i_edgars rakstīja: scope, poļi pa šiem gadiem ir kolosāli iemācījušies viltot kastītes un bļambas - pat no oriģinālā iepakojuma labas firmas nevar atšķirt, kur poļu kaste, kur viņu!
Ja Tu detaļas pirksi Vācijā, tad var būt, bet tikai var būt nopirksi oriģinālās, bet te Latvijā nedodu pat 1 % ka oriģinālās detaļas ir pat pie dīleriem!!
Esmu papētījis gan uzlikas, gan optiku, gan vēl daudz ko citu, un iekšējais saturs nemainās - mainās tikai krāsas spīdīgums uz detaļas un iepakojums!
MInu tikai konkrētu piemēru - man vajadzēja faras stiklu - vienā it kā labā bodē piedāvāja oriģinālu - Boš..... Bet kad atpakojām, tad es kā stikla fabīkas augsta līmeņa darbinieks momentā atpazinu stukla sastāvā Anekšķu smilts karjeras smiltis. Lietuva!!! Bet iepakojums - perfekts Boš, par Boš cenu!! UN cik bija tādu, kas pirka kā oriģinālo??
Pašas lētākās bremžu uzlikas man kalpo pa 50 t km! Citiem dārgās tik ilgi nekalpo!! Nav ne nobirušas, ne izbirušas un mašīnas purns vēl pagaidām nav atdūries pret kādu pakaļu vai stabu.
Tu gadījumā neesi no tās slavenās stiklinieku dzimtas, kur vectēvs, tēvs un dēls kausē stiklu martena krāsnīs?

















Fanam taisnība, lietuviešiem šis modelis ir topā.
Pats vairāk kā gadu lietoju šādu, tikai ar 2.0 16 vārstu motoru. Ir lietots arī 3.0 V6. Trīslitrīgais, protams, lidmašīna. Neko sliktu nevaru teikt par abiem. Viss atkarīgs no tā, kādā stāvoklī nopirksi. Ar motoriem problēmas nav bijušas. Piekares kā jau visiem auto mūsu ceļos, ik pa laikam kautkas jāparemontē. Detaļas nav dārgas. Dārgākais remonts bija pusass maiņa. Orģinālā "sborā" ar abiem galiem maksāja 160 Ls (salīdzinājumam, kolēģis mazdai6 par pusasi samaksāja 450 Ls).
Lielā apkope motoram: siksnu maiņa, ar visiem ruļļiem, sūknis, eļļas, filtri (arī kartera ventilācijas filtrs) ap 300 Ls. Piekare vienkārša.
Patika tas, ka salonu var iekārtot pēc patikas mainot beņķus, priekšējie pagriežās par 180 grādiem. Apsildi/klimatu var regulēt ar kreiso roku, radio vadās no stūres. Nav nekādu lieku slēdžu, viss ērti izvietots un aizsniedzams.
Mīnusi:
-kaitinošās salona apgaismojuma problēmas (te viņš ir, te nav);
-durvīm iekšpusē nav tradicionālo aizslēgšanas tapiņu, slēdzas tikai ar centrālo. Mitrā laikā kādas durvis mēdz nogļučīt, aizslēgties vai atslēgties tikai pēc vairākkārtējiem mēģinājumiem. Aizmugurējās durvis arī var atslēgt/aizslēgt tikai ar centrālo. Ja aķis tukšs, tad pēc vadiem jālien cauri visam salonam.
Principā tikai braukšanas vaina. Subjektīvi liekas labāks un lētāks ekspluatācijā par šarānu, bet līdz T&C patālu.
Ja interesē, varu sameklēt remontu vēsturi.
Tagad meklēju kādu labu no GrandEspace IV.