Parunāsimies par LIETOTIEM auto. Jūsu pieredze - kuri auto ir visuzticamākie, kuriem labākā cena

Conqueror Reģ.: 15.10.2002

nu re, var arī par LIETOTIEM parunāt, jo lietotie auto ir daudz vairāk par jauniem, kā zināms, ja ar jaunu auto izbrauc ārā no veikala, tas kļūst par lietotu un cena krītas par 30%...

 
1.. 27 28 29 30 31 32
imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Jedem das Seine

k442 Reģ.: 22.02.2014
4 1 Atbildēt

Padalīšos ar šobrīd vēl neilgo pieredzi par savu 2015. gada Astra J Sports Tourer. Tātad - novembra sākumā iegādājos auto ar 104 tūkstošu nobraukumu (speciāli meklēju LV izcelsmes auto, lai būtu izsekojama vēsture), motors - 1,6 l dīzelis, 110 ZS. Pa šo laiku nobraukts maz - tikai 8000 km, jo pandēmijas laikā braukt sanāca pamaz, uz darbu birojā tikai reizi nedēļā. Man tas auto patīk - ripo labi, iet klusi un līgani, daudz "ēst" neprasa, vismaz tā šķiet un arī borta dators rāda (precīzu patēriņu pēc "bākas metodes" taisos pārbaudīt tuvākajā laikā), gaismas arī labi spīd un rāda ceļu pat tumšā, drūmā rudens bezsniega laikā. Kaut gan auto ir diezgan pasmags, vismaz personīgi man motora jauda šķiet pietiekama, lai nebūtu jāsūdzas par dinamiku, arī ar apdzīšanu uz šosejas problēmu nav. Pa šo laiku ir veikta viena maza apkopīte (eļļa, filtri), remonti nav bijuši vajadzīgi. Šodien biju uz TA - izgāju "pa nullēm".

Rezumējot varu teikt, ka ar savu auto esmu pilnībā apmierināts.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Kā ar skaņas izolāciju?

k442 Reģ.: 22.02.2014
0 1 Atbildēt

Nu, ko lai saku - braucot ārpus pilsētas, "gludo" asfaltu no šķembām klātā pēc skaņas var atšķirt, tāpat ir dzirdama skaņas toņa izmaiņa, ja uzbrauc uz apzīmējuma līnijām (bet tas var būt saistīts arī ar riepu protektora zīmējumu). Pa grantētiem ceļiem esmu braucis maz (tā jau arī nedragāju, kā ar "vecajām" G Astrām šad un tad), bet akmeņi pa apakšu pārāk negrabina, varbūt lielu daļu no tiem arī piesedz dubļusargi. Ja par motora troksni salonā - uz šosejas to sāk dzirdēt pie kādiem 1800 apgriezieniem, kas 6. robā ir ap 110 km/h. Braucot ar zemiem apgriezieniem, motora reakciju uz nelielu gāzes pedāļa piespiešanu pēc skaņas pat īsti nevar sadzirdēt, to var noteikt tikai pēc momentālā patēriņa rādījumu izmaiņām.

Kopumā vērtējot, skaņas izolācija, manuprāt, ir gana laba, bet nu katram subjektīvi vērtējums, protams, var atšķirties.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Jautāju jo sanāca pāris dienas pabraukties ar hečbeku un blakus braucoš kravinieks radīja sajūtu ka logs palicis vaļā, tas gan pa tiešo pārsēžotie no mk6 golfa, kurš ir relatīvi kluss auto.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kā tas ir - "pa apakšu negrabina"? Pa apakšu grabina tikai tādi kulaka un puskulaka lieli akmeņi pret kuriem nekādi plastmasi nelīdzēs - tās ir aizmugures arkas kurās var just starpību.

ABC84 Reģ.: 25.05.2021
0 0 Atbildēt

Lietoti auto no oficiālā dīlera vai no parasti autoplači. Ir kāda starpība?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 1 Atbildēt

Pie dīlera dārgāk, bet drusku cerības, ka nebūs kaķis maisā. Placī lētāk, bet loterijas faktors lielāks.

