saliidzinaaji ar kaut kaadu pretiigu saspiestu burbuli sajuuga sisteemaa ....
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
saliidzinaaji ar kaut kaadu pretiigu saspiestu burbuli sajuuga sisteemaa ....
turklaat deel taa esmu spiests braukt ar aizlieneetu bmw....
starp citu uzzvaniju uz musa motors- par orginalo cilindru paprasija 112Ls. bus jaaizbrauc liidz biltemai un japaskataas cik te. esmu jau noskanojies uz launako- ka bus janomaina galvenais sajuga cilindris, ja sodienas gaisosanai nebus rezultaata. cerams, ka nav parak sarezgita operacija.
Te es tev nu neko nevarēšu pateikt.
Uz sajūga bildes pieprasījumu man izmeta Spirālgalaktikas 3 dimensiju karti ar attālumiem gan km gan ceļa ilgums H min sek.
Vai nu tas ir atšuviens, ka ņef.. tur līst, vai drīzāk tā verķa izstrādē ir pielietotas kosmiskās tehnoloģijas.
P.s. Kā arī izvērsta divu kodollādiņu balastiskās raķetes shēmu. Tāds sīkums meklēju verķīti ar izmēriem ~5x10cm iedod 2,3x12m , bet ar visām shēmām un uzbūvi.
Lai veicas ar gaisa ganīšanu. Skandināvu gaiss esot niknāks par mūsējo.
joprojaam sajuugs. ieejam jaunaa liimenii. vakar apmeeram 2,5 stundu manipulaaciju laikaa izdevaas ar puusanu no augseja bachoka dabuut aaraa no sisteemas skandinaavu gaisu. vai nu taa sisteema kaur kur laiz garaam vai kaa, bet gaiss tur bij nevis brbuliitis, bet kaads pusspainis.... beigaas pat pedaalis 'paraadiijaas', bet pat ar cietu pedaali sajuugs neizspiedaas, resp aatrumaa ielikt nevareeja vienalga. saaku peetiit kas notiek ar sviru, kas darba cilindru pumpee, radas, ka taa svira liidz galam neizspiez darba cil, jo vina kustas ne tikai horizontali, bet taa kaa uz leju aiziet un tad sanaak, ka cilindriiti zem lenka spiez un neaiziet liidz galam.......
Sāk izskatīties,ka tavs auto dikti grib ārzemju servīzā...
un divaini-sistema skidrums ir, spiediens pedaalim it kaa ir, bet sviru pie darba cil pie atlaista pedaala var ar roku mieriigi piespiest-vai tad nebij taa, ka spiediensam bij jaadod normala pretestiiba? taa arii palika auto staavot liidz naakosam piegaajienam. vai vareetu buut taa, ka kaads no cil laiz garaam un velk ieksaa to gaisu? tad tacu buutu jaapil kaut ku. bet nepil. vel jautaajums- vai ir normaali, ka trubina no master cilindra sameeraa briivi lurkaajas it kaa uz kaut kaadas gumijas manzetes, vinai nav jaabuut fikseetai?
peedeejaa ceriiba - sarunaaju sajuuga sheemu atsuutiis no Riigas... tad gan uz vjetnamiesu servisu
lvrisk... Nevis svira spiež cilindrīti, bet cilindrītis sviru! Ja pedālis ir ciets, tad visam būtu jānotiek! Tas, ka var pakustināt to sviru, ir OK. Nedaudz viņai ir jākustās! Un arī leņķis tam izspiedējstienītim darba laikā nedaudz mainās! Pamēģini paspaidīt pedāli vairākas reizes un salīdzināt, vai nav izmaiņu, resp. vai pedālis nepaliek "augstāks". Ja tā, tad sistēmā vēl ir gaiss, bet jau salīdzinoši vienkārši dabūjams ārā! Iesp. pietiek vienkārši atgriezt atgaisojamo un nedaudz pavērot, kas nāk ārā... Shēma, vēlreiz saku, Tev maz ko dos. Dabā viss ir pat labāk saprotams.
Ja arī šīs darbības nepalīdz, tad vēl iesp. variants ir salipušas saj. uzlikas. Tad liek vispirms ātrumā, tad startē un braucot, pie izspiesta sajūga vairākas reizes asi uzbremzē. Šim darbībām vajadzētu "atsist" sajūgu vaļā! Bet tādi simptomi parasti parādās, ja auto ir ļoti ilgi stāvējis nekustināts, resp. Tavā gadījumā maz ticams. Vēl iespējams pašas sviras lūzums, bet tas ir jūtams ar ievērojami mazāku pretestību uz pedāli...
paldies arnij, vismaz kaut kaada ceriiba rodas. pameeginaasu vel palurkat ka tu saki. masiine tiesaam tika izmantota visu laiku, un tas sajugs atteica kad biju nobraucis ap 20km. apstaajos uz 15 min un tad... ok meeginaasu veel pagaisot pabraukaat. vizuaali tiesaam izskataas viss ok. tikai likaas aizdomiigi, ka taa svira kas naak pie darba cilindra diezgan pamatiigi staigaa uz leju - apm 1,5 cm gaajiens - tas it kaa novirzoties no logiskaa taisnvirziena kustiibas.
kads zin kads ir kods 95 gada 850taa sajuga 'kurvim'? Respektivi pribluda, kas uz atsperitem un izspiez sajuga cilindru . un cik tads apmeram maksaa. Izskataas, ka visai gaisa epopejai tomer sads iemesls/pec pilnigas atgaisosanas pa keediiti ejot taalaak skaidrs, ka tur taa vaina. Pats sajuugs sancee, braucot var iemest aatrumos, bet sis neizspiezas drankis taads un pedaalis taa savaadi vibree.
Vēl var būt pusizjucis arī pats izspiedējgultnis.... vai arī tiešām kurvim lūzusi kāda no ķepām... Komplekts (gultnis, disks, kurvis) maksāja ~ 130 Ls
lvrisk rakstīja: kads zin kads ir kods 95 gada 850taa sajuga 'kurvim'? Respektivi pribluda, kas uz atsperitem un izspiez sajuga cilindru . un cik tads apmeram maksaa. Izskataas, ka visai gaisa epopejai tomer sads iemesls/pec pilnigas atgaisosanas pa keediiti ejot taalaak skaidrs, ka tur taa vaina. Pats sajuugs sancee, braucot var iemest aatrumos, bet sis neizspiezas drankis taads un pedaalis taa savaadi vibree.
A motors kāds?
Sajūga komplekts - 271494(scantech - 40.1509), izspiedējgultnis - 9181651(scantech - 40.1780)
motoris 2,5 20v, 95 gads
peec uzvediibas skiet, ka buus tas kurvis... vienam pazinjam bija liidziigi simptomi... jebkuraa gadijiena izjauks tad ieraudzis.
lvrisk rakstīja: motoris 2,5 20v, 95 gads
peec uzvediibas skiet, ka buus tas kurvis... vienam pazinjam bija liidziigi simptomi... jebkuraa gadijiena izjauks tad ieraudzis.
nui tad nummuri pareizie, kaarbu celt nost pasham neieteiktu, baigais chakars - ja to nekad naf dariijis...
Varbuut leetaak sanaak panjemt atvaljinaajumu, kaut kaadaa rakaa tikt liidz LV un te ieksh kaadaa normaala servja to visu izdariit
ir viens letins seit, kam paraadiiju, un kas ir jaucis sajuugus, tiesi saadugan nee, bet gan jau pa 2iem paveiks. par to latviju buus pagruuti, jo no stavangeras ir 1000km liidz Stokholmai, kas i tuvaakais veids, turklaat tagad tikai uz Tallinu var tikt. 1300km ar beigtu sajuugu paari kalniem..... kameer ir ceriiba pasiem tikt galaa. bet par to gaisu - versija ir, ka ieraava gaisu ieksaa gaisojot un ar suukni iepuusot no augsas...tad likaas, ka hidraulikaa proba..
lvrisk rakstīja: joprojaam sajuugs. ieejam jaunaa liimenii. vakar apmeeram 2,5 stundu manipulaaciju laikaa izdevaas ar puusanu no augseja bachoka dabuut aaraa no sisteemas skandinaavu gaisu. vai nu taa sisteema kaur kur laiz garaam vai kaa, bet gaiss tur bij nevis brbuliitis, bet kaads pusspainis.... beigaas pat pedaalis 'paraadiijaas', bet pat ar cietu pedaali sajuugs neizspiedaas, resp aatrumaa ielikt nevareeja vienalga. saaku peetiit kas notiek ar sviru, kas darba cilindru pumpee, radas, ka taa svira liidz galam neizspiez darba cil, jo vina kustas ne tikai horizontali, bet taa kaa uz leju aiziet un tad sanaak, ka cilindriiti zem lenka spiez un neaiziet liidz galam.......
Tai svirai pa vidu ir tāds atbalsta puļķis, ja svira ir nomukusi no tā puļķa tad simptomi ir tādi kā tu raksti, lai to novērstu ņēmu nost kārbu .
lvrisk rakstīja: ir viens letins seit, kam paraadiiju, un kas ir jaucis sajuugus, tiesi saadugan nee, bet gan jau pa 2iem paveiks. par to latviju buus pagruuti, jo no stavangeras ir 1000km liidz Stokholmai, kas i tuvaakais veids, turklaat tagad tikai uz Tallinu var tikt. 1300km ar beigtu sajuugu paari kalniem..... kameer ir ceriiba pasiem tikt galaa. bet par to gaisu - versija ir, ka ieraava gaisu ieksaa gaisojot un ar suukni iepuusot no augsas...tad likaas, ka hidraulikaa proba..
Kāpēc ātrāk neteici, ka esi Stavangerā. Man Sandnesā pagājušonedēļ bija trīs fūres, būtu pavilkuši atpakaļ. Bet vispār man atkal ies mašīnas uz turieni. 2. janvārī no Latvijas uz Tallinu un tad ap 4. janvāra vēlu vakaru būs tur. Ja ko vajag, dod ziņu.
lvrisk.... Pat neiesaku! Bez pacēlāja, vai vismaz bez motoru ceļamā tur nav ko darīt! Mainot sajūgu principā ir jāizceļ motors (jānolaiž uz leju) Var arī atlaižot tikai vienu pusi (pats gan tā neesmu darījis) Bet vienalga.... tas nav Golfs... Kā arī vajag muciņas uz 16 un 18... Labas!
Buutiibaa taa ir kaa aarnijs saka. Nomainiit sajuugu var divos veidos:
1 Izceljot matoru
2. Uzceljot auto uz paceelaaja, atlaizhot podramnjiku un tad pa vienu pusi izmakareet kaarbu aaraa, bet tas ir gruutaakais variants. Ieksh MM matoru celj laukaa...
paldies par atsauciibu, ir celti motori ara arii tepat stavangeraa. tiesa gan Jaguar nevis volvim, bet nu redzees. Volvim kaut kas iipasi sarezgiits buutu?
Juze - ja nu galiigi nekaa, varbuut ar tevi varees atsutit vismaz sajuugu vai detalas..... starp citu, ko tu parvada uz Sandnesu?
ir motoru celamais arii un strumi daznedazaadi... tas mans letinju coms te pa vakariem mazliet pielabo un remontee autinjus tiiri 'hobija' deel
lvrisk rakstīja: ir motoru celamais arii un strumi daznedazaadi... tas mans letinju coms te pa vakariem mazliet pielabo un remontee autinjus tiiri 'hobija' deel
Nu tad atliek novēlēt veiksmi! Nekas neizdarāms jau tur nav...
Juze rakstīja:
lvrisk rakstīja: ir viens letins seit, kam paraadiiju, un kas ir jaucis sajuugus, tiesi saadugan nee, bet gan jau pa 2iem paveiks. par to latviju buus pagruuti, jo no stavangeras ir 1000km liidz Stokholmai, kas i tuvaakais veids, turklaat tagad tikai uz Tallinu var tikt. 1300km ar beigtu sajuugu paari kalniem..... kameer ir ceriiba pasiem tikt galaa. bet par to gaisu - versija ir, ka ieraava gaisu ieksaa gaisojot un ar suukni iepuusot no augsas...tad likaas, ka hidraulikaa proba..
Juze, vai tev furas tuksas iet atpakal un vai ar taadu ir iespeeja atvest to auto uz Riigu???
Kāpēc ātrāk neteici, ka esi Stavangerā. Man Sandnesā pagājušonedēļ bija trīs fūres, būtu pavilkuši atpakaļ. Bet vispār man atkal ies mašīnas uz turieni. 2. janvārī no Latvijas uz Tallinu un tad ap 4. janvāra vēlu vakaru būs tur. Ja ko vajag, dod ziņu.
Riskēju, ka manis teikto spečuki apšaubīs. Ir man blakus pie mājām tāds maziņš servis. Agrāk man likās, ka tur tikai riepas, eļļu un amortiņus maina. Bet izrādijās, ka šie ir pietiekami zinoši un dara visu ko. Mainīju pusasi pie šiem, nolauzto galu no kārbas pa 10 min. dabūja ārā. Tas tā ievads. Man tā servja šefs atstāstīja, kā šie mainīja 850 sajūgu. Un neko, t.i. motoru necēla ārā. Arnijam šito variantu atstāstīju cik pratu, viņš domu gājienu sapratu, man vismaz tā liekas Viņam savukārt MM esot padalījušies. Vajadzīgs,kā lai labāk apraksta?-hidraulisks pacēlājs. Tāds vertikāls stienis, kuram, kā normālam domkratam ar rokas kustību uzpumpē. Pats redzēju to, kau kur 1.8m augstumā, pie max kau kur 3m varētu būt. Man būs domāt , ka pat jauns tāds necik dārgi nemaksā, a iznomāt tādu pat pie mums domāju var kur nu vēl Norvēģijā. Ja dikti vajag varu padalīties ar to manuāļa sadaļu, kas attiecas tieši uz šo darbiņu. Arnijs faķīrs manam 850 sajūgu viens pats nomainīja, bet viņš arī atzina , ka stipri vieglāk to darīt divatā. Bet kas tev lvrisk tam čomam īsti ir-pacēlājs vai vienkārši vinča? Ja vinča, tad viss iepriekš stāstītais nav priekš tevis
Volvo remonti un tehniskaas lietas
Es te papeetiiju muusu remonta un tehniskos topikus un skatiijos ka savu laiku nekas nav atjaunojies. No taa var secinaat ka Volvo nemazaam nepliist.(atskjiriibaa no SAAB kuru diskusiju topiki par remontu pildaas nemeeramaa aatrumaa)
Taatad staasts par to ka man vakar noblokjeejaas droshiibas un nepakam nenaak araa kaadas idejas ieteikumi???
Crash[addsig]