Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5 6
Kanibaals 03.10.2008 18:13

uupis rakstīja:

A tā baterija nav gadīījumā dārgāka par 10 gados nodedzināta benzīna vērtības?

Nu diemžēl, ja ir runa par Pu-238, tad cena ir ~100k$ par 1gramu Bet gan jau ka var atrast lētāku alternatīvu

Kanibaals 04.10.2008 14:12

Domāju, ka pa tīru elektroauto arī autors domāja. Tādu hibrīdu, kuru var lādēt no rozetes nav daudz un bateriju ietilpība tiem ir niecīga, Prius uz baterijām var nobraukt laikam 50km. To jau latvenergo pavilks.

To seene: Teslai baterijas sildās automātiski un nav papildus pufaika jāliek, bet tas tiesa, ka pie mūsu klimata ziemas laikā nobraukt varēs stipri vien mazāk. Ar ieslēgtu pečku drošvien, ka uz pusi mazāk , bet nav jau vislaik jāsilda, sasildi salonu un tad slēdz āra. Elektro ir priekšrocība, ka silums nāk uzreiz. Vot pavēro ziemā tāpat visi pie mums mašīnās brauc pufaikās un cimdos, satuntuļojušies tā ka knapi stūri var pagriezt, varētu padomāt, ka apkure arī parastma autiņam būtu problēma. Dzīvos redzēs.

Par LE pieslēgumu nezinu, bet 6kw/h*10st (lādēšanas strāvu var regulēt) šķiet ar jaunu provodku vajadzētu pavilkt, cita lieta, ka gribi vēl ieslēgt veļas mašīnu un gludekli tai pat laikā...

Kanibaals 04.10.2008 19:28

Ko autors ar to "hibrīdu" domāja nevienam nekļuva skaidrs, hibrīds savas baterijas pielādē pilnas pats un cenšas tās pilnas arī turēt, 220v tur nemaz nav vajadzīgi. Vēl palasot par to Tesla sanāk, ka tam vajag 370v spriegumu, nav saprotams kapēc tik lielu. Troļukiem vados arī ir ~600v, bet šaubos vai motoram tik daudz vajag, tas tīri dēļ zudumiem tīklā.

Kanibaals 04.10.2008 22:16

Nē nu, kapēc tur nevarēja būt standarts tip 220,110, bet laikam no Li-ion 3,7v tāpat neiegūt tādu spriegumu un vienalga vajag līdzstrāvas pārveidotāju, tā kā spriegumam nav nozīmes.

Kanibaals 06.10.2008 11:00

Tie Ulmaņlaika dzīvokļi man arī "patīk". Šitā čomam ir, ja uzliek čaiņiku vārīties, tad gaismas nav. Tēju var dzert tikai tumsā

Kanibaals 06.10.2008 20:03

Pirmdienis rakstīja:

šo gan vēlētos apstrīdēt, agresīvāka paskata auto vai mega šķūninga īpasnieki tiek dauuuudz biežāk kontrolēti.

Esmu uz savas ādas izmbaudījis, zini pat tāds tikpat kā nemanāms sīkums, kā bampera uzlika(lūpa), kas bamperu padara stipri zemu, lika man apstāties vai pie katra posteņa. Uzlika tika gada sākumā laimīgi norauta un brīnies vai nē tagad tura tikai kad "sagrēkojos". Rezultātu ticamībai jāmēģina atkal montēt klāt.

Kanibaals 06.10.2008 20:08

Nu un cik maksā tā ekstrēmā hibrīda baterijas un kondensatora krustojuma uzparikte. Kondensators šķiet 2gadu laikā būs ižžuvis.

Kanibaals 09.10.2008 18:54

Lai gan linkus iedevi daudz, nevienā no tiem nebija minēta cena, cik tie aķi īsti maksā.

Kanibaals 17.10.2008 21:35

Arvien vairāk atkal sāk parādīties visādi hummer, h2 uz ielām značit benzīns lētāks

Kanibaals 20.10.2008 12:48

bump

Kanibaals 20.10.2008 16:00

VIN numurus man ar nevajag tikai skaitu. Vienkārši tikai pēc gada neko atšķirt nevar, jo tas ir pārāk vispārīgi.

