Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
GWM

Latvijā pirktākais elektroauto 2024.gadā ir Ora - jau 110 vienības

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Gribētos uzzināt pirmās Ora lietotāju atsauksmes

 
1 2
ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Atsauksmes būs labas, jo viņi tak to izvēlējās. Un salīdzināt ar citu EV jau īsti pieredze arī nav.

iciks Reģ.: 29.05.2013
2 0 Atbildēt

Nu Iauto jau bija atsauksme no dāmas no Līvāniem. Ar to pat vienā piegājienā līdz Lietuvai esot iespējams aizbraukt, tā ka sasniegums nopietns un auto nekādā ziņā nevar būt slikts.

iAuto Reģ.: 17.07.2001
0 0 Atbildēt

Kurā tēmā bija?

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Tam Ora nevar paļauties uz tā programmatūru - galīgi nemāk pats bremzēt, kolēģa BMW nepamanīja ... stāvvietā, stāvošu.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 1 Atbildēt

Tam Ora citreiz vadītājAss ir tādas, nu tādas kas tikai labo pedāli māk tā labi uzspiest...Assistenti ir tikai palīglīdzeklis, kas negarantē neko.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Tagad padomā loģiski kāpēc braucošam auto ir grūti atpazīt "stāvošu" auto. Kad brauc ar auto, tad it kā stāvošie stabi nesās garām kā braucoši tur arī atbilde. Kā tos atpazīt no braucoša?! Ja auto visus stāvošos objektus uztvertu kā risku tad vispār nebūtu iespējams uzsākt kustību. Realitātē "stāvošie" objekti tiek uztverti kā fons. Tesla jau neiet labāk, ar pašreizējo pieeju tā nekad nesasniegs adaptīvās kruīzkontroles versiju 1.0

darklight Reģ.: 29.10.2013
2 0 Atbildēt

iAuto rakstīja: Kurā tēmā bija?

Lielajā elektroauto tēmā toč bija kaut kas pārpublicēts. Man šķiet, ka TVNET raksts, kur viena dāmīte šamo slavēja. Visvairāk viņai patika, ka tā mašīna visu laiku ar viņu runā. Es vēl teicu, ka tādā mašīnā sajuktu prātā, ja vien tā runāšana nav kaut kā atslēdzama.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
4 1 Atbildēt

Viņai būs bijis smags komunikācijas trūkums organismā. Tad vienalga kas ar tevi runā - auto vai kaijas.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
1 0 Atbildēt

Tā pietrūkst Waze, ka runāšanas vietā pirms norādēm vienkārši nopīkstētu, lai pievērstu uzmanību, ka jānogriežas. Tā runāšana tik novērš uzmanību, jo klausoties runu lieki jāsasprindzinās uztvert tekstu.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
1 0 Atbildēt

Pīkstēšana teksta vietā wāzei tiešām derētu. Un ne tikai pagriezieniem.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Vai "pirktākais" nozīmē "jauns"? Ja jā, nebrīnos - purnagrāmatas elektrisko mašīnīšu grupa bija manāma interese no cilvēkiem par elektriskajām mašīnītēm ap 20 pakām.

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 0 Atbildēt

20pakas ir apmēram tik cik esi notriecis savos lūžņos.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Ja nu vienīgi ja rēķina degvielu. Un tāpat prātīgāk iztērēta nauda nekā pērkot kaut kādu Oru...

iciks Reģ.: 29.05.2013
0 0 Atbildēt
650 Reģ.: 25.01.2017
0 0 Atbildēt

Resnaiss krievu blēdis jūtupā nesen šausmīgi slavēja kādu brendu,tīri vai interesanti.Kamēr iegāju paskatīties vai tiešām šis nedrirš, bet uzgāju labāko jūtupa filmu beidzamajā laikā, 3 sērijas.Beidzamajā ir šis tas arī "par Servisu".Iesaku paskatīt ;p  

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
1 0 Atbildēt

msh rakstīja: Ja nu vienīgi ja rēķina degvielu. Un tāpat prātīgāk iztērēta nauda nekā pērkot kaut kādu Oru...

Jā, interesanta "loģika".

Suntazi Reģ.: 08.08.2017
3 0 Atbildēt

Pēc 6 gadiem op līzinga atlikums (150 000km)- 10%. Laikam pats dīleris iedod vajadzīgo atsauksmi.

Salīdzināšanai Corolla hybrid- 55%.

Kalvis99 Reģ.: 13.09.2017
1 0 Atbildēt

Esmu braucis ar šo auto. Pārsteidza mīksti materiāli, daudz asistentu.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Mīksti materiāli nav nekas super tehnoloģisks. Plastmasai piešauj plastifikatoru, tas sūds izgaro un neļauj plastmasai sacietēt. Un loxs auto elpo to Sūdu.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Šorīt redzēju braucam pa ciemu. Tiešam labi izskatās

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Jā, ir patiešām cmuks, to nevar noliegt. Īpaši, ja salīdzina ar ID kastēm vai japāņu kosmiskajiem dīvaiņiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es vienmēr saviebjos, kad man pabrauca garām tas BMW elektriskais brīnums. Ķīnietis ir smuks

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Suntazi rakstīja: Pēc 6 gadiem op līzinga atlikums (150 000km)- 10%. Laikam pats dīleris iedod vajadzīgo atsauksmi.

Salīdzināšanai Corolla hybrid- 55%.

Tas nav līzings bet noma , iznomātājs var noteikt izzīrētā priekšmeta atlikušo vērtību kādu vēlās

masteryx Reģ.: 14.05.2006
0 0 Atbildēt

Vai tik tas nav dēļ tā kad pats ,pats lētākais , un pilnīgi jauns elektro auto ?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Iespējams tā tas arī ir, bet tas nenozīmē, ka auto slikts. No savas pieredzes teiktu pat ļoti labs. Dizains, ok gaumes lieta. Gaitā patīkams un ergonomika/vieta arī mani priecēja. Nepatika pagrieziena slēdža dīvainais slēgšanas algoritms. Iespējams pieraduma vaina, jāpiešaujās. Aktuālās, vadītājam nepieciešamās lietas izveidotas pareizi, funkcionāli.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Tavas pieredzes? Cik gadus esi ar viņu nobraucis pa mūsu ceļiem?

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
2 0 Atbildēt

Ko lai atbild? Smilš un akmeņ grantinieks safrēzēs arī Maybach. Ļoti daudz atkarīgs no paša braucēja un viņa braukšanas stila. Citiem tikai sanāk WRC 1. aplis un kaput ta put. Mana pieredze korejas auto 4 gād un tuc tuc būs 200 000km🙈 samainīta viena stabilizatora atsaite, riepu komplekts, un principā rūsa nekur nafff.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja: Ko lai atbild? Smilš un akmeņ grantinieks safrēzēs arī Maybach. Ļoti daudz atkarīgs no paša braucēja un viņa braukšanas stila. Citiem tikai sanāk WRC 1. aplis un kaput ta put. Mana pieredze korejas auto 4 gād un tuc tuc būs 200 000km🙈 samainīta viena stabilizatora atsaite, riepu komplekts, un principā rūsa nekur nafff.

Kāds korejas modelis tev ir?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

A pričom šeit Koreja un ķīniešu ora?

Hyundai, KIA var sastapt jebkurā pasaules stūrī, atšķirība no Oras. Pag gada ievēroju, ka uz britu ceļiem diezgan daudz var manīt MG elektičkas, kas arī ir ķinieši, bet ražo britos. Tagad skatos Grieķijā MG šogad 2000% pardošanas pieaugums, pie mums Ora kkur citur vēl kāds modelis. Tas nav tas pats kas Hyundai Tucson, piemēram.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Bet vispār neaizmirstiet, ka manā rīcībā ir 16 gadus vecs KIA Ceed, labprāt iekapju un izlaižu slaidu loku.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Maijā biju iegājis MG salonā Bukarestē. Īstenībā tas Ķīnas brīnums patīkami pārsteidza ar komfortu salonā un apdares materiāliem. Un, protams, cenu - piepičkātu ar ādu, LEDiem, visiem asistentiem utt. cena bija k-kādi 22k euro. Dzinēji gan tur nekādi - Qashqai/3008/T-Roc izmēra krosītim tikai litrīgs dzinējs pieejams, kas, pēc kolēģa, kurš tādu bija nomā paņēmis, teiktā, galīgi neiet.

Kas attiecas uz Hyundai - interesanti, ka Bētlemē (Palestīnā) uz ielas visvairāk acīs krita dažādu paaudžu Hyundai Santa Fe.

aizejošais Reģ.: 23.05.2005
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: A pričom šeit Koreja un ķīniešu ora?

Hyundai, KIA var sastapt jebkurā pasaules stūrī, atšķirība no Oras. Pag gada ievēroju, ka uz britu ceļiem diezgan daudz var manīt MG elektičkas, kas arī ir ķinieši, bet ražo britos. Tagad skatos Grieķijā MG šogad 2000% pardošanas pieaugums, pie mums Ora kkur citur vēl kāds modelis. Tas nav tas pats kas Hyundai Tucson, piemēram.

MG neražo UK

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

aizejošais rakstīja:

Volx rakstīja: A pričom šeit Koreja un ķīniešu ora?

Hyundai, KIA var sastapt jebkurā pasaules stūrī, atšķirība no Oras. Pag gada ievēroju, ka uz britu ceļiem diezgan daudz var manīt MG elektičkas, kas arī ir ķinieši, bet ražo britos. Tagad skatos Grieķijā MG šogad 2000% pardošanas pieaugums, pie mums Ora kkur citur vēl kāds modelis. Tas nav tas pats kas Hyundai Tucson, piemēram.

MG neražo UK

Kur tad? Tas oriģināli ir britu uzņeēmums ko nopirka ķīnieši.

WALA Reģ.: 19.06.2002
1 0 Atbildēt

Visu ražo ķīnā un rebrando ...

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Daudzi jau tomēr uz to MG nosaukumu pavelkās, domājot un cerot, ka palikusi vēl kāda saikne ar oriģinālo britu ražotāju. Nu tāpat kā Nokia telefoni.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
3 0 Atbildēt

Tik tiešām gribetu dzirdēt īpašnieka viedokli, kāpēc.

 Jo man visulaiku likās, ka šis mazais ķinietis maksā tur ap 20tūkstošiem, bet ieejot mājaslapā un redzot to, ka 'lielās baterijas' ietilpības autiņš maksā sākot no 38tūkstošiem eiro(standarta cenā)... Tiešām apbrīnoju cilvēku izvēli par labu šim ķīnietim.

 Turklāt subjektīvi manā skatā super neglīts noname ķīnietis, ieraugot uz ceļa uzreiz atsit preci no aliexpress... bet nu par gaumi nestrīdas. 😂

Citu(brendu) EV mazie dranduļeti:

Renault zoe no 39tūkstošiem

Nissan LEAF no 37tūkstošiem

Peugeot e-208 no 38tūkstošiem

Opel Corsa E no 36tūkstošiem

Volvo EX30 no 39tūkstoša

VW ID.3 no 39tūkstoša

(neieskaitot valsts atbalstu)

Visi viņi ar 'lielo bateriju' varot nobraukt ap 400km vismaz uz papīra, visi viņi ir +/- vienādā izmērā un cena visiem ir aptuveni viena līmenī, tad kur prikols pirkt to ķīnieti?!???

 😕 Figviņzin kāda garantija, kādas ir garantiju 'apkopju' pielaides un visp cik tās ir ilgi un vēl pati baterija cik tā atri degradējas.... Moš operatīvais nebūs beidzies, bet bača būs jau zaudējusi tur 100km attālumu 😅

Reali interesē šo 'Ora' īpasnieku viedokli kāpēc pirka šo ķīnieti, nevis ko no zināmā un pārbaudītā jo cena nav ūber lētāka...

 Vai tik tiešām tik lēti pardodamies, ka tā 3(par mazo baču) vai 5(par lielo) tūkstošu vērtībā 'iepazīšanās cena' ir pietiekams iegansts?  😂 Saprastu būtu 10-15tūkstoši lētak, ta vēl okei, tur tīrā piesaiste, bet te maksā +/- tikpat cik normālus parbaudītus brendus var dabūt....

msh Reģ.: 16.04.2007
1 1 Atbildēt

Es esmu diezgan pārliecināts ka lielo aķi diez vai daudzi izvēlas - tieši cenas dēļ. Tu vēlies mašīnu, bet viņiem vajag tikai iepirkumu ratiņus ar durvīm un jumtu.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
0 0 Atbildēt

Corsu un e-208 salīdzināt ar ID3 vai Leaf nu galīgi nav korekti. Tās ir 2 dažādas klases... Nav tur ne tuvu "+/- vienādā izmērā".

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
0 0 Atbildēt

Nu atvaino, ka foļksvāgens vairs mazaku e-auto neražo id3 ir mazākais pieejamais ko jaunu var nopirkt...

Nisanam arī ir leaf vai tad ārija kas galīgi nav šajā klasē.

 Salīzināju ar mazako pieejamāko 😉 

Orai garums 4,235 mm un platums 1,825 mm

id3 garums 4,262 mm un platums 1,809 mm

Jāunākā E Corsai garums 4,060mm un platums 1,765 mm

Tā kā neko daduz jau neatpaliek. 

 Leaf jā ir garums 4,490 mm un 1,790 mm platums, tajā pasā cena diapazonā = sanāk izdevīgāks darījums pēc auto izmēra vietas/cenas 😉

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Kā jau pats teici: par gaumi nestrīdas. Man personīgi Ora šķiet daudz glītāks par visiem tevis nosauktajiem. Tāds foršs 911 piesitiens.

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

Nu riktīgs 911....ar torsion axle aizmugurē. Par to naudu viņam pat nav neatkarīgās piekares.....kas zin atšķirību, tas saprot. Protams, visādi sūda sensori tam ir, arī tonēti stikli un blouetooth kā jau 2024. gadā.

Un nē, es nesaku ka ķinieši nespēj uztaisīt un apriori taisa sūdu. Kad viņi sāk saprast, ko īsti pirms tam ir kopējuši, viņi sāk taisīt diezgan labi, es nestrīdos. Lai paiet 5 gadi un tad jau viss būs saprotams.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nu kāda vēl piekare? 😁 Es taču tikai un vienīgi par vizuālo runāju.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Pateikšu priekšā kāda ir atšķirība - neatkarīgajai piekarei ir visādi sūdi ko regulāri mainīt, kamēr viengabala tiltam divas bukses, kas jāmaina reizi desmitgadē.

Fofāgens arī savulaik nullto vidū pasāka piedurties uz neatkarīgajām aizmugures piekarēm - padsmito vidū sāka atmesties - jo neatkarīgā aizmugures piekare ir papildus izmaksas, kamēr labums no tās ir reti kuram.

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Ģimenes auto tiešām pilnīgi pietiek ar t.s. balku jo mērķauditorijas vienīgā  ēvērģēlība ir pārsniegt ātrumu taisnā posmā vai nepareizi noparkoties. Garam un zemam auto ar "pietiekamu jaudu" tā piekare piešķīra spēju iet augšā un lejā pa estakāžu slaidajiem līkumiem ar paātrinājumu, pieplokot ceļam, nevis ļurkāties un celt gaisā pakaļējo iekšējo riteni. Tāpat lavierēt plūsmā (ak vai, to tagad dēvē citādāk) ir teju vai dabiskāk, kā braukt taisni. Izmaksas, nu nelauzu es to auto pa kartupeļu lauku, bet braucu pa asfaltu un nekādas traģiskās izmaksas neatceros. Neko nenožēloju, un atceros ar siltām jūtām.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Celt augšā iekšējo riteni... Jautrs fakts - otrajiem golfiem nāca trīs, nē, laikam pat četras dažādas pakaļas tilta sijas - bāzītes dzelža gabals, kas nāca nemotoriem - tālāk pusmotoriem nāca tilts, kam tai sijai nāca sānu daļām pa virsu uzmetināti pastiprinājuma dzelži, GTI nāca tilts ar pastiprinājuma dzelžiem un vidusdaļai pa vidu stabilizatora stienis - un, cik noprotu, GTI G60 nāca tilts kā GTI, bet ar vēl stingrāku stabilizatora stieni - lasīt - jo jaudīgāks motors priekšā, jo tilts kas mazāk vērpjas aizmugurē - laikam fofāgena inženieri neko nesaprata. Ja teiksi ka švaki motori, tad paturi prātā ka GTI 8v simtu sasniedz kaut kur virs 8 sekundēm, GTI 16v ap septiņarpus, un G60 sešarpus. Neatkarīgā piekare, ja kas, arī bija pieejama, bet tikai kopā ar pilnpiedziņu. Šī pati kārtība, tik droši vien ar mazāk variācijām pastāvēja arī mk3, un droši vien arī mk4.

Es personīgi braucot ar kvatrām starpību dēļ neatkarīgā pakaļas tilta esmu sajutis tikai uz grants. Pie tā ka jauno kastu braucēji nospiedošā vairākumā čurā biksēs ieraugot nelīdzenu ceļu, tad kādu vēl nah neatkarīgo piekari aizmugurē... 😂

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

GTI man bijuši vairāki, kā fiksa kaste bija OK, bet ar citu dabu nekā tas, par ko es sajūsmināti aprakstīju. Atgriežoties pie mūsu ķīnieša - neviens no tā negaida, teiksim, pneimatisko piekari, bet izvēlētais risinājums vienkārši parāda, kas tas ir. Vienkāršs auto pircējam, kas novērtēs izskatu un bimbuļus.

Krotow Reģ.: 09.09.2008
0 0 Atbildēt

Ora ir elektriska Mini parodija. Ar bateriju ir auzas, 400 km no 1 uzlādes ir tikai uz papīra. Pavasarī LR1 rīta zinātnes un tehnikas raidījumā bija intervija ar džeku kurš ar Ora brauca iepriekšējos 3 mēnešus. Ap un zem 0 grādiem ar ieslēgtu apkuri ejot tikai 260 km.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
4 0 Atbildēt

Atgādina laikus, kad strādaju uzņēmumā, kur bija pieejams 'VW UP' elektro jo ar šamējiem tur varēja tad uzņemums gozeties, cik zaļš esot....

 Ka sāku strādat vairs nebija galīgāka nullīte, bet jau 2 gadus pabraukta, ja pa pareizi atceros odometrā ap 15tūktošiem km bij nobraukts.

 Vasarā Imanta-Čiekurkalns-Imanta bija sasniedzams, pat divas reizes.

Ziemā, tas nebija iespējams un Čiekurkalnā vajadzēja pielādēt ja negribēji kaut kur palikt uz ceļa. 😅

Lai arī noņemot no štepseļa pie 100% bačas rādija 250km, vasarā izbraucot šo maršrutu(ar visiem rīgas korķiem) diapazons nokrita par ~100km... Tadējadi ja vajadzēja 2reizes varēji izbraukt, tad bija jaliek pie vada.

Bet ziemā, šo maršrutu nebija iespējams veikt ar vienu uzlādi.

  Pats neticēju ka ~30km maršrutu nevar izbraukt ja rāda 250km atlikumu un reiz uz savas ādas parbaudīju, ka izbraucot ar 100% baču, braucot atpakaļ auto pēkšņi sāk pīkstēt par atlikumu un pie LU Botaniskā dārza apstājos.

Labi ka bija biezās zeķes un biezā jaka jo āra bija -15 grādi.

 😂 Neko, uzzvanīju džekiem, par cik biju apstājies ~13min no darba, tad diezgan fiksi atbrauca man un tam e-sūdam pakaļ, aizvilkām atpakaļ uz darbu, bet sajūta tāpat nepatīkama.

😂 Otreiz ziemā to sūdu neņēmu, ņēmu citus pieejamos ICE auto.

mefisto Reģ.: 22.05.2017
1 0 Atbildēt

Krokodils rakstīja: Tik tiešām gribetu dzirdēt īpašnieka viedokli, kāpēc.

 Jo man visulaiku likās, ka šis mazais ķinietis maksā tur ap 20tūkstošiem, bet ieejot mājaslapā un redzot to, ka 'lielās baterijas' ietilpības autiņš maksā sākot no 38tūkstošiem eiro(standarta cenā)... Tiešām apbrīnoju cilvēku izvēli par labu šim ķīnietim.

 Turklāt subjektīvi manā skatā super neglīts noname ķīnietis, ieraugot uz ceļa uzreiz atsit preci no aliexpress... bet nu par gaumi nestrīdas. 😂

Citu(brendu) EV mazie dranduļeti:

Renault zoe no 39tūkstošiem

Nissan LEAF no 37tūkstošiem

Peugeot e-208 no 38tūkstošiem

Opel Corsa E no 36tūkstošiem

Volvo EX30 no 39tūkstoša

VW ID.3 no 39tūkstoša

(neieskaitot valsts atbalstu)

Visi viņi ar 'lielo bateriju' varot nobraukt ap 400km vismaz uz papīra, visi viņi ir +/- vienādā izmērā un cena visiem ir aptuveni viena līmenī, tad kur prikols pirkt to ķīnieti?!???

 😕 Figviņzin kāda garantija, kādas ir garantiju 'apkopju' pielaides un visp cik tās ir ilgi un vēl pati baterija cik tā atri degradējas.... Moš operatīvais nebūs beidzies, bet bača būs jau zaudējusi tur 100km attālumu 😅

Reali interesē šo 'Ora' īpasnieku viedokli kāpēc pirka šo ķīnieti, nevis ko no zināmā un pārbaudītā jo cena nav ūber lētāka...

 Vai tik tiešām tik lēti pardodamies, ka tā 3(par mazo baču) vai 5(par lielo) tūkstošu vērtībā 'iepazīšanās cena' ir pietiekams iegansts?  😂 Saprastu būtu 10-15tūkstoši lētak, ta vēl okei, tur tīrā piesaiste, bet te maksā +/- tikpat cik normālus parbaudītus brendus var dabūt....

Manuprāt, ļoti skaidra izvēle, jo lielās baterijas reti kuram interesē:

1.) startā iepazīšanās cena bija 24999 eur (plus vēl valsts atbalsts) par labi nokomplektētu auto. Kas šajā cenā bija līdzvērtīgs no citiem brendiem?

2.) manuprāt, foršs ārējais dizains. Ar Mini viņiem ir kopīga platforma. Oras priekša atgādina Mini, nedaudz Poršu. Jā, aizmugure tāda jocīga. Bet citiem lieliem ražotājiem daļa elektroauto vēl jocīgāk izskatās.

3.) kvalitatīvs, komfortabls salons

4.) adekvāta piekare

5.) kursora Kristaps savos testos atzina par labu esam

Kaut ko līdzvērtīgu no citiem brendiem, jāpiemet 5-7 tūkstoši visma un dizains būs garlaicīgāks. 

Man pašam interesē, kad beidzot Renault 5 sāks tirgot Eiropā.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 0 Atbildēt

Kaut 20tūkstošu eiro kategorijā uzskatu, ka ir dadzu labāki-daudzpusīgāki un ērtāki ICE varianti kuri būs ne mazāk 'dabai draudzīgi' skatoties uz autoražotāju konstruēto auto mūžu '200tūkstošiem vai 10gadiem.'

Nevis pirkt mazu kasti ar kuru realitatē sliktakajā scenārijā(ziemā) jāreiķinās ka varēsi nobraukt 200-250km diapazonā kamēr jauns un pēc 5 gadiem cik būs diapazons?

 Lielākais elektro fanu iegansts- ka ar to pietiekot jo katru dienu no vietas tev nav jābrauc Rīga-Liepāja-Rīga, JĀ protams, BET TEV KATRU DIENU ir jādomā par auto uzlādi, vai galamērķī nebūs konkretais punkts jau aizņemts, cik ātri varēsi ladēt un kur vispār ir šī uzlāde.... Lai viss noritētu gludi.

 Ā nu tad vēl visa uzlādes ņemšanās un saprašana katrā uzlādes punktu sistēmā viss ir tikai caur appiem un priekš šī vien, telefonā vismaz 5 aplikācijas vajag turēt...

 Nemaz nerunājot ja gribēsi aizbraukt ārpus valsts robežām, tad entās stundas meklē info, tulko(jo poļi, vāciesi, čehi vai franči utml. tev neko tā īsti angliski viegli saprotama informacijā nerakstīs viss būs savās valodās) un ceri ka esi novilcis pareizo appu, kur esi savadījis savus datus.... 😅

 Es labāk tajā cenu kategorijā un ja izmērs apmierina tad nopērku to pašu jauno renault clio, kuram 20 tukstošos būs piekomplektēta laba vai pat tuvu TOP komplektācijai, ērtuma ziņā tas pats vien būs, bet braukšu visur kur gribu bez raizēm vai domāšanas, jo varēs nobraukt vismaz savus 700km ar vienu bāku tādejādi bākas uzpildei bendzīntankā jāiegriežas tur reizi 2 nedeļās uz maksimums 10minūtem un braucu tālāk....

 Ā un nav pus telefons aizņemts ar kaut kādiem appiem tikai lai varētu samaksāt par bākas uzpildi.

Ja ir 40..50tūkstoši eiro ko veltīt automobīlim, tad jau cits stāsts jo tur jau būs bateriju ietiplība priekš 500-600km diapazona, bet nu tāpat arī šajā kategorijā 'ICE' autiņi ir kudiš vienkāršāki ikdienas ekspluatācijā.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 0 Atbildēt

Pie esošajām bateriju tehnoloģijām nu nav EV ilgtspejīgi un tik zaļi kā cenšas reklāmās iestāstīt(runa par 10 vai vairāk gadiem), tādejādi par kaut kādu tur zaļīgumu vēl var ilgi un plaši diskutēt cik esi ''zaļš'' ik pēc 4-5gadiem mainot auto, pat jaunā EV kastē ko vajadzēja no jauna izražot, radot šos  bīstamos izmešus pasaulē.

 😉 Respektīvi tikai retais uz ceļa realitātē spēs nobraukt šo izmešu starpību lai tas neitralizētos. Bet reklāmās mauc, ka ja pārsēdīsies tad uzreiz automatiski 'glāb pasauli!'

 Otrizējā tirgū nedzird, ka kāds ņemtu 8..10gv elektro, priekš sevis, jo tur bateriju resurss vairs īsti nekāds, bet nomainīt šo baču....

Viss jau būtu skaisti, ilgtspējīgi un zaļi, ja autoražotaji patiesi būtu uzbūvejuši vienkarsu un sasniedzamu šo auto apkopju iespējas skatoties šajā bateriju paku virzienā(lab ne jau tur mūžīgi, bet kaut vai, ka piemēram pat pēc 5..8..10 gadiem aizbrauc pie dīlera un pa saprātīgu summu nomaini to baču un brauc tālāk!) bet šāda iespēja nav, bet ja ir tad tas viss tiek 'izņēmuma kartā' izskatīts jo tā neskaitās maināmā detaļa un tur summas ir bezmazvai jauna tāda paša auto cenā, tādejādi drīzāk autoražotaji ir uzbūvejusi sev peļņas platformu slēpjoties zem zaļīguma.

  😉 Pagaidām pat ja oriģ. baču dabūji tu gribot bateriju paku autiņam nevari tā vienkarsi samainīt.. Tur visvisadas sākot no fizisko drošinātaju sistēmām, beidzot ar auto datora sistēmas komunikāciju un atpazīšanu, kas neļaus šo vienkārši izdarīt(ķip it kā aizbildinoties ar drošību)

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

Krokodils rakstīja: Atgādina laikus, kad strādaju uzņēmumā, kur bija pieejams 'VW UP' elektro jo ar šamējiem tur varēja tad uzņemums gozeties, cik zaļš esot....

 Ka sāku strādat vairs nebija galīgāka nullīte, bet jau 2 gadus pabraukta, ja pa pareizi atceros odometrā ap 15tūktošiem km bij nobraukts.

 Vasarā Imanta-Čiekurkalns-Imanta bija sasniedzams, pat divas reizes.

Ziemā, tas nebija iespējams un Čiekurkalnā vajadzēja pielādēt ja negribēji kaut kur palikt uz ceļa. 😅

Lai arī noņemot no štepseļa pie 100% bačas rādija 250km, vasarā izbraucot šo maršrutu(ar visiem rīgas korķiem) diapazons nokrita par ~100km... Tadējadi ja vajadzēja 2reizes varēji izbraukt, tad bija jaliek pie vada.

Bet ziemā, šo maršrutu nebija iespējams veikt ar vienu uzlādi.

  Pats neticēju ka ~30km maršrutu nevar izbraukt ja rāda 250km atlikumu un reiz uz savas ādas parbaudīju, ka izbraucot ar 100% baču, braucot atpakaļ auto pēkšņi sāk pīkstēt par atlikumu un pie LU Botaniskā dārza apstājos.

Labi ka bija biezās zeķes un biezā jaka jo āra bija -15 grādi.

 😂 Neko, uzzvanīju džekiem, par cik biju apstājies ~13min no darba, tad diezgan fiksi atbrauca man un tam e-sūdam pakaļ, aizvilkām atpakaļ uz darbu, bet sajūta tāpat nepatīkama.

😂 Otreiz ziemā to sūdu neņēmu, ņēmu citus pieejamos ICE auto.

naff ko salīdzināt 10 gadu senu pagātni ar šodienas elektrroauto ražu. Pirmie eUpi bija ar cik? 18 kwh akumulatoru? Tāds tev nekādi nevarēja pareģot 250 km. no 19. gada bija ar laikam 32 kwh bateriju - tāds jau varētu nobraukt 200 un arī 300 pie laba vēja. 

Kaut kas tavā stāstiņā neiet kopā. Laikam galīgi nojāts līdz kliņķim aparāc ir bijis.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Krokodils rakstīja: Atgādina laikus, kad strādaju uzņēmumā, kur bija pieejams 'VW UP' elektro jo ar šamējiem tur varēja tad uzņemums gozeties, cik zaļš esot....

 Ka sāku strādat vairs nebija galīgāka nullīte, bet jau 2 gadus pabraukta, ja pa pareizi atceros odometrā ap 15tūktošiem km bij nobraukts.

 Vasarā Imanta-Čiekurkalns-Imanta bija sasniedzams, pat divas reizes.

Ziemā, tas nebija iespējams un Čiekurkalnā vajadzēja pielādēt ja negribēji kaut kur palikt uz ceļa. 😅

Lai arī noņemot no štepseļa pie 100% bačas rādija 250km, vasarā izbraucot šo maršrutu(ar visiem rīgas korķiem) diapazons nokrita par ~100km... Tadējadi ja vajadzēja 2reizes varēji izbraukt, tad bija jaliek pie vada.

Bet ziemā, šo maršrutu nebija iespējams veikt ar vienu uzlādi.

  Pats neticēju ka ~30km maršrutu nevar izbraukt ja rāda 250km atlikumu un reiz uz savas ādas parbaudīju, ka izbraucot ar 100% baču, braucot atpakaļ auto pēkšņi sāk pīkstēt par atlikumu un pie LU Botaniskā dārza apstājos.

Labi ka bija biezās zeķes un biezā jaka jo āra bija -15 grādi.

 😂 Neko, uzzvanīju džekiem, par cik biju apstājies ~13min no darba, tad diezgan fiksi atbrauca man un tam e-sūdam pakaļ, aizvilkām atpakaļ uz darbu, bet sajūta tāpat nepatīkama.

😂 Otreiz ziemā to sūdu neņēmu, ņēmu citus pieejamos ICE auto.

100x te tas apspriests. Plāna bleķa kaste, sasalis akb un nagla pamatīga uz klemmēm, lai sakarsētu taškentu salonā kad ārpusē -30 🙈 Pirmatnējā tehnoloģija bez SS. Slinkums iemontēt neatkarīgu autonomu apkuri, atrisina zeķu lietotāja problēmas, arī ārkārtas situācijā ar nenosalšanu nekurienes meža malā.

eidis Reģ.: 07.11.2001
2 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Daudzi jau tomēr uz to MG nosaukumu pavelkās, domājot un cerot, ka palikusi vēl kāda saikne ar oriģinālo britu ražotāju. Nu tāpat kā Nokia telefoni.

Iznāca pabraukāt ar MG. Nu tas ir pilnīgs faaak!

Tas auto ir izgatavots, lai pāķos pacaniem lielītos: visi lukturi LED, visi paneļi LED, ādas beņķi, milzu planšete panelī, bet:

- tas auto neiet ittinnemaz. Jaudas/ svara attiecība tāda, ka bail satiksmē piedalīties. Braukāju Itālijā

- uz tiem milzu paneļiem nevar dabūt nekādu informāciju / setupu. Piem spidometra panelim bija tikai 3 komplekt, kas stipri maz viens no otra atšķīrās. Āra t nevarēja iegūt nekā. Vidējais panelis tas pats - milzu grafika, kas nesniedz nekādu informāciju.

Bet laukos pie Top stāvvietas gan jau kruta - auto liels, viss led, visi led paneļi, ādas sēdekļi. Tikai neiet un paneļi lieki

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

msh rakstīja: Celt augšā iekšējo riteni... Jautrs fakts - otrajiem golfiem nāca trīs, nē, laikam pat četras dažādas pakaļas tilta sijas - bāzītes dzelža gabals, kas nāca nemotoriem - tālāk pusmotoriem nāca tilts, kam tai sijai nāca sānu daļām pa virsu uzmetināti pastiprinājuma dzelži, GTI nāca tilts ar pastiprinājuma dzelžiem un vidusdaļai pa vidu stabilizatora stienis - un, cik noprotu, GTI G60 nāca tilts kā GTI, bet ar vēl stingrāku stabilizatora stieni - lasīt - jo jaudīgāks motors priekšā, jo tilts kas mazāk vērpjas aizmugurē - laikam fofāgena inženieri neko nesaprata. Ja teiksi ka švaki motori, tad paturi prātā ka GTI 8v simtu sasniedz kaut kur virs 8 sekundēm, GTI 16v ap septiņarpus, un G60 sešarpus. Neatkarīgā piekare, ja kas, arī bija pieejama, bet tikai kopā ar pilnpiedziņu. Šī pati kārtība, tik droši vien ar mazāk variācijām pastāvēja arī mk3, un droši vien arī mk4.

Es personīgi braucot ar kvatrām starpību dēļ neatkarīgā pakaļas tilta esmu sajutis tikai uz grants. Pie tā ka jauno kastu braucēji nospiedošā vairākumā čurā biksēs ieraugot nelīdzenu ceļu, tad kādu vēl nah neatkarīgo piekari aizmugurē... 😂

Msh varētu ēst sūdus un mierīgi stāstīt, ka pēc garšas neatšķiras no šokolādes. Nu kādā omīšu režīmā ir jābrauc, lai teiktu, ka starp šīm piekarēm nav starpības?

 Un par "fofāgena" inženieriem man tiešām tāds iespaids ir radies, ka viņi bieži neko nesaprot.

msh Reģ.: 16.04.2007
0 1 Atbildēt

Kur tu Latvijā, uz asfaltēta seguma ārpus biķeriem vai trijniekiem, rupji nepārkāpjot CSN, vari sajust atšķirību? Visa atšķirība kas ir dabā redzama - ar otro golfu, kam ir viengabala tilts pakaļā, var braukt bez iespringuma, kamēr ar kastēm, kam ir tā neatkarīgā piekare, pirms nelīdzenumiem spēcīgi jāsamazina ātrums; laikam ja tā neatkarīgā piekare sāk kustēties, tā sabrūk... 😱

Kā jau teicu - jā, ar kvatru var sajust atšķirību uz grants, bet atkal - uz grants atļautais ātrums ir 80, kam pietiek arī ar viengabala tiltu...

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Vispār jau Latvijā ceļi mēdz būt diezgan līkumaini un pilni ar dažādiem pārsteigumiem, lai to atšķirību dažreiz varētu izjust arī nepārkāpjot ātrumu.

0pis Reģ.: 16.02.2023
1 0 Atbildēt

Par ko es arī rakstīju.....uz taisniem bāņiem atšķirība jūtama apdzenot, bet uz LV līkumotajiem ceļiem tā ir pavisam cita braukšana. Īpaši Vidzemē, kur nav plakans galds, bet ir gana daudz augšā/lejā kas vienlaicīgie ir pa labi/pa kreisi.

Bet nu var jau dzert šķīstošo kappiju un pārējo piedomāt klāt.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
2 0 Atbildēt

Varbūt mazliet offtopic, bet nu padalīšos, vasaras beigās sievai paņēm, Opel corsa 2012g 1.3ctdi 95hp versija lai var gāzēt pati kur gribas, nevis vilaik no manis japrasa autiņš.  Ievilkts caur paziņu no ārvalstīm, pirmajā TA ilgi kratīja, skatījās, bet pilnīgi neko neatrada un 0. (jā pat rūsa nekur nav un apakšā nav pat brūns, vismaz pirms LV ziemām)

 

Uz to bundžu iet ĻOTI labi, daudzi vidējās klases sedani/unīši/mazie miniveni ar saviem 1.9/2.0 nespej no manis aizlaisties. 😉

Reku pēc šī rīta brauciena uz darbu, vakar vakarā ''ūber letajā dienā'' tika pielieta atpakaļ pilna bāka piemājas DUS un rādītāji pēc sī rīta brauciena kur ~70% šos ~30% pilsēta.

Tā teikt ielieta tagad ir 5tā bāka un realitātē ar vienu 40L bāku līdz lampiņai vienmēr nobraukti konstanti ir ap 950km... 

Ņemot vēra to ka parasti lampiņa iedegas ar rezervi 100-150km vēl vari nobraukt, ta drošvien līdz galīgam sausumam ir tie 1100km, kā kompis rāda.

Jo pie lampiņas 35L ieliejas atpakaļ un 950km norullēti tādejādi, vidējais kopējais patēriņš ~3.6L uz visu bāku. 

😂 Kādi vēl elektro vāģi šajā mazo auto kategorijā ar visu to lādēsanas čakaru... Jo galīgi nav tā ka tā elektrība ar ko jālādē, būtu pa baltu velti....

P.S. Visi filtri vietā, pieliecoties pie izpūteja, smaka īsti nekada, dūmu arī nav.... Ta kā neparliecināsiet mani pārsēsties uz EV, pat pa velti tos tosterus neņemšu! 😃

Pirkuma cena 3200€, ta kā arī ja kas liels notiek, tur var vēl 6 šādus auto paņemt, par viena jauna mazā tostera cenu...

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 3 Atbildēt

>Jo galīgi nav tā ka tā elektrība ar ko jālādē, būtu pa baltu velti....

Ir vēl trakāk, par to elektrību tev pat piemaksā, lai lādētu.

Un braukt ar mīzeļmotora traktoru, lai lētāk, paldies nē.

Krokodils Reģ.: 29.06.2017
1 0 Atbildēt

Lūdzu studijā stacijas un appus, kuros piebrauc, pieštepselē savu EV un par katru iztērēto kwh TEV par to maksā nevis tu maksā... 😂🙈 

Tas ka privatenē esi uzlicis saules paneļus un tagad ķipa domā ka ir pa velti, atceries, pa šo sistēmu samaksāji savus 5..8..10 vai vairāk tūkstošus un ka šīs inverstīcijas arī vispirms ir jaatpelna(vienīgais kā atpelnīt ir atgriežot tevis saražoto kopējā elektrotīklā) lai vispār varētu sākt domāt par jebkādiem plusiem.

 Neskaitīsim visas, sadales, pārdales un vispārējās sistēmas apkopes izmaksas. 

Nevis sākuma investīcijas paslauki zem tepiķa un kaifo, cik ''pa velti'' tagad lādē un brauc. 😂

Kamēr sēdi pie vada un lādejies es ar savu 'mīzeļmotoru' vismaz reizes piecas pabraucu tev garām 😉

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
0 2 Atbildēt

Nu par taviem DUSiem arī kāds visas investīcijas samaksājis.😂 Par ceļiem arī. Tad nu gan arguments. Ta kā bez demagoģijas, gribēji salīdzināt izmaksas tad salīdzini nevis mētājies ar puspatiesībām. 

Ja jau tevi tā rūp viss uz pasaules, tad ko pērc smirdīgu dīzeli. 

>Kamēr sēdi pie vada un lādejies es ar savu 'mīzeļmotoru' vismaz reizes piecas pabraucu tev garām 

Nav man elektorauto, bet esmu braukājis un tāda vajadzība piecreiz lādēties nerodas. Nez ko tā. Pie tam zinu kas pat pārdeva savu sievas benzīna auto, jo sieva sāka ikdienā braukāt tikai ar električu, Super ērti ir izbraukāt pa darīšanām nesatraucoties par vajadzību pildīties, ar 300km nobraukumu ikdienai pietiek. Brīvdienās garākos braucienos arī tā lādēšanās ir vien 15min un tas izmaksā lētāk kā tam Opipelim tikpat bākā iečurāt mīzeli.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
1 0 Atbildēt

Krokodils rakstīja: Varbūt mazliet offtopic, bet nu padalīšos, vasaras beigās sievai paņēm, Opel corsa 2012g 1.3ctdi 95hp versija lai var gāzēt pati kur gribas, nevis vilaik no manis japrasa autiņš.  Ievilkts caur paziņu no ārvalstīm, pirmajā TA ilgi kratīja, skatījās, bet pilnīgi neko neatrada un 0. (jā pat rūsa nekur nav un apakšā nav pat brūns, vismaz pirms LV ziemām)

 

Uz to bundžu iet ĻOTI labi, daudzi vidējās klases sedani/unīši/mazie miniveni ar saviem 1.9/2.0 nespej no manis aizlaisties. 😉

Reku pēc šī rīta brauciena uz darbu, vakar vakarā ''ūber letajā dienā'' tika pielieta atpakaļ pilna bāka piemājas DUS un rādītāji pēc sī rīta brauciena kur ~70% šos ~30% pilsēta.

Tā teikt ielieta tagad ir 5tā bāka un realitātē ar vienu 40L bāku līdz lampiņai vienmēr nobraukti konstanti ir ap 950km... 

Ņemot vēra to ka parasti lampiņa iedegas ar rezervi 100-150km vēl vari nobraukt, ta drošvien līdz galīgam sausumam ir tie 1100km, kā kompis rāda.

Jo pie lampiņas 35L ieliejas atpakaļ un 950km norullēti tādejādi, vidējais kopējais patēriņš ~3.6L uz visu bāku. 

😂 Kādi vēl elektro vāģi šajā mazo auto kategorijā ar visu to lādēsanas čakaru... Jo galīgi nav tā ka tā elektrība ar ko jālādē, būtu pa baltu velti....

P.S. Visi filtri vietā, pieliecoties pie izpūteja, smaka īsti nekada, dūmu arī nav.... Ta kā neparliecināsiet mani pārsēsties uz EV, pat pa velti tos tosterus neņemšu! 😃

Pirkuma cena 3200€, ta kā arī ja kas liels notiek, tur var vēl 6 šādus auto paņemt, par viena jauna mazā tostera cenu...

Novirzījāmies no tēmas, bet nu ok. Dīzelis labi kam kravu vest un daudz, tālu braukāt. Pelis jau visu laiku ar kaut ko izdzīvo un pašam daudz un laba pieredze ar. Bet šis patēriņš ir sievas un ja sāksi sportot, neticu, ka tik salds būs. Arī ziemas ekspluatācija nav iespējama ar tik mazu patēriņu un savi mīnusi. Uz zemes lodes nekas vēl nav ideāls izgudrots. Vienmēr dilemma kas labāks, kaut ko grauzt vai medusmaizē kost.

1 2
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti