gadu, tad principā pusgadu vien derīga esot. Ļoti grūti iedomāties, kas tai varētu notikt pēc 2 gadiem, bet nu tāda kārtība.

Pie mums jau droši vien neviens īpaši galvā neņem, bet Vācijā gan jau.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Ar šķidrumu testu taisa.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
17 1 Atbildēt

testu jau var taisīt jebkurš, tikai nav tā sertifikāta priekš CSDD.....

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Ja nu vienīgi nav uzlikts par pienākumu oficiālajiem pārstāvjiem kvalificēties un veikt sertifikāciju, tad rakstā minētais Jānis savu Lolvo visticamāk varēs tirgot prom uz ārzemēm vai nodot metāllūžņos.

Škoda veic sertifikāciju, jo viņi vēl pirms gada vai diviem tirgoja jaunas CNG mašīnas. Bet Lolvo jau šķiet ļoti sen kā tādas vairs neražo. Vai Lolvo dīlerservisiem vispār ir kāda vēlme čakarēties, tērēt naudu utml dažu mašīnu sertifikācijai? Stipri šaubos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Gan jau pastāv dārgs trešais variants [es ticu ka to izmanto autobusiem] - jauni baloni uz 4 gadiem. Un tad ir vēl divi varianti - pārbūvēt par tīru benzīnnieku, vai arī CNG iekārtu nomainīt uz propānu.

JanJan Reģ.: 07.02.2018
0 0 Atbildēt

Nu balonu mainīt nez vai vispār atmaksājas, zūd visa ekonomija no CNG lietošanas (vismaz vieglajam auto tā varētu būt, ja nu vienīgi nebrauc tiešām ļoti daudz). Turklāt - tur gadījumā balona mainīšanai arī neprasīs sertifikātu? Kas tad to darīs?

Jā, tad jau drīzāk var to sistēmu demontēt vai pārtaisīt uz LPG (ja to var normāli izdarīt).

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

tāds šums sacelts dēļ 400 mašīnām? neticami.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Tēva pasātam (B3 1,9d) izbeidzās salona apsildes radiators. Panelis nojaukts, radiators ir uz galda, Valeo. Ko likt vietā? Ierastajā bodē no man zināmajiem nosaukumiem ir febi bilstein un kaudze ar visādiem suņ čuņ huj. Tā kā jaukšana nebija forša, gibētu salikt un aizmirst. Ieteikumi? Ko vēl tur pie viena vajadzētu izdarīt?

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Mans ieteikums atvērt vaļā interkāra vai bap interneta veikalu katalogu, atrast jaunu lētāko ķīnieti, kas ir noliktavā uz vietas un nav jāgaida un likt tik iekšā. Es arī tētim mainīju T4 radiatoru un nomirušu ventilatoru, pirms tam izzondējot lietotu oriģinālu cenas šrotos un oem cenas jaunas. Jaunas ķīnieša (NRF vai kas līdzīgs) daļas interkārā izmaksāja lētāk, kā lietotas šrotā valeo. Pagaidām kalpo, mainīju kāreiz pirms 4 gadiem.

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Piemēram interkārā tavam auto uz vietas Rīgā šobrīd ir febi un kā tu saki suņ čuņ juņ. Starpība 7 eiro. Tad jau labāk febi

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Neaizmirsti sildītāja klapes pārlīmēt

Slinkais Reģ.: 20.03.2008
0 0 Atbildēt

Meklēt to pašu valeo, vai oem.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Pašu lētāko ķīnieti gan nevajadzētu, bet nu sākot ar kaut kādu poļu Topran var riskēt ņemt. Nissens nav pieejams par sakarīgām naudām?

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Nissens ir, 18eur un uz vietas. Normāls? Tādā pašā cenā Mahle original, lieki piebilst ka ne par vienu, ne otru nebiju neko dzirdējis. Bet nekad jau arī nebija vajadzība iedziļināties.

Šrotu/lietotu neizskatu. Šeit šobrīd nav runāšana pa kādu rubli turp vai šurp, bet par to, lai darbs nav jādara otru reizi drīzā nākotnē.

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

Nissens ir specializēts aftermarketa radiatoru ražotājs. Var ņemt droši. Gan jau arī Mahle nav ne vainas.

lynx85 Reģ.: 21.12.2005
0 0 Atbildēt

Ok, tad jau ir no kā izvēlēties. Paldies par padomiem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pērkot lētu aftermarketa salona radiatoru ir ļoti jāuzmanās no tādiem kuriem ir smagi ietaupīts uz ribu skaitu. Ir gadījies daudz ūdeņu atpakaļ tādu ielikt iekš mana audī - ziemā varēja braukt pufaikā. Papildus problēma ir tā ka tām vecajām mašīnām jau gadus piecus atpakaļ Behr [OEM], vismaz ražots eiropā, vairs nebija pieejams - tā nu man iekš audī tika ielikts [tolaik] piecus gadus vecs šrota Behr - kad golfā pirms nepilniem sešiem gadiem uzsprāga salona radiators, tas tika aizvietots ar vēlīna mk3 golfa dzimto radiatoru. Rietumos fofāgenu entuziasti mēdz medīt B5f pastēšu radiatorus ar alumīnija galiem un tādiem bik palocot izvadus tos likt vecos fofāgenos.

No pieredzes ar izplatītiem lētučiem - Thermotec produkcijai ribu skaits ir kaut kur pa vidu starp nesildošu sūdu un OEM, un siltuma atdeve pieņemama.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
16 1 Atbildēt

Intercar, trodex nebūt nav tie lētākie, dipex gan rullē, ļoti daudzas tieši tās pašas rezerves daļas ar tiem pašiem kodiem dipex-ā ir lētākas

405 Reģ.: 10.02.2004
0 0 Atbildēt

Taisnība, interkārs ir lētucis tikai un vienīgi, ja esi ar savu vairumtirdzniecības kontu un maksā skaidrucī kad tev atved preci. Pretējā gadījumā, nekas sevišķs viņos nav.

Bet noliktavā iekš interkāra un bap gandrīz vienmēr viss ir pieejams uz vietas, tas ir ļoti ērti.

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
14 2 Atbildēt

Re kā, Tongas vulkāna izvirdums izraisījis Peru pludmalē naftas izplūdi virspusē - gandrīz noticēju.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

405 rakstīja: Taisnība, interkārs ir lētucis tikai un vienīgi, ja esi ar savu vairumtirdzniecības kontu un maksā skaidrucī kad tev atved preci. Pretējā gadījumā, nekas sevišķs viņos nav.

Bet noliktavā iekš interkāra un bap gandrīz vienmēr viss ir pieejams uz vietas, tas ir ļoti ērti.

Interkārā vienreiz biju Mārupē. Iebraucu paņemt eļļu. Cena bija ok, bet gaidīju stundu, kamēr atnesīs, un darbinieku kultūras līmenis spridzināja. Sapratu, ka viņiem rūp tikai lielie klienti.

Edzijs Reģ.: 28.11.2019
0 0 Atbildēt

Labdien!

Vēlos padomu.

Skatamies otru ģimenes auto, vairāk brauks sieva ar šo, ir pāris tuvāki varianti. Kas no šiem labāks, kas sliktāks, ar ko?

- Mercedes Benz CLA220 2.2 dīzelis, 2015. gads, automāts

- Lexus IS200 hibrīds, ap 2013.-2015. gadu, automāts

Vairāk protams vilina Mersis, izskatās mūsdienīgāks savam gadam, Lexus esot uzticamāks, bet izskatās iekšā vairāk morāli novecojis.

Vēl izskatījām Audi A5 un Jaguar XE, bet Audi esot problemātiskas automātiskās kārbas un dārga ķēdes maiņa, tiem kam ķēde, un Jaguāram esot daudz dažādu kaišu.

Paldies jau iepriekš.

Chalenger Reģ.: 31.12.2020
13 1 Atbildēt

par jaguāriem nepiekrītu - vienkārši ir daudz tādu jaguāru braucēju, kas vispār nerūpējas un neuztur kārtībā savus braucamos, brauc 100 tūkst, km bez eļļas maiņas utt, bet, cepuri nost, ir arī cilvēki, kas ļoti rūpīgi kopj savus jaguārus, tā ka, virspusēji pasludināt, ka jaguāri ir problemātiski, nav labs stils, mašīnas stāvoklis 100% atkarīgs no lietotāja

 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti