un kas tā par cenu-120,-ls???Tikko gandrīz pasūtīju pa 88,-eur,plus 19%,plus maiņa.Kas MM tiešām ņem 120,-ls par to?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
un kas tā par cenu-120,-ls???Tikko gandrīz pasūtīju pa 88,-eur,plus 19%,plus maiņa.Kas MM tiešām ņem 120,-ls par to?
Visupirms gan vari pamēģināt tīrīt,gan tas jādara akurāti.Man smagajam palīdzēja,jo niķis bija tieši tāds pats.
protams rakstīja: Labdien.Vai kāds gadījumā nav jaucis vidus konsoles daļu,to kur tas dačiks kas regulē klimas darbību?Zinu,ka tur esot kautkāds propellerīts,kas aiz*******oties.Uz siltākiem grādiem reaģē ar auksto gaisu....Ā,S80.Vienkārši gribu attaisīt apčolēt,varbūt ko pats var līdzēt.
Kurš pateiks vai 940 nav kaut kas tamlīdzīgs kaut kur paslēpts,jo simptomi jau nu baigi līdzīgi-tjipa sasilst līdz noteiktai temperatūrai un čau,palīdz tikai restarts.
atgriezamies pie 850 sajuuga teemas.... dariiju kaa veeleets / pieleeju skidrumu un meeginaaju biski atgaisot to cilindriiti, kas tuvāk pie ventilatora atrodas. Pat ar grūtībām varēja iedarbinatu ātrumos ielikt, it ka ok, turpinaju darboties tā pat, bet tad sazin kā/ pilniigi pazuda spiediens galvenajaa cilindraa. respektivi sajuuga pedaalis pilniigi lengans palika un čušš... lieki teikt, neesmu profs. Nevarēju arī to galveno cilindru atrast, jo caurulīte no plastmasas bačoka aiziet kaut kur dziļi apakšā un nevar redzēt vismaz no augšas kur paliek... Kur var atrast to galveno cilindru? tāda sajūta, ka galvenajā colindra tikai gaiss vien...
ja un vel butu priecīgs par kādu saiti, kur bildes& shēmas ir kā tam 850 tur vēderā viss savienots...
lvrisk rakstīja: ja un vel butu priecīgs par kādu saiti, kur bildes& shēmas ir kā tam 850 tur vēderā viss savienots...
Nekas tur nav jāredz! No bildēm gudrāks nepaliksi Ja atgaisot nesanāk parastajā veidā, tad dari tā, ka pielej šķidrumu gandrīz līdz augšai, palaid vaļā par 3/4 apgr. atgaisoshanas skrūvi un salonā ar īsām ~ 5cm kustībām ar roku sapumpē saj. pedāli. Kad sāk parādīties min. pretestība, tad vēl dažas reizes papumpē . Pēc tam pa atgaisošanas skrūvi vajadzētu nākt paštecē tīram šķidrumam, bez gaisa burbulīšiem! Ja tā ir, griez ciet un sajūgam būtu jābūt! Tas gan nenozīmē, ka izbēgsi no turpmākā remonta, bet uz doto brīdi vajadzētu līdzēt! Lai veicas!
lvrisk rakstīja: atgriezamies pie 850 sajuuga teemas.... dariiju kaa veeleets / pieleeju skidrumu un meeginaaju biski atgaisot to cilindriiti, kas tuvāk pie ventilatora atrodas. Pat ar grūtībām varēja iedarbinatu ātrumos ielikt, it ka ok, turpinaju darboties tā pat, bet tad sazin kā/ pilniigi pazuda spiediens galvenajaa cilindraa. respektivi sajuuga pedaalis pilniigi lengans palika un čušš... lieki teikt, neesmu profs. Nevarēju arī to galveno cilindru atrast, jo caurulīte no plastmasas bačoka aiziet kaut kur dziļi apakšā un nevar redzēt vismaz no augšas kur paliek... Kur var atrast to galveno cilindru? tāda sajūta, ka galvenajā colindra tikai gaiss vien...
Man šitāds variants bija pēc kārbas noņemšanas un uzlikšanas. Nedēļu mocījos ar sliktu sajūgu, tad nolēmu atgaisot. Pie pirmā spuiediena pedālis palika grīdā. Meistari panikā, jo sistēmā vispār nebija eļļas, bet bačokā rādījās starp max un min. Izrādījās, ka tas ir bremžu sistēmas eļļas līmenis, bačokā ir divas daļas ,sajūgam atsevisķa daļa un tā bija tukša. Ideja pareiza, jo ja saplīst sajūgs, lai neizbeidzas bremzes. Nu, tad pielējā bačoku līdz korķim un ļoti ātri atgaisojām . Sajūgs super. Apskaties, vai tev arī nav līdzīgs variants.
turpinaju atgaisot, bet ka jau mineju, pedalis ka lengana lupata, pumpe vai nepumpe nekas neparadas. (sakuma bij kaut minimala pretestiba... vai vienkaarsi tas jaadara ilgi ilgi??? es palurkaaju 5 +5 +5 min, bet nekas nenotiek. varbut var meginat pust no augsas ar sukni to skidrumu ara? jeb tas nepalidzes? kur vispar vinam atrodas tas master cilindris kas tuvaak pie pedaala?
lvrisk rakstīja: turpinaju atgaisot, bet ka jau mineju, pedalis ka lengana lupata, pumpe vai nepumpe nekas neparadas. (sakuma bij kaut minimala pretestiba... vai vienkaarsi tas jaadara ilgi ilgi??? es palurkaaju 5 +5 +5 min, bet nekas nenotiek. varbut var meginat pust no augsas ar sukni to skidrumu ara? jeb tas nepalidzes? kur vispar vinam atrodas tas master cilindris kas tuvaak pie pedaala?
Un šķidruma arī pietiek?... Kaut kam IR jānotiek! Vai arī vienkārši nav vajadzīgo iemaņu.... Galvenais cilindrs atrodas tieši pedālim galā un ir piestiprināts pie virsbūves. Bet tam, kur viņš atrodas, dotajā gadījumā nav nozīmes. Ja sajūgs, lai arī sūdīgs, pirms tam ir bijis, tad problēma būs tikai atgaisošanā! Ja ir pieejams rokas pumpis, tad var mēģīnāt, piespiežot šļauciņu, iedzīt spiedienu caur to mazo caurumiņu vāciņā. Atgaisošanas skrūvei tajā brīdī jābūt atgrieztai. Ar spiedienu nevajag pārcensties. Tur vajag pavisam maz. Galvenais, lai pa apakšējo atg. skrūvi nāktu tīrs šķidrums, bez gaisa burbulīšiem
lvrisk rakstīja: turpinaju atgaisot, bet ka jau mineju, pedalis ka lengana lupata, pumpe vai nepumpe nekas neparadas. (sakuma bij kaut minimala pretestiba... vai vienkaarsi tas jaadara ilgi ilgi??? es palurkaaju 5 +5 +5 min, bet nekas nenotiek. varbut var meginat pust no augsas ar sukni to skidrumu ara? jeb tas nepalidzes? kur vispar vinam atrodas tas master cilindris kas tuvaak pie pedaala?
Un šķidruma arī pietiek?... Kaut kam IR jānotiek! Vai arī vienkārši nav vajadzīgo iemaņu.... Galvenais cilindrs atrodas tieši pedālim galā un ir piestiprināts pie virsbūves. Bet tam, kur viņš atrodas, dotajā gadījumā nav nozīmes. Ja sajūgs, lai arī sūdīgs, pirms tam ir bijis, tad problēma būs tikai atgaisošanā! Ja ir pieejams rokas pumpis, tad var mēģīnāt, piespiežot šļauciņu, iedzīt spiedienu caur to mazo caurumiņu vāciņā. Atgaisošanas skrūvei tajā brīdī jābūt atgrieztai. Ar spiedienu nevajag pārcensties. Tur vajag pavisam maz. Galvenais, lai pa apakšējo atg. skrūvi nāktu tīrs šķidrums, bez gaisa burbulīšiem
Pacietību! No ļengana pedāļa līdz ok stadijai ir kādi 4>5 piegājieni jātaisa.
iemanas tiesaam nav, kaut kas sitaads gadaas pirmo reiz muuzaa un nav iespeejas (velesanas iemarineet auto norveegu servisaa kas straadaa no 9:00-16:00 ar stundas darba likmi 50Ls) meeginaasu veelreiz, bet cik ilgi man to pedali kratiit? 5 min? 10? stundu? vins ir nu taads, ka pilniigi nekaadas pretestiibas, un veel - liimenis bacokaa ir pilns liidz augsai un kad es ar pumpi puutu gaisu tur ieksaa pa apakseejo cilindru tiesaam naaca aaraa skidrums-bet vienlaiciigi pedaalis brivi staigaa...
laba diena
Man 850 zūd eļļa (šķiet, ka tikai tad, kad motors ir uzsilis) - paliek plankums uz zemes. Varianti droši vien ir vismaz 4-5, bet gribēju jums pavaicāt, vai varat ieteikt kādu servisu, kur uzceļot uz pacēlāja, man ar lielu ticamības pakāpi pateiks, pa kurieni tek, lai varu izlemt ko darīt.
lvrisk rakstīja: iemanas tiesaam nav, kaut kas sitaads gadaas pirmo reiz muuzaa un nav iespeejas (velesanas iemarineet auto norveegu servisaa kas straadaa no 9:00-16:00 ar stundas darba likmi 50Ls) meeginaasu veelreiz, bet cik ilgi man to pedali kratiit? 5 min? 10? stundu? vins ir nu taads, ka pilniigi nekaadas pretestiibas, un veel - liimenis bacokaa ir pilns liidz augsai un kad es ar pumpi puutu gaisu tur ieksaa pa apakseejo cilindru tiesaam naaca aaraa skidrums-bet vienlaiciigi pedaalis brivi staigaa...
Ja skidrums nāca brīvi ārā, pēc spiediena iedzīšanas, bet pedālis vēl joprojām ļengans, tad problēma, iespējams arī būs tajā "master" cilindrā!
Tad, kad sāk nākt šķidrums, paturi to atgaisošanu vaļā uz ~ 1min., vienlaicīgi papildinot šķidrumu bačokā. Tad griez ciet un, ja arī tad pedālis bez izmaiņām, tad būs vien jāmeklē jauns galvenais cilindrs.
Neņem pie sirds, bet man te jājautā - vai pirms ķēries pie pedāļa spaidīšanas, tu to atgaisošanas ipstiķi aizskrūvēji?
1. Bačoks pieliets > kāds piespiež dažas reizes pedāli un patur. ( nevis jakarē 5 minūtes).
2. Atskrūvē atgaisošanas ipstiķi > pedālis nokrīt līdz grīdai.
3. Neatlaižot pedāli aizskrūvē to ipstiķi.
Ja pēc pāris šādiem manevriem neparādās kaut neliela pretestība pedālī, tad kā jau Ārnijs minēja > pie ATVĒRTA atgaisotāja, palēnām papūš gaisu iekš bačoka(var ar parasto riepu pumpējamo, tik ne ar kompresoru). BET SKATIES LAI LĪMENIS NENOKRĪT PAR ZEMU. Sadzīsi atkal gaisu iekšā.
jaa dariiju kaa aprakstiits, bet - viena briidii skiet, ka pedali par atru atravu atpakal un iespejams, ka ari ieravu biski gaisu, bet to tacu vajadzetu atkal but iespejamam izpumpet atkal aaraa, bet mana gadijumaa bacoks augsaa visu laiku pilns, un pat lejaa naak pa biskim skidrums, bet pedalii spiediens ka nav ta nav. Tam galvenajam cilindram kods cik atceros vakar tika minets - arvien vairaak skiet, ka sis pie vainas
Es jau provētu vēl pacīnīties ar gaisošanu. Kā jau teicu, lai eļļa neiet zūdībā, uzriktēt apukšā puskolas pvc trauciņu un kokteiļsalmiņu.
Manam uz visu ( ieskaitot bakstīšanos ap apakšējo cilindru) aizgāja ~2,5h. Gaisam jau tāda nelāga īpašība, ka pa šķidrumu ceļas uz augšu.
pacem rakstīja: laba diena
Man 850 zūd eļļa (šķiet, ka tikai tad, kad motors ir uzsilis) - paliek plankums uz zemes. Varianti droši vien ir vismaz 4-5, bet gribēju jums pavaicāt, vai varat ieteikt kādu servisu, kur uzceļot uz pacēlāja, man ar lielu ticamības pakāpi pateiks, pa kurieni tek, lai varu izlemt ko darīt.
99%, ka variants ir viens un tas pats bediigais - tek aizmugurejais klokjvarpstas blivslegs. Tas saistas ar to, ka jacelj nost karba un jamaina tas blivslegs. Ja jau nocelj karbu, tad japadoma, vai nav lietderiigi pacekot sajuugu (disku, gultni un kurvi) un to arii visu samainit jaunu. Janomaina butu arii atrumkarbas blivslegs ari pie viena.
Paceljot augsha mashinu, labi buus redzama elljas noplude pie karbas.
Ja tas taa ir, tad man ir puishi, kas nocelj un uzcelj karbu pa 50-70 Ls shados gadijumos.
ok Gvido28... ja saki, ka 2, 5 stundas, tad es vakar tikai 1 stundu cakareejos un arii tad lielaako dalu laika mekleedams puskolas pudeliites, slaucinas, pumpjus un tamlidzigi meginas sodien velreiz gaisot. cerams, ka tur taads pamatiigaaks burbuliits ir, kaut gan man te veel viens cilvis kaut ko mineeja par kaut kaadam mansetiiteem, kas vareetu buut ierautas galvenaa cilindraa...tadejadi noblokejot. bet arii to ar pedali tacu vajadzeetu but iespekjams izpumpet?
lvrisk rakstīja: ok Gvido28... ja saki, ka 2, 5 stundas, tad es vakar tikai 1 stundu cakareejos un arii tad lielaako dalu laika mekleedams puskolas pudeliites, slaucinas, pumpjus un tamlidzigi meginas sodien velreiz gaisot. cerams, ka tur taads pamatiigaaks burbuliits ir, kaut gan man te veel viens cilvis kaut ko mineeja par kaut kaadam mansetiiteem, kas vareetu buut ierautas galvenaa cilindraa...tadejadi noblokejot. bet arii to ar pedali tacu vajadzeetu but iespekjams izpumpet?
Nu par tām manžetēm aukšējā nezinu precīzi, bet apakšējā cilindrā toč ieraut nevar. Apakšējais ir baisi līdzīgs bremžu cilindram, tikai lielāks. Gumijas gredzens ir ārējā galā, pārējais ir ļumīnijs. Rēķini pats. Apakšējais cilindrs ir ~ 21>22,3mm diametrā ( kā kuram) un ~7>8cm garš. Lai no viņa dabūtu ārā gaisu paštecē paiet laiciņš. Mēs arī pielietojām eļļas spiešanu ar piepalīdzēšanu un pēc tam vēl reizes 3 gaisojām. Tā kā mans veidojums bija savu nogājis ( izdilis) tad metām mieru, kad varēja pēc trīs reiz pumpēšanas dabūt sajūgu pie darba. Braucot jau nekas, tik kad pastāv atkal bija psik psik psik, lai spiedienu dabū sistēmā.
Ļoti izskatās, ka tavs ir gaisu sasūcis un neatdodas.
ta radas. bet tiesam vienigais veids ir veikt to pedalpumpesanu? vai tad tur vispar kaut kas pumpejas, ja pedalis iet brivgaita?
pacem rakstīja: laba diena
Man 850 zūd eļļa (šķiet, ka tikai tad, kad motors ir uzsilis) - paliek plankums uz zemes. Varianti droši vien ir vismaz 4-5, bet gribēju jums pavaicāt, vai varat ieteikt kādu servisu, kur uzceļot uz pacēlāja, man ar lielu ticamības pakāpi pateiks, pa kurieni tek, lai varu izlemt ko darīt.
Jaapskata visi bliivsleegi, biezhaak gan tek tikai prieksheejais bliivsleegs, bet arii aizmugureejais ar ljoti biezhi ir pie vainas. Vislabaak uzcel to autinj aukshaa un nopeeti no kuras vietas taa elja gaazhas.
Hohmai, man vienreiz eljas mainjas kantorii nebija filtru pievilkushi un liidz ar to peec pirmajiem 500kkm litrs pa kaaju... Sapratu ka vaina ir tur kad biju yuzceelis auto un aptausiiju filtru...varja taa mieriigi 5-6 apgriezienus pieskruuveet... labi ka vispaar nepazuda
lvrisk rakstīja: ta radas. bet tiesam vienigais veids ir veikt to pedalpumpesanu? vai tad tur vispar kaut kas pumpejas, ja pedalis iet brivgaita?
Gaisam ir tāda nejauka īpašība, ka saspiežas. Vērtīgāk ir provēt izpūst ar nelielu piepalīdzēšanu.
njaa , nejauks tas gaiss. pat teiksu vairaak - pretiigs.
lvrisk rakstīja: njaa , nejauks tas gaiss. pat teiksu vairaak - pretiigs.
Nu,piemēram,riepās pat ļoti jauks
Volvo remonti un tehniskaas lietas
Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)
Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???
Crash[addsig]