Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9
iciks 25.05.2023 8:49

WALA rakstīja: Ja jau vajag atlaides, tad acīmredzot autobusu joslas jāzīmē kā "dubultās" viepusēji pārtrauktās, lai EV var no autobusa joslas "lekt ārā" nepārkāpjot ... vai arī vispār jāliek visur tikai pātrauktā  ...

Pagaidām var tā, bet nākotnē derētu padomāt, kur tos autobusus grūst, lai netraucē elektriskajiem braukt.

iciks 25.05.2023 8:46

Par degvielām - allaž jau iesaka visai šai tehnikai nelietot 95o, bet 98o, jo tur klāt mazāk visādu biofekāliju.

Par šo tautai allaž strīdi, vai tam ir nozīme, bet makšķernieku forumos  nereti parādās jautājums, ko darīt ar laivas motoru, kas sācis sprauslāt un īsti labi nedarbojas. Parasti noskaidro, ka braucis ar 95o un iesaka ieliet 98o. Pēc nedēļas bēdas ir pazudušas un neatkārtojas.

Un tādi ir bijuši n-tie gadījumi. Tāds tipveida gadījums un tāds pats risinājums.

Tā ka visai šai tehnikai leju 98o. Vēl jo vairāk tāpēc, ka patērētie apjomi ir nelieli un cenas starpība niecīga.

iciks 25.05.2023 8:42

Attiecībā uz vadu - nekādas nozīmes. Abos gadījumos tas vads leterējas un traucē. Vienā gadījumā aplauž sievasmātes tulpes, otrā izgāž plaukta saturu.

iciks 24.05.2023 16:42

Tu esi nopircis dārgāku auto, kas glābj pasauli - vai par to nepienākas zināma elastība attiecībā uz noteikumu ievērošanu?

iciks 24.05.2023 15:54

Dobes un siltumnīcas parasti ar vecumu nāk itin daudziem.

Ja uzskati to par agrūtinājumu, tad visdrīzāk īstais vecums vēl nav pienācis.

iciks 23.05.2023 20:52

eidis rakstīja: Es ļoti nesaprotu kā var pieņemt lēmumu iegādāties jebko ar benzīna motoru, ja īupašuma izmēri ļauj ar vadu aizsniegt. Ja vads piņķerējas un besī, tad problēma ir galvā, ne vadā. Pilnīgi jebkurā īpašumā pietiek vienu reizi sagatavot iziešanas algoritmu un vads nekad neķersies / netrāpīs zem asmeņa. Krūmu šķēres ir vienīgās, kur tāds risks ir.

Aķa ierīces ir mazjaudīgi mēsli. Arī trimmeri. Makitas universālās baterijas trimmeris pēc sajūtas ir aptuveni 2x vājāks par jebkuru benzīna vai elektrisko.

Par vadu izteicos jau diskusijā, kur msh stāstīja, ka aķa urbjmašīnas ir figņa, jo ir aparāti ar vadu, ar kuriem visu var izdarīt.

Esmu pļāvis radiņiem zāli ar elektrisko pļāvēju. Jā, idejiski garš pagarinātājs un it kā pietiek, bet nu visu laiku ņemies ar to, lai nesapļautu, lai pa ceļam tulpes nenolauztu, lai kaut kur neaizķertos u.t.t. u.tjpr.

Var jau stāstīt, ka vaina ir attieksmē, bet man kaut kā negribas regulāri nodarboties ar šitādu jāšanos tikai tāpēc, ka teorētiski tā var.

Lieta, kur es šādu vada iekārtu saprotu, ir elektriskais zāģis malkas zāģēšanai. Pats gan allaž lietoju benzīnnieku, bet nu brālim atkal patīk elektriskais un zināms funktieris ir. Ļoti kluss un šādā darbā nav nekur ar to vadu ļoti apkārt jāvazājas.

Veiktspēja nav kā benzīnam (varbūt kādam arī ir, bet vismaz manējam naff), taču ja nav resnu koku, tad nekādas vainas.

iciks 23.05.2023 8:56

Visi šitie ar vadu ir gauži neērti, ja vien īpašums nav gauži mazs un jāstrādā tikai ap māju.

iciks 22.05.2023 9:00

Kādreiz biju dzirdējis, ka šādas zīmes paredzot satiksmes organizācijas dēļ, lai visi liek vienādi un nesāk veidoties situācijas, kad katrs sāk manevrēt pa savam.

Oriģināli tam ar augiem visticamāk būs mazs sakars, ir arī piemēri:

shorturl.at/ipRTY

iciks 21.05.2023 19:12

topinamburs rakstīja:

GB12 rakstīja: Nē, tas nav savādi. Ja pacientam ir izmaksas, nākošajā gadā polise kļūst dārgāka.

Man kā pacientam nav bijušas izmaksas NEKAD, octa pie tā paša dirsinātāja tam pašam hobijauto palika 2x dārgāka.

Tad kas ir noticis, šie rēķina, ka inflācija ir vai būs 100%?

www.youtube.com/watch?v=MZzTTICHrAI&t=180s

Cik saprotu, viņi ievērtē arī savu statistiku. Ja Tu brauc ar fordu, bet firmai A tajā gadā fordi ir sagādājuši lielus zaudējumus, tad pie viņiem būs dārgi. Ja kantorim B tieši ar fordiem viss ir ļoti jauki, tad viņiem atkal būs patīkamāka cena.

iciks 21.05.2023 19:08

Bradypus rakstīja: Vispār jau ir tāda speciāla zīme, kas aizliedz caurbraukšanu nepiederošām personām - 302., agrāk saucās pat tieši "Caurbraukt aizliegts". Dzīvojamā zona ir tikai teritorija ar samazinātu ātrumu un aizliegumu tukšgaitā motoru darbināt. Varbūt vajag lietot zīmes tā, kā tās paredzētas, nevis čīkstēt, ka tiek neievēroti iedomāti noteikumi?

Tavs piedāvātais variants ir labs teorijā, bet praksē nestrādās.

Tam vajag reālu kontroli un to neviens nenodrošinās.

Tad vēl - uzliekot t.s. "saulīti", zīmes darbības zonā nedrīkst braukt "nepiederošās" persona - kaut vai mani ciemiņi.

Ja uzliks zīmes (kā Tu saki vai kā savādāk) kādam mikrorajonam, tas jau neko diži nerisinās.

iciks 19.05.2023 11:35

Ja gribi netā, tad var atrast lētāk kā veicī, vien būs mazliet darbiņš jāiegulda,  jo ir dīvaini piedāvājumi, 1 riepa (tāpēc lēti), atrodas sliktā vietā/neizdevīga piegāde u.t.t.

Tad kad ir noskatīts, allaž jāapjautājas, cik vecas riepas būs.

Tas pie nosacījuma, ja zini, ko gribi. Ja tik vien zini, ka vajag kaut kādas ziemenes, tad vari sākt pētīt, analizēt, domāt, shēmot un tas būs 3x ilgāk, nekā noskatīto atrast neta veicī

iciks 19.05.2023 11:33

Manā Oktāvijas variantā ir kaitinoši. Ja šis izslēgtos brīžos, kad jāgaida pie dzelzceļa pārbrauktuvēm, krustojumos, kur ilga stāvēšana u.tml. - to vēl varētu pieciest, bet tāds mākslīgais intelekts tur nedarbojas.

Ja gadās tikt sastrēgumā, kur ik pa brīdim nākas mazliet pavirzīties uz priekšu un šis visu laiku slāpst un atdzīvojas, tas reāli kaitina.

iciks 19.05.2023 7:52

Man jāizdara 2 darbības. Jānospiež viena poga un uz ekrāna jāveic izvēle. Kādam varētu būt jāveic viena pogas nospiešana.

Pat ja to varētu izslēgt ar vienkāršu balss komandu, tāpat pietiekami bieži darot tas ir kaitinoši.

iciks 19.05.2023 7:49

Pasaules praksē ir atrasts lielisks veids, kā dzīvojamajās zonās samazināt ātrumu - nodrošināt vienu iebraukšanas/izbraukšanas vietu. Viss, tādējādi tur izpaliks visi caurbraucēji.

Protams, šāds variants nestrādās vietās, kur dzīvojamo zonu nodefinē vienkārši uzliekot dažas zīmes.

iciks 18.05.2023 21:15

gunbox rakstīja:

Freijers rakstīja: Kas tā ir par huiņu maukt no ieskrējiena joslas priekšā braucošajam un vēl dirsināties, tas nekas ka divas joslas, neviens nav paģērējis obligāti pirms katras pārkārtoties uz kreiso. Kontekstam, runa ir par A6 posmu no Salapils līdz Ogrei. Šodien Volvo izleca, ja pirmajam vēl nedaudz būtu jāpiebremzē (t.i.tā jau ir ceļa nedošana), tad otrais naturāli nočakarēja un vēl lūr kā auns, kad es, nekaunīgais atļāvos ar taures signālu un tālam gaismām pateikt ka tas īsti nav OK. Laikam visur laišana, raiferi satiksmè un tas, ka nedod pa dirsu (ja vien smagajam neizlec priekšā) par ceļa nedošanu, sāk darīt savu….

Paskaties otru pusi - kas notiks, ja tagad sāks visi taurēt un nepalaist? Jau šobrīd pietiek ar to, ka taurētāji 99%tos gadījumu ir tipiskie cietpauri. Pamatota taurēšanas uz ceļa ir ļoti reta parādība vai praktiski var teikt ka neeksistē, jo ir jāreaģē uz situāciju, nevis jāgrābstas gar pogām. Un pēc tam jau kāda jēga vairs taurēt. 

Starp citu, pats esmu nedēļu atpakaļ dabūjis tauri vietā, kur varēja mierīgi palaist, bet nē, jampampiņam vajadzēja uzspiest pie luksofora, lai nepalaistu un pēc tam sabremzētos un taurētu. Vēl blisinās pārgriezis savu mazā IQ viepli. Reāli kaitina. 

Tik pat sievai tieši tāda pat situācija. Bērzkrogā izgriežamies no CircleK uz Rīgas pusi... līdz busam pietiekams gabals un izvērtēts busa tuvošanās ātrums lai normāli izbrauktu. Busam redziet vajadzēja uzspiest līdz kādiem 80 un taurēt. Sieva jau redzēja, kas notiek un spieda grīdā. Vēl pirms apdzīvotas zīmes vietas jau bija uz 90. Tālāk no kalna buss protams pārkāpa arī nepārtraukto līniju dzenot. Žēl, ka ceļu policija nebrauka ar privātiem auto. Pietiktu budžetam gan no nedarbojošiem pagrieziena rādītājiem, gan lidotājiem apdzīvotās vietās.

Ja sāktu taurēt - taisni labi būtu.

Mana pieredze rāda, ka tiek stipri par maz taurēts. Ja katrs apzinīgi uztaurētu kādam signālu nerādītājam, jefiņam, kas nejēdzīgi izgriežas,veic visādus dīvainus manevrus; nelaistu bezkaunīgos sastrēgumu apbraucējus u.tml., varbūt tie sāktu domāt - nez, par ko man tā un jau kuru reizi? Varbūt es kaut ko daru nepareizi?

Neliels papildinājums - jā, gana daudz situāciju, kur tiešām kaut kas jādara un nav laika papildus darbībām, bet pietiek situāciju, kad varētu gan.

Cik pavēro autovadītājus, pamatā jau taurē pamatoti. Vien - bieži piecieš acīmredzamas cūcības.

iciks 18.05.2023 21:12

imzz rakstīja: varbūt takšu firma neļauj atslēgt.

Izteikšu minējumu. Taksis piestāj kaut kur, gaida klientu, kas to izsaucis. Visdrīzāk noslāpē to auto. Tad seko nākošais klients, nākošais un vēl nākošais un tā visu laiku.

Bez iejaukšanās softā, start/stop jāizslēdz katru reizi. Ja man dienas laikā 2x jābrauc, to var pieciest. Ja tas jādara stipri daudz - var piegriezties.

iciks 18.05.2023 10:16

Tā ar tiem Kasko ir - liekas, ka jaunam auto šis varētu maksāt kosmosu, bet pavecākam mazāk, bet faktiski ne tuvu tā nav.

Par Tevis minēto kalkulatoru - manā skatījumā tas nekādā ziņā neattēlos kopējo sistēmu. Baltai būs viena cena, kurpretī citiem var būt pilnīgi savādāk un Kasko gadījumā nez vai ir tāds tipveida kalkulators, kāds ir OCTA, kad pa fikso vari redzēt visus piedāvājumus.

iciks 17.05.2023 21:27

imzz rakstīja: Nākošais "drauds auto ražotājiem un lietotāju makiem: eko prasības riepām.

LONDONA, 17. maijs (Reuters) — Riepu ražotāji ir pakļauti spiedienam gandrīz burtiski no jauna izgudrot riepu, jo regulatori savu uzmanību pievērš riepu piesārņojumam, kas pieaugs līdz ar elektrisko transportlīdzekļu (EV) pieaugumu un draud apdraudēt šo automašīnu videi draudzīgumu.

Riepām saskaroties ar ceļu, tiek noberztas un vidē nokļūst sīkas daļiņas. EV papildu svars, kas saistīts ar to akumulatoriem, nozīmē, ka šis maz apspriestais piesārņojuma veids kļūst par lielāku problēmu.

Lielākie ražotāji, tostarp Goodyear (GT.O), Bridgestone (5108.T), Michelin (MICP.PA) un Continental (CONG.DE), arī cenšas atvairīt konkurenci no lētākiem Ķīnas konkurentiem.

Lai gan kritiķi saka, ka riepās ir daudz toksisku un kancerogēnu ķimikāliju, līdz šim patiesa vienprātība ir tikai par vienu — 6PPD, antioksidantu un antiozonantu, kas atrodams visās riepās un kas samazina plaisāšanu.

Paredzams, ka šogad Kalifornija būs pirmā , kas pieprasīs riepu izgatavotājiem pierādīt, ka viņi meklē alternatīvu 6PPD — kura degradēta forma dažām zivīm ir nāvējoša un ir konstatēta cilvēku urīnā Dienvidķīnijā.

Gaidāmie Eiropas Savienības Euro 7 emisiju noteikumi pirmo reizi noteiks riepu standartus. citāti no:

www.reuters.com/business/autos-transportation/tyre-makers-under-pressure-too-much-rubber-hits-road-2023-05-17/

Ir jau vēl arī riepu trokšņa jautājums. Ir 3 kategoriju riepas, katrai savi rādītāji un cena. Saprotams, klusākās ir dārgākas.

Domāju, tas ir tikai laika jautājums, kad šis jautājums tiks vilkts ārā un tiks spiests uz kluso riepu iegādi.

iciks 16.05.2023 21:25

Es arī liktu uz aķi.

Ja šī problēma ir saistīta tikai ar start/stop, tad es pievienotos Kanibālam - šo pilnīgi noteikti nevajadzētu remontēt.

iciks 15.05.2023 9:41

Škodas gadījumā esmu pārbaudījis - spiežot gāzes pedāli tad, kad šis sāk bremzēt itkā avārijas situācijā, autiņš nebremzē.

iciks 15.05.2023 9:01

Freijers rakstīja: Kas tā ir par huiņu maukt no ieskrējiena joslas priekšā braucošajam un vēl dirsināties, tas nekas ka divas joslas, neviens nav paģērējis obligāti pirms katras pārkārtoties uz kreiso. Kontekstam, runa ir par A6 posmu no Salapils līdz Ogrei. Šodien Volvo izleca, ja pirmajam vēl nedaudz būtu jāpiebremzē (t.i.tā jau ir ceļa nedošana), tad otrais naturāli nočakarēja un vēl lūr kā auns, kad es, nekaunīgais atļāvos ar taures signālu un tālam gaismām pateikt ka tas īsti nav OK. Laikam visur laišana, raiferi satiksmè un tas, ka nedod pa dirsu (ja vien smagajam neizlec priekšā) par ceļa nedošanu, sāk darīt savu….

Ir viena vieta, kur allaž kāja jātur uz bremžu pedāļa un roka uz taures - šeit:

bitly.ws/EyfG

Nepietiek, ka viens pēdējā brīdī izlien dižās pilsētas virzienā un uzsāk baudāmu paatrināšanos (lasi - nepaātrinās), tak pēc viņa paspēj ielīst VĒL VIENS, turpinot tāpat.

Var braukt visur kur un visādi, bet tieši šajā vietā vienmēr ar lielu garantiju var satikt šādus "īpašos braucējus".

iciks 11.05.2023 23:34

GB12 rakstīja: Iciks, vajag un labi, ka maina. Tas kloķis ir diezgan neparocīgs un tizls. Turklāt tu to nemaz neredzi. Ja brauc pa šoseju un gribi ieslēgt kruīzu, tad ir 2 varianti - vai nu stāties malā un pētīt, ko kura poga nozīmē, vai arī spaidīt visas pēc kārtas un pētīt, kas no tā visa sanāks.

No teksta autora nevarēja izprast, kas tad viņam tajā kloķī nepatīk - man radās sajūta, ka viņam liekas nepieņemams kloķis un ir vēlme pārnest funkcijas uz ekrānu, kas manā skatījumā ir pilnīgs sūc.

Runājot par kloķi kā tādu - manai oktāvijai ir līdzīgs priekš adaptīvā kruīza. Ko es varu teikt - man tas lielas ciešanas nerada. Es ar to auto braukāju un +/- zinu, kas jāspiež, lai kas notiktu un tas viss notiek uz aklo. Ja es katru dienu brauktu ar citu auto, tad tas varbūt radītu problēmas, bet tā kā tā nav, tad man tas neko neskādē.

Vienīgais, kas ir reizumis sanācis, ka netīšām sanāk sajaukt kloķus - gribi ieslēgt kruīzu, bet iespīdini tālos kādam ģīmi. Ne bieži, bet gadās.

iciks 10.05.2023 23:27

Bet varbūt ar to kloķi nemaz neko nevajag darīt?

Kā redzi no citas tēmas - kloķīšu vietā super duper ekrāns un liela daļa nemaz tik ļoti priecīga nav.

iciks 01.05.2023 21:19

spainis rakstīja: Neesmu sekojis modes tendencēm takšu izsaukšnas aplikācijās, bet cik atceros, tad kādreiz tajās takšu aplikācijās varēja redzēt kādas mašīnas tuvumā un cik maksā un attiecīgo izsaukt. Gribi mersi, sauc mersi, gribi vienalgako, ņem vienalgako.

Pie mums arī pirms laika laikam kādam voltam vai boltam bija variants vai nu ņemt parasto vai dārgo variantu. Pēdējā it kā bija labāki auto.

Tiesa, kā dzird, nekādu biznesa klases takšu pie mums īpaši nav. Noteikti ir kādi pakalpojumi uzņēmumiem, bet ikdienišķi laikam ne. Būtu pieprasījums, droši vien būtu arī piedāvājums.

iciks 01.05.2023 17:35

Par takšiem paturpinot - var jau gribēt braukt meršos ar minimālu nobraukumu, vien var uzdot neizbēgamo jautājumu - vai ir vēlme par to maksāt?

Būtu ļoti naivi domāt, ka, piemēram, grozot normatīvos aktus un pieprasot takšu firmām braukt ar ļoti jauniem un glauniem auto, tas notiks par esošajiem tarifiem.

1 2 3 4 5 6 7 8 9

Lasītākie raksti

Jaunie raksti