Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)
Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???
pateicos, taa jau likaas, ka var ko dariit. man te viens 'leetais' onkuls padomaa, tad nu instrueesu lai dara kaa saki. pasam jau nav te ne strumentu nekaa.
Nu sheit gan nekas neremonteejas peec Gvido metodes ar aamuru un labaak palielaaku , nav ko staastiit bleenjas par lietaam ko nepaarzini
850tajam aizmuguree ir divcilindru suporti, no saakuma ir jaanodetektee kura puse klemmee. Tad var meegjinaat iekustinaat ar kustinaashanu, tipa uztaisi taadu uzparikti kas ar skruuvi iespiezh cilindru iekshaa, tad palaizh valjaa un tad otrs cilvis nospiezh bremzhu pedaali lai cilindrs naak aaraa, taa pa milimetram, pa milimetram un skat nepaies ne triis stundas kaa buusi iekustinaajis. Taajaa procesaa protams paliidz WD40, bremzhu elja un stipri maates vaardi
Shii proces rezultaats diemzheel nav ilgnoturiigs, jo buutiibaa tiek sapleestas manzhetes.
Ja grib noturiigu rezultaatu tad vislabaak doties uz API un iepirkt suporta remkomplektu, ja nekljuudos uz suporta vienu cilindru jamais maksaaja 10Ls tur ietilpa manzhetes un pacs cilindriits un puteklju sargs. Tad ar pishalinju pashalinju mazaaks un rezultaats efektiivaaks. Nonjem nost suportu uz galda izjauc visu saliek saskruuvee atgaiso un brauc svilpodams
curmis rakstījarģinālie maksā nedaudz virs 100Ls gb. , bet tie King 35Ls gb.
Vai tik tu tagad neblēj!? 100Ls gabalā jau apzeltīti sanāk.
Ja nemaldos, man piedāvāja ~60 un attiecīgi 25>30Ls gab.
Kaut gan ko es ar savu dieselbīdeli te jaucos.
Intereses pēc pazvanīšu pārjautāšu.
2.5tdi .96.g. vw centrā 137Ls gb. citur ~100 , neorģinālie~60
Aa nu to es domaaju ka kaut ka diivaini, jo volvo benciiniekiem, cik dzirdeets, veel nav bijis vajadziibas. Piezvaniiju savam chomam no autoveikala, shis teicaas ka tiem king virzuljiem it kaa probzu neesot, nav bijis gadiijumu kad nestu atpakalj deelj nepreciiza izmeera vai kaa taa...
Pie tam shiem vw dieseljiem to virzulju esmot kaa kuudra
Savam vecajam izprovējos dažādi i ar mīļvārdiņiem i ar palielākām montjirovkām, bet labākais ( un ātrākais) izrādījās ar noņemtām pakaļas kolotkām pedāli grīdā un tos cilindrīšus saujā.
Pieļauju, ka jaunajiem autiņiem tur kādas ūber lietiņas sabāztas, bet manam tur bija 2 cilindriņi 1 pederīte un laikam, ja labi papūlas, uz cilindrīšiem mazas gumijiņas. i sjo. Nesaprotu, kas tur var mega kaitīgs būt, ja ļautiņš nekurienē nostopē kustīgo, bet izdabū ārā nekustīgo un nopucē. Mājās atbraucis var domāt pirkt nepirkt bla bla bla
Izpiest nebūs problēmu, bet uzlikt neizjauktam, sarūsejušam atpakaļ vecu putekļu gumiju, būs grūti un galīgi nelietderīgi.Dari kā crašs teica. Tikai es ar pedāļa palīdzību izspiedu virzuli un tad visu noņēmu, izjaucu, iztīriju un saliku remkomplektu.
Nu ja nekurienee nopliisis tad es dariitu taa ka noskruuveetu nost shljaucinju no suporta un aiztaisiitu to kaut kaadaa veidaa ciet. nu un tad ar triisritenju vai divritenju bremzeem brauktu maaa, nu un tad jau remonteetos
sai gadiijumaa nederees trisritenis- peec 3 meen buusu tikai maajaas no norge, taa ka meeginaasu kaa augstaak mineets darboties. seit tikai 'diagnostika' vien pavilks uz tik, cik latvijaa pilna 4 bremzu suportu nomaina
Vēl jo vairāk! Noņem ratu un kamēr otrs spaida bremzes skaties > kurš klucis mazāk staigā, to laukā un pa sadistiskajam šmiku šmeku. Jo ja noņemsi abus, pirmo izspiedīs darbojošos.
Vari jau ar sexu nodarboties un visu noskrūvēt, ja ir skrūvspīles ar ko noturēt pēcāk, un tad ar āmura un pirksta resnuma stieni izsist to nekustīgo ārā. Kustīgais iznāks viegli ( salīdzinoši), izvelc pederi un tad caur kustīgā cilindrīša vietu ar stienīti un āmuru piepalīdzi tam otram saprast, ka jālien ārā un jālien iekšā.
Nu it kaa nevajadzeetu putroties jo 700 volvim aizmuguree tak ar staav diski
Izspiest ar bremzeem to cilindriiti buus gruuti, jo tur ta vinji ir divi - viens otram pretii un arii taa skjirba nav tik liela lai normaali izspistu aaraa, naaksies vien jaukt aaraa...
Savam 700 man pa diži nevajadzēja pūlēties > vienu 13-to skrūvi atskrūvēju, pacēlu visu to padarīšanu, vecos klučus ārā ar montjirovku biku izspaidīju pa vietām i jaunos iekšā. turp šurp 20 min uz vienu ratu.
Eļļu vislētāk varēja vienā kantorī Pārdaugavā samainīt . Ar visu eļļas filtru 12-14 Ls , atkarībā no tā kādu jālej . Kantoris saucās Uldis un biedri , ja nekļūdos . Pa Vienības gatvi uz Jelgavu, ka brauc pie Latvijas Naftas benzīntanka . Izskatās pēc 'šaraškina kantora' , bet ko Tev vajag eļļu nomainīt vai lai labi izskatās
Par servislampiņu tāpēc neminēju , ka tur to droši , ka nedara . A ko Tu gribi visu pie reizes un pārmaksāt konkrēti ??? Parocies inetā par to servisa lampiņas nodzēšanu . Ja rokas no d.... neaug tad to pats var izdarīt un nevienam nebūs jāmaksā . Par ietaupīto naudu varēsi meiteni uz restorānu aizvest
MM volvo servisu pārceļ uz skanstes ielu >>> šodieen pārved pacēlājus un citus loriņus > rīt pabeidz montāžu. Tā kā pirmdien varat domāt par kādu pakalpujumu.
Es teiktu , ka priekš manis diezgan labi , nebūs , ja izdomāšu pie šiem remontēties ,jākuļas caur centra korķiem . Vienīgi ar sabiedrisko transportu tai apkaimē varētu būt labāk . Nu kas ar to jauno servisu , kurš zina atzīstas .
Netālu no SWH tipa esot aotosalons/ serviss kaut kādām 3>4 marku nemašīnām un volvo piebiedrojas tam pūlim. Zinu ka tur ir APE, bet kur svaigi celtais nezinu. Ar kājām līdz Valdemārenei varētu būt ~5min.
Volvo remonti un tehniskaas lietas
Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)
Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???
Crash[addsig]