Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5 6
viencexperc 04.03.2017 21:59
viencexperc 04.03.2017 22:06

TDIOTS rakstīja:

panamera būs uzticamāka

Dzirdēju, ka 911 arī uzticama.

Varētu arī to izskatīt. Panamera laba, jo var cementa maisus vadāt, bet ja 911.-to ņem kabrioletu, tad tajā var iekraut pat ledusskapi vai kūdru apkurei.

viencexperc 04.03.2017 22:08

msh rakstīja: Protams ka B3/B4 audī rullē - ne par velti laukos, kur cilvēkiem trīs štukas, par ko nopirkt japāni, kurš tūlīt sāks šķīst un pūt [līdz tam vecumam, kurā ir tās divas mizas tajos sludekļos, tās toyotas noteikti kalpoja labi, nav šaubu], tie B3 un B4 ir daudz palikuši, sevišķi izteikti lauciņos, kur svarīgāka ir izturība pret laikapstākļiem, un nevis pret nobraukumu - pensionāriem un citiem cilvēkiem kam vajag ekspluatācijā lētu mašīnu relatīvi nelielam nobraukumam.

Jaunākai mašīnai nevis būs labākā stāvoklī, bet tai ir procentuāli lielāka iespējamība tādā būt. Bet tas nemaina faktu ka tu piedāvā tehnoloģiski sarežģītāku un puņķaināku mašīnu, ar zemākas kvalitātes virsbūvi, ar trīs reizes augstāku cenu, kura ir divas reizes augstāka par nosaukto budžetu, saucot "juhū, šī būs labākā stāvoklī! sagrabini tikai naudu!".

Pastāsti, kā tu piedāvā samazināt izdevumus - ietaupot uz mašīnas remontiem, lasīt - ietaupīt uz mašīnas stāvokli? Un ko dos tā "remontu pabīdīšana"?

Un jā, tas ka japānis sapūs ātrāk nekā tas B4 - tas IR akmenī cirsts. Parādīsi regulāri lietotu un ārā turētu divdesmitgadīgu japāni, ar oriģinālo krāsojumu, bez burbuļiem visās malās, bez mainītiem sliekšņiem un arkām - ? Pieņemamam B4 vajadzēs šur tur, lielākoties apakšā, bik apkarot rūsu, bet ja slinkums, metināt vajadzēs pēc kādiem pieciem gadiem - tas viss - mašīnai kas sasniegusi vismaz otro pilngadību.

Vēl iesaki bmw par 600 eiro.

viencexperc 05.03.2017 14:06

Reģ.: 22.03.2004

viencexperc 06.03.2017 12:42

es pērku tikai M+S.

Nopērku jaunas, tās braucu visu ziemu, uz vasaru uzlieku pagājušā gada M+S. Tā 2 gadus braucu, tad vecās izmetu, bet pērku jaunas vissezonas.

utt.

Ja nedzīvodziļos lukos, tad neredzu jēgu no ziemas riepām. Un man nav vajadzība tās mainīt laikā. Teorētiski varu pat janvarī nomainīt, varu pat aizmirst nomainīt, bet tā es nedaru.

Diski man ir vieni, mainu gumiju. Neredzu jēgu turēt uz diskiem un pašam mainīt, tāpēc, ka nepieciešama ir balansēšana tik un tā.

Bet, pagaidām, nomainījis neesmu. Parasti mainu no aprīļa vidus, līdz maija sākumam. Tad nav rindu riepu servisos.

viencexperc 06.03.2017 12:55

Visvairāk pārsteidz, ka neasfaltēti ceļi ir pilsētās.

viencexperc 06.03.2017 20:48

Laikam dzinējs noplīsa. Tie sūdi tikai pa servisiem braukā.

viencexperc 08.03.2017 9:41

[cenzēts]

Ja tu esi punduris bez olām un sieva punduris bez krūtīm un divi bērni kuri macās 2 un 3 klasē un mīl slēpot ar īsajam slepēm, tad piekritīšu, bet ja mainās kaut viens no parametriem, tad neder.

Vai ja par standarta ģimeni uzskatīt bezbērnu ģimeni vai geju pāri.

Visi cilvēki kurui piedzemdē otru bērnu sāk izskatīt kaut ko lielāku.

Ja tev nav ģimenes vai ietilpsti augstāk minētajās kategorijās, tad nedirs par lietām, no kā nejēdz.

viencexperc 08.03.2017 9:44

tad kāpēc pirkt to sūda jazz, ja tas maksā tik pat cik normāla mašīna? ( audi nav normāla, bet ir citas, normālas)

viencexperc 08.03.2017 9:51

Visi tie mazlitrāžas un mazie sūdi ir domāti VAI kā otra mašīna ģimenē, VAI nabagiem.

Tad tie der kā ģimenes auto.

Ja man ir suburbans, es varu nopirkt otru mini kūperu vai jazz.

Ar vienu braucu vedu bērnus uz dārziņu, atpūsties, pie vecmāmiņas, utt... ar otru otrs vecāks brauc uz darbu. Nepieciešamības gadījumā var arī visa ģimene tur iekārtoties, bet tikai nepieciešamības gadījumā.

Ideāls variants, ja otrs auto - elektromobīlis.

viencexperc 08.03.2017 18:21

Ideja ir, tad labi, bet pasūtītāji ( potencialie klienti) ir?

Kāpēc negribi iet vieglāko ceļu - sākumā atrast klientus ( var pat apmelot, ka uzņēmums jau ir) un tad sākt.

viencexperc 08.03.2017 18:40

kasinsh79 rakstīja: Iedomājos kaut ko ierakstīt hibrīdu tēmas ietvaros. Lai tauta atkal pacepas, jo vienaldzīgo te nav

Tātad, pirmā ziema ar hibrīdauto, kas stāv ārpusē pie mājas.

Pirmajos salos parādījās pigori, kad it kā nepietika strāvas padeve, lai panelī iedegtos "READY". Ne mazums nervu aizgāja, līdz vienā ziemīgā dienā bez evakuatora un dīlera - nekā Aiztransportēts pie dīlera, mans Prius uzreiz atdzīvojās, saņemdams strāvas padevi no pārnēsajamās uzlādes ierīces. Izdomāju lieki nečakarēties, ziedoju 130 eur par jaunu "mazo" hibrīda akumulatoru - tagad jebkādos laika apstākļos, vienalga, pēc kādas auto atpūtas - hibrīdauto gatavs startam!

Aukstākā laikā, man par lielu izbrīnu, auto iesilst ātri. Vispār - klimats (visos gadalaikos) baigi labais Prius. Tiesa gan, tad arī hibrīda akumulators pieslēdzas ne tik bieži. Un tērē tas auto jau vairāk. Tagad vidēji - 6,5l Rīgas korķos, īsajos gabalos - kā taxi režīmā. Braucu reiz aukstā ziemas vakarā uz Valmieru, patērēja nieka 5,0 litrus ārpus pilsētas (un braucu ap 100 visu ceļu, kur nebija sniegu).

Pilnīgi viss patīk, visvairāk - auto dinamika pilsētas satiksmē (pat ļoti atsaucīgs auto) un milzīgā salona ietilpība (aizmugurē - gandrīz kā lielajā SuperB; bagāžniekā - lielajiem ratiem vietas gana + vēl daudz kam).

Viss, cits auto netiek pat izskatīts

Un jēga bija pārmaksāt par to nesmuko sūdu, lai iegūtu patēriņu 6,5 litri ( 5) uz 100 km.

Cik tad ne- hibrīds tērē? 6,7 (5,2)?

Ne velti visi apliek to priusu. Pat pārdošanas apjomi toyotai krītas. Gan dizains debils, gan cilvēku čakarēšana.

viencexperc 08.03.2017 18:47

Nezinu, bija tāda informācija, vai nē, bet ir interesants interneta resurss par Ķīnas elektriskajiem automobīļiem.

Ir gan dati, gan daudz bilžu.

Ja kādam interesanti palasīt.

chinaautoweb.com/electric-cars/

ir lieki teikt, ka pēc skaita, modeļu daudzveidības un batereju uzlādes ilguma jau ir priekšā Eiropai.

Domāju, ka kvalitāte pieklibo ( jo cena dažreiz ir pat smieklīga), bet ambīcijas biedē.

viencexperc 09.03.2017 11:25

Es domāju, ka 10% no " vainīgajiem" patiesībā nav vainīgi. Varbūt pat vairāk. Teiksim, tev stāvvietā kāds iebrauks atmuguriski. Kā tu pierādīsi, ka ne tu iebrauci? Ja ir liecinieki, tad ir cerība, bet ja nav, vai "uzrodas " liecinieki otrai pusei.

Tādu momentu varētu būt daudz. Kāds tev izlīda ceļā un tu viņā ieskrēji ne uzreiz pie krustojuma, bet tālāk. utt.

Nejau visiem ir videoreģistrators.

Vai tas stepju aziātu triks - apdzīšana un tad strauja bremzēšana.

viencexperc 09.03.2017 11:37

iciks rakstīja: Nē.

Tāpēc iepriekš pieminētajos gadījumos ar noskrāpētiem bamperiem cilvēki nereti mēģina sarunāt un kaut ko sapiķot cietušajam. Ja viņš ir ar mieru - visiem labi.

Pazīstamam bija ~6. klase un uztaisīja negadījumu. Pēc tam vēl neveiksmīgi sanāca uztaisīt vēl vienu un tur nu viņš cietušajam (gluži skramba nebija) mīļa miera labad noskaitīja kādus 300 eur. Pat nerēķināja, jo saprata - lētāk būs, nekā čakarēt jau tā ne to labāko 4. klasi.

Uzreiz redzams, ka tam paziņam vāji ar matemātiku. Par 300 eiro malu klasi var nomest līdz 0 un tad 5 gadus nullē sēdēt lai atpelnītos.

viencexperc 09.03.2017 22:03

ja par ceturto malu klasi maksā piemēram 80, tad par otro maksātu 110. Starpība ir 30 eiro.

4 gadu laikā samaksātu 120 eiro ( 4X30=120), ja klase nemainītos. Bet klase katru nākošo gadu celsies uz augšu. Ja pirmajā starpība būs 30 eiro, tad otrajā jau 25, utt, tāpēc reāli pārmaksa sanāks vēl mazāka.

Bet ja viņš samaksāja 300 eiro, tad ir totāls idiots .

Vai tu domā, ka apdrošināšana par trīs malu klasēm samazināsies par vairāk kā 100 eiro??? Cik tad tā apdrosināšana maksā? Kas viņam par mašīnu? Porše?

( bet es jau zinu, kā ir ar tiem "paziņām". Tas jau esi tu pats)

viencexperc 09.03.2017 22:10

es domāju, ka tev, t.i. tavam "paziņam" bija cita situācija:

tavs paziņa baidījās, ka cietušais izsauks policiju un nāksies samaksāt sodu par noteikumu pārkāpšanu. Iespējams, bija dzēris, tāpēc nolēma ātrāk tikt vaļā.

Nu vai nejēdz neko matemātikā.

viencexperc 09.03.2017 23:19

Cik tev tējkanna notērē mēnesī elektrības?

Tu visu tā skaiti?

Sīkstulis.

viencexperc 10.03.2017 18:32

Pats esi dunduks un alkašs, ja jau tev polise par trim klasēm palielinās par 100 eiro.

Redzi, man pat nav nojausma, cik apdrošināšana maksā ceturtai klasei, salīdzinājumā ar 6. Bet tu zini un sāc bārstīt apvainojumus kā jums jūsu alkašu kolektīvā pieņemts.

Lūdzu konkrētus ciparus -kā apdrošināšana mainās katru gadu. Cik tu maksā par savu otro klasi?

Tāpēc, ka rēķini kā gribi, bet 300 eiro trīs gados - neatmaksājas tik un tā. Tāpēc ka katru nākošo gadu apdrošināšanas summa samazinās, ja nav jaunu avāriju. Bet te ir atslēgas vārds -"jaunu avāriju".

Tāpēc jums, alkašiem ir pieņemts maksāt uz rokām kaut 500 eiro, lai tikai nenomestu atpakaļ uz 1.klasi.

viencexperc 10.03.2017 18:38

Es maksāju ap 60 eiro.

Apdrošinos daudziem skauģiem netīkamajā Baltikums.

Nosauciet man vismaz vienu iemeslu, kāpēc pirkt dārgāku?

viencexperc 10.03.2017 18:51

Uggga rakstīja: Nav kādam statistika, cik Priusi bija reģistrēti līdz pagājušā gada beigām un cik šobrīd? Subjektīvi liekas, ka daudz vairāk palikuši. Paziņa arī tādu paņēma, it kā tāpēc, ka nodoklis mazs.

Šodien vienu kropli redzēju stāvvietā.

Speciāli sēdēju un gaidīju, jo bija interesanti KĀDS cilvis to varēja nopirkt.

Nesagaidīju. Laikam slēpjas no kauna un brauc pa tumsu, lai neviens neredz.

viencexperc 10.03.2017 21:39

Nē. Ne tāpēc. Kāds sakars Latvijai ar starptautisko Sociālistisko valstu sieviešu dienu?

viencexperc 11.03.2017 5:42

Kā tu saprati, ne es izdomāju viņu ielikt MPV klasē.

viencexperc 11.03.2017 7:13

" skauģiem" - tapēc, ka paši apdrošina citur, tikai tapēc ka patīk nodarboties ar apdrošinātāju brokeru sponsorēšanu un labdarību, bet greizi skatās uz tiem, kuri nekāš naudu.

Tu domā, ka tas mans zekauskais baltikums tev naudu neizmaksās, ja kas?

Izmaksās.

Ja gribēšu kaut ko sponsorēt, tad varēšu 60 eiro vietā samaksāt 80 pat nepārejot pie cita.

viencexperc 11.03.2017 7:56

Vēl viena piezīme.

Atšķirībā no krievu ražojumiem ( ar Eiropu,ASV,Japānu un Koreju pagaidām agri salīdzināt) ķīnieši lielu uzsvaru pieliek dizainam un modernajām tehnoloģijām.

1 2 3 4 5 6

Lasītākie raksti

Jaunie raksti