Domāju, ka pa tīru elektroauto arī autors domāja. Tādu hibrīdu, kuru var lādēt no rozetes nav daudz un bateriju ietilpība tiem ir niecīga, Prius uz baterijām var nobraukt laikam 50km. To jau latvenergo pavilks.
To seene: Teslai baterijas sildās automātiski un nav papildus pufaika jāliek, bet tas tiesa, ka pie mūsu klimata ziemas laikā nobraukt varēs stipri vien mazāk. Ar ieslēgtu pečku drošvien, ka uz pusi mazāk , bet nav jau vislaik jāsilda, sasildi salonu un tad slēdz āra. Elektro ir priekšrocība, ka silums nāk uzreiz. Vot pavēro ziemā tāpat visi pie mums mašīnās brauc pufaikās un cimdos, satuntuļojušies tā ka knapi stūri var pagriezt, varētu padomāt, ka apkure arī parastma autiņam būtu problēma. Dzīvos redzēs.
Par LE pieslēgumu nezinu, bet 6kw/h*10st (lādēšanas strāvu var regulēt) šķiet ar jaunu provodku vajadzētu pavilkt, cita lieta, ka gribi vēl ieslēgt veļas mašīnu un gludekli tai pat laikā...
uupis rakstīja:
A tā baterija nav gadīījumā dārgāka par 10 gados nodedzināta benzīna vērtības?
Nu diemžēl, ja ir runa par Pu-238, tad cena ir ~100k$ par 1gramu Bet gan jau ka var atrast lētāku alternatīvu