Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
juuzveris 23.11.2007 14:14

mwah, reckur bildes arī easyget.lv/...

golfiņš

juuzveris 24.11.2007 10:53

Девушка говорит юноше:

- Любимый, где мы сделаем нашу свадьбу?

- В фотошопе.

---

Бизнес - как онанизм, пока держишь все в своих руках, дела идут отлично,

как только руки чужие все начинает падать.

juuzveris 24.11.2007 11:10

parasti drošekļi tusējas salonā - vai nu vadītāja pusē zem stūres, vai arī blakussēdētāja pusē zem bardačoka

juuzveris 24.11.2007 12:32

praktiski pierādās - jo vairāk reklāmas, jo "labāks" auto

qashqai un kia ceed manuprāt bija visreklamētākās mašīnas

juuzveris 25.11.2007 14:09

visbaudāmākais ir Hummer ar 1.1D motoru

juuzveris 27.11.2007 2:27

tak tur šosejā tie vadi iestrādāti. tie mēra ātrumu, mašīnu skaitu. daži mēra arī slodzi uz asīm, bet tie cik saprotu ir kkādi pārvietojamie - vismaz kaut kur lasīju.

btw sirdi silda, ka esmu viens no tiem ~30 kuri uz A1 virs 180km/h gāza sorr veči - bija sausa, skaidra nakts ar 0 transporta plūsmu vajadzēja testanutj drapaku.

bet par ceļiem piekrītu - katastrofāls stāvoklis. raudāt gribās, kad no Igaunijas iebrauc LV. drausmīgi. ir gadījies gan lietū, gan naktī, gan lietainā naktī, utt. nav nekā drausmīgāka par pretīgu lietainu nakti uz 2-joslu LV šosejas meža apvidū. nav ceļa apzīmējumu, stabiņus knapi var redzēt (ja vispār ir), utt..

un sena leģenda vēsta - savu briedi/stirnu/alni/bebri/vāveri (atbilstošo pasvītrot) nedzirdēsi

es jau vienreiz gandrīz aizvedu mājās uz 120km/h gatavotu buciņu. labi, ka tas maita paspēja paskriet. vēl metrs, būtu ķēpa ar papīriem/remontiem un cepetis

starpcitu tas ragulops bija akurāt tādā pat krāsā kā pērnā zāle, tākā pamanīt to lapukoku sukulentu ceļmalā bija diezgan neiespējami

veiksmi LV šosejās un bezceļos

juuzveris 27.11.2007 19:41

es dzirdēju, ka BMW ir baigi kruts auto, visi krutie ar tādu brauc, vot es arī nopirku tādu 760i. vienīgi kāpēc tur ir divi pedāļi nevis trīs? gribēju aizdzīt līdz mājām, sievai parādīt, bet kā ātrumus pārslēgt bez trešā pedāļa? stumt arī nevar!!! nestumjas!!! un starpcitu ātrumkloķis arī salauzts laikam - staigā tikai augšā un lejā.. uz sāniem no visa spēka mēgināju, kaut kas nolūza, tas nav traki?

sorr Viktos - nekas personisks

juuzveris 30.11.2007 10:15

man ta par tām imprezām PO

braucu pa šoseju ar 91km/h uz 1400 apgriezieniem un patēriņu 1,8 litri uz 100km

bet nu jā, nebiju dzirdējis, ka šamie no janvāra tikai. laikam jau mašīnas nokrešotas, kamēr vadjilām iemāca kā pareizi braukt

juuzveris 30.11.2007 10:18

kad šampēterī lika luksaforus tajos debīlajos krustos, tad arī nepieslēdza mēnesi - kā rezultātā vismaz divas reizes luksafors tika nonests

juuzveris 30.11.2007 10:58

HIPPY rakstīja:

Fridrihs rakstīja: Tagag drīzumā arī Ropažu un Džutas ielas krustojumā būs luksafors. Vismaz Brīvībeni varēja normāli apbruakt, bet tagad nekā

Brivibeni pa ropazeni nesanaak atrak apbraukt

ja jāgriež pa Lielvārdes, tad sanāk gan ātrāk

juuzveris 30.11.2007 13:21

man liekas, ka tie getzi stāv CP stāvvietā un neviens ar viņiem nebrauc - kauns pēc to šrotvāgenu parādīšanās tak aizturēšanas statistikai vajadzēja trīskāršoties, bet tā pagaidām ir salīdzinoši nedaudz pieaugusi.

jo nu pēc idejas jebkurā ceļa posmā un jebkurā laikā var celt ārā agresīvos.

vienīgi tas h*jdaj getz laikam nevar noķert nevienu

juuzveris 30.11.2007 13:27

īstenībā te nostrādā visi faktori - bieži sanāk tur braukt, tāpēc ir novēroti visādi brīnumi.

minimālais ātrums pa ropažu ielu braucošajiem ir 70-80km/h reti kurš brauc zem 70. gadās arī sotaciņu izspiest. un te arī slēpjas problēma - perpendikulāri braucošie nespēj novērtēt braucošā šrotmobīļa ātrumu kā arī sava megarulza celtspēju. nu un galā sanāk krešiņš.

protams arī man gadās braukt pa labo joslu un pēdējā brīdī ieraut kreisajā (taisni). nu un protams nepārredzamība, ja sastājas visādi praida gājiena dalībnieki uz nogriešanos pa labi no ropažu ielas. + stresu piemet tramvaji, kuri tur īstenībā diezgan intensīvi kursē.

es domāju, ka ja pačekotu avārijas, tad 90p tur netālu ir bijis trambulis - vnk kad tu stāvi uz sliedēm tad vienīgā doma tev ir tikt ātrāk prom no turienes, it īpaši ja trambulis pilnā hodā nesas virsū (tas nekas, ka pieturas abos virzienos ir pareizi uztaisītas, resp - pirms krusta)

juuzveris 30.11.2007 13:53

Sinn - cik es tur braucu, tad uz 50-60 tauta kustās tikai tad, kad starp mājām ir paslēpušies salātzaļie fēnotāji.

juuzveris 30.11.2007 18:16

pag pag pag - gribi teikt, ka ja praidists nosper mašīnu un iekļūst ar viņu avārījā, viņš var bīdīt pridjavas īpašniekam kā cietušais, tjip - piemēram tur protektors bija par mazu, vai bremzes lāgā nestrādāja????

juuzveris 02.12.2007 2:33

TRIP-TONIKS mgagagag... kas ir? sēnes ēdi?!

juuzveris 02.12.2007 2:42

un jā, par vārstu vadību cik dzirdēts - nav kodējama.

btw visi tagad sapērk 1,6 VTTIL-GTS-I-LXSTU-HVZ-SPORT mopēda motorus un domā, ka no s%da izspiedīs konfekti?

1.8 vidēji ņemot nevar būt strašna jaudīgs - a tu ko domāji, kāpēc viņam parādās "otrā elpa" un pie tik lieliem apgriezieniem, un vispār nafig tahometrs līdz 9k? pabrauc ar lielāka tilpuma motoriem - sapratīsi par ko es runāju!!!! paskaties sava pepelaca jaudas līkni, redzēsi, ka tie 200zs ir tukša muldēšana, jo lai sasniegtu viņus tev to motoreli vajag no iekšas uz āru izgriezt!

juuzveris 02.12.2007 11:50

protams, ka var izspiest visus 500 a to i no hondas 2.0 ir dzirdēts, ka izspiež 700 un vairāk dzelzs ķēves. bet 1) tas ir nenormāls pi5iens - gan laika gan naudas ziņā, 2) motora resurss krasi samazinās.

izspiest jau visu ko var, bet vai vajag? labāk pacelt kādu jaudīgāku motoru un to bik pietjūnēt, ja vispār būs vajadzība

juuzveris 03.12.2007 11:04

DeSuns - es ceru, ka par F1 dzinējiem tas bija joks

duriks tu esi, ja salīdzini savu šrotmobīli par pāris k-eiro, ar sporta mašīnu, kurai mazākā skrūvīte maksā tik cik tavs superturbotjūnētais pepelacs.

jebkura šķūnēšana prasa nopietnus laika, darba un finansu ieguldījumus un kā jau WALA teica - padomā vai tev vispār to vajag. ko dūdas vizināsi vai būsi pirmais rajona džeks?

juuzveris 03.12.2007 19:26

a ko domāji - nūģi te savākušies?!?!

bet nu principā te viens kko ieminējās - augsti apgriezieni, lielāks eļļas spiediens, utt. tāpēc arī pie lielākiem apgriezieniem ir labs cēliens, bet tas nāk ar lielāku defektācijas procentu. ja viss būtu ideāli, tad nebūtu motoru virs 2.0 - čučinātu ar saviem 1.6 300hp motoriem un miers

juuzveris 10.12.2007 16:29

pameklē citu servisu. BM diezgan čakarīgi ir. mašīnai veicot tur regulārās apkopes 5 gadu laikā nenomainīja benzīna filtru pro!

juuzveris 17.12.2007 9:24

nu tak kas tur dīvains? vēl vakar kaut kur redzēju, ka salons pārdod 02' 328Ci ar kožu, klimu, etc pa ~12k oiro. tas ka kādam mašīna ir mīļa, nenozīmē, ka tagad strašno ciparu par viņu var prasīt

juuzveris 13.01.2008 13:02

vo nokritīs gan

ja slinkums rakstīt, tad interese tev arī ir attiecīga.

juuzveris 13.01.2008 14:20

Viktos - ieraksti googlā 'car accident' un apmierinies līdz samaņas zudumam

juuzveris 13.01.2008 17:41

modena - nesapratu nedaudz? man vasarā sanāca pavisam citu auto nošķilt, ar fokusiem maz sakara, ja nu vienīgi viena klase

juuzveris 13.01.2008 17:57

ar jums te bez lekšanās nekādīgi

iepriekš ir bijusi pieredze, ka iauto apmeklē arī normāli cilveki, ļoti maz, bet tomēr. tā kā tā.

galu galā detaļās šito var izjaukt pēc pilnas programmas

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti