Kārtot: Dilstošā secībā
1 2
dzanks 11.12.2006 11:08

Varbuut kaadam irkirsu sarkana Opel omega A ~90-92g sedans. Interesee konkreeti kuzovs. Lai nebuutu ruuseejis(vismaz ne paaraak traki) un vismaz veelams lai buutu diizelis. Kaut gan motors mani absoluuti neinteresee. liksu savu veco labo 2.3D

dzanks 28.07.2007 11:10

Aaa. Radaas veel viens risinaajums, tik nez cik tas ir legāli. Juglā jau labu laiku darbojas maza "privātstāvvieta"! cilvēks pats ir pacenties un zaļajā zonā sabēris šķembas un to visu skaisti norobežojis ar mietinjiem. Rezultātā vinjam tagad "pilnīgi legāli" ir kur likt auto. Varbuut arii man tas ir risinājums?

dzanks 29.07.2007 20:33

Dazi saka jaabrauc ar sabiedrisko. Nu nezinu. Ja tik vien kaa uz darbu un atpakalj tad piekriitu, riigaa savs auto nav taa iisti nepiecieshams, bet ja sanaak ka dienas laikaa jaanokljuust no viena Riigas gala liidz otram, atpakalj un veel uz sazin cik vietaam kas nav viena otrai blakus un kur sab. trans. nepiebrauc tad vakaraa juuties kaa maratonu noskreejis. Protams ir variants braukt ar taksi vai nebraukt nekur, bet vai katrs to var atljauties.

P.S. Sobriid auto censos likt pagalmaa, bet ja nebuus citas iespeejas buus jaaliek uz ielas kur ir gana intensiiva satiksme.

dzanks 24.09.2007 16:09

Man ar audi ari bija tada problema. Izraadaas ka vnk tur kkaads relejs nenostraadaa un neatsleedz benziinu. Beigaas servisaa tika pienemts vienkaarss leemums, atsleegt benziinu izrubiijot benziina suukni. Operaacija aiznjeema ap 1.5h un izmaksaaja ls 20. Tagad braucu bez probzaam. Taadu lietu man samuhljiija Auto gaaze kas pie Deglava tilta. Cik nopratu tad sad tad taadas lietas meedzot gadiities.

dzanks 24.09.2007 16:22

nu ne jau pavisam atsleedza. Vnk braucot uz gaazi normaalos apstaakljos benziina suuknis visu laiku straadaa. Manaa gadiijumaa paarsleedzoties uz gaazi vinjs izsleedzas. Suuknis nestraadaa - benziina nav - taatad braucu 100% uz gaazi. no riita lai pielaistu paarsleedzos uz benziinu liidz ar to iesleedzas suuknis un viss ok.

dzanks 11.01.2008 15:22

Bija man ar beeda ar opel omega 2001 gada. Vinjam BMW 2,5 tds motoriic ieksaa. Valmieras diizelju remonta centraa 95 ls par diadnostiku darbu un sprauslas remontu. Vari uzzvaniit 29155600. Saimnieks taads dikti runiigs un zinoss, taa kaa visticamaak jau pa tel. nosauks aptuveno cenu.

dzanks 14.07.2009 12:46

Man personīgi normālās miglas nemaz i netraucē, kā saka nemaz nepievēršu uzmanību. Riktīgi kretinē ja aizmugurē vai pretī parādās kāds džips ar hrenoniem tuvajos un piedevām arī miglās. Tādiem reizēm gribas ķieģeli iedot tuvāk apskatīt. Ar aizmugurs miglinieku slēdzējiem arī grūti cīnīties. Ierubī tālos - šis nesaprot, apdzenu un esot priekšā ierubīju savu aizmugurs miglu, nu tad dažreiz apjēdz kas par štelli, bet reti.

dzanks 11.02.2014 15:02

www.mainiellu.lv sākuši piedāvāt Havoline eļļas. 5 gab. volvo gan turbobenzīni gan turbodīzeļi iet jau pāris gadus bez problēmām

dzanks 11.02.2014 15:52

Turpat meklētājā atrodot savu auto uzrāda arī nepieciešamo eļļas daudzumu

dzanks 22.04.2014 10:29

Ātruma ievērošana arī ir liela problēma. Šeit gan piebildīšu - problēma abos virzienos. Zinu pēc sevis, ka ātrāk braukt pamudina/piespiež tie, kas brauc atļautais ātrums - 5 līdz 10 km/h un/vai brauc nevienmērīgi. Un tā nu uz šosejām veidojas divu dažādu ātrumu plūsmas, ja tā var teikt. Protams, ka likumsargu acīs lielie pārkāpēji ir tie ātrākie. Viņu dēļ tiek salikti neloģiski ātruma ierobežojumi, kas dod iemeslu lēnajiem braukt vēl lēnāk, un viss sākas no jauna.

Vēl viena lieta kas rada dažādus faktiskos ātrumus pie viena atļautā ātruma - auto spidometra pareizība, precizitāte. Zinu ļoti daudz auto, kur pēc spidometra 90, faktiski ir tikai kādi 82 km/h. Savukārt, tie kas saliek megalielus ripuļus iespējams nemaz nenojauš, ka patiesībā pārvietojas ātrāk nekā spidometrā redzamais ātrums.

dzanks 30.05.2014 12:18

Vai te kāds sludinājumu portāls? Es saprastu ja kāds ieliek komplektu kas kādu iemeslu dēļ kļuvis lieks, bet ne jau nu vairumā riepas piedāvat!

dzanks 19.02.2015 15:47

Par krustojumiem. Ir viens nejēdzīgs, bet viegli sakārtojams krustojums pie Zemitāna tilta, pie Nestes. Dzelzavas un Gustava Zemgala. Šī brīža problēma - sastrēgumi dēļ smagajiem, kas nāk no Dienvidu tilta pa Piedrujas - Braslas ielu un vēlas nogriezties uz Zemgala gatvi. Reāli pārkārtoties pa 3 joslām tajā īsajā posmā ir pagrūti un ne jau visi grib tā uzreiz citus palaist. Šobrīd krustojums ir bez zīmēm, tātad pa kreisi tikai no kreisās malējās.

Manuprāt būtu uzstādāma zīme kas nosaka - labā josla - taisni, vidējā - taisni un pa kreisi, kreisā - tikai pa kreisi. Risinājums nav dārgs un sarežģīts, bet manuprāt būtu ļoti efektīvs vairāku iemeslu dēļ:

1. No Braslas ielas braucošajiem būtu nepieciešams pārkārtoties tikai par 1 joslu, kas mazinātu "bardaku" un bakstīšanos tajā posmā.

2. Palielinātos kreisā pagrieziena caurlaides spēja pie nemainīga luksoforu regulējuma (pēc maniem novērojumiem lielākās rindas ir tieši uz šo kreiso pagriezienu nevis virzienā taisni)

dzanks 07.04.2015 16:24

Šie izrādījās jau gana aptaurēti un uz manu "uztaurēšanu" reaģēja vien apturētā auto vadītāja paskatoties manā virzienā.

dzanks 05.05.2015 9:16

Vēl neesmu pamanījis sadārdzinājumu, jo gada siltajā laikā pārvietojos ar moto.

dzanks 25.05.2015 23:31

Labs veikals Micukiem ir Megi-m, krāsotāju ielā. Cenas ļooti labas, par kvalitāti arī neko sliktu nevaru teikt.

dzanks 19.10.2015 15:13

Varbūt stulbs jautājums, bet kā raustās? Gaišāks/tumšāks vai iedegas/nodziest un cik īsi/gari ir intervāli. Varbūt vienkārši apgaismojumam saliktas gaismas diodes, kas pārsprieguma (diodēm arī 14V mēdz būt par daudz) dēļ mirst nost?

dzanks 20.10.2015 22:08

Ja nav tā ka pilnīgi viss vienlaicīgi raustas, bet k-kā randomā mirguļo (tur noteikti ir vairāk par 1 lampiņu), tad es sāktu ar apgaismojuma lampiņu pārbaudi/nomaiņu. Ja viss vienlaicīgi mirgo, tad pārbaudi un/vai izslēdz no elektriskās ķēdes apgaismojuma spilgtuma regulatoru, tas ar varētu jokus taisīt.

dzanks 31.03.2016 1:16

ļoti labprāt apmeklētu šo pasākumu. Piesakos.

dzanks 19.09.2016 13:23

Noteikti būtu ar mieru piedalīties, par saprātīgu cenu atbilstošos apstākļos (ne pa sasalušu kartupeļu lauku). Noteikti dalība tikai ielas auto ar TA, OCTA un visu pārējo kas pienākas. Ja daudz gribētāju piedalīties ar "krūmu" auto, tad tikai atsevišķā klasē, citādi ātrākais būs tas, kam mazāk žēl auto.

dzanks 21.09.2016 10:07

Iespējams ka problēma ar kreisās joslas aizņemšanu ārpus apdzīvotām vietā ir saistīta ar to, ka mums atšķirībā no Vācijas autobāņiem ir ātruma limits. Un tad pieslēdzas skaudīgais/paštaisnais cilvēks - ja es braucu ar maksimālo atļauto nevienam mani nav jāapdzen! Vācijā šis variants atkrīt, jo pat pie 300 kmh legāli var atrasties kāds vēl ātrāks kas jāpalaiž pa kreiso joslu garām. Ar šo es neierosinu ātruma limitu atcelšanu Latvijā, bet palielināšanu daudzos atjaunotos autoceļu posmos gan derētu izskatīt.

dzanks 03.10.2016 13:01

Man darba V70 ir LV valoda. ja pareizi atceros 35 EUR Mūsa motora

dzanks 24.10.2016 12:29

Nepiekrītu apskatei reizi 2 gados, jābūt kontrolei - neesam mēs tik apzinīgi kā arī mīlam saviem auto uzstādīt neatbilstošus elementus/gaismas. Nav problēmu samaksāt 30 EUR par apskati. Ir problēma ar nodokļiem. Mums netiek piedāvāta iespēja maksāt nodokli kaut vai 4 daļās. Domāju ka 40 Eur reizi 3 mēnešos ir mazāk jūtams ka 160 Eur vienā maksājumā. Pie esošās sistēmas TA ir tāds pasākums, uz kuru gatavojas īpaši, t.sk iekrājot naudu maksājumiem un iespējamajiem remontiem. Bieži vien atklātie "defekti" ir aiz matiem pievilkti, bet būtiskas lietas netiek pat pārbaudītas.

dzanks 24.10.2016 13:29

Neviens veikalā pārtiku nepērk gadam. Pie vidējās algas katrs cilvēks ar auto saistītiem izdevumiem mēnesī atvēl aptuveni vienādu summu. Un ar to jāpietiek visam, gan degvielai, gan apdrošināšanai, gan nodokļiem, gan remontiem. Tā kā autoparks Latvijā ir pavecs un vecu auto defekti atklājas pamazām, tad gandrīz katru mēnesi tiek arī kaut kas remontēts (pie nosacījuma, ka nebrauc kamēr iet). Ja šajā ritmā iejaucas TA ar visiem izrietošajiem maksājumiem, tad auto var palikt vairākus mēnešus neremontēts, bez svaigām riepām vai kā cita būtiska, kas arī nosaka, ka vispirms cilvēks saņem "lapu" un tad remontē pēc fakta, nevis cenšas novērst visu iespējamo kas vien TA darbonim var šķist aizdomīgs.

Protams nav jau problēmu iekrāt gada garumā, bet to varētu arī nedarīt, ja pienācīgi sakārtotu nodokļu sistēmu. NĪN var sadalīt maksājumos, lai arī summas bieži ir daudz mazākas par auto nodokļiem. Vai tiešām CSDD modernās sistēmas to nespēj?

dzanks 10.01.2017 12:00

Kur tad ir tas iemesls lai sieviete brauktu ar džipu, kuru pati pat nevar no sniega notīrīt? Mītiskā lielo auto drošība, kaut sīcis danco nepiesprādzēts pa mašīnu? Pilnpiedziņa kura pieejama arī mazākos auto? Man sievai pietiek ar pilnpiedziņas universāli kam ar normāla garuma slotiņu var gan jumtu notīrīt, gan dižpilsētas neceļus izbraukt un bedrēs pārsistu riepu arī nav bijis.

dzanks 31.07.2017 11:15

Pēdējā laikā ievērots ka Lukoilā un ne tikai ir īpaši jaukas cenas nedēļas nogalēs. Vairākas reizes esmu pildījies Dārzceima ielas Lukoil (bijusī Viada) pie tablo cenas 0,475 -kartes atlaide 0,425 Eur/L

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti