Lieklā mērā ticams, ka vaina jāmeklē degvielas padeves sistēmā. Iztīri karburatoru un degvielas bāku. NOMAINI GAISA FILTRU.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Lieklā mērā ticams, ka vaina jāmeklē degvielas padeves sistēmā. Iztīri karburatoru un degvielas bāku. NOMAINI GAISA FILTRU.
Var būt gana daudzas lietas, piem. manam kaimiņam zales pļāvējam ir izstiepusies apgriezienu regulatora (XZ kā pareiz īsti ir latviski - governor spring) atspere ar taisa tādus jokus - jams automātiskā režīmā "nepiedod gāzi" tad kad vajag un tik cik vajag.
Zinot kur un kā "ietekmēt" to gāzes piedošanu aparāts gāzē ka traks, bet pats par sevi "sprāgst nost".
Atliek tik cerēt ka tu neesi tas mans kaimiņš, kuram man tā arī lidz galam nav izdevies izlabot problēmu, tā kā pa celam vel citas stulbas problemas atradu ... un jēdzīgi iztestet pašam tā ari nesanāca.
P.S. sorry, ja nu gadienā esi. ;)
Tipiska piesērējuša karburatora problēma. Benzīns ar biokomponenti graujoši uz to iedarbojas. Ja tas ir metāla karburators, tad jātīra ultraskaņas vanniņā, ja plastmasas, tad jānomaina dīzes. Atsperes parasti neizstiepjas. Iesaku meklēt tuvāko remontdarbnīcu un atstājot ziemas glabāšanā ieliet tukšā bākā gramus 200 Aspēna vai Husqvarnas 4taktu benzīna un padarbināt lai karburators piepildās ar to. Tad varēs ilgstoši bez problēmām glabāt nedarbinot. Tas pats attiecas uz visu tehniku, kura tiek darbināta ar benzīnu, tikai jāizvēlas 2taktu vai 4taktu Aspēnu, atkarībā no dzinēja tipa.
Remontdarbnīcas ar garu rindu, tāpec pajautaja man, un nē benzins varētu but problema, taču tad nebutu tā ka gada pirmā pļaušana relatīvi vēsā laikā kaimiņam "sagāja" un tagad vairs nesaiet, bet ka jau rakstīju drusku zemak, tur ir vairakas lietas - svece bija gandrīz limeni ka ar roku varetu izskrūvēt utml.
Vakar parliku to atsperi lai drusku ātrāk ceļ apgriezienus/piedod gāzi - redzēs kā jamam ies, kad būs rezultāti uzraxtis.
P.S. galvenais "simptoms" "manam gadījumam, ja no mazas gāzites uzdod lielu - jams slāpst nost, kamēr tukšgaitā un nav slodzes - mierīgi purkšķina, un ja vēl vēss laiks, tad pat par slodzi nesūdzas ....
Es jau teicu- kāds karbis. Ja plastmasas B&S, tad jānopērk veikalā dīzes un jānomaina, ja metāla...nu tad jāgaida rindā vai jāatrod čali, kuram ir tā US vannīte un atbilstošs šķīdums tīrīšanai. Vēl ir alternatīva nomainīt karbi. Cena būs 50 naudiņu rajonā, tikai jāatrod iesistu dzinēja kodu, kurš var būt no sāna, vai arī vecākiem modeļiem uz bleķa virs izpūtēja un izskatās šādi 09D105 0123 B1. Lai veicas!
Pa lielam mana kaimiņa verķim karbūzis ir sūdīgs, bet tā nav butiska problēma, tikai siltam/aukstam ar izjūtu jāpamaina "gaze" t.i. degvielas padeve, jo jams ir drusku uz "degvielas pa daydz" pusi, attiecīgi darbinot var atri "aizliet".
Bet lielāko problēmu noķēru tagad kad atbrauca pie manis vēlreiz - skatos izolene uztita lai gāze "pilnā ručkā", bet šim verķim "pilnā ručkā" ieslēdz arī čoku, attiecīgi svece jamam melna "pēc velna". Notīrīju sveci un izdedzinaju drusku, novācu izoleni, un palocīju to gāzes kloķa mehanismu, jams reāli neturējas vietā, tapec tur tā izolene ...
Un vismaz man tas verķis uzvedās vienkārši ideāli (t.i. ar zināmu sapratni par to ka karbiķis ir tāds kā nu ir) ...
Manējam bija beigta membrāna karburatorā, precīzāk, degvielas pumpī. Meistars ieteica starpsezonā neatstāt degvielu bākā/karburatorā, jo tā ar laiku saēd membrānu.
Tad ir jārierīko degvielas noslēdzošais krāns, kādi zāles pļāvējam nekad orģinālā nenāk, un tad var aizgriezt krānu un "izbraukt degvielu" t.i. ļaut lai motors strādā kamēr kaburators tukšs un jams pats noslāpst ...
P.S. tam "manam gadījumam" es ar sākumā domāju ka karburatorā nelaime, tiesa kad testēju pirmo reizi - nevarēju pats atkārtot simptomu, vai nu vakarā bija vēsāks vai kas , jamam visa kā pietiek, vai nu vienkārši kaut kur nogrābstījos ( tipa uzliku vienu ķīniešu štruntu ar kuru var vizuāli novērtēt dzirksteles uzvedību) skatīties un darbinot bez slodzes/ar mazu slodzi to nevarēja atkārtot.
Tipa atdevu atpakaļ, tad nākamajā reizē jau skrūvējot sveci ārā secināju, ka jamā tur knapi pievilkta, un ja silts, varbūt pat pūš garām. Piedevām eļļu svilina bezjēgā, bet tas IMO rezultāts tam eļļas ir drusku par daudz virs MAX. Bet nu pofig - izdegs, bet pats nenotestēju kā jams uzvedas. Un kad trešo reizi garām skrienot pētīju to jautājumu, tad arī škiet ka ir īstā vaina noķerta, jo ar roku "grābstoties" gar apgriezienu regulatoru vispār "skrien kā traks", mēģināju TO atsperi drusku saliekt, lai tā sanāk īsāka par kādu ~1 mm, bet tas mierīgi varēja nepalīdzēt ilgtermiņā. Pārāk daudz īsināt ar nevar - tad "skries kā traks pastāvīgi".
Bet ja kādam ir interese apgūt kaut ko par šada tipa motoriem tad iesaku šo James Condon youtube kanālu:
www.youtube.com/@jcondon1/videos
Tikai ņemat vērā, ka zāles pļāvējiem un ģeneratoriem tiek katram savādāk regulēti vajadzīgie apgriezieni.
Un vēl šo to intersantu var atrast šajā kanālā Mustie1:
www.youtube.com/@mustie1/videos
Protams nebūt ne vienīgie ar jēdzīgu info par šāda tipa motoriem, taču šos esmu pa laikam lūrējis savām vajadzībām - un ir noderējuši.
Žēl jau, ka kārtējo reizi nav nekas par modeli un gadu pateikts. Vai svaigs vai vecais labais. Ja KTR ražojums pat elektroniska vaina iespējama. Un nedaudz padarbojās un klusums. Tad atkal, dzirkstele it kā ir bet kompresijas laikā neiet dziesmā. Tad jaunajiem specifiski smalkie dīž filtri, kuri nav īsti tīrāmi. Kawasaki dzinējs sadilis arī beigas, tolmets. Labot neatmaksājās. Vecais Briggs & Stratton meklē tik blīvē un padevē vainu. Tas kā cirvis iet bez eļļas apstājās, tad uzlej un mauc tālāk. Jaunākiem skaties eļļas līmeni. Ir līmeņa devējs, zem līmeņa arī joki būs.
Iepriekš arī esmu "labojis" gadījumu kad svecei atstarpe par mazu, un dzirsktele pārlec pāragri un "vāja" un nevar iedarbināt, uz aci uzliku atstarpi - aizgāja, tagad nopirku sev divas ķīnīzeru lietas - disku ar mm un collu "izmēriem" sveces elektrodu atstarpes mērīšanai un ausgtsprieguma vadu ar iebūvētu "indikatorlampiņu" - daudz vieglāk saprast WTF notiek. Pārējais gan paliek uz intuīciju un vizuālo.
Vikings saka sekojošo, ja gaisa filtrs ir daudzmaz tīrs tad "tikai uz servisu":
Sadaļa "Starts up and stalls"
cimflok.com/viking-lawn-mower-starts-and-stalls-reasons/
Bet ja godīgi, tad nekas netraucē izdarīt vēl lietas kas ir tajā pat linkā iekš video.
Švaki tie pļāvēji mūsdienās. Bez trimmera nikā. Bija reiz laiki, kad vīri piecēlās pirms gaismas un uz 9iem nāca mājās no pļavas. Tagad knapi var mauriņu apšņikāt, pamodinot pusi pagasta.
Nekas nav švaks. Vnk nevajag pirkt galīgo 3.5zs lētuci. Labākiem ir jau citi, feināki karbuļi
Tas var nebūt rādītājs, diezgan daudziem lūžņiem jau ir ķīniešu (no japīšiem "nospiestie" karbūži) - kamēr tie iet viss ir labi, kad vairs neiet - reizēm vieglāk jaunu karbūzi meklēt.
Tiesa ja lej vecu vai netīru degvielu - nekāds pat ūber labs karbūzis nepalīdzēs ...
Ja jāpļauj kaut kas nopietnāks par privātmājas dārza stūriem, tad tiešām jāskatās uz krūmgriežu pusi. Pašam tāds nogāja 15 gadus. Tika drāzts brutāli dārzā, pa pļavu un brikšņiem līdz motors izdila, remonts vairs neatmaksājās un nācās pirkt jaunu.
Nu gluži pirms gaismas gan necēlās, bet līdz ar pirmiem saules stariem un kamēr vēl ir rasa ar izkaptīm varēja ļoti labi pļaut, tā kopā ar savu tēvu un vectēvu ir kāds viens vai divi hektāri pļavu nogāzts vienā otrā vasarā. Es gan vēl tad skolā gāju.
Kādam ir pieredze ar aķīšu pļāvējie/trimmeriem? Man lēnā garā benzīnieks plāno doties pensijā, domāju moš paņemt vietā versiju uz bačām.
Mani vairāk uztrauc aķi,pus gadu nepļausi un aķi degradēsies.
Nu man laikam briest plāns pāriet uz Makitas 18V sēriju, ieskaitot trimeri. Aķi koplietošanas, attiecīgi nav nekāds "paugadu nepļausi", bet vada stiepšana reāli besī. Tik ļoti, ka pat gribas ņemt lielo smago benzīnnieku.
Un ko tavi aķi pa ziemu darīs,kā tu viņus nodarbināsi?
Makitas instrumenti darbojas visu gadu, 1000Nm "impact" skrūvpistole, mazāks "90 grādu" skrūvgriezis šaurām vietām, zaru/zāles šķēres/trimmeris utml. Ir vēl citas Makita lietas bet manām vajadzībām lielākoties tās uz 220V ...
Es kautkad skatījos uz mazo trimmeri (rokās turamo, bez siksnām). Tas ar akumulatoriem bija tieši 2x dārgāks par benzīna. Nopirku McCulloch benzīnnieku (ap 120 EUR), nu jau ceturto sezonu strādā. Protams, nepatīk. Bet slinkums vienmēr vadāt lielo krūmgriezi.
Pilnīgs fail. Ne jaudas ne ilgmūžības ne ilgdarbības
Un ja kaut kas ir tikai rokās turams - tad jau 40metri grāvja izpļaušana ar 220V vada trimeri ir pasmagi uz rokām,un ja baterijas vel klāt, tad vel papildu svars, benzinnieki smuki iekarinas "plecu uzkarē" un var ļoti ilgi ar tadu strādāt...
Ta ka visi tie ne-pro serijas verķi tevi ātrāk nogurdinās neka benzīna "žīža". Bet ja ir kāds kuram baterijas ir tipa "plecu somā", tad tāds cik redzēts ir OK, bet pats neesmu tādu strādājis.
Pa ziemu bākā palika benzīns
Tas nav pārāk labi, bet ja verķis pajauns neticu ka membrāna noklājās, jo caurmērā tas materiàls ir tam paredzēts, un ir tikai kaut kādi ne pārāk bieži sastopami ķīniešu sūdi kas mēdz nemīlēt degvielas klātbūtni ...
Bet no "varbūtību" viedokļa, ja glabāji mitrās un aukstās telpās, tad var arī būt ka benžā ir ūdens kondensāts ticis, un tagad karbūzī tev ir pietiekami ūdens lai izraisītu šādu defektu.
Pa lielam ņem pa vienai lietai pārbaudi, tad saliec atpakaļ un notestē ... var būt ka meklēsi "ilgi", bet varbūt trāpīsi ar pirmo ... Servisam parasti ir proekšrocība, ka jamie jau iepriekš zina kas konkrētajam ražotājam ir biežākā problēma ...
24.lv/daewoo-dabc-1750e-elektriskais-krumgriezis-ru-en.html
ar vadu
pļauj labi
rokturi pastiprināti, caurule no plāna metāla
Varu pateikt kas konkrētajam sūkās, man laukos ir lidzīgs benzinnieks, un tā uzkarināšana plecu siksnās ir regulārs čakars(ar vienu roku jātur āķis, otru roku reāli japietur tā "cilpa"), jo tas "atsaites punkts" uz plāvēja kāta grozas praktiski pa riņķi un ir reāli neērts. Huskvarnai un atsevišķam Stiga(kur ir fikseti vairāki uzkabes caurumi rindā) bija ļoti ērti, kā ar vienu roku "brauc" ar "āķi", ta uzriez praktiski aizķer iekšā, un ja "piešaujas" var pat pašu pļāvēju vienkārši uzmaukt ākim, āķi neturot/neaiztiekot.
Tā viņš ir. Aprīkojums trimeriem vienkāršajiem mirstīgajiem un krūmgriežiem, kas maksā virs 500€, jūtami atšķiras. Otrajiem ir ergonomiskāki rokturi, pie uzkabes ērti piespraužama karabīne, bākas aizsargs, jēdzīgs brīvgaitas sajūgs utt. Otrie arī kalpo nosacīti ilgāk.
Visi šitie ar vadu ir gauži neērti, ja vien īpašums nav gauži mazs un jāstrādā tikai ap māju.
Ja mauriņa pļaujmašīna ar vadu ir normāla klasika (pats tādu lietoju), tad trimeris ar vadu gan šķiet drusku dīvains. Ar trimeri jau kā reizi lien visādos džungļos un čuhņās, ar krūmgriezi jo īpaši.
Nav tik traki es sev "pa sētu" palaižu vadu un izpļauju grāvi tūlīt aiz sētas. Seviški ērti nav - 220V "cilpa" ap kaklu sanāk, bet man netraucē ... benzīnnieks itkā labāks, bet izmēru dēļ ar grūti "grozīties" pie sētas, tāpēc ir diezgan mazs "sūds" ko gandrīz vai 1 rokā var turēt. Vajadzētu tādu kur motors uz muguras un ir lokanais pļaujam galvas pievads, bet nu tādi maksā tik, ka tiem 40 metriem man "varde žņaudz"...
Tipa šitādu:
tik nu ķīnieti es īsti negribētu - XZ kā ar daļām ...
Es ļoti nesaprotu kā var pieņemt lēmumu iegādāties jebko ar benzīna motoru, ja īupašuma izmēri ļauj ar vadu aizsniegt. Ja vads piņķerējas un besī, tad problēma ir galvā, ne vadā. Pilnīgi jebkurā īpašumā pietiek vienu reizi sagatavot iziešanas algoritmu un vads nekad neķersies / netrāpīs zem asmeņa. Krūmu šķēres ir vienīgās, kur tāds risks ir.
Aķa ierīces ir mazjaudīgi mēsli. Arī trimmeri. Makitas universālās baterijas trimmeris pēc sajūtas ir aptuveni 2x vājāks par jebkuru benzīna vai elektrisko.
Nu, hektārs ir 100X100 metri. Divi 50 metru pagarinātāji. Nu, trīs.
Ar šitādu, atšķirībā nu stumjamiem parastajiem var to zāli nepļaut un nepļaut, nepļaut un atkal nepļaut. Tad, kad jau pārkoksnējusies, nopļaut un salikt uz kādiem 50 kvadrātmetriem, atstāt un pēc tam, pēc gada, kad tur apakšā palikusi tīra zeme, iestādīt kaut ko.
Ir vēl tāds stumjamais ar benzīnu, kuram ir tie asmeņi kā traktora pļāvējam uz centrbēdzi uzlikti. Maksā labi.
kontradmiral rakstīja: Kādam ir pieredze ar aķīšu pļāvējie/trimmeriem? Man lēnā garā benzīnieks plāno doties pensijā, domāju moš paņemt vietā versiju uz bačām.
Ir DeWalt 18V aku trimmeri saimniecībā. Brushless. Ir OK, tik nevajag lietot baterijas mazākas par 4 Ah. Vispār jau saimniecībā padsmit DeWalt verķu, visi OK. BET aku trimmeris ir tikai viens no zāles pļaušanas verķiem un kā vienīgo var tikai tad ja ir tīri simbolisks zālājs. Man ir gan traktoriņš, gan stumjamais, gan benzīna trimmeris/krūmgriezis. Un vēl ar kaimiņiem kopīgs Mitsubishi 30 Zs traktors ar 1.5 m āmurpļāvēju.
Ja nevar pielaist tad pūšot starta gāzi uz gaisa filtra var mēģināt piedarbināt.
Manam ķīnietim šāds joks bija, kad izbeidzās sūknītis(caurs), kamēr pumpēja varēja darbināt, kā nepumpē tā vis.
Motorzāģim savukārt sakalta membrāna, piestartēju ar starta gāzi un tad ar pilnu gāzi tik gāja.
Trimmeris Oleo-Mac gan nenokaujams, tam nekas nekaiš tiek spīdzināts jau gadus 10, tik lej degvielu, iespied smēri reduktorā un aidā, maucu uz pilnu gāzi.
Visas detaļas visiem šitiem trokšnotājiem pieejamas šeit:
Oleo-Mac iet ilgi. Ir pieredze ar 735T - nogāja 15 gadus, tiekot pamatīgi spīdzināts gan pa brikšņiem gan slinkojot ar apkopi. Tagad ir 441T 50y - iet tikpat labi un lietošanā ir par kārtu ērtāks.
vēl ērtāk ir bez tā stulbā aizsarga, ja lieto auklu. Ņem uzreiz lielāku laukumu un nepiemēslo ar plastmasas gabaliem.
441-jam aizsargs jau ir patīkami maziņš. Bez tā savukārt vajag biezi ģērbties, citādi akmeņi utt. sāks nepatīkami dauzīt.
Viss jau jopcik "skaisti", tik kā to pannu tīrīt, jo cik no video izskatas, tad pannai nav ūdens padeves "snīpja", attiecīgi veidā kā vislabāk to varētu tīrīt (nelejot udeni motoros) - tas ir aizvākts ...
Iztīri elpošanas caurumu bākas korķī!
ezis71 rakstīja: Un ko tavi aķi pa ziemu darīs,kā tu viņus nodarbināsi?
Skruvēšu, zāģēšu u.t.t. Vēlreiz - domāju par 18V instrumentu sistēmas iegādi, kurai papildus piepirkt klāt trimeri nav neko dārgi.
Rekur Makita sāka, ka tiem akumulatoriem der 325 instrumenti:
eidis rakstīja: Es ļoti nesaprotu kā var pieņemt lēmumu iegādāties jebko ar benzīna motoru, ja īupašuma izmēri ļauj ar vadu aizsniegt. Ja vads piņķerējas un besī, tad problēma ir galvā, ne vadā. Pilnīgi jebkurā īpašumā pietiek vienu reizi sagatavot iziešanas algoritmu un vads nekad neķersies / netrāpīs zem asmeņa. Krūmu šķēres ir vienīgās, kur tāds risks ir.
Aķa ierīces ir mazjaudīgi mēsli. Arī trimmeri. Makitas universālās baterijas trimmeris pēc sajūtas ir aptuveni 2x vājāks par jebkuru benzīna vai elektrisko.
Es savukārt nesaprotu kā var kaut ko, ko lieto regulāri, iegādāties ar vadu. Tikai tādus instrumentus, ko lieto pāris reizes gadā, jo negribas neko dārgu pirkt.
Viss atkarīgs no sasniedzamā rezultāta un pļaujamās platības. Viss estētiskāk izskatīsies ar robotu nopļautais, otrā vietā stumjamais/pašgājēja pļaunamais, trešā raideris, tad traktorīts. Lielajām platībām, mauriņa (ne pļavas) pļaušanai laikam vislabāk ir raideris, vai roboti. Un vienmēr ass asmens.
eidis rakstīja: Es ļoti nesaprotu kā var pieņemt lēmumu iegādāties jebko ar benzīna motoru, ja īupašuma izmēri ļauj ar vadu aizsniegt. Ja vads piņķerējas un besī, tad problēma ir galvā, ne vadā. Pilnīgi jebkurā īpašumā pietiek vienu reizi sagatavot iziešanas algoritmu un vads nekad neķersies / netrāpīs zem asmeņa. Krūmu šķēres ir vienīgās, kur tāds risks ir.
Aķa ierīces ir mazjaudīgi mēsli. Arī trimmeri. Makitas universālās baterijas trimmeris pēc sajūtas ir aptuveni 2x vājāks par jebkuru benzīna vai elektrisko.
Par vadu izteicos jau diskusijā, kur msh stāstīja, ka aķa urbjmašīnas ir figņa, jo ir aparāti ar vadu, ar kuriem visu var izdarīt.
Esmu pļāvis radiņiem zāli ar elektrisko pļāvēju. Jā, idejiski garš pagarinātājs un it kā pietiek, bet nu visu laiku ņemies ar to, lai nesapļautu, lai pa ceļam tulpes nenolauztu, lai kaut kur neaizķertos u.t.t. u.tjpr.
Var jau stāstīt, ka vaina ir attieksmē, bet man kaut kā negribas regulāri nodarboties ar šitādu jāšanos tikai tāpēc, ka teorētiski tā var.
Lieta, kur es šādu vada iekārtu saprotu, ir elektriskais zāģis malkas zāģēšanai. Pats gan allaž lietoju benzīnnieku, bet nu brālim atkal patīk elektriskais un zināms funktieris ir. Ļoti kluss un šādā darbā nav nekur ar to vadu ļoti apkārt jāvazājas.
Veiktspēja nav kā benzīnam (varbūt kādam arī ir, bet vismaz manējam naff), taču ja nav resnu koku, tad nekādas vainas.
wons rakstīja: Viss atkarīgs no sasniedzamā rezultāta un pļaujamās platības. Viss estētiskāk izskatīsies ar robotu nopļautais, otrā vietā stumjamais/pašgājēja pļaunamais, trešā raideris, tad traktorīts. Lielajām platībām, mauriņa (ne pļavas) pļaušanai laikam vislabāk ir raideris, vai roboti. Un vienmēr ass asmens.
Nu pastāsti jau nu kā ar to raideri appļauj maliņas un kokus? Elektriskais trimmeris ir tieši šim nolūkam, ne lai aizstātu benzīnnieku grāvmalās vai pļautu pļavas.
Ir man pieredze un wons stipri precīzi pateica. Tak nekapāsi trīs stiebrus ar lieliem zs trimeriem. Bet pļavu ar aķīša arī ir kā ir nogāzt. Gan pašam ir tāds skill komplekts ar fleksi, urbi, zobenzāģi un trimeri. Hobijam pietiekami labs. Ap dobēm un kokiem ērti un nosacīti klusu. Tehnoloģijas attīstās un iespējams, ka tie aķu verķi ir arī jaudīgi. Bet vai gatavs maksāt par to. Un jā, sākumā var jau ar to pļaušanas nodarbi patīkami paspēlēties, bet kad tā zāle sāk neganti augt vai neapniks tur 3x nedēļā ar maziņo skraidīt. Un vēl kas svarīgi, tā nopļautā zāle ir jāsavāc! Tā kā robotiņš līdz brīdim tikai der.
Zāles pļāvējs
Labdien !
Varbūt kāds zin, kas varētu būt par problēmu, darbinot zāles pļāvēju padarbojas un noslāpst, citreiz var papļaut pāris minūtes un noslāpst .