Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)
Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???
Gvido28 rakstījatarteris naf jājauc, tik vien kā 2 mazas skruivītes jāatskrūvē un tablete ir rokā. Mans 745 ēd 1 tableti uz 10>13 000 Baisa apetīte. Aizdomas, ka jamam ģenģerim ir piebeigušies gultnīši un visa tā rotējošā her.a nedaudz staigā turpu šurpu un grauž tās oglītes.
Pienāks kārta arī šitamējai uzpariktei.
Gvidio palasi veelreiz n tad padomaa par ko runaa . A starteris buus janjem nost, un pie reizes arii bukses nomaini, iztiiri visu un tad buus kaa jauns
Jautājums par riepu maiņu : Te vienā kantorī man piedāvāja visas 4.riepas uz lietajiem diskiem nomainīt un vēl nobalansēt pa 12 Ls . Jautājums ir nevis par to vai nav par dārgu , bet vai nav par lētu . Ko domājat comrades ?
Aicene rakstīja:Jautājums par riepu maiņu : Te vienā kantorī man piedāvāja visas 4.riepas uz lietajiem diskiem nomainīt un vēl nobalansēt pa 12 Ls . Jautājums ir nevis par to vai nav par dārgu , bet vai nav par lētu . Ko domājat comrades ?
Aicene rakstīja:Jautājums par riepu maiņu : Te vienā kantorī man piedāvāja visas 4.riepas uz lietajiem diskiem nomainīt un vēl nobalansēt pa 12 Ls . Jautājums ir nevis par to vai nav par dārgu , bet vai nav par lētu . Ko domājat comrades ?
Nu prieksh riigas laikam jau taa ir normaala cena ka ir 3Ls par ratu, es braucu uz ceesiim tur ir leetaak
Ozz rakstīja:Es jau domaaju,kas tas Gvidim pa pepelacu,kur starteris,gjeneris un tablete vienaa personaa
Ja nopietni,tad pasaulē ir radīts dzinējs,kuram visi nosauktie orgāni ir apvienoti vienā,pie tam ievietots TAS ir spararatā!Aizmirsu ražotāju,bet tas bija pirms kādiem trijiem gadiem.
Man jau liekas ka ja virzulji izdeg tad jeedziigak un ekonomiski izdeviigaak ir no krievijas pasuutiit kaltos ar visiem vieglajiem klanjiem. Cik te vienreiz skatiijos pat HKS nebija nemaz tik daargi saliidzinaajumaa ar orgjinaalajiem...
Nu redz ar autodaljaam ir taapat kaa ar eedinaashanu, ir kaut kaads cenu kritiskais m inimums zem kura lietas pirkt nevajadzeetu... Piem: tu ieej eedniicaa un tev censhas notirgot karbonaadi pa 10 santiimiem... tu tach skaidri zini ka nogaljas tur nebuus ne smakas...
Taapat arii auto daljas... manupraat tas kritskais minimums vareetu buut klaadi 40% no orgjinaalo detalju cenas...
Nu piemeeram 850tajam orgjinaalais prieksheejais plaukts ar bukseem un belstsharniiru maksaa ap 100Ls, tad nu skantech sanaak ap 45Ls... taatad ietiilpst un straadaa pusliidz jeedziigi... kaut kaadu noneimu var dabuut leetaak...bet vai tas buus tikpat izturiigs jaashaubaas...
Crash rakstīja:Man jau liekas ka ja virzulji izdeg tad jeedziigak un ekonomiski izdeviigaak ir no krievijas pasuutiit kaltos ar visiem vieglajiem klanjiem. Cik te vienreiz skatiijos pat HKS nebija nemaz tik daargi saliidzinaajumaa ar orgjinaalajiem...
ieklemmeejies pakaleejaas bremzes suports - vai iespeejams kaut ko dariit bez tehniskaas izgliitiibas , teiksim ar aamuru un skruuvgriezi, vai tamliidziigi. pagaidaam tikai smird bremzu klucis un nav kaartiigi sablokeejies. (pagaasreiz autostara pajauca valaa patiiriija un aizgaaja)
Vienam no saviem kustināju ~6 gadus nekustinātus vidēji ~1.5h uz vienu.
Ja paveicas var pat ātrāk, bet nu noņemšanās laba. Sēdi jauc ārā un tad skaties > āmurs maz ko līdzēs, drīzāk provē ar noņemtām kolodkām izspiest cilindrīšus ārā un tad ar maigām rokas kustībām un smilšpapīru nopucēt. Palīdz.
Volvo remonti un tehniskaas lietas
Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)
Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???
Crash[addsig]