SUV dīzelis

Borgore Reģ.: 28.10.2017

Sveiciens manam milakajam forumam! 

Radas diskusija, kadi reali SUV ar dizeli ir ekonomiskakie videja paterina zina sobrid? Teiksim lidz 7l/100. Letais variants KIA, Hyundai, vel?

 
1 2 3 4
arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Giulia awd = stelvio = 1660 kg

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Atcerējos prikolu par ērtumu. Reiz vedu sievasmāti ar savu Peugeot Partner - grabošu rūsas kluci, kas ne sūda neiet. Ārā kāpjot viņa saka: vai cik tev laba šitā mašīna, tik ērta! Es pilnīgi paliku uz pauzes 😁

Nemaz nesmej. Mana sievasmāte savulaik izteicās, ka viņa var braukt ar veciem auto, kas grab, vibrē un ir ar citām problēmām, toties viņai viss ok. Iekāpj jaunāka un līganākā auto, uzreiz slikta dūša.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

160 km/h😄Kā var šitā pļūtīt.😄

WALA Reģ.: 19.06.2002
2 0 Atbildēt

Tev ar prozīt vecīt, bet ņem vērā ka 120km/h ar man labi pazīstamu auto ir pilnīgi "normāls" mans ziemas ātrums, nu tip ne tā ka es katru dienu tā braucu, bet sniegs man galigi netraucē ... taču lūk ar pežo augstajiem štruntiem(a la 3008 vai 2008)  gan pat yz saysa bāņa man virs 130km/h kaut kā ne visai patika ... un ja savukārt par piemēru ņemt BMW (vai Lexus), tur tie 160 vispār ir fufelis .... un analogu labiem "drivers car" ir vairāk kā vajag, skaidrs ka sacensību režīmā (trasē)  jamie zaudēs daydz vājākiem "hot hatch", taču vairāki SUV ir vairāk kā spējīgi pret vidējo LV autoparka (jaunu) braycamo.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Paņēmu cenu lapas no www.autobrava.lv/

2.0 GME 280 hp AT AWD - 130kg starpība (1660 - 1530)

2.2 JTDM 210 hp AT AWD - 205kg starpība (1745 - 1540)

Stelvio IR smagāks par Giulia, bet ne jau 300kg, kā ļoti gribētos argumentācijas "svarīgumam". Bet vēl interesantāk - kur rodas starpība starp starpībām?

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Es atvainojos,uz ko tie 300kg iespaido,ķipa rij soļķi lopā?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Prasi tiem, kas to pasniedz kā baigo problēmu un piemēro klāt, lai vairāk sanāk.

arba Reģ.: 16.12.2002
0 0 Atbildēt

Tapec ka giulia var but rwd un awd

Ja pareizi atceros, tad 280zs ir tikai awd

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 0 Atbildēt

Alfa Romeo SZ V6,tikai 210zs,vot tā ir īsta Alfa nevis par ko jūs tur domājat un ar krāniņiem mēraties.280zs,stienis no pulēšanas nav jau nodilis?

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Tu labāk paskaties kas ir Stelvio vai Giulia Quadrifoglio, un tas SZ vairs īsti neliksies tik kruc ....

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tāpēc, ka kāpēc.... Izlasi uzmanīgi, salīdzināti ir tieši AWD Un vienādi dzinēji. Kur rodas dažādas svaru atšķirības?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: KoMfortablāk pa bedrēm ir tieši ar to, kas vairāk šupojas. Jā - uz bāņa, protams, SUV koMfortā zaudē. 

Izmisīgi tiek piesaukti fizikas likumi, kuri ir tālu aiz koplietošanas ceļā pieļaujamas izpildīšanās un reāla atšķirība būs pamanāma tikai sacīkšu trasē.

Arī iekāpt ir vieglāk, ja runājam par "širpotreba" SUV, nevis specifiski lielajiem bezceļniekiem, kuros tiešām ir "jārāpjas", kā daži apgalvo. Ielikt mantas. Iesprādzēt bērnu sēdeklītī u.t.t. 

Kas ar to "analoģisku pilnpiedziņas minivenu SUV"? Pilnpiedziņas minivens ēdīs vairāk nekā divpiedziņas SUV. Un otrādi. Pilpiedziņa ēd papildus. Lielāka bundža ēd papildus. Kombinē kā gribi. Un saukt par "kovbojiem-fermeriem" Kamiq vai T-Roc braucējus jau nu ir jāmāk Pat tad, ja kaut kā var, to var mēģināt "pievilkt" Kodiaq vai Touareg. Lai gan patiesībā "fermeru" auto pie mums nemaz nav modē - atšķirībā no ASV modes, kur tiešām ar pikapiem braukā cilvēki, kam nekad un nekas nav pārvadājams kravas kastē.

"KoMfortablāk pa bedrēm ir tieši ar to, kas vairāk šupojas. Jā - uz bāņa, protams, SUV koMfortā zaudē.  " - paga paga - bedres ir vertikāla kratīšanās, bet pseidodžips kratās sāniski, kamēr vertikāli zobi grab Protams, es esmu pabraucis ar kaut kādiem hujdaja tukšoniem - tavs džīp, iespējams, vertikāli šūpojas kā mans golfs un ja dabū iešūpoties horizontāli, tad brutāli mahā sēdētājus durvīs Fizikas likumi ir nesalaužami - lai augstā kulba neapgāztos, piekarei jābūt cietai, un ar to visu stabilitāte pašvaka. Man bija tīri interesanti noskatīties kā jauns X5, asāk atgriežoties savā joslā, nošūpojas tāpat kā mans golfs tādas nodarbes laikā, ar visu savu kosmosa tehnoloģiju piekari.

Bet nu protams, ja tu uz koplietošanas ceļiem nemani ka zobi klab, nu tad neko...

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Lielākā daļa tevis aprakstīto problēmu ar jebkuru auto rodas, ja brauc nepareizi ... Un tikai auto ar "cietajiem tiltiem" (pretstatā neatkarīgakai piekarei) ir "kazlēna" ieradumi pie noteikta ātruma bedrēs ...(tiem kam konstruktīvi liels piekares gājiens)

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

Bradypus rakstīja: KoMfortablāk pa bedrēm ir tieši ar to, kas vairāk šupojas. Jā - uz bāņa, protams, SUV koMfortā zaudē. 

Izmisīgi tiek piesaukti fizikas likumi, kuri ir tālu aiz koplietošanas ceļā pieļaujamas izpildīšanās un reāla atšķirība būs pamanāma tikai sacīkšu trasē.

Arī iekāpt ir vieglāk, ja runājam par "širpotreba" SUV, nevis specifiski lielajiem bezceļniekiem, kuros tiešām ir "jārāpjas", kā daži apgalvo. Ielikt mantas. Iesprādzēt bērnu sēdeklītī u.t.t. 

Kas ar to "analoģisku pilnpiedziņas minivenu SUV"? Pilnpiedziņas minivens ēdīs vairāk nekā divpiedziņas SUV. Un otrādi. Pilpiedziņa ēd papildus. Lielāka bundža ēd papildus. Kombinē kā gribi. Un saukt par "kovbojiem-fermeriem" Kamiq vai T-Roc braucējus jau nu ir jāmāk Pat tad, ja kaut kā var, to var mēģināt "pievilkt" Kodiaq vai Touareg. Lai gan patiesībā "fermeru" auto pie mums nemaz nav modē - atšķirībā no ASV modes, kur tiešām ar pikapiem braukā cilvēki, kam nekad un nekas nav pārvadājams kravas kastē.

"KoMfortablāk pa bedrēm ir tieši ar to, kas vairāk šupojas. Jā - uz bāņa, protams, SUV koMfortā zaudē.  " - paga paga - bedres ir vertikāla kratīšanās, bet pseidodžips kratās sāniski, kamēr vertikāli zobi grab Protams, es esmu pabraucis ar kaut kādiem hujdaja tukšoniem - tavs džīp, iespējams, vertikāli šūpojas kā mans golfs un ja dabū iešūpoties horizontāli, tad brutāli mahā sēdētājus durvīs Fizikas likumi ir nesalaužami - lai augstā kulba neapgāztos, piekarei jābūt cietai, un ar to visu stabilitāte pašvaka. Man bija tīri interesanti noskatīties kā jauns X5, asāk atgriežoties savā joslā, nošūpojas tāpat kā mans golfs tādas nodarbes laikā, ar visu savu kosmosa tehnoloģiju piekari.

Bet nu protams, ja tu uz koplietošanas ceļiem nemani ka zobi klab, nu tad neko...

Kaut ko tu esi baisi sadomājies. Nekādas drausmīgi cietās piekares nav un pat Jeep ar savu amerikāņu īpaši mīksto un, kā pareizi norādi, dēļ cietajiem tiltiem sāniski šupojošo piekari mierīgi pa gruteni iet sānslīdē, nevis gāžas. No korienes tev tā ideja, ka džipa stabilitāte (kas nepapšaubāmi IR mazāka) ir kaut tuvu nepietiekama braukšanai koplietošanas ceļos?

Un kas tev tās par gaisa bedrēm, kas tev krata sāniski? Varbūt vienkārši kāds disks vai riepa jau ir "astoņniekā"

"asāk atgriežoties savā joslā, nošūpojas" - nu vot kāda mārrutka pēc tāda izpildīšanās uz koplietošanas ceļiem vispār ir jāveic?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Kāds sakars viengabala tiltiem ar sānisku šūpošanos? Sāniski šūpojas jebkas, kam ir pietiekami mīksta piekare lai pieļautu ka mašīna to dara - problēma tāda ka lielām, augstām kastēm piekarei būtu jābūt praktiski bez gājiena lai to nepieļautu... Kādas bedres mani krata sāniski? Jebkuras kuras spēj iešūpināt mašīnu.

feciic Reģ.: 09.05.2008
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kāds sakars viengabala tiltiem ar sānisku šūpošanos? Sāniski šūpojas jebkas, kam ir pietiekami mīksta piekare lai pieļautu ka mašīna to dara - problēma tāda ka lielām, augstām kastēm piekarei būtu jābūt praktiski bez gājiena lai to nepieļautu... Kādas bedres mani krata sāniski? Jebkuras kuras spēj iešūpināt mašīnu.

Tak jebkurš ceļa nelīdzenums šūpo mašīnu un augstāko sēdpozīciju no lielākas šūpošanās neglābj pilnīgi nekas.

Interesanti cik plakaniski un kādā ātrumà ir tā bradija šķērēšana pa granteni?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Kāds sakars viengabala tiltiem ar sānisku šūpošanos? Sāniski šūpojas jebkas, kam ir pietiekami mīksta piekare lai pieļautu ka mašīna to dara - problēma tāda ka lielām, augstām kastēm piekarei būtu jābūt praktiski bez gājiena lai to nepieļautu... Kādas bedres mani krata sāniski? Jebkuras kuras spēj iešūpināt mašīnu.

Uzzīmē uz lapiņas shematiski abas piekares un sazimē bultiņas - iespējams sapratīsi. Vai vienkāršoti - ja cietā tilta viens ritenis iekrīt bedrē, viss tilts un abi riteņi nostājas slīpi, nevis vertikāli, ka neatkarīgās piekares gadījumā. Un attiecīgi piekare vēlas arī bundžu sagāzt slīpi, paralēli tiltam.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tev pašam smiekli nenāk? Nu tad paņem papīru un sazīmē neatkarīgo piekari - jā, viens ritenis iekrīt bedrē un otru īpaši neietekmē - abet tas "otrs" ritenis noturēs virsbūvi, vai tomēr notiks tas pats, kas ar viengabala tiltiem? 😂

Viss kas atšķiras neatkarīgajai piekarei no viengabala tiltiem braukšanas ziņā - tā kā tas ritenis, kas bedrē netrāpa, tad tas neieņem neoptimālu leņķi un mazāk riskē pazaudēt saķeri - un tas arī viss. Ne jau ka neatkarīgajai piekarei riteņi dzīvo savu, ar virsbūvi nesaistītu dzīvi 😂

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jā, tieši par nesaistītu dzīvi runāju. Ej pasmejies, ja neko gudrāku nespēj.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nu bet kā lai nesmejas Laikam vienīgā mašīna ar neatkarīgo piekari ar ko esi braucis būs bijusi kāda Egle ar hidropneimatisko piekari - savādāk šitā nejauktu "labāk turas uz ceļa" ar "mazāk zvalstās".

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

feciic rakstīja:

msh rakstīja: Kāds sakars viengabala tiltiem ar sānisku šūpošanos? Sāniski šūpojas jebkas, kam ir pietiekami mīksta piekare lai pieļautu ka mašīna to dara - problēma tāda ka lielām, augstām kastēm piekarei būtu jābūt praktiski bez gājiena lai to nepieļautu... Kādas bedres mani krata sāniski? Jebkuras kuras spēj iešūpināt mašīnu.

Tak jebkurš ceļa nelīdzenums šūpo mašīnu un augstāko sēdpozīciju no lielākas šūpošanās neglābj pilnīgi nekas.

Interesanti cik plakaniski un kādā ātrumà ir tā bradija šķērēšana pa granteni?

Kā tev to pastāstīt? Vai varētu gadīties tā, ka tas ir atkarīgs no līkuma parametriem?

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Nuja, reku Daytonas Nasscāra trases slīpums ir pāri pa 30 grādiem, līkākajā līkumā var apgāzties uz šofera durvīm.

arba Reģ.: 16.12.2002
4 0 Atbildēt

Jebkurš auto ir kompromiss starp komfortu, vadamibu, ekonomiju, dinamiku

Katram savas prasibas un vajadzibas un velmes un lidz ar to katrs izvelas savu

Man kolegim f10 ar standart piekari un 17 diskiem liekas pa cietu un mazkomfortablu man vins ir liela miksta supiga govs

Suv gadijuma siekompromisi ir vel izteiktaki - miksti supigi ar vadamibu ka laivai (jeep cherok) vai cieti rati (x3 ar m paku)

Masinas kas butu gan komfortabl gan labi vadamas vienkarsi nav vai ir tikai dazas

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Nu bet kā lai nesmejas Laikam vienīgā mašīna ar neatkarīgo piekari ar ko esi braucis būs bijusi kāda Egle ar hidropneimatisko piekari - savādāk šitā nejauktu "labāk turas uz ceļa" ar "mazāk zvalstās".

Uzminēji. Es tiešām esmu braucis tikai ar vienu mašīnu un tā pati ir šāda.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nu jau attēlu pievienošana arī vairs nestrādā...

i.etsystatic.com/17291595/r/il/9f52f2/3782088173/il_fullxfull.3782088173_7368.jpg

KartejaisJ Reģ.: 17.04.2023
0 0 Atbildēt

Borgore rakstīja: Vari dazus VW modelus un izlaiduma gadu nosaukt? Cik skatijos ari VW paterins salasijas.

2019 Seat Tarraco 4drive. 

Ar ziemas riepām siltā laikā uz šosejas zem 6.5.

Kārtīgā ziemā ap 7. Pilsētā mazliet virs 9. 

Bet nu braucu ar mierīgu kāju.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
2 0 Atbildēt

arba rakstīja: Jebkurš auto ir kompromiss starp komfortu, vadamibu, ekonomiju, dinamiku

Katram savas prasibas un vajadzibas un velmes un lidz ar to katrs izvelas savu

Man kolegim f10 ar standart piekari un 17 diskiem liekas pa cietu un mazkomfortablu man vins ir liela miksta supiga govs

Suv gadijuma siekompromisi ir vel izteiktaki - miksti supigi ar vadamibu ka laivai (jeep cherok) vai cieti rati (x3 ar m paku)

Masinas kas butu gan komfortabl gan labi vadamas vienkarsi nav vai ir tikai dazas

tieši tā, un nekā citādi. 

Bet, īpaši smieklīgi ir vērot tādus 'drivers car', kas nespēj noturēties savā joslā līkumainos ceļos atļautā ātruma ietvaros - tiem sekojot ar auto, kas ir augsts un ar līganu piekari. 

Cilvēki diemžēl izvēlas auto nevis pēc tā, kas patīk un ir ērts pašam, bet pēc paziņu un mārketingologu ieteikumiem. Un pēc tam ar putām uz lūpām aizstāv savu izvēli

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

ezis71 rakstīja: Es atvainojos,uz ko tie 300kg iespaido,ķipa rij soļķi lopā?

padarītais darbs = masa x pārvietojums. Jā bezjēdzīgi ēd soļķi.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Bet tad jau tas jārēķina no visa auto svara, nevis no tiem visnotaļ aiz ausīm pievilktajiem 300kg, kurus vēl neviens nav varējis parādīt kaut vienā reālā specifikācijā un spējis objektīvi pierādīt, kā bezjēdzīgākus par citām auto sastāvdaļām.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

degvielas pateriņš ir atkarīgs ne tikai no svara, tas arī atkarīgs no vēja pretestības, jo auto būs zemāks ,ar zemāku klīrenssu tas būs ekonomiskāks

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

GTD2 rakstīja: degvielas pateriņš ir atkarīgs ne tikai no svara, tas arī atkarīgs no vēja pretestības, jo auto būs zemāks ,ar zemāku klīrenssu tas būs ekonomiskāks

šī ir eksponenciāla funkcija no ātruma. Ķieģeļa formas SUV palielinot ātrumu, palielina aizmugurē izveidoto vakumu, kas arī ir darbs

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Bet tad jau tas jārēķina no visa auto svara, nevis no tiem visnotaļ aiz ausīm pievilktajiem 300kg, kurus vēl neviens nav varējis parādīt kaut vienā reālā specifikācijā un spējis objektīvi pierādīt, kā bezjēdzīgākus par citām auto sastāvdaļām.

tie 300 kg vnk ir nmateriālas iegribas sekas.

Un protams, ir daudz lieka svara aņķi dažādos auto. Piemēram dīzeļmotors

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nū, motoram (bez "aprīkojuma") gan lieka svara tikpat kā nav, turbīna palielina kopējo efektivitāti, līdz ar ko ar nebūtu korekti teikt ka tikai "lieks svars". Ir tur iespējas ar starter-ģeneratoriem, balansieriem, spararatiem utml. uzlabot kopējo griežamās massas fonu ...

Daudz lieka svara ir vados un ar tiem "saistītajās" komforta sistēmās, tad vēl visāds muļķības a la lielāki riteņu diski, stikla jumti, visādi durvju atvēršanas/aizvēršanas, "softclose" pacelšanas utml. mehānismi.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
0 0 Atbildēt

Jā, jā, vienā Klarksona un Co raidījumā kaut kādam muskuļauto tas materiāls, kas ir starp ātruma kloķi un korpusu bija nevis no ādas vai dermatīna vai kā tāda, bet no kaut kāda superviegla austa tīkliņmateriāla, tipa tills, kaprons vai kas tāds. 20 grami vai cik tur bija tā svara ekonomija.

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nav jau obligāti jāizdomā kaut kas eksotisks, ja piemēram busiem liktu sēdekļus ( kaut vai tikai atjauninātus/pārvilktus) no aviācijas ekonomiskās klases ("Slimline") - tur ar tiktu diezgan svara ietaupīts ...

aviationweek.com/mro/interiors-connectivity/aircraft-passenger-seat-design-gets-smarter

Cik saprotu tad BMW i3 jau lietoja kaut kāds "uber" vieglus sēdēkļus a la zem 13 kg, kamēr kaut teiksim Subaru STI  svars bija ap 17 kg, un tie jau ir viegli sēdekļi ...

Un riteņu diski ar kopā ar riepām jau būs kilogramos mērāmi ;)

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

WALA rakstīja: Nav jau obligāti jāizdomā kaut kas eksotisks, ja piemēram busiem liktu sēdekļus ( kaut vai tikai atjauninātus/pārvilktus) no aviācijas ekonomiskās klases ("Slimline") - tur ar tiktu diezgan svara ietaupīts ...

aviationweek.com/mro/interiors-connectivity/aircraft-passenger-seat-design-gets-smarter

Cik saprotu tad BMW i3 jau lietoja kaut kāds "uber" vieglus sēdēkļus a la zem 13 kg, kamēr kaut teiksim Subaru STI  svars bija ap 17 kg, un tie jau ir viegli sēdekļi ...

Un riteņu diski ar kopā ar riepām jau būs kilogramos mērāmi ;)

Principā jau neliels auto ar adekvātiem ripuļem un benzīna motoru visu atrisina

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Principā jā, vienīgi mazo auto segmentā arvien garākajiem mūsdienu cilvēkiem ir arvien grūtāk ievietoties ... un ja vēl vajag vai vēlas AWD izvēle nav nekāda spožā ...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt

Jāatzīst, kaut kādas gramu optimizācijas man liekas visai liels absurds, vismaz tautas klases autiņos. Neesmu sevišķi pārliecināts, ka uz tā kopējā svara tas vispār kaut ko diži dod.

Cik kādreiz garākos braucienos paskatījos patēriņu - tas ar nobīdēm +/- bija līdzīgs neatkarīgi no tā, vai braucu viens, vai 4atā. Pie tam citreiz vienam bija vairāk, nekā veselam baram. Tā teikt, nepareizais vējš pūta.

Un pie tam pat ja kaut kādi kg ir ietaupīti, braucējs jau katrā ziņā uzliks maksimāli lielākos un smagākos diskus, tādējādi visu šo optimizāciju aiznesot uz ateju.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Klau, kilogramu skaitītāji, ka ar elektroauto baterijām?

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

KartejaisJ rakstīja:

Borgore rakstīja: Vari dazus VW modelus un izlaiduma gadu nosaukt? Cik skatijos ari VW paterins salasijas.

2019 Seat Tarraco 4drive. 

Ar ziemas riepām siltā laikā uz šosejas zem 6.5.

Kārtīgā ziemā ap 7. Pilsētā mazliet virs 9. 

Bet nu braucu ar mierīgu kāju.

Nissan Xtrail 2019 i-4x4 CVT 2.0dci 7 sēdvietas(tātad 'smagais' variants),

 3 cilvēki un dažas somas, weekenda tripiņš uz Igauniju.

 Pilna bāka 60l aptuveni 80% šosejas un 20% pilsēta, ar vairakām apstāšanām pie apskates objektiem, lampiņa iedegās un nobraukti 866km. Nav skriets bet nav arī galīgi sēņots- kruīzs un ievēroti visi ātruma ierobežojumi.

 Ņemot vērā to, ka kompī vel rāda ka var nobraukt ~100km tatad ~10L atlikums bākā, iztērēti ap 50L un pēc izreiķinatā sanāk, ka patēriņš 5.7L/100km. Kompis rāda 6.7L tātad melo uz aptuveni vienu litru.

Pieleju nestē līdz atsitienam un ielieti ir 52L, bet pēc lampiņas iedegšanās vēl līdz tankam pārdesmit km pabraucu.

Un tas vēl ir uz mīkstā sastāva ziemenēm kurām ir 5mm tātad nederīgas nākamajai ziemai un šovasar nobraukšu.

 Ar normalām vasarenēm, varētu vēl dabūt nost un domāju ka pat pie 5L uz simtiņu tādā šosejas režīmā tad būs.

Ikdienas darbos pa pilsētu(Rīga-pierīga) kur teiktu sanāk 60% šoseja un 40% pilseta, nav sanācis tā reali notestēt, tik pēc kompja rādītā 7.3L/100km, reālitātē sanāk tad mazāk...

Ikdienā neskrienu, īpaši pa pilsetu, jo kāda jēga? Tātad nav smaga kāja.

  Nebūt nav slikti priekš liela izmēra SUV. 👍

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 1 Atbildēt

Tad acīmredzot vēlviens japānis ar labi sabalansētu dzinēju un kārbu

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Klau, kilogramu skaitītāji, ka ar elektroauto baterijām?

Ļooooooti slikti. Tāpēc IMO labākais risinājums ir: elauto ar max 200km rendžu un lādētājiem katra rudzu lauka malā. 

Tāds auto būtu lēts (jo maza baterija)

Neēdelīgs (jo mazs baterijas svars)

Un vienkāršs

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 1 Atbildēt

WALA rakstīja: Tad acīmredzot vēlviens japānis ar labi sabalansētu dzinēju un kārbu

Jeb pārāk mazs samplis + vēlmju domāšana. 

Ir diezgan bieži dzirdēts, ka ar 98 benzīnu var nobraukt vairāk. un visiem ir pierādījumi. Daudziem šķiet, ka oktānskaitlis nozīmē benzīna "spēku"

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Nu "tehniski", sajūtas ir TAS kas nosaka visu, ja nauda nav noteicošais ...un tad jau pārējais ir diezgan paralēli ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Ar to benzīnu ir kā kuram motoram. Manam auto pēc manuāļa ir ieteikts 98, kaut gan turpat ir piebilde, ka drīkst liet arī 95. Esmu eksperimentējis, un 95 apēd vismaz par litru vairāk.

650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Taču kad kāds dd lietotājs apm to pašu pasaka/par kaut kādu tur proDieseļa atšķirību no parastā suudaD, tad dažādi izzinātāji viņam visi korī atbild, ka viņš esot vienkārši Lohs.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 1 Atbildēt

Gribu palasīt to infu kur ir ieteikts tieši 98.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Nevis "daudziem šķiet ka oktānskaitlis nozīmē benzīna spēku", bet gan daudzi brauc ar mašīnām, nevis mašīnu izstrādājumiem kam pamatā ir zāles pļāvējs vai mopēds.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 5 Atbildēt

darklight!Tu beidzot iedosi to infu par ieteikto 98,man jau apnika gaidīt.Kusties ātrāk.

"un 95 apēd vismaz par litru vairāk."nu var tak tak pļūtīt bet tik šķidri ir jāmāk,laikam domā ka visi ir lohi kā pats.

msh Reģ.: 16.04.2007
1 0 Atbildēt

Tu laikam tiešām esi lohs, ja tas tev ir kaut kas jauns. Kaut gan pareizi, tu esi nemotoru braucējs, tas visu izskaidro.

ezis71 Reģ.: 25.02.2009
0 3 Atbildēt

Nesauc citus savā vārdā neveiksminiek,viss tavs mūžs lūžņos un pļūtīšana pa trīs mēmiem.

1 2 3 4
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti