Labi, ka vismaz šis tagad ir
nra.lv/latvija/151017-nolikto-atslegu-princips-daudziem-nav-pa-kabatai.htm
Labi, ka vismaz šis tagad ir
nra.lv/latvija/151017-nolikto-atslegu-princips-daudziem-nav-pa-kabatai.htm
Jaunie profesionāļi. Cik no viņiem apkalpo Eiropas fondus un strādā nozarēs, kuru daļu pagaidām uztur šie fondi?
www.makroekonomika.lv/dzive-bez-eiropas-savienibas-fondiem
play24.lv/birka/kur-tas-suns-aprakts Rungainis izsakās par nekustamo krīzi (pēdējais raidījums vēl nav ielikts)
Bija tādi, kas 2006.gadā teica, ka nebūs.
---------
""Cilvēku interese par kredītu sava mājokļu iegādei katru gadu stabili pieaug. Pozitīvo dinamiku stimulējuši vairāki faktori - vajadzība pēc mājokļa, zemās procentu likmes, kā arī ALTUM valsts atbalsta programma, kas ļauj ievērojami samazināt pirmās iemaksas apmēru mājokļa iegādei. Tomēr fakts, ka aptuveni 40% no mājokļu kredītiem tiek izsniegti šīs programmas ietvaros, norāda arī uz to, ka pirmās iemaksas uzkrāšana cilvēkiem ir šķērslis sava mājokļa iegādei."
Caur piepīpētāja ligzdu pieslēdzam otru akumulatoru un TIKAI TAD mainam jaunu akumulatoru.
Tādējādi elektronika visu laiku dabū savus 12 voltus.
Jūtūbā krievu valodā bija vesels video cikls par dažādiem motoriem. Viens džeks tos jauca uz stāstīja visās tipiskākās problēmas, kuram tur kloķene, kuram vārsti, kuram kādas dzeses problēmas. Adreses nevaru atrast, kaut kur esmu baigi viltīgi saglabājis.
Filmējam un liekam jūtūbā, ja gadījumā tiesneši feilo!
Ar dzelteno izoleni.
Tur var nesapasēt masas vai vēl kāds konflikts.
Ir pārveidotāji no 12v un 9 voltiem ar galvanisko atsaiti, tas nozīmē, ka fiziski neviens vads no 12v plusa vai mīnusa nekādi nav saistīts ar 9v plusu vai mīnusu, enerģija pāriet caur transformatoriņu un kaut kādiem 50-100kiloherciem.
Tikpat labi 9v kronu var aizstāt ar 9v daudz lielāku uzlādējamu akumulatoru. Vai 12v akumulatoriņu ar jau minēto pārveidotāju uz 9v.
Vai arī atrast, kuru tieši elektrības ķēdi komutē tas imobilaizers un tur visu savienot pa tiešo.
Jauna dīzeļa braukšanas ērtības un ekonomiju, kamēr tur viss darbojas protu novērtēt.
Taču vecākam auto laikam tomēr benzīns ar gāzi būs labākais risinājums. Pie tam vecākiem auto nav tik daudz visādu uzlabojumu un jaunievedumu un tos ir salīdzinoši vienkāršāk remontēt.
Šito pasaki viencexperc kungam.
Valmierā ir milzīgs šrots un tur kādus pāris Toyota spārnus manīju.
Stāsts ir par reāli vecu auto. 20 gadi. Ejošu, cinkotu, praktiski nerūsējušu, ar ejošu benzīna motoru un funkcionējošu gāzes iekārtu, kurai gāzes kantorī jāpaskatās apkope.
Auto funkcija būs gadus 2-3-4 atslogot un dublēt vecu "lauku" mašīnu no lauku braucieniem un apmēram uz pusi atslogot jaunāku auto no "pilsētas" braucieniem, jo tam vēl kaut kāds zolīdums ir palicis. Ērtības un plašums arī ir.
Vecu dīzeli par 3k un remontu par apmēram tikpat kaut kā negribējās. Reāls piemērs no dzīves. Tas gan bija džips, bet nu par dārgu tas prieks.
Doma ir par vecu sakoptu auto ar labu gāzes iekārtu atslogot divus citus auto no ikdienas braukšanas.
viencexperc. "ņem dīzeli. Izmaksas tādas pašas, bet paliks vieta bagāžniekā, vai kaut kur citur."
Dīzeļa labums un ekonomija sāk stipri mazināties, kad sākas remonti. Veca dīzeļa it sevišķi.
Kas jauns benzīns/gāze dilemmā? Pieredze, kantori, problēmas utt.
Pilsētas satiksmē - kategoriski nē.
Ārpus pilsētas - kādu cepumu varbūt. Ja vari paņemt to cepumu no turzas, nenovēršot uzmanību no ceļa, tad kādus pāris cepumus jau var.
Neko tādu, kur pil mērce vai izkusis saldējums, kur automātiski būs uzmanības novēršana.
Ka tik tuvākajā laikā nav fiksi fiksi bez domāšanas un apspriešanas jāpieņem kaut kas pavisam cits.
Kopā ar sazin cik gadus vecām :oligarhu" sarunām manevrs uzmanības novēršanai.
Pa Latviju - no Jūrmalas sākām un tad gar krastu līdz Ventspilij. 2 dienas, nakšņošana Rojā, iepriekš sarunāta. Galvenā interese - jūra un pludmale, citur var piebraukt pie pašas jūras - Ģipka, citur jāiet pārsimt metri caur priežu mežu, pludmalē -smiltis, citur akmeņi, mazas medūzas, kaitotāji, Mērsraga tirgus un lietus un vējš pirmajā dienā, tad atpakaļ uz Roju naktsmājas, tad otrā dienā Mērsragā nekāda lietus un Saule un tad līdz Ventspilij, tai vairs īsti spēka nepietika, pamērcējāmies jūrā, pasēdējām kafejnīcā un tad ne gar krastu, pa valsts vidu atpakaļ.
Tam keyless go nav izdomājuši labu algoritmu.
Jo grib ērtību - iesēdies auto, nospied pogu un brauc. Zagšana pamatojas uz to, ka no atslēgas nolasa kodu, to pastiprina un iedarbina to auto jau daudz lielākā attālumā no auto īpašnieka.
Uggga rakstīja: Viņam dīzelis
Dīzelim arī var uzlikt gāzi
www.iauto.lv/forums/topic/25800-dizelis-gaze-atsauksmes-ludzu?pnr=2
Veco Audi labums slēpjas faktā, ka tos var saremontēt daudz vairāk servisa kantoros, nekā jaunākus auto. Pie tam, tā kā Audi ir ļoti plaši pārstāta auto marka Latvijā, šrotos var dabūt gan kārbas, gan motorus, gan ģeneratorus, gan starterus, gan durvis, gan sēdekļus. Remontēts vecs Audi kādu laiku iet un ir skaidri zināms, ko esi remontējis, ko ne un izmaksas noteikti ir mazākas, kā līzings kaut kādai jaunai vai mazlietotai mazmašīnītei.
www.iauto.lv/forums/topic/21301-latv-praktiskais-kreditetais?pnr=61
šim arī gana daudz skatījumu
manuprāt viss ir skaidrs
Ņemam vecā parauga kvatru, ieliekam gāzi un par 2-3-4 K kapitāli saremontējam.
Nezinu, kas tur aizkulisēs notiek, bet man nepatīk tā melnbaltā domāšana, elku meklēšana un tad to gāšana un noniecināšana. Bija taču uzvaras pār lielvalstīm un iešana pie vēstniecībām. es saprotu, laiki mainās, kaut kas jāmaina, bet vismaz paldies vecajam par iepriekšējo laiku jau varēja pateikt pamanāmāk. Un tad to kritiku un jauno pēc tam.
www.anvelopeweb.ro/help/dimensiuni
šitas pēc 195/65/R15 un 195/60/R15 ievadīšanas parāda, ka Diametrs: 63.45 cm un apkārtmērs ir 199.33 cm bet otram
Diametrs: 61.5 cm un apkārtmērs ir 193.21
Tātad jākompensē 6 cm uz ap 2 metri kopējo ir 3%, leņķiski tas pats procents, jo l = πD (2πr) , tātad 10 grādi uz apgriezienu.
Tas ir maz?
msh - Tikmēr kvatrai ar torsenu jau neliela ripuļa diametra atšķirība [uz vienas ass bija 195/65/R15, otras /195/60/R15] liek paātrinoties izdot parastās pazīmes, ka kaut kas nav kārtībā ar riepu diametriem un/vai diferu pārnesuma skaitļiem - sajūtamu vibrāciju - kas noteikti rodas dēļ torsena centieniem panākt abu asu vienādus ātrumus, bet visu griezes momentu šis uz vienu asi pārnest nevar..
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
6
Lai samazinātu elektrības rēķinus patērētājiem, EK plāno sākt centralizētāku elektrotīklu plānošanu (+ VIDEO)
Vajag taisīt lokālo koģenerāciju kombinācijā ar siltumsūkni.
siltums 50%, elektrība 35%. 15% zudumi.
35% darbina siltumsūkni.
Pie COP=4 matemātika sanāk 4 x 35% + 50% = 190%