Slāpējošas droseles

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016

Kas tas par brīnumu,ko tas dara.Vai var amputēt.

 
feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Viena no funkcijām arī ir aizvērties pie motora slāpēšanas, galvenokārt gan viņa tiek uzstādīta lai palīdzētu EGR agresīvāk strādāt.

Amputējot rēķinies ar lielāku degvielas patēriņu, lielāku dūmošanu(ja DPF vēl vietā tad arī tam būs gulbja dziesma), mazāku dzinēja atsaucību mazas slodzes režīmos, lai motors daudz maz darbotos nāksies arī padarboties pa dzinēja vadības bloku-sekas neparedzamas.

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

Cik zinu,daudzi viņas ravē ārā.Man sadrupa,aizgāja cilindros,nočakarēja 6 vārstus.Laimīgā kārtā virzuļus un cilindrus nesanāks.Vēl turbīnu jāskatās,vai spārniņiem nav āmen.

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

......cilindrus nesačakarēja...

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Par kādu auto stāsts?

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

AR 159 SW,,1,9jtdm

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 1 Atbildēt

Ar savu auto vari darīt ko vēlies, vari mainīt kolektoru vai salikt korķus-iespējamās sekas jau aprakstīju

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

Tā īsti neierubījos!Tie kanāli ar droselēm ir saistīti ar EGR.Tā tad,pa turieni nāk sadedzinātās degvielas cietās daļiņas,kas sekmē gredzenu un cilindru dilšanu.Samazinot skābekli tiek pazemināta degmaisījuma sadegšanas temperatūra,tas kas nav sadedzis,iet uz izpūtēju,tādēļ stāv kvēpu filtrs.Tātad,bez EGR motors saņem tīru gaisu kas veicina augstāku sadegšanas temperatūru,attiecīgi mazāk kvēpi.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Cietās daļiņas nāk no tā paša cilindra, tad jau izplūdes vārstiem būtu jābūt oi cik sadilušiem. Ceļoties temperatūrai palielinās Nox daudzums un tava auto aizmugurē braucošajiem nākas slēgt recirkulācijas režīmu lai nebūtu jāosta kancerogēna smirdīga gāze. Sanāk kautkas līdzīgs kā bomzis sabiedriskajā-visi turas pa gabalu.

Par to ka bez klapītēm drīzs gals pienāk arī dpf apliecinās jebkurš daudzmaz čipsotājs, jo kautvai tas ka motoram tiek brutāli izravēta detaļa, kura tur ir bijusi visos vadības programmatūras izstrādes brīžos neļaus tam vairāk darboties normālā režīmā.

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

Pārprogrammējās,cik nu lasīju te visādām reklāmās,mods,chiptyning,utt.Lai gan es pret vardarbību garāžā.Jāmeklēbūs tik tās klapes.EGR,katalizātors un kvēpu filtrs stāv samērā svaigi.Holanderis rūpējies par kumeliņu.Kāpēc tās klapes sabira, tas gan jautājums.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja: Viena no funkcijām arī ir aizvērties pie motora slāpēšanas, galvenokārt gan viņa tiek uzstādīta lai palīdzētu EGR agresīvāk strādāt.

Amputējot rēķinies ar lielāku degvielas patēriņu, lielāku dūmošanu(ja DPF vēl vietā tad arī tam būs gulbja dziesma), mazāku dzinēja atsaucību mazas slodzes režīmos, lai motors daudz maz darbotos nāksies arī padarboties pa dzinēja vadības bloku-sekas neparedzamas.

Nekas no visa šī nav novērots.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ar šo arī apsveicu! Ka tikai uz priekšu var tikt.

Inženieri lohi, ielika detaļu, ierēķināja visās kartēs un modeļos bet te bāleliņi konstatē ka viņa ir lieka un vispār nav bijusi nepieciešama.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Nē, inženieri nekad nav radījuši nevienu nejēdzīgu risinājumu, tik nez kāpēc mašīnām mēdz būt atsaukumi

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Gribu redzēt to atsaukumu, kurā tiek demontēti motora mezgli!

core Reģ.: 03.01.2017
1 1 Atbildēt

Neesmu interesējies kādi ir bijuši atsaukumi, bet tas nemaina faktu, ka inženieri, uz kuriem tu atsaucies, pietiekami bieži kļūdās un rada sliktu risinājumu. Kā tu domā kas rada tos motorus, kas ieiet vēsturē kā neizdevušies un neuzticami? Vietējie bāleliņi?

Un kā jau teicu, nekas no tevis uzskaitītā pēc klapju izņemšanas nav novērots, ne degvielas patēriņš ir palielinājies, ne motors sācis sliktāk strādāt, ne dpf ir pienākusi gulbja dziesma 150k km laikā, un kaut ko programēt arī nav bijusi vajadzība. Bet pēc tavām domām, vajadzēja atstāt klapes, un gaidīt kad tās ielidos cilindrā kā topika autoram

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Bieži gadās kad tiek projektētas fantastiskas lietas/risinājumi bet netiek paredzēta tālākā ekonomija-gan no risinājuma ražotāju gan vēlāku lietotāju kļūdu dēļ, kas noved pie itkā neuzticamiem motoriem.

Vēl labāks ir fakts ka čalis piekvēpušā garāžā ir izrādījies gana spējīgs lai ar pāris klikšķiem deaktivizētu svarīgu dzinēja kompenenti bez jelkādām sekām.

Tad jau visu, kas ir sadilis un jāmaina, līdzekļu ekonomijas nolūkos, drīkst vienkārši demontēt?

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
1 0 Atbildēt

šitam hlamam var droši dzinēju demontēt, ielikt pedāļus un mīties ar tiem uz priekšu. Būs krietni retāk servisā jābrauc.

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Atkal nepareizi, ir bijuši gadījumi, kad pats ražotājs atzīst savu kļūdu.

Ai, kā mēģini drāmu te uzburt kāpēc piekvēpušā garāžā? vienam zināmam opelim dīlercentrā ieteica to izdarīt, tik paši neesot tiesīgi to darīt. Svarīgu dzinēja kompenenti

Un atkal jau drāma

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Ražotājs nav tikai inženieri, tur ir vēl diezgan liels bars ekonomisti un efektologi kas spiež ārā pēdējo kapeiku, lai ietaupītu piecus centus no katra mezgla, parasti šie departamaenti ir tie kas visu sačakarē.

Par svarīgumu-ja nestrādājoša dīzeļa drosele iemet dzinēju limp modē bet tikai tad kad auto ir normāli izbraucis uz šosejas un ieņēmis konstantu ātrumu, jābūt diezgan grūtgalvim lai nesaprastu cik dziļi viņa ir iesaisīta dzinēja vadības algoritmos. Tiešās iesmidzes dīzelis nav gluži T25 līmeņa aparāts.

Pie nākošās apkopes filtrus nemaini-vienkārši ņem ārā

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Nu re, beidzot tu atzini, ka ne viss mašīnā ir pārdomāts un labs.

Grūtgalvis esi tu ja nesaproti ka nav nekādas limp modes, ne ček endžini, ne gulbja dziesmas... 0 izmaiņu, bet atstājot klapes ļoti ticams ka gulbja dziesma būs motoram...

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Konkrēti 08 fordam ar divu litru dīzeli servisā mainot kvēlsveces tika sačakarēts droseles vakuuma aktuatora barošanas kabelis, no turienes arī zinu par šādu niansi. Un tas bija konkrēts limp mode ar atrubītu turbīnu, pretstatā nepiesprausts gaisa masa mērītājs vai sprūstoš un vaļā paliekoš EGR tikai iededzināja lampiņu.

Lieki laikam piebilst ka EGR tika nomainīts nevis izprogrammēts.

Sen atpakaļ vienu auto aplaimoju ar egr, cat un dpf amputāciju-rezultātā ieguvu krietni smirdīgu auto, aiz kura pats negribētu sēdēt sastrēgumā.

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Kāpēc nevari pieņemt, ka tas, ko cilvēks uztaisījis, ir cilvēkam arī izņemams? Manam autiņam savulaik gļukoja EGR un softiski atslēdza. Vienīgā izmaiņa bija tas, ka varēja redzēt, ka uzsilst lēnāk. Citādi nekādas vainas un jau cik gadus.

Par smaku runājot - nekas vairāk neoda.

Te jau cilvēks nesaka izņemt kārbu vai vienu no ratiem, bet, kā noprotu, kaut kādu eko-šmeko padarīšanu. Ja to nevis tupi izrauj, bet arī attiecīgi izprogrammē, kur nu tas nepieciešams, kur bēda?

