Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
opelis 11.03.2008 10:51

Šādā gadījumā pa bāni bija jāmaksā tikai Polijā (3x11 zloti). Vācijā ir pa frei. Austrijas viņjete maksāja 17 EUR (ņēmu īsāko termiņu), čehos ar par bāni jāmaksā (viņjetes var nopirkt DUS un robežpunktā, bet DUSos ir lētāk).

Man liekas, ka tevi ir apčakarējuši ar Austrijas vinjeti...Esmu Austrijā bijis reizes padsmit un droši zinu, ka uz 10 dienām uzlīme maksā 8 EUR. Uz čehu robežas ir piedāvājuši uzlīmi pa 17 EUR, bet iebraucot valstī DUSā tā maksā 8 EUR.

opelis 11.03.2008 11:00

Nu, skatos, visi te kriminālie profiņi - IMEI, ZZ utt. Runa tač bija par pamestu golpu, nevis svaigiem masu kapiem...Mentiem nav citu ko darīt, kā noskaidrot zvanītāja identitāti.....

opelis 29.03.2008 10:20

i_edgars rakstīja: Dīzeli nav iespējams mīnusos uzsildīt līdz darba temperatūrai darbinot bez slodzes tukšgaitā!

Ja kāds vēl nezina.

.

Man ir bijuši divi dīzeļi, kuri mīnusos nesila- Ford Transit astoņdesmit kaut kura tur gada un T-40 /soroks/ , jaunākai tehnikai jau parasti ir kaut kādi pribambasi - autonomkas utt. Darba transportierim ir dzinēja autonomka, personīgajai džetai arī pat nezinu, kas, bet abi darba temperatūru sasniedz tikai nedaudz ilgāk par becīnnieku..

opelis 21.04.2008 21:04

Ja paskatās ss.lv , tad var atrast arī lētāk. Martā pats braucu pa Itāliju, ņēmu no džekiem pēc sludinājuma, bija 2006. gada Tranzīts un 2008. gada Fiats, ceņņiks 45 Ls, pēc 1. aprīļa gan būšot vasaras cena, laikam 60 Ls. Braucu ar tranzītu, jo dukāts vēl nebija noreģistrēts..ja ir interese, varu iedot numuru..

opelis 24.04.2008 21:22

arba rakstīja: Pirms 2,5 gadiem braucu no Daugavpils - Ilūkste -Subate -Aknīste -Nereta- Valle - Vecumnieki - Baldone -Rīga

Normāls asfalta ceļš, vidū bija kādi 40 km zemes ceļa, bet labā sāvoklī, tagad iespējams jau zem piķa.

Ceļs apiet visas apdzīvotās vietas, pilnīgs tukšums no citiem auto, policistiem un arī benzīntankiem

Man jau liekas, ka tur vismaz 1 h ietaupa un kaudzi ar nerviem

Zemes ceļš palicis vairs tikai nepilni 20km Rite- Aknīste. Šogad arī desmit km no tiem asfaltēs. Vienīgi vēl ir problēmas ar Ērberģe- Nereta, tur arī šogad 17 km remontē. Bet arī neskatoties uz to 150 km Aknīste - Rīga /Salu tilta aplis/ braucu pusotrā stundā . Vislēnāk iet posms no Ķekavas apļa līdz Rīgas robežai...

opelis 30.04.2008 18:37

Novembrī braucu no Tallinas uz Helsinkiem un atpakaļ ar Tallink. Braucamais bija VW T5 Long, bet nopērkamas bija tikai biļetes vieglajiem...Nekādu problēmu, iekša laidēji pat neskatās uz biļetēm, tikai savāc tās...

opelis 30.04.2008 18:40

Ar VW Jetta 1,9 TDI ar kompi pa nullēm kilometrus divdesmit točna esmu nobraucis.

opelis 23.05.2008 21:14

krupiss rakstīja: Pēc 1.5 gada būs topiks `ko darīsiet, kad dīzels maksās 2Ls/litrā?`

Pēc Jāņiem tas būs...

opelis 13.07.2008 21:17

recluse rakstīja:

Velomens rakstīja: Es jau gan labāk izvēlos 17 stundas ar auto un 75 litri saļaras!

Līdz Berlīnei tik ilgi nav jābrauc, man liekas. Pagājusaja vasarā (vēl bija robežu kontrole) tika veikts pārbrauciens Hamburga - Rīga, un tad sanāca ~17 stundas ieskaitot apstāšanos degvielas uzpildei un normalai ēšanai. Patēriņš kkur ap 8l/100km diesel.

Regulāri braukāju uz Berlīni- no rīta pusastoņos ievempjos savā vecajā T4 un nebraucot ātrāk par 120 mph īsi pirms vienpadsmitiem vakarā esmu Berlīnē pie Šonefeldas lidostas... Cauri panu valstij parasti minu maršutā Suwalki- Lomža- Ostroleka - Ciechanow- Kutno - pa bāni garām Poznan- un tur jau Berlīni var gandrīz redzēt. Uz vienu galu tērējās ap 100 l dīzeļa t.i. 88 Ls statika cenās.

opelis 13.07.2008 21:24

Kindzulis rakstīja: mosh kmh a to sanaak ka vecais t4 uz 180 pucee

kmh, točna

opelis 13.07.2008 22:26

Yetti rakstīja:

opelis rakstīja: ...

Regulāri braukāju uz Berlīni- no rīta pusastoņos ievempjos savā vecajā T4 un nebraucot ātrāk par 120 mph ...

nu Tu zvezdanul... nebraucot ātrāk par 120 jūdzēm stundā... tas sūc brīvajā kritienā to neattīsta...

Ātrāk točna nebraucu, virs 180 kmh paliek žēl tā vecā dzelža, tomer jau seši gadi auto..

opelis 13.07.2008 22:39

andzha rakstīja: Milicijas sen kā vairs nav, vai arī esi iepeldējis RU teritorijā.. Pirms šādu tekstu cepšanas varbūt derētu apdomāt, cik smuki iekš delfi.lv izskatītos raksts par avārijā cietušu mikriņu ar dz-sv dalībniekiem, kā arī par smuko korķi dēl viena m-daka, kas nespēj saskatīt papildsekciju un uztaisa smuku crashu pašā piemērotākajā brīdī.

Par ātrumu piekrītu , nejag to pārāk pārsniegt , bet par miličiem ne, jo tāda attieksme bija LPSR milicijai, normāli policisti nevis absurdi sodītu , bet tiem daudzajiem lauku iedzīvotājiem, kas to krustojumu ar absurdo satiksmes organizāciju redz pirmo reizi, palīdzētu, organizējot tur satiksmi. Jāatzšt, ka vakar pēc noslēguma koncerta viņi to arī darīja..

opelis 17.07.2008 22:31

Braucu pavasarī uz Dāniju. No Konin Polijā līdz Dānijas robežai pie Flensburg 7 stundas un 800 km. Matemātiski sanāk 114km/h. Reāli Polija ne mazāk par 130 , kur var, protams, pa DE visu ceļu bānis un 170-200 . Laikam divas reizes apstājāmies pačurāt un iedzert kafiju. Dīzeli VW 1.9 TDI notērēja 6.5 l uz simtu, parasti- ap 5 l/100km.

opelis 17.07.2008 22:38

Dugass rakstīja: vot i mal domaat, ka mentiem tur deg zaljais. vismaz pa labi tochna.

mentiem deg zilais..

opelis 23.07.2008 18:50

rudens68 rakstīja:

Sinn rakstīja:

Seene rakstīja:

Kā tev pašam ar collām? 800 km nobraukti 7h IR 114km/h... Un lai sasniegtu šādu vidējo, patiešām ir lielu daļu ceļa jābrauc uz 200. Par to jau arī te diskutējam.

Es nerunāju par vidējo ātrumu, parēķini pats:

Frankfurte – Dānijas robeža ~520km. Pa bāni. Cilvēks rakstīja, ka braucis ar 170-200, tātad šo attālumu var nobraukt ~3h. Konin - frankf ~ 270km, ar ātrumu 130 nobraucama 2h.

Un pašās beigās nezin kapēc vēl parādās vidējais ātrums 114kmh. Tad ko - 2h mīzis un ēdis?

Ziniet ko – nu nepūtiet, tas ka vienā taisnē uzspiedās 170kmh nenozīmē ka tāds ir vidējais ātrums

Ja ja jaa 3 stundās 520 km nmierīgi ))))

Arī braucot pa bāni un turot virs 170, vidējais ātrums tāpat nebūs 170. Pietiek trāpīties uz pāris km aiz kādas fūres, kas iet garām citai fūrei, kā no tā lielā vidējā nekas nav pāri palicis. Man radies iespaids, ka tikai daži te ir tādi, kas paši tālāk par Bausku ir bijuši.

Reāls gadījums pirms apm mēneša- Iebraucu Polijā, pie Suvalkiem mani apdzina mersis un multivans un nenormālā ātrumā aizvilka prom , mēģināju sēdēt astē, bet bija pārāk ekstrēmi. Vakarā iebraucu Vācijā un pirms Berlīnes uz bāņa iebraucu stāvvietā un tur satiku diktos skrējējus. Apsteiguši mani tie bija par kādu pusstundu- stundu, jo es gāju ēstuvē iekšā, bet šie, mutes slaucīdami- ārā..

opelis 30.07.2008 9:14

KSI rakstīja: Nu šeit vietā ir vecs krievu teiciens: «Dai ur@ku" target="_new">dur@ku hu1 xrustaljnij - i hu1 razabjot, i ruki porezhet»

Tautas tiesības atlaist Saeimu ir laba lieta, tikai mums PAGAIDĀM lielākā daļa no vēlētājiem ir nestabili savā politiskajā viedoklī (pareizāk sakot, neviedoklī) - viena neliela reklāmas kampaņa un viedoklis mainās par 180.

Tāpēc piekrītu tiem, kas saka - ir jāiet un jābalso NĒ

pilnīgi mans viedoklis

opelis 05.08.2008 17:18

Rēķins vienkāršs- 1 tonna frēzmateriāla maksā 3 Ls, mašīnā ietilpst 15 līdz 25 tonnas, vešana - ap 0,65 Ls/km, līdzināšanai greiders - 30 Ls /h.

opelis 13.08.2008 14:47

mansotraises rakstīja:

msh rakstīja:

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Pričom tur būvnieki? Būvnieki ir tikai izpildītāji. Viņiem iedod arhitekta murgojumus uznestus uz papīra, un tos viņi izved dzīvē.

1.valsts autoceļus neprojektē arhitekti, bet inženieri. Kaut gan redzot brīnumus kas parādās uz ceļiem, sāku šaubīties par to

2.Arī būvnieki savos sirds dziļumos ir mākslinieki. Ir redzēts daudz kas, sākot ar ceļa ass novirzi par pāris metriem uz privātās zemes pusi un beidzot ar caurtekas izbūvi grāvja augstākajā vietā. un tie ir vēl tikai ziediņi.

to konkrēto krustojumu, gan jau varēs saprast kad pabeigs. cerams.. vēl vairāk ceru, ka to varēs droši izbraukt.

Nu gan lohs esi, tu iedomājies, ka būvnieks tā vienkārši ceļu būvē, kur grib un caurtekas liek, kur pagadās???

opelis 13.08.2008 15:05

Ja kāds atceras, tad 90 to sākumā bija doma par D-pils autonomiju , ja tai laikā krieviem nebūtu savu problēmu zavals, tad tagad tas , kas notika Gruzijā jau gadus piecus - sešus būtu iemēģināts pie mums. Mums paveicās ar to, ka paspējām tikt nato, gruzīni nepaspēja. krievi ar dārgo naftu un gāzi tagad ir zirgā un dara ko grib.

opelis 13.08.2008 15:33

mansotraises rakstīja:

opelis rakstīja:

mansotraises rakstīja:

msh rakstīja:

laiva rakstīja: Tie kas tagad remontē šo Daugavpils šosejas posmu Salaspilī tiešām ir apdāvināti cilvēki. Virzienā uz Rīgu, tagad Salaspilī ir 3 joslas(arī agrāk tā bija), kur 1. nogriežās uz Enerģētiķu ielu un 2.,3. aiziet taisni. Tagad arī viss ir smuki, uzlikta zīme, ka 1. josla nogriežās pa labi, bet ... bet šīs joslas galā pirms krustojuma ir uzbūvēta saliņa priekš gājēju pārejas. Sanāk ka tu brauc pa 1. joslu un tad vainu brauc uz apmales uz saliņas pāri gājējiem kas nāk uz gājēju pārreju vai arī lien no pirmās joslas otrajā un tad no otrās(kura ir domāta tikai taisni) griezies uz Enerģētiķu ielu.

ja kādam sanākt nofotografēt, tad varētu aizūtit ceļu būvniekiem, rekur uzmetu shematiski kā tas izskatās

www.postimage.org/...

Pričom tur būvnieki? Būvnieki ir tikai izpildītāji. Viņiem iedod arhitekta murgojumus uznestus uz papīra, un tos viņi izved dzīvē.

1.valsts autoceļus neprojektē arhitekti, bet inženieri. Kaut gan redzot brīnumus kas parādās uz ceļiem, sāku šaubīties par to

2.Arī būvnieki savos sirds dziļumos ir mākslinieki. Ir redzēts daudz kas, sākot ar ceļa ass novirzi par pāris metriem uz privātās zemes pusi un beidzot ar caurtekas izbūvi grāvja augstākajā vietā. un tie ir vēl tikai ziediņi.

to konkrēto krustojumu, gan jau varēs saprast kad pabeigs. cerams.. vēl vairāk ceru, ka to varēs droši izbraukt.

Nu gan lohs esi, tu iedomājies, ka būvnieks tā vienkārši ceļu būvē, kur grib un caurtekas liek, kur pagadās???

1.nevienu par lohu es neesmu nosaucis, tamdēļ nevajag apsaukāties, kā bērnudārzā.

2.nevis iedomājos, bet esmu to pieredzējis, jo strādāju ar ceļu būvniecību saistītā profesijā.

3.visi būvnieki nav vienādi. tā ka ja esmu aizskāris tavas cēlā un pareizā būvnieka jūtas, ļoti atvainojos.

Labi, miers. Būvējam, kā protam un kā sanāk, bet jāsanāk labi, vismaz pie tām prasībām un būvuzraudzības, kas ir uz Jēkabpils -Varakļāni ceļa... Visam 100% jāatbilst projektam, tātad, ja ir ass nobīde, tātad tā ir paredzēta projektā... Cits jautājums ir par to ', ka pasūtītājs un projektētājs daudz ko nav saskaņojis ar tiem pašiem pieguļošo zemju īpašniekiem, tāpēc rodas konfliktsituācijas..

opelis 13.08.2008 15:45

Gregers rakstīja: Pļee, un tu tiesām tici, ka gadījumā ja Krievija pieprasīs eiro atdot Latviju eiro uzsāks karu ar Krieviju!?

Nu naivs gan tu esi...

Es domāju, ka patreiz mēs neesam interesanti krieviem, jo tranzītu šie novirza caur savām jaunajām ostām un trubām, naftas mums nav, un vispār čakars ar kaut kādu mazu un savā starpā kašķīgu tauteli.. Un tad vēl ar citiem lielajiem jāsarunā, lai nebļaustās. Vienkāršāk uztaisīt mācības saviem rīkļu rāvējiem valstiņā par kuru neviens neiespringst. Tiem vismaz ir kaut kāda tehnika uz ko patrenēties pašaut, a uz ko ta Latvijā šaus?

opelis 13.08.2008 17:56

raimondsm rakstīja: Biezi apdzīvotai rūpnieciskai Vācijai kā ēst vajag gāzi. Tadeļ tā ir atkarīga.

Maz apdzīvotai Latvijai ar nejēgā daudz krūmu un lauku vajag daudz mazāk naftas produktus un gāzi un vajadzētu vēl mazāk, ja tā jēgtu izmantot vietējos resursus. Pasaules padomdeveji globalus tekstus bīdot Latvijas īpašo situaciju nemaz nezina, tie spriez par blīvi apdzīvotam industriālām valstīm.

Medijs, kurš par valsts naudu izvairās no šo sakarību saskatīšanas nodarbojas ar kaitniecību.

Lidz ar to vietējo resursu izmantošana pārvērsas par politisku un neatkarības jautājumu.

Jēkabpilī uzbūvēja koka granulu brikešu rūpnīcu, kuras produkciju 99% iepērk zviedri un izmanto elektrības ražošanā (TEC). Godmaņpaps elektrību sapņo ražot no krievu gāzes vai ukraiņu oglēm ...

opelis 27.08.2008 8:52

M77 rakstīja:

KOHINURS rakstīja: Jau ne pirmo gadu Rīga-Vecumnieki-Nereta-Daugavpils, 127km, miers un daba

Ne vienmēr! Nereta-Aknīste ir ~20km pa granteni, kas pēc lietavām bieži vien ir drausmīgs ceļš. Aizpagājušo reiz, kad tur braucu sanāca ietest pāris pamatīgā bedrēs, pēc kā vēlāk bija jāmaina gultnis. Pagājušoreiz ceļš bija labāks, bet vienalga vienai riepai pumpa - jāmaina. Ieteicams uz laukiem braukt auto, kam ir augstāka profila riepas (manam bija 205/55R16).

Šogad 10 km no tiem 20 noasfaltēs, patreiz cītīgi ber šķembas, uz nākošgadu solās atlikušos 10 km arī asfaltēt

opelis 27.08.2008 12:11

V8 rakstīja: Vai kādam ir pieredze ar auto uz Horvātiju?

Ir.

opelis 03.09.2008 11:03

modena rakstīja: Kad būs saskarsmē LVCeļos ar atbildīgajiem par plānošanu un prognozēšanu - tad sapratīs... tici man - Šlesers kaut arī ir lieks prikolists- bet viņš to pensionāru kantori vismaz piespieda kaut ko plānot.... lielākā mērogā...

Kad mēģināju kādai isai nozīmīgais šosejai izbīdīt labāku variantu - tad atbildīgie teica ka nah.... ja pie noteikta noslogojuma robežojas divjoslu un divbrauktuvju ceļš..... un kad skaidri zini - ka divbrauktuvju ceļš būtu ar perspektīvu uz 50 gadiem.... bet divjoslu ceļš - uz 15.... bet tev saka- ka vot kad tajā čuhņa intensitāte būs pie 80% no ceļas caurlaides spējas.... kaut jau pie 40% uz katra otra kilometra ir pa statistikas līķim.... tad ko var teikt....

Serbijā patika tas - ka redzēju vienu no idējam ko varētu pie mums īstenot... baigi labi uzlaboja satiksmi.... + deva psiholoģisko atslodzi.... savukārt pie mums ir ceļš bez perspektīvas- kad nervi netur, cilvēks noraujas... iet uz risku un notiek CSNg....

Visbēdīgākais.... ka atšķirībā no mums, grieķi tais pa max tur kur var un kur nevar atstāj divjoslu.... bet pie mums divbrauktuvju netaisa kamēr visā posmā nespēj tādu izbūvēt....

Domāju, ka LV ļoti labi derētu ceļi kā Zviedrijā- ar trim joslām ar reverso vidējo joslu. Izbūves izmaksas gandrīz tādas pašas kā patreiz, būvējot poļu tipa ceļus ar platajām nomalēm...

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti