Cik stereotipska domāšana.
Ja auto paredzēts sievai, tad jāpērk tas, kas viņai patīk vislabāk. Pilnīgi atšķirīgi auto, gan vizuālu, gan tehniski. Vienas patiesības te nav.
Es no šiem uzskaitītajiem ņemtu Lexus.
Cik stereotipska domāšana.
Ja auto paredzēts sievai, tad jāpērk tas, kas viņai patīk vislabāk. Pilnīgi atšķirīgi auto, gan vizuālu, gan tehniski. Vienas patiesības te nav.
Es no šiem uzskaitītajiem ņemtu Lexus.
5 gadus vecu vāģi. Sievu nemīli, gribi ieriebt?
Joks. Protams.
Bet, ja nopietni, tad
Ar ko viņa brauca iepriekš,
Kur un cik viņa vispār brauks,
Kur tuvākais serviss, kur šitos sapņu auto ir redzējuši?
Es protams neņemtu nevienu no šiem...
jā, kāds varētu būt ideāls auto sievai?
Vakar ar meitu braucu pa Rīgu, tad šamā sāka spiegt ieraugot Smart. Diezgan raiti pāātrinājās tas koferis, nebūtu slikta dāvana
Kā viens no pašiem patīkamākajiem manas sievas braucamajiem bijis 2009.gada Prius. Manīju, vēl kādai mammai dārziņa grupā tāds ir (balta pērle izskatās ). Pilnīgi nopietni, ņemot vērā arī iespējamos ierobežojumus dīzeļiem pilsētas centrā - pilnīgi apsverams pirkums. Kas fascinē - auto ir mega ietilpīgs un aizmugurē daudz vietas pasažieriem (no ārpuses nepateiksi).
valentīndiena tak tuvojas
Chalenger rakstīja: jā, kāds varētu būt ideāls auto sievai?
Foto: VID izsola konfiscētu 'Ferrari' superauto
www.delfi.lv/auto/zinas/foto-vid-izsola-konfiscetu-ferrari-superauto.d?id=54047818
Lai no valsts ko šādu pirktu jābut vai nu bagātam, vai jāzin kam šādu varēs "iesmērēt" ... sevisu un uzturēšanu šādam VID nav spējīgs nodrošināt, kaut datu centrā jamiem griežas dzelži kuri gadā izmaksā vismaz reiz 10 no šī verķa cenas ...
Principa jautājums cik ilgi šis ir jau nostāvējis "materiālo rezervju" noliktavā ...
"iedarbināt" nav tas pats, kas braukt pa ceļu....
Uz pāris dienām saņēmu 2018.gada PEUGEOT 308 benzīnu. Ar manuālo kārbu. Smuku salonu un ļoti glītu paneli. Viegli vadāmu, akustiski lieliski nopakotu utt. Viegli slēdzamiem ātrumiem, labu sajūga darbību utt.
Bet, tas tomēr ir PEUGEOT Mašīna ar 26tkm (pirkta LV jauna) izmet kļūdu ar riebīgu signālu - parkingsensoriem kirdik. Jāatslēdz extra, lai brauktu - nu, jptvm tas PEUGEOT.
Parking sensori bija aizmest ar sniegu, jānotīra. Manam Tucson šitajā putrā arī kkas tamlīdzīgs izlēca ekrānā, neko netīrīju, gan jau pats nokusa. Nākošreiz vairs nerādīja brīdinājumus.
Parkingsensori laikam ir kautkādi 3o pušu izstrādājumi, kur katrs ražotājs uzskata par pienākumu ietaupīt. Patreizējam superduperpakotajam hibrīdam bija karošana pat ar notīrītu sniegu. Vienu brīdi pat padevās un ieteica, ka jābrauc uz servisu.
Supertopotam Saab Aero arī bija ņemšanās ar parkingsensoriem. Draņķīgi piegādātāji kautkādi
nabadziņš... Vēl nesen siekalojies, ka brauksi ar lielāko folksvāgenu vai teslu, bet nu esi degradēts līdz pežo...
Tā sanāk, ka lielāka alga šoreiz būtiskāka.
WALA rakstīja: Lai no valsts ko šādu pirktu jābut vai nu bagātam, vai jāzin kam šādu varēs "iesmērēt" ... sevisu un uzturēšanu šādam VID nav spējīgs nodrošināt, kaut datu centrā jamiem griežas dzelži kuri gadā izmaksā vismaz reiz 10 no šī verķa cenas ...
Principa jautājums cik ilgi šis ir jau nostāvējis "materiālo rezervju" noliktavā ...
458 aizgāja uz Igauniju par 137k eur.
Lai šo pirktu spekulācijai, ir kaut kas jārūbi no šī specifiskā segmenta. mobilē cenas sākas no 120K un iet pāri 200K. Zinu stāstu, ka Latvijā uzņēmēja dēls bija nopircis arī vienu sarkano brīnumu. Atpakaļgaitā slīlpumā braukājot no garāžas nosvilināja ātri sajūgu. Pieteikt garantiju un vēl izstrīdēties bija jau vesels pasākums.
Paldies mūsu hokejistiem par
cīņu un neatlaidību!
Neatkarīgi no rezultāta pateicībā par jaudīgu atbalstu un līdzjušanu mūsu hokejistiem visiem Circle K EXTRA biedriem tikai rīt,
16. februārī, milesPLUS degvielai atlaide 15 c/l.
Akcija spēkā tikai 16.02.2022. Circle K EXTRA biedriem, uzpildot milesPLUS benzīnu un dīzeļdegvielu un norēķinoties veikalā pie kases, pie degvielas sūkņa vai ar mobilo maksājumu. Akcija spēkā, kamēr prece ir pieejama.
Kas notiek Latvijā? Galvenais topiks pārklājies ar putekļiem un nogrimis aizmirstībā? Visi taču brauc ar lietotiem auto!
Tas gan. Iauto kļuvis stipri attālināts no auto tematikas. Bēdīgi.
Es joprojām braucu ar Passat B8 Tdi, šobrīd pierādāmie 223tkm. Un man nav pilnīgi nevienas piebildes tehniski Vismaz sirdi mierina ultra mazais patēriņš. Nupat EE/LV nobraucu 330km ar vidējo 4,6 litru patēriņu
Radiniekam gan Moller pirktajam Passat B8 Tdi ar oriģināliem 107tkm... Reizēm DSG sabloķējas 3. ātrumā, no kā ārā var tikt, vien ieslēdzot kārbu atpakaļ manuālajā un atpakaļ automātā. Gluži kā manam iepriekšējam Passat, tikai tas iestrēga 1.ātrumā. Automātu servisā par 2,5k eur sola novērst problēmu. Esot VW pat bieži sastopams defekts. Bet - ne visiem auto, gadoties labāki un sliktāki tehniskie izpildījumi. Laimes spēle.
Es joprojām braucu ar 2016. Dacia Lodgy. 160000 km. 1) EGR nobeidzās - bet dēļ sabojāta izpūtēja - uz celma, kas slēpās zem sniega, jau pagājšziem. 2) kondicionieris atteica - esot caurs radiators. 3) pa 2 gadi nobeidzās akumulators. 4) pie priekšas ratiem slieksnis 'met krāsu' - vajadzēs piekrāsot
Vid. patēriņš 4.5 litri dīzeļa, ziema vai vasara, pie maniem braukšanas paradumiem
Tikmēr Leon...
Senos laikos ir bijis uzsists, tad kārtīgi sašpaktelēts un nokrāsots. Ja nebūtu rudenī pats dabūjis pa spārnu, tad nemaz vēl šis nebūtu atklājies.
2020 gada RAV4 hibrīds. Ideāls ikdienas auto. Tikko 2 gadi pagājuši, 46k km. Uzradās pirmā mazā problēmiņa - vienam durvīm ar keyless nevar aizslēgt, atslēgt var. Visādi citādi viss super.
Nu nezinu. Rijīgs neskatoties uz to, ka hibrīds, izteikti "kozļit", kautkāda brīnumaina piekare - bedrēs krīt ļoti smagi. Infocentra softs atgādina kautkādu 90to Goldstar televizoru.
Manā ieskatā RAV 4 vispār un lielā mērā hybrid, ir izšmurgāti materiāli bez jūtama efekta. Vienīgais prātīgais risinājums tur ir hibrīds. Tas ir vienīgais, kas ļauj tam tankkuģim būt puslīdz veicīgam. Dīzeļa versija ir tāāāāda govs....
Ļoti lidzigas sajūtas ar Rav, tapēc CR-V 1,6 dizelis un 2.0 benīns, pedējais gan ar tāds pagauss ...
Interesanti, cik tādam RAV4 ir kopējās izmaksas uz 10 000 km? Tas ir auto vērtības zudums + degviela + nodokļi/apdrošināšana + apkopes/remonts/riepas...
Man Outback sanāk diezgan daudz ~2.5 kEUR/10 000 km, bet es gadā nobraucu tikai 10 000 km.
Smieklīgākais ar cenām šobrid ir tas ka pēc 2 gadu nobraukuma var teikt ka ar CRV esmu pat nopelnijis, un domaju ka Rav ir līdzīgi ... šitie auto tiek pirkti ...
Man liekas, ka tā tagad ir ar daudziem nedārgā gala 3-6 gadu veciem auto.
Uzņēmums, kurā strādāju, šodag nopārdeva vairākus komerc Dokkerus(bulciniekus) un 1 pasažieru Dokkeru par 6000-7500 eināriem. Tā +/- bija cena, par kādu pirka jaunus 2016, 2017 gadā.
Pieci gadi nobraukti ar giulia, šaja laika bez teh apkopem
- pirmaja gada 2 x dzineja kludas
- ari pirmaja gada nomainits durvju aizsledzeja poga
Vairak garantijas remontu nebija
Šogad - bremzu kluči un el. rokas bremzei vadi
Viss.
Kamer nekas nesaplisa auto atrada jaunu saimnieku !
Lai turpina tik pat labi kalpot !
Paliek jautajums vai pirktu otreiz tadu pašu ? Pirktu. Bet ta ka tads jau ir bijis, tad tagad izvele krita uz citu razotaju, citu auto klasi.
Apzvanīju visus šrotus Rīgā un Pierīgā, kur vien tika reklamēti Leoni uz detaļām. 90% procenti uzreiz atbildēja, ka nav, pāris solīja apskatīties un atzvanīt, vienā vietā bija. Par šo te sliekšņa galu nezināmā stāvoklī man prasīja 80 fuckin' Eiro! Nācās mums ar bračku locīt to pasākumu pašiem no veca Harman Kardon pastiprinātāja korpusa. Bet rezultāts sanāca tīri tā neko, tagad, kad nošpaktelēts un nokrāsots, vispār nevarētu pateikt, ka taisīts, ja vien krāsa neatšķirtos.
darklight rakstīja:
Apzvanīju visus šrotus Rīgā un Pierīgā, kur vien tika reklamēti Leoni uz detaļām. 90% procenti uzreiz atbildēja, ka nav, pāris solīja apskatīties un atzvanīt, vienā vietā bija. Par šo te sliekšņa galu nezināmā stāvoklī man prasīja 80 fuckin' Eiro! Nācās mums ar bračku locīt to pasākumu pašiem no veca Harman Kardon pastiprinātāja korpusa. Bet rezultāts sanāca tīri tā neko, tagad, kad nošpaktelēts un nokrāsots, vispār nevarētu pateikt, ka taisīts, ja vien krāsa neatšķirtos.
A kura gada tev tas Leons ir?
Šitādi restaurācijas darbi!
2006. Interesanti, ka tālāk tas slieksnis ir teju ideālā stāvoklī - nav ne domkrata vietas izrūsējušas, ne kā. Arī otrā pusē viss kārtībā. Grīda vesela. Uz pārējā kuzava neviena rūsas pleķīša nav nevienā vietā. Vienkārši tas slieksnis ir bijis kaut kādā veidā sabliezts vēl pirms manis.
Šādi parasti notiek ar locītu slieksni. Man ir bijis līdzīgi citiem autiņiem. Sarūsē tieši sistā vieta, bet pārējā sliekšņa daļa bija laba.
darklight rakstīja:
Apzvanīju visus šrotus Rīgā un Pierīgā, kur vien tika reklamēti Leoni uz detaļām. 90% procenti uzreiz atbildēja, ka nav, pāris solīja apskatīties un atzvanīt, vienā vietā bija. Par šo te sliekšņa galu nezināmā stāvoklī man prasīja 80 fuckin' Eiro! Nācās mums ar bračku locīt to pasākumu pašiem no veca Harman Kardon pastiprinātāja korpusa. Bet rezultāts sanāca tīri tā neko, tagad, kad nošpaktelēts un nokrāsots, vispār nevarētu pateikt, ka taisīts, ja vien krāsa neatšķirtos.
īsti nemāku apgalvot ,bet vai tā deļa neder no Altea?
Nu jau gandrīz gads nobraukts ar Cactus 1.6 bluehdi 100.Ziemā auto parādīja visus savus mīnusus.
1.No rītiem tikt pie siltuma lai atkausētu stiklus no ledus ir jākurina 20 minūtes.
2.Stiklu pastiprināta svīšana pateicoties nepārdomātām ventilācijas atverēm un noteikti salona vājai siltumizolācijai.2 reizes vējstikls bija aizsalis no iekšpuses.
3.Ļoti vāja skaņas izolācija,bet ko var gribēt kad auto pašmasa bez vadītāja ir 1070 kg.
4.Neērts vadītāja sēdeklis,nevaru saprast kas pie vainas bet pēc ilgākas sēdēšanas sāc dīdīties kas vista uz olām.
5.Atpakaļgaitas kameru ziemā var aizmirs,viemēr netīra,nomazgāt no salona nevar,naktī neko neredz jo atpakaļgaitas spuldzes gaisma tikai smukumam.Parkošanās sensori redz tiklai ceļa/ietves apmali.Mēģināju lielveikalā parkoties pie sienas ar dubsi,parkings sāka bļaut kad jau biju piespiedies pie sienas,sviests.
Laikam vienīgas pluss ir degvielas mazais patēriņš un ceļa nodoklis 12 eur.
1) stikli ir jākasa vai jāatkausē ar karstu ūdeni. Var arī apsegt vējstiklu
2) nomaini salona filtru
3)skaņas izolāciju var uzlabot, un tai nav liela sakara ar pašmasu
4)subjektīvi
5)atpakaļas kamera it īpaši tik mazam auto ir domāta 'mirstošiem pilotiem'
1.A ko tu domā,nekas cits neatliek kā kasīt,jau švīkas arī sakasīju.
2.Es vēl tev piekristu ja tu man ieteiktu uz ziemu izņemt salona filtru.
3.Protams kad var uzlabot skaņas izolāciju tikai tas maksā kādu 1000 eur.
4.Nevienā no manie iepriekšējiem autiņiem sēdeklis nesagādāja diskomfortu,labi,lai paliek subjektīvi.
5.Sūds ar to kameru bet slapjā,tumšā laikā pat spoguļos neko neredz jo nav izgaismota aizmugure,spuldze deg a gaismas nav.
Ar varu spieda pirkt?
Pirmie četri punkti ir analoģiski ar manu 2005. gada Peugeot Partner. Jāsecina, ka franču autobūves tradīcijas nemainās
Tekuila rakstīja: Ar Peugeot 5008 nekā tāda nebija un uzsila atrāk par benzīna dzinēju.Būs laikam jāuzstāda webasto.
citroenam elektriskais fēns ir? lētā gala mašīnām to neliek/papildaprīkojums, tad siltums neparādās ļoti ilgi
Šarānam nekustoties salons vispār pat nesāka silt. Tas VW 1.9 TDI ir superekonomisks ar attiecīgu samaksu par ekonomiskumu. Uz Vanšu tilta korķī pie -20C salu nost. Par stikla atkausēšanu nerunājot. Sēdekļi Šarānam arī ļoti neērti bija. Un cena kā 3 tiem Kaktusiem. Bet tas bija sen, iespējams, ka viss mainījies.
1.9 tdi laikos bija dīzeļa papildus dzesēšanas šķidruma krāsniņa, ko vienkārši varēja pārbūvēt par pilnvērtīgu autonomo apkuri ( vai pat pilnvērtīga autonomā apsilde). Tās kā pārāk čakarīgas nomainīja uz elektrisko papildus apsildi.
Ja nu vienīgi kāds itālijas tirgum paredzēts eksemplārs gadījies
Muļķības un muļķības. Autonomkas par normālu dabas paradību kļuva tajā laikā kad 1.9 TDI jau bija kļuvis par plikās bāzītes dīzeli un normālais dīzelis bija 2.0 TDI. Un kā reiz pirms tam parastā papildus apsilde bija elektriska - pieciem/sešiem katliem 600w sildelements sildītājā noteiktiem modeļiem, visiem pārējajiem - trīs kvēlsveces uz salona apsildi aizejošajā dzeses flancī.
IMHO visiem 1.9 šarāniem bija dīzeļkrāsniņa
Kuri tev skaitās "visi"? Pirmsfeisliftam es ļoti šaubos ka nāca papildus sildīšanas autonomka - ja nu vienīgi cilvēks gribēja pirms braukšanas uzsildīt mašīnu un tapēc ieķeksēja pilno webasto. Labi, šarāns ir strīdīgs variants kuros es pārāk neorientējos - strīdīgs jo pirmo paaudzi ražoja no 1995 līdz 2010. un tā perioda vidū tās papildus sildīšanas autonomkas sāka citos parādīties. Un tajos citos, kuros es tos redzu - tā ka pieslēdzot kompi un noskanējot vadības blokus, atsaucas arī autonomka - tās ir mk5 golfa platformas mašīnas vai ne vecākas par nullto gadu vidu.
Ja auto nācis no FR, BE, NL vai Vācijas D tad visticamāk ka fēna nav, bet viņš, cik redzēts, stāstu kardināli nemaina, jā, kapeiku ātrāk logi atkūst bet salonu piesildīt līdz patīkamai temperatūrai viņš nevar
ir divas dacijas, viena ar 'fēnu', otra - bez. Fēnotā logu atkausēt sāk diezgan ātri. Bet bez kasīšanas tāpat neiztikt.
lai operatīvi piesildītu palielu aukstu kasti ar sūdīgu siltumizolāciju, vajag 10 kw, nevis kilovatu vai 600w
Cactusa modelim ar vājāku dīzeli un bez adblue nāk elektrisks sildītājs tosolam bet manam nav jo mīzala pie -10 sasalst,adblue bākā ir sildītājs.Nu laikam tāpēc Citroens manējam neuzstāda sildītāju tosolam jo pārāk daudz patērētāju,ģeņģers/aķis vienkārši to visu nepavilks.
Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena
nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...