ABC84 Reģ.: 25.05.2021
0 0 Atbildēt

Meklēju auto līdz 8k. Gara auguma 1,9m džekam. Ratiņus un ģimeni vadāt nav nepieciešamība.

msh Reģ.: 16.04.2007
2 1 Atbildēt

Brālēns stāstīja cenu kāpuma piemēru - viņam ir kaimiņš [Kretingā], pēc profesijas ārsts, ar netikumu reizi gadā mainīt mašīnu - pārdod esošo, aizbrauc uz Vāciju un nopērk dažus gadus vecu BMW - un tā uz riņķi. Šis nesen esot pārdevis līdzšinējo X5 - jo tam bija uzradies pircējs. Labā ziņa - pārdeva to X5 par 10% lielāku cenu nekā nopirka. Sliktā ziņa - piedāvājums jūtami sarucis un par iegūto naudu šim sanācis tikai 500-tās sērijas tūrings; esot pukojies ka vajadzējis vien turpināt braukt ar līdzšinējo mašīnu...

darklight Reģ.: 29.10.2013
5 0 Atbildēt

Tas, ko es pirms kāda laika jau teicu. Fakts, ka tu kaut ko pārdod dārgāk nekā nopirki, vēl nenozīmē, ka esi nopelnījis :-D

405 Reģ.: 10.02.2004
0 2 Atbildēt

Nu tā ir. Piemēram par 8000 eiro pirms pieciem/četriem gadiem varēja nopirkt vēl šo to jaunu/mazlietotu, tagad vairs nē.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

pežo vēl joprojām var nopirkt, tie taču lēti , re ku pasvaigs mazauto.

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/peugeot/208/boplof.html

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
1 1 Atbildēt

65k vairs nav mazlietots. Tas ir lietots

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 1 Atbildēt

par pežo to tā varētu uzskatīt, pie mums drusku savādāk, jo pārvarā ir tikai lietoto auto tirgus .līdz 100 tūkst. ir mazlietots. Jo pārsvarā tirgo ievestos auto ,kas citur skaitās nobraukti ar nobraukumi 300 un vairāk tūkst. lai gan uz odometra rādījums ir ap 200tūkst. Nav jau arī problēma jo ar tiem tiek nobraukts gandrīz vēl tik pat daudz. Normālas kvalitātes auto 500 tūkst nobraukums nav nekas traks , pie 700 tūkst. gan sāk šie auto pagurt. Kā saka auto mūsu ekonomikas spogulis.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

ABC84 rakstīja: Meklēju auto līdz 8k. Gara auguma 1,9m džekam. Ratiņus un ģimeni vadāt nav nepieciešamība.

1,9m nav ierobežojoš faktors faktiski nevienā +/- svaigā auto.

Ja ir tik maza izpratne par auto ka pat prasība un virzienu nevar noformulēt tad kautkas maksimāli jauns un nenobraukts

msh Reģ.: 16.04.2007
1 2 Atbildēt

Es kā 1,95m garš indivīds teiktu ka tas nav ierobežojošs faktors jebkurā mašīnā kas ražota ārpus padomju bloka pēdējos 40 gadus. Mazākā mašīna ar ko sanācis pabraukt bija Corsa A - galvenā neērtība - tā kā durvīm ir fortačkas, lai izbāztu roku pa logu, to vajadzēja saliekt...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 1 Atbildēt

Nu tik plaši nebūs, ir tāda auto kategorija kā rodsters-mx5, s2000, z3,z4, slk, kas pēc būtības ir tēmēti uz vidējo aritmētisko 1,75m un 75kg

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Par japāņiem es vēl ticētu, bet fričiem diez vai ir tik zems vidējais aritmētiskais...

anoagask Reģ.: 18.06.2019
1 0 Atbildēt

jebkas ar dziļumā regulējamu stūri, 1.9m vēl varētu būt dizaina robežās

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 1 Atbildēt

Bija man viens kolēģis pie 2m, kas pārvietojās ar Smārtu. No malas izskatījās komiski kā viņš tajā kāpa iekšā un ārā, bet teica ka braukt esot ērti. Vobšem biedrs var ņemt Smārtu, ratiņus un ģimeni gribēdams neielādesi

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 1 Atbildēt

Arī ar 2.1m smārtā var ieriktēties un arī trīsdurvju mini ir gerai bet discovery 3 ceļi pret paneli atspiežas

kasinsh79 Reģ.: 19.07.2002
0 0 Atbildēt

Kādu nedēļu pabraukāju ar 2011.gada Octavia dīzeli (mehāniku). Vizuāli neglīts - varbūt subjektīvi. Auto ar oriģināliem 295tkm strādā kā pulkstenis Laikam arī pats ekonomiskākais auto manā pieredzē. Nupat izbraucu ap 500km posmu ar 4,1 (!) litra dīzeļdegvielas patēriņu! Un tas pie adekvātas dinamikas, arī veicot apdzīšanas utt. Gan Latvijā pirkts savulaik šobrīd jau ar vairākiem rūsas pleķiem. Arī piekari pa nelīdzenu ceļu dzird, diemžēl sviras būs jāmaina. Citādi - īsts darba zirgs, atpazīstamu tehniku.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Man vieniem draugiem tāds ir - braruc jau 4 gadus un apmierināti. Rūsas gan tur nav, bet viņi no Vācijas atveda to auto.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 1 Atbildēt

tiem dīžeļiem 300tūkst vispār nav nekāds nobraukums, nobrauks vēl tik pat daudz, bez lielām problēmām. rūsas pleķi diemžēl tagad daudziem ir problēmas, izskatās ,ka tās eko ūdenskrāsas ko eiropa mums tagad uzspiež īsti netur mūsu sāli ziemā.

vanessamurray Reģ.: 02.06.2022
0 5 Atbildēt

Jums vajadzētu izvēlēties tiešsaistes kreditēšanas uzņēmumu, piemēram, pirmais kredits bez maksas, atrast tā vietni un pieteikties aizdevumam. Parasti jums būs nepieciešams aizpildīt vienkāršu tiešsaistes veidlapu uz vietas un gaidīt kādu laiku lēmumu. Arī labāk būs sagatavot savu ID un dokumentu, kas pierādīs jums ienākumus.

Janeks90 Reģ.: 14.01.2019
1 0 Atbildēt

vanessamurray rakstīja: Jums vajadzētu izvēlēties tiešsaistes kreditēšanas uzņēmumu, piemēram, pirmais kredits bez maksas, atrast tā vietni un pieteikties aizdevumam. Parasti jums būs nepieciešams aizpildīt vienkāršu tiešsaistes veidlapu uz vietas un gaidīt kādu laiku lēmumu. Arī labāk būs sagatavot savu ID un dokumentu, kas pierādīs jums ienākumus.

Paldies. Labs ieteikums. Jau izvēlējos tiešsaistes kreditēšanas uzņēmumu

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

:-DDD

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: par pežo to tā varētu uzskatīt, pie mums drusku savādāk, jo pārvarā ir tikai lietoto auto tirgus .līdz 100 tūkst. ir mazlietots. Jo pārsvarā tirgo ievestos auto ,kas citur skaitās nobraukti ar nobraukumi 300 un vairāk tūkst. lai gan uz odometra rādījums ir ap 200tūkst. Nav jau arī problēma jo ar tiem tiek nobraukts gandrīz vēl tik pat daudz. Normālas kvalitātes auto 500 tūkst nobraukums nav nekas traks , pie 700 tūkst. gan sāk šie auto pagurt. Kā saka auto mūsu ekonomikas spogulis.

Cik man pēdējā gada laikā ir nācies skatīties kādus auto draugiem, kuri prasa padomu auto iegādē, ar tiem tītajiem nobraukumiem vairs nav tik traki. Visām ievestajām mašīnām, kuras ir skatītas, nobraukumi ir bijuši izsekojami. Es gan nesaku, ka odometri vairs netiek tīti, bet šķiet, ka tagad atrast ievestu auto (pat dīzeli) ar oriģinālu nobraukumu ir diezgan reāli. Pēdējais gadījums bijs F10 BMW 525 2011. gada ar 220 tūkstošiem uz tāfeles. Pēc sludinājuma uzreiz pateicu, ka tīts, bet dāmai tik ļoti patika tas auto, ka sākām meklēt datu bāzēs, viss uzrādījās tīri,tikai maza avārija bija bijusi pirms cik tur gadiem, ko pārdevējs arī neslēpa (parastā kaut kādā placī tas auto stāvēja). Paralēli toreiz skatījāmies vienu C klases mersi, aptuveni tā paša gada, tam arī viss bija čikiniekā.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

ASV dabūju pabraukt vairākus simtus jūdžu ar īres Ford EcoSport 2.0 litrīgu benzīna automātu (ko gan citu). Ārprāts, ne aparāts. Kaut kāds uz Fiestas bāzītes uzķibināts parketa 4x4, mazs, skaļš, ciets, neiet, un degvielu strēbj. Pie mums, t.i. Eiropā arī tādi esot? Neesmu pamanījis.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Salonā stāvēja, pārdevējs gan teicās ka neesot kkāda pareizā motora/kārbas kombinācija no ražotāja puses iedota un tāpēc tirgojoties mega švaki.

Motorolers Reģ.: 19.07.2002
2 0 Atbildēt

Jocīga sajūta, kad pasaka, kad tavam auto ir nepieciešamas 24 sveces! 24...

nomiks Reģ.: 30.10.2002
1 0 Atbildēt

Manam iepriekšējam Jazzam bija 8 sveces. Jazzam!

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Jau kādu laiku mēģinu tirgot savu kabluku. Atsaucība minimāla, šodien atbrauca pirmais sakarīgais interesents. Autiņš gandrīz mēnesi stāvējis. Ņemu atslēgu un šķiļu. Lampiņas deg, klikšķis ir, bet starteris negriež. Ok, laikam aķītis nosēdies. Dīvaini, bet kas zina? Mēģinu ar reāli sūdīgiem vadiem piepīpēt no otra auto. Nekā. Nu labi - laikam vadi beigti (pa starpai arī klemmes noņēmām un notīrījām. Mēģinās stumt. Te jau sākās kas dīvains: ātrumā atlaižot sajūgu auto apstājas it kā būtu bremze nospiesta. Nelec. Ok, mēģinās tad vilkt. Velkam. Pielec ar kaut kādu čīkstoņu un uzreiz slāpst nost. Tā vairākas reizes. Nu mēģinās pēdējoreiz: pielec, rūc, brauc. Ok, apstājos, skatos: pa kapota malām dūmi nāk. Attaisu, skatos: ģeneratora siksna vispār sakususi, pārplīsusi, mētājas jau zem mašīnas. Izrādās - noķīlējis ģenerators, tāpēc arī starteris negrieza un iestumt nevarēja. Kad siksna beidzot tika pārrauta, tad auto arī aizgāja. PSC! Es taču pirms tam ar to yobano hlamu normāli atbraucu un noliku pagalmā, un viss bija kārtībā! Un labākā anekdote: šis ir otrais ģenerators tās mašīnas mūžā, un arī pirmais, cik zinu, savu dzīvi izbeidza ar salūzušiem un noķīlējušiem gultņiem. Kas tam Valeo kaiš?! Franču autobūve, bļin...

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

vecs vāģis? Nav ko brīnīties.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nezinu kā tagad, 25 gadus atpakaļ Valeo bija VAG OEMs ģeneratoriem numurs divi aiz Boša - esmu par tā laika Valeo ģeneratoriem dzirdējis sliktus vārdus, par tēmu - kad kaut kas tiem jāremontē, tad procesā mēdz izjukt viskautkas kam nebūtu jājūk. Es tāpēc neriskēju - kad 4 gadus atpakaļ lasīju kopā detaļas golfā esošajam motoram, tad no tā motora, no kura nolasīju galvu, kolektorus un agregātus, smuka paskata 90A valeo ģeneratoru neņēmu - tā vietā paņēmu no viena šarāna bēdīga paskata 120A Bošu - gan tāpēc ka 120A, gan tāpēc ka bošs.

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

Kantorī ir padaudz SX4. Tiem šī vaina ir raksturīga. Ja slapjā laikā noliek, tad skaiti, ka ģeneratoram kapi. Un nē, gultņos nav vaina. Rotors ar statoru sarūsē kopā. Ir opcija atlaist ģeneratora siksnu un ar atslēgu ģeneratoru iekustināt, bet ne vienmēr tas izdodas. Ja izdodas, tad viss OK, turpina darboties bez problēmām.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ahā, paldies par info. Nu es jau jebkurā gadījumā biju apņēmies to mēslu izjaukt un izpētīt.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
1 1 Atbildēt

Jā franči mēdz pārsteigt, tapēc jau tie ir franči ar savu šarmu un tos auto tik grūti pārdot. Valeo laikam arī ir tas sūdīgākais variants. Lai gan šķiet ka tur būs cita problēma visticamāk,ka ģenerātors kaut kādā veidā pieskrūvēts drusku šķibi un tā rada papildus slodzi uz gūltņiem, domāju ,ka par gūltņu ķīlēšanos valeo nevajadzētu vainot

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
2 1 Atbildēt

iespējams, ka slapjā laikā auto pirms nolikšanas stāvēt 5 min jāpadarbina tukšgaitā, lai motors ar savu karstumu visas slapjās motortelpas vietas izžāvē, tad nekas neierūsē

spainis Reģ.: 27.04.2006
1 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Ahā, paldies par info. Nu es jau jebkurā gadījumā biju apņēmies to mēslu izjaukt un izpētīt.

Vakardien no diviem SX4, ko nācās atdzīvināt, vienam ģenerators bija ierūsējis. Ar atslēgu iekustināju, viss kārtībā, turpmākajā ekspluatācijā problēmas netiek novērotas.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Šodien noņēmu nost. Sākumā nekustējās ne sitams, bet pēc tam skrūvspīlēs ar atslēgu pamazām aizgāja. Sapūtu ar eļļu, kārtīgi izgriezu ar urbi, tagad griežas pavisam viegli - tā kā tam arī vajadzētu būt. Uzliku atpakaļ, tikai siksnas vēl nav, nevarēju izmēģināt. Ceru, ka rīt atnāks.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Ielikšu apdeitu. Uzliku vietā siksnu, auto lec, rūc, brauc, lādē. Viss kā nākas. Vāks, nekad mūžā nebūtu iedomājies, ka šitā vispār var notikt. Nācu pie secinājuma, ka tas dranduļets ir vismaz reizi nedēļā jāizkustina, ja pastāv ilgāk, tad vienmēr kaut kādi brīnumi

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
1 1 Atbildēt

Ņemot vērā briestošās izmaksas par energoresursiem,būt jāturpina braukt ar savu 20 gadīgo mašīnu.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Ej nu sazini. Manas mašīnas patērētie 10 litri uz simtu mani jau padara reāli nervozu. Kaut gan iesākumā varbūt pietiktu arī tikai vieglākus apavus uzvilkt

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Nu jā...man tagad bāka 120€.

Bet nu tas tāpat būs lētāk nekā ņemt kredītus.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Ja nobraukums ir necik km, un/vai vienkārši ir nebraukt vai braukt ar velosipēdu vai sabiedrisko, tad ir vienalga cik eiro uz simtu km patēriņš.

Ja no nobraukuma atkarīgs, cika biezs sviests uz maizes tiek ziests, tad parādās interese pārvietoties lētāk.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Es vairāk par to,ka par auto nomaiņu pret jaunāku pagaidām nav ko domāt

JanJan Reģ.: 07.02.2018
2 0 Atbildēt

Varbūt kaut kāda daļa cilvēku tomēr arī aizdomāsies, ka vecs volvo/audi/bmw tomēr nav vienīgā opcija. Te domāju gan jauniem cilvēkiem (piemēram, pirmā mašīna 20gadniekam), gan arī ģimenēm.

Atceros, ka klases biedram sencis nopirka ģimenei jaunu auto, bet veco skoda fabia, kam tur vērtība droši vien max 1-2k bija palicis, atdeva dēlam. Gan pašam bija prieks par pirmo auto, gan mums likās kruta, ka var kaut kur aizbraukt un pofig, ka tas nebija bemberis vai audi. Lietošanā noteikti sanāca pa kārtu lētāks, kā citi līdzvērtīgas cenas auto no krutākiem brendiem.

Tā teikt - auto pamatā ir transporta līdzeklis un ir ok, ja tas ir lētāks ar mazāk ekstrām un mazāku dzinēju un patēriņu. Protams, ja tu brauc tur 30k gadā un vairāk, brauc daudz garos gabalos tad varbūt cita lieta, bet nu ikdienas 30min braucieniem ļoti daudzkas auto specifikācijā ir ekstra. Savā laikā, kad bluetooth vēl nebija visiem auto, tiekot pie auto ar to, likās, nu vot tagad visu laiku lietošu. Tagad - reāli slinkums to spotify rubīt iekšā priekš 20min brauciena.

Bet nu pietiekami lielai daļai jau vecais stāsts par dzīves izvēlēm - Rīga ir fuu, tur taču nevar normāli dzīvot, normāli cilvēki dzīvo privātmājās Pierīgā kaut kur pļavas vidū. Tad attopas, ka, lai normāli izbraukātu vajag minimums 2 mašīnas ģimenē, jo paši ļoti bieži strādā Rīgā un ar sabiedrisko nav ērti nokļūt. Ja bērni jau universitātes vecumā, tad principā arī 3 jau vajadzētu. Vienai paziņai sīkais nolika motorollera tiesības un senči viņam nopirka dranduļetu, jo citādāk nabags reāli piesiets mājai un visu laiku jālūdzas, lai aizved vismaz līdz pilsētai.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Nekad nav bijis,un nebūs, Audi un BMW. Volvo arī diez vai.

Man ikdienai ir VW. Biju domājis par jaunu Dacia,bet laikam tomēr negribas to akmeni kaklā,kas saucās kredīts. Un vēl krīze nāk virsū,ar visu izmaksu pieaugumu. Mans 20 gadīgais vw izmaksā lētāk. Par ar visiem 120€ par pilnu bāku

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Pag, kādu Dacia? Ja jau runa par energocenām tad jau jāņem hibrīds ja elektro par dārgu. Reku Skutelis paņēmis ne visai glītu Hyundai Ioniq un stāsta, ka par benzīna čekiem vairs neuztraucas. Ja kāds seko viņam tad vēl nesen šams stāstīja savus piedzīvojumus ar Pajero. Tagad atceras kā ļaunu murgu

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Skutelis jau siekalojas ap Inoniq EV. Tikai sieva neļauj.

Zemesgramata Reģ.: 14.08.2013
0 0 Atbildēt

Uzdevu nesen retorisku jautājumu par lietotu hibrīdu un jaunu benzīnu. Hibrīdam nav zināms baterijas mūžs

1.. 27 28 29 30 31 32

Lasītākie raksti

Jaunie raksti