Merikurrats Reģ.: 07.10.2016
0 0 Atbildēt

Jums taisnība,man tās klapes sabira,un rezultātā galvas un turbīnas remonts.Galva 260€, turbīna 230€.Labi,pie viena tika iztīrīts ieplūdes kolektors un EGR.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Jēziņ, feciits, nu tu dod! Kā var salīdzināt droseli ar sūda EGR? Tu vēl noņem klemmi no akumulatora, un tad parādi visiem, ka, tikai atvienojot vienu vadiņu, auto vairs neiet, tātad motortelpā nekad neko nekur nedrīkst modificēt. Es Opelim zem EGR vārsta biju vienkārši skārda plāksni iebāzis, lai šis lieki nevirinās, jo mēdza palikt pusatvērtā stāvoklī. Atmetoties lielākā ātrumā mēdza čeks iedegties, bet ātrumu neiespaidoja, tā ka gadiem tā arī braucu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu gan feciic, visas tās nodevas ekoloģijai, ļoti bieži kaut ko mazina vienā vietā, bet citā palielina. Un motoru sportā vispār bieži ko izmet no orģinalas konstrukcijas. Bija pat laiki kad piem maināmas sadales fazes bija aizliegtas utt. tiem kam bija bij jālikvidē sistēma. Savulaik vienu vanos Baltijas čempim bija jāizvāc.

feciic Reģ.: 09.05.2008
0 0 Atbildēt

Komplektā ar vanos izņemšanu gan jau nāca kāds aftermarket dzinēja ECU ar relatīvi vienkāršiem vadības algoritmiem un tas ir benzīns, kurš nepiedod kļūdas degmaisījum sagatavošanā.

Stāsts ir par dīzeli, kuru var varot no visiem galiem un viņs tāpat grabēdams, kūpēdams uz priekšu kustēs. Ja tas ir EGR ar vakuum vadību bez kādas atgriezeniskās saites tad tur visticamāk nekādu izmaiņu nebūs, gadījumā ar vadāmu un monitorētu EGR izmaiņa varētu būt diezgan branga.

Tātad ECU visu laiku pieskata komponentes un to darbību-ienākošo signālu kopumu, ja nepieciešams izveic testa blokus problēmas atrašanai un korekciju izveikšanai. Piemēram ir karte ar EGR vērtībām ka pie konkrētas dzinēja slodzes un pie EGR atvēruma x ir atgāzu caurplūde n, attiecīgi pie tādas pašas slodzes gaisa masa mērītājs dod ciparu y, kopējais gaisa daudzums n+y, tālāk jau ar droseles palīdzību var pārbaudīt viena vai otra mezgla darbību, pievelkot klāt sprauslu un kloķvārpstas sensoru adaptācijas ECU var diezgan sekmīgi atrst un izkoriģēt viena vai otra mezgla darbību. T.i ECU patstāvigi pieskata motoru, "izvelk" dilumus un nolietojumus līdz zināmai robežai un visas kartes ir dinamiskas. Brutāli kautko izvelkot no šīs ekosistēmas tā sabrūk-adaptāciju kartes netiek veidotas, testi netiek veikti jo nav uzticamu rādījumu pēc kā vadīties.

Jā var panākt lai ECU visu laiku turētu ciet EGR vai droseli vaļā bez variantiem un pat bez kļūdām, bet tiek zaudēta ECU spēja veikt pašdiagnostiku un adaptāciju vērtību atjaunošanu.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Es neesmu baigi tajā konkrēti pats jaucies, bet škiet ka nebūs gluži taisnība - EGRa gadījumā tas mēdz kapitāli aizdrist ieplūdi visiem tiešās iesmidzes motoriem (pofig dīz. vai benz.), un vadība taču ar'šitādiem mēsliem kaut kā pamanās tikt galā un pat check engine neuzrādīt, līdz izrādas ka liela daļa tos savus motorus vispār nobeidz nahren ...

Domāju ka var pilnu youtube ar aizdristiem ieplūdes kolektoriem utml. sameklēt ...

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

Egr aizdirš bet lauvas tiesa šeit būtu jāuzņemas kartera ventilācijai, jo eļļas tvaiki ir tie kas visu aizķepina. Vadība tiek galā jo tai ir izstrādāti algoritmi kā vienu vai otru problēmu apiet un turpināt darboties līdz brīdim kad tas vairs nav iespējams. Benzīni gan sāk žagoties krietni ātrāk jo stehiometriska attiecība ir tikai viena un ja tās nav tad katiem gals pienāk pavisam drīz, beigti kati-zondes tiek nobeigtas un ECU jūk prātā. Diemžēl dīzeļiem nav tik konkrētas atgriezeniskās saites

Lasītākie raksti

Jaunie raksti