Vai viņi nestāstīja, kurā grantskarjerā plāno to veco akumulatoru norakt pēc pāris gadiem ?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Vai viņi nestāstīja, kurā grantskarjerā plāno to veco akumulatoru norakt pēc pāris gadiem ?
Rietumnieki savas palietotās baterijas neremontēs. Viņi tās pārdos bāleliņiem komplektā ar skārda - plastmasas kopsalikumu . Lietoto akumulatoru uzpircēji tos izķer ''ķā karstus pīrādziņus''. Publika aplaudē stāvus.
Esi pārliecināts, ka tā ir spiediena nevis līmeņa lampiņa?
Manuprāt, testa braucienam drīkst pieteikties jebkurš. Gan tas, kuru auto reāli interesē kā iespējams pirkums, gan tas, kurš to auto uz ielas nav redzējis.
Iespējams, ka gļuko durvju slēdzis/poga panelī.
Ja šofera sēdekli aizbīda līdz stūrei, jebkurš mikroauto kļūst Long.
Uzliec brilles.
Sevisu pat nevajag.
Pietiek uzmanīgi paskatīt pēdējo bildi sludeklī un palasīt TA protokolus.
Netērē laiku.
Kompots rakstīja: Ko sakat par šo? m.ss.com/msg/lv/transport/cars/volvo/s40/bppmn.html
Paskaties csdd cik reizes braucis uz ta, kamēr dabūjis uzlīmi ar 1.
Bez haha vw ar tsi tev nevajag.
Pieminētā toyota ar 1,6 atmosfērisko būs laba. Tikai tai komplektā nāks dzelzs oksīds.
Ja nav alerģija pret varžēdājiem, tad reno 1,6 nav slikts, un rūsē viņš arī mazāk .
To pašu volvo, ja vari atrast ar 2,4 atmosfērisko.
Cenā līdz 3000 eur pērk to auto, ko vēlāk nav žēl izmest miskastē, nevis to kas patīk.
Izmešanai golfs ar tsi būs pašā laikā.
MAFs?
Temperatūras sensors. Iesākumam.
Neaizmirsti nopirkt melno maisu!
Hibrīdiem liek Atkinsona cikla motorus.
nomiks rakstīja: Jā, paldies WALA, ka izručīji! Šobrīd varu diezgan droši apgalvot, ka vidējais patērtiņš manam CR-V ir stabilizējies un tas ir 6,8 l/100 km. Lielākoties braukts tieši ārpus pilsētas un garākus gabalus, kas arī ir galvenais iemesls tik lielam patēriņam. Braucot tikai pa pilsētu, 5 l/100 km ir mierīgi sasniedzams rezultāts bez sēņošanas. Protams, priekšā ir ziema. Tad skaitļi būs pavisam citi.
Kas interesanti, šis ir mans pirmais auto, kuram datorā vidējais patēriņš sakrīt ar faktisko (pēc bākas metodes). Līdz pat desmitdaļām. Droši vien, ka tā ir likumsakarība, bet arī manam Honda mocim ir precīzi tāpat. Sakritība līdz pat litra desmitdaļai.
Par šo man ir jautājums.
Ja spidometrs visiem auto rāda par 3-5% lielāku ātrumu nekā patiesais, tad kādu nobraukto ceļu rāda odometrs un kāds tad ir patiesais patēriņš?
Izlasīju topika nosaukumu un nesapratu, kāds ziņģu Ješkam sakars ar elektriķi.😜
Buss līdz 3500 kg ar 8+1 vietu nav SUV, to varēs vadīt ar B?
Tas attiecas uz sūdīgu "0" vada kontaktu.
Ilgi izturēs. E39 nopirku ar 300+, pārdevu pēc 100 kkm, eļļas korķiem bija rūpnīcas zagluškas.
Vienā friču tv raidījumā par auto lietām ZF autorizētā servisa meistars teica, ka "nebūtu slikti" eļlu mainīt pēc 150 kkm.
Kas tieši dārgāks GŪ ekspluatācijā? Lielāks elektrības patēriņš vai kas cits?
Pēc pieteikuma iesniegšanas "SimpleCharge" sazinās ar infrastruktūras īpašnieku, lai uzzinātu par precīzākām iekārtas uzstādīšanas iespējām.
Atslēgas teksts.
anoagask rakstīja:
Centis_Nuudele rakstīja:
anoagask rakstīja: Egr palīdz ātrāk uzsildīt dzinēju - pilnīgi iespējams, ka EGR atveras 4sek pēc auksta starta un izraisa troksni tieši vai netieši
the EGR valve opens only when the engine reaches a temperature of 50 - 60 degrees Celsius.
Nevajag klausīties, ko tantes pieturā plāpā.
On older engines, the EGR valve is closed when the engine is cold. On the new engines, the valve is also open when the engine is cold, so that the warm exhaust gases help to warm up the engine. The EGR is inoperative when accelerating, decelerating and idling.
OK.
Būtu labi, ja tu sameklētu atšifrējumu jēdzieniem ''vecāks dzinējs'' un ''jaunāks dzinējs''.
Un vēl - kautkā neiet kopā izplūdes gāzu piejaukšana ieplūdes gaisam ar mērķi samazināt temperatūru degkamerā un ātrāka dzinēja uzsilšana.
Nesaprātīgi ekspluatējot, DPFu var aizķēzīt jebkuram dīzelim.