Kanibaals 23.10.2008 17:44

Yukki rakstīja:

Priecēja CP aktivitāte Vairoga pārvada/Brīvības krustā, kur tagad regulāri soda tos, kas nobloķē krustojumus, šo aktivitāti atbalstu!

Tā arī neesmu sapratis tos l.ohus, kas pamanās palikt tai krustojumā, pat ja sab josla sākas tikai 500m tālāk, nē šiem akurāt jālien kreisajā. Lai tik maksā, ja domāt nespēj.

Kanibaals 23.10.2008 17:51

Nekā sensitīva tai informācija neredzu, kapē gan nevarētu piespēlēt kaut kādus cipariņus +/-5 šur vai tur. Zināšu cik donoru

Kam to vajag, jautājums apmēram tāds pats kā kāda jēga zināt cik iekš LV ir ar vārdu Jānis... Izklaide, gudrāks nekļūst ja zin un nekāda vaina ja arī nezin. Nezkapēc PMLP tādu informāciju publisko un nekāda vaina.

Galu nav tapēc prasu, PM.

Kanibaals 26.10.2008 11:59

Pamēģināšu vēlreiz caur e-pastu. Pirmo reizi bišku nošokēja tas, ka prasot par vienu modeli man atsūtija visu markas sarakstu. Tagad būšu atguvies un var riskēt vēlreiz

Kanibaals 12.11.2008 10:43

Kādu laiku atpakaļ izmantoju citycredit uzlīmi, kā bezmaksas stajanku, jo vai nu šiem bija slinkums pārbaudīt to, ka esmu samaksājis vai arī tā sistēma īsti nestrādāja, bet kādas 5x reizes mierīgi stāvēju 1h un vairāk. Tagad vairs tas neiet cauri(dabūju pēc tam klamburu), bet vienalga atradu citu veidu.

Kanibaals 12.11.2008 10:59

Nu ja izlādējies zem

Kanibaals 12.11.2008 10:59

Nu ja izlādējies zem 10V (bez slodzes) tad aķis ir dead un vieglu sirdi var iet pirkt jaunu, veco reanimēt neizdosies.

Svina-skābes aķim jau nu gan nekas nenotiek stāvot, tā kā gads kad ražots ir pofig. Kas ir svarīgi, lai vienmēr ir uzlādēts pilns. Veikala plauktā to neviens nelādē un rezultātā plates neatgriezeniski sulfatizējas.

Kanibaals 13.11.2008 11:35

Uzrīkot saules bateriju uz jumta, lai aķim vienmēr forši. Neitralizēs strāvas noplūdes un akumulatora pašizlādēšanos.

Kanibaals 13.11.2008 11:39

Mocim der arī auto hrenons, jo barošanas bloks(balasts) barojas robežās no 6v-12v, tā kā nav problēmu. Un 6v aķim reālais spriegums ir ap 7v. Meklē hrenonu, kuram balasts darbojas arī ar zemu spriegumu. Transformatoram pofig kāds ieejas spriegums, jo ārā tāpat ir jādabū 10000V pie startēšanas un jānodrošina ~100V degšanas brīdī.

Kanibaals 13.11.2008 15:41

Centis_Nuudele rakstīja: Līdzstrāva nav transformējama ar transformatoru.

Kā ta nav transformējama ārā nak apaļa 0...Skuju es zinu kā tas verķis uzbūvēts, vaļā neesmu vēris. Moš arī tur galā ir līdzstrāva, mēli bāzis klāt neesmu nezinu

Kanibaals 15.11.2008 13:31

Sārmu bateijas ir nevis Ni-cad, bet gan Alkaline lādējamās. Lai arī ļoti parocīgas(lētas, ietilpīgas) tām ir vairaki mīnusi, viens no tiem, ka nedrīkst nekad izlādēt zem 25% ietilpības un otrs, ka pielādēt pilnu var tikai, ja nav izlādējusies zem 50%. Attiecīgi mašīnai tāds risinājums neder.

Kanibaals 23.11.2008 2:13

Pilns sižets: www.tvnet.lv/...

Kanibaals 06.12.2008 22:35

Tak vienreiz jau šīto tēmu te izmala, migliniekus lietot pa dienu kopā ar tuvajiem nav aizliegts, basta, ko tur vēl cepties. Ja autoram nepatīk tad lai iet uz ministriju un likumu labo, nevis te forumā.

www.iauto.lv/...

subaru rakstīja:

Bet reku piemērs:

CSN:\" 19. Diennakts tumšajā laikā ārpus apdzīvotām vietām, kā arī apdzīvotās vietās, ja ceļš nav pietiekami un

vienmērīgi apgaismots, gājējiem, kas pārvietojas pa brauktuvi vai nomali, jālieto gaismas atstarotājs vai cits

gaismu atstarojoša materiāla elements vai jātur rokā iedegts lukturītis. \"

Šitais nekādā veidā neizslēdz to, ka gājējam var būt gan sētnieka veste, gan piekārts atstarotājs, gan arī lukturis vēl ...

Autoram liekas, ka arī gājējus būtu jāsoda par to, ka naktī staigās pa pilsētu ne tikai vestē, bet nedod dievs arī ar ieslēgtu lukturīti?

CP - gājēji ir neierobežotas peļņas iespējas. Vakaros Rīgā ir pilns ar gajējiem(visi kas nav autovadītaji), kas CSN nav lasījuši un nezina neko par šo punktu. Satigā apkārt ar atstarotājiem apgaismotās vietās un žilbina tā ka acis tek laukā.

Sāciet ķert šitos un likt sodus, vēlams miesasodus.

Kanibaals 10.12.2008 0:20

To Fridrihs:

Nekādi izņēmumi vienvirziena ielām attiecībā uz stāvokļa ieņemšanu pirms manerva nav. Nogriezties pa kreisi drīkst tikai no kreisās malējās joslas, neatkarīgi arī no tā vai otra iea ir 1-joslu, 2-joslu vai vienvirziena. Pa kreisi no abām var griezties tikai tad, ja ir papildzīme par braukšanas virzieniem joslās vai uzbraukšanai uz loka(apļa).

Pēc manerva ieņemt vari jebkuru joslu, protams ievērojot -"Jānogriežas tā, lai, izbraucot no brauktuvju krustošanās vietas, transportlīdzeklis neatrastos pretējā braukšanas virziena pusē" , bet ja ir 2 vai vairākas joslas tad kreisajā iebraukt drīkst tikai:

99.1. ja citas braukšanas joslas ir aizņemtas;

99.2. lai nogrieztos pa kreisi vai apgrieztos braukšanai pretējā virzienā;

99.3. lai apturētu transportlīdzekli uz vienvirziena ceļa.

Līdz ar to uzgriežoties uz trīs joslām gandrīz brīvi var izvēlēties 1 vai 2 joslu, bet ievērojot:

81. Pārkārtojoties transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzekļiem, kas, nemainot braukšanas virzienu, brauc blakus. Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem pārkārtojoties vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi.

Ko no tā var secināt, ka nobraucot no akmens tilta pa labo joslu, tajā arī ir jāpaliek nevis kā 90% mauc kur grib.

Kanibaals 10.12.2008 17:44

jaaanis rakstīja:

Viss tevis aprakstītais ir pilnīgi parezi izņemot pēdējo teikumu, jo NOGRIEŽOTIES no akmens tilta uz 11.novembra krastmalu spēkā ir 81.punkta otrais teikums -"Vienā virzienā braucošiem transportlīdzekļiem PĀRKĀRTOJOTIES vienlaikus, transportlīdzekļa vadītājam jādod ceļš transportlīdzeklim, kas atrodas pa labi".

Kļūdies. CSN ne vienā vārdā nav minēts par joslu maiņu krustojumos ne arī kas ir nogriešanās. NOGRIEŠANĀS pati par sevi NAV joslu maiņa, jo virziens nogriežoties abiem auto blakus būs viens. PĀRKĀRTOTIES var tikai parādod pagrieziena signālu, tā kā visiem nerādot pagriezienus ir jābrauc pa to joslu pa kuru brauca.

Piemēram no akmens tilta uz krastmalu nogriežoties ir nevis 2 joslas uz 3, bet gan 3 joslas uz 3, jo 3 josla ir tramvaja sliedes, pa kurām gan braukt nedrīkst. Tātad pa pirmo joslu braucošais griežas uz 1joslu, pa otro uz 2joslu un tramvajs drīkst nerādot signālu griezties uz 3joslu

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti