Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
ledzep 30.11.2021 16:38

Jā, ASV auto citreiz pietiek ievadīt VIN googlē un viss ir redzams par ar bildēm.

ledzep 30.11.2021 13:47

RU jau arī spiež tās ķīniešu mašīnas salikt/ražot ar zināmu procentu lokalizāciju Krievijā un Baltkrievijā, lai pardod tos hlamus nebūtu tādu nodokļi.

Un taisnība- Ķīnā ir zemas prasības pret auto drošību un sertifikāciju.

ledzep 30.11.2021 13:44

Nezinu nekādu video.

Ne velti visus šos gadus ķīniešiem vienkāršā veidā nav izdevies iekarot eiropas, jo nevar lēti uztaisīt konkurētspējīgu auto priekš Eiropas tirgus, ņemot vērā ka vēl par šiem auto ir jāmaksā muita.

Ne velti savulaik visi japāņi atvēra savas rūpnīcas Eiropā un arī tavi glorificētie korejieši. Un nu kopš korejieši taisa normālus, Eiropas prasībā atbilstošus auto to cena ir attiecīgajā līmenī.

Visas labākās tehnoloģijas un ražošanas prakses auto industrijā nāk no Eiropas, kā arī šeit ir izcila infrastruktūra un loģistika, lai ražotu auto. Un šobrīd jau ražošanas izmaksas Ķīnā ir praktiski tādas pašas kā ražojot auto Eiropā.

ledzep 30.11.2021 10:39

No Ķīnas neko nesūta- mašīnas un motorus saliek Eiropā. Protams, kaut kādas komponentes gan nāk no Ķīnas, kā jau visiem.

Attiecīgos Lynx/Geely modeļus un Volvo Ķīnas tirgum, protams, ražo uz vietas.

ledzep 30.11.2021 10:31

Dacia Spring

ledzep 29.11.2021 19:06

Modeļa nosaukums kā ķīnas auto brends

ledzep 29.11.2021 17:53

Nu šeit ir sava specifika- Subaru un Chrysler ir ļoti nepopulāri auto EU, līdz ar to saprotu, ka ir savs to izdevīgums iegādei ASV.

Bet ja runājam par to Meksikā ražoto Jettu no ss.lv sludinājuma ar amerikas tirgum paredzēto motoru tad nav skaidrs priekš kam tas viss ir vajadzīgs.

ledzep 29.11.2021 17:48

Kā jau jebkurš lietots auto- daļēja laimes spēle. Bet, lai būtu izdevīgi kaut ko sūtīt no ASV uz EU, pārdevējam ir jāiegādājas auto par ļoti zemu cenu un attiecīgi no tā izrietošajām sekām.

Vēl jau ir maza daļa cilvēku, kas paši atrod un sūta no ASV auto savām vajadzībām. Tas jau ir cits stāsts.

Vienkārši pērkot no ASV ievestu auto ir lielāks risks uz hlamu nekā EU lietotam auto. Plus, protams, augstāk minētās problēmas ar ASV auto specifiku.

ledzep 29.11.2021 14:15

Klasisks amerikāņu- apdrošinātāju norakstīts auto pēc noslīkšanas, pus gadu nostāvējis stāvlaukumā, tad ieceļojis Klaipēdas ostā un lietuvieši paveikuši savu darbu..

Man vēljoprojām nav skaidrs kāds ir ieguvums (ja vien nemeklē ko specifisku) pirkt mašīnu no ASV.

Pārsvarā taču ved slīkoņus un smagi sistus auto. Tur vēl jāvēic atmuitošana un beigās, lai tirgoņi Lietuvā un Latvijā kaut ko normāli nopelnītu uz šāda auto (kam tirgus cenai ir jabūt mazākai par vidējo ekvivalentam modelim no EU), liek vispār kā viņi to visu padara rentablu.

Un vēl pietam:

Amerikāņiem ļoti bieži pavirša attieksme pret apkopēm

Čakars ar specifiskām virsbūves detaļām

Dzinēju un tehniskās atškirības no EU auto

ledzep 29.11.2021 14:02
ledzep 26.11.2021 15:26

Vo vo.

Es braucu gan ar auto, gan moci, gan velo, gan laivu.. Un tik pat labi teikt, ka besī tie pseido-drifteri, kas pie pirmā sniega slidinās un arī tie makšķernieki upēs ar savām auklām.. Un tam drifterim notiekti besī, ka es pa gājēju pāreju tajā brīdi kad viņš ir savā labākajā sānslīdē un tam mašķerniekam notiekti besī, ka es ar savu laivu visas zivis aizbiedēju. Tā nu dzīvojam..

Kā jau minēju, sliktie piemēri vienmēr izceļās un tas čoperis ar taisno izplūdi vienmēr paliks atmiņā nekā 90% moto braucēji, kas brauc kulturāli.

Un vispār diskusija par braukšanu starp mašīnām ir lieka, jo to Latvijā atļauj likums. Ja šis traucē, tad tā ir vienkārši skaudība pret to, ka mocim nav jāstāv sastrēgumā.

ledzep 25.11.2021 18:45

Ja to domā par tiem kurlajiem cilvēkiem ar pusmūža krīzi dažādos vecumos, tas man arī nav skaidrs kadēļ mocim jāliek tāds izputējs.

Bet jebkurš cits motocikls ar oriģinālu izplūdi būs tik skaļš atkarībā no tā, kā tu brauc. Katram ir sava braukšanas kultūra un sliktie piemēri vienmēr izceļās..

ledzep 25.11.2021 15:19

Kur var tādas muļķības var izdomāt. Motocikls uz elektību ir vienkārši izmiekls- tur nav lielākā daļa no moto braukšanas un jau vairākus gadus daži ražotāji neveiksmīgi meģina mums iesmērēt elektromočus.

Un ir liela atsķirība vai motociklam ir īsts motors ar sajūgu, ātrumiem un savu darbības kultūru vai bezpersonisks tinumu brīnums.

Tomēr elektromotoriem ir pielietojums motorolleros- jau tagad 50cc motori ir nelietojami dēļ ekoloģiskajām prasībām un tuvākajā laikā tie tiks pilnībā aizstāti ar eletromotorolleriem- cena un veiktspēja jau ir vienā līmenī.

Ir ļoti lieta atškirība vai cilvēkam ir nepieciešams maksimāli vienkāršs transports, ko pilnībā nodzīt pa dienvideiropas šaurajām ielām vai motocikls, kuru pārsvarā pērk braukšanas prieka nevis funkconalitātes dēļ..

ledzep 04.11.2021 12:00

Degvielas un eļļas filtrus vienmēr cenšos ņemt no lielajiem oem ražotājiem, tur nav vērts taupīt.

Bet kaut kad ļoti sen laikam bija problēmas ar vienu Filtron degvielas filtru TDI motoram, cik atceros..

ledzep 04.11.2021 10:34

Kamoka nevar salīdzināt ar Filtron, jo tas ir zemākās klases detaļu pakotājs. Nekad nevar zināt kas tajā kastē būs iekšā, bet pārsvarā letāko ražotāju šņaga.

Filtron ražo prakstiski visus savus filtrus un arī priekš oem. Šorbīd pozicionējās kā Mann budžeta brends.

ledzep 04.11.2021 10:30

Kopš Mann nopirka Filtron, kvalitāte ir jūtami uzlabojusies. Un Filtron mēdz ražot filtrus priekš OEM (GM, VAG) kā arī priekš citiem detaļu pakotājiem (Bosch, Valeo, Denso uc.)

Agrāk bija problēmas tieši ar eļļas filtriem, kuriem bija savādā konstrukcija un kvalitāte. Nezinu kā tagad. ar Gaisa un salona filtriem nekad nav bijušas problēmas.

ledzep 12.10.2021 10:02

"toyotu varbūt garāka pārbaudes programma pēc konveijera"

Ļoti šaubos, ka kāds kaut ko tādu darītu. Visu ražo vienādi un šādas atkāpes no ierastajiem ražošanas procesiem nav vēlamas. Nav jau tā ka Toyota izceltos ar baigo kvalitāti.

Toyota Hiace, kas bja 100% Toyota izstrādājums un vēljoprojām tiek pārdots ārpus EU ir ļoti arhaisks buss kas neatbilst EU prasībām un nav konkurētspējīgs. Tāpēc lab ka tagad to ražo Peugeot

Vnk nevajag te glorificēt, ka Peugeot ar Toyota emblēmu būs labāks Peugeot. Šo pārdošanas tekstu var atstāt Toyota pārdevējam.

Protams, ka viss ir atkarīgs no tā ko pircējam vajag. Ja vajag īstu busu ar gadiem pārbaudītu un izturīgu konkstrukciju, tad Trafic būs labāks. Ja vajag kaut ko mazāku un kofortablāku tad var ņemt Partner un tamlīdzīgos.

ledzep 11.10.2021 10:00

aicis244 rakstīja: Drošvien tādas pašas atsauksmes kā Renaultam būs.Ir servisi kuri uzzina ka franča mašīna tā nē paldies,es nerunāju par ritošo,ja kas jāmaina,bet vairāk motoram vai elektronika.Jo franči māk ,vienkāršas lietas sarežģīt.

Ar Renault te nebūs nekādas saistības. Pilnīgi dažādi auto.

ledzep 11.10.2021 10:00

nomiks rakstīja: Draugi nolēma savu Opel Vivaro nomainīt pret jaunu (tas gan nav vairs tik liels kā iepriekš, kad bija Trafic kolns, jo tagad ir Proace klons). Noslēdza līgumu par piegādi ap Jāņiem. Tad solīja, ka būs septembrī, tad - novembrī, bet tagad pēdējās ziņas, ka labākajā gadījumā tikai decembrī liks uz konveijera.

No vienas puses tagad ir īstais laiks viņiem pārdot savu "veco" busu, jo cenas šobrīd tigū ļoti labas pārdošanai, no otras - nav jau prognozējams, cik ilgi būs jādzīvo bez jauna auto.

Tas ir nevis Proace klons, bet Peugeot Expert, jeb 100% franču izstrādājums. Rupnīcā visu štančē vienādi, atsķiras tikai emblēmas, bamperi, un maģis, komplektācijas. Te nevajag nekādus dīlera nostāstus, ka Toyotai kvalitāte ir labāka utt. Šie PSA busi vienmēr ir bijuši mazāki izmēros par Trafic un šī brīža modeļi vispār tiek ražoti uz kompaktklases auto platformas.

Šobrīd pārdošanā esošo Traffic turpina ražot uz iepriekšējās Renault Traffic platformas, kas nav īpaši mainījusies no 2001. gada, kas ir ļoti labi.

ledzep 31.08.2021 13:40

A ko darīt ka autobūve iet dirsā? Tas jau notiek kādus 20 gadus. Mūsdienu ultra optimizācija un taupība kā arī nenormālās ekoloģiskās normas ir novedušas pie tā, ka patērētājs reāli iegūst reāli sliktāku auto.

Var jau dzīvot nostaļģijā, ka izturīgākās mašīnas uz pasaules bija Audi C4 un Golf 2 un viss pārējais ir sūds. Bet laiks iet uz priekšu un arī vizisturīgākajām mašīnām ir jau beidzies resurss.

Jāskatās un jāvertē no tā, ko šobrīd reāli var nopirkt nevis vienmēr jaatsaucas uz to cik labs ir Golf 2.

ledzep 31.08.2021 12:33

1.8/2.0 TFSI vairākas reizes tika uzlabots, varbūt tiešam arī kaut kas izdevās, bet kā jau rakstīju- es tādu neriskētu pirkt. 1.4 TSI problēmu krienti mazāk.

Ja gribi izturīgu bendzīna dzinēju, skaties Opel 1.6/1.8 vai Renault. Vai arī kā iepriekš rakstīju VAG 1.6 un 1.8t.

No japāņiem visizturīgāie motori notiekti būs Suzuki. Kā arī Honda.

Vispār varbūt der apskatīt Honda Accord no tiem gadiem. Ar koroziju būs problēmas, bet tāpēc nevajag skatīties Latvijā lietotu auto (kas atkal rada tirgus piedāvājuma problēmas)..

ledzep 31.08.2021 11:45

Jā, pie tādiem nobraukumiem notiekti labāk benzīnu.

Bet šāda Audi gadījumā ar bendzīna dzinēju izvēli ļoti švaki: vienīgais benzīna motors ko šādam auto es ņemtu ir vecais 1.8T. Vēl ir 1.6 8v motors, bet šādai mašīnai tas ir izsmiekls. Un 1.8T atrast ir ļoti grūti. Pārējiem benzīna dzinējiem neuzticos.

Toties A3 ir pieejams 1.4 TSI kurš ir salīdzinoši OK.

Ja runājam par izturību un ilgmūžību, tad 2.0 TDI CR ir krietni parāks par visiem šiem VAG benzīna dzinējiem..

ledzep 30.08.2021 22:57

Kā jau itāļu auto ir savas nianses un kvalitāte dazviet pieklibo, bet šīs paaudzes fiat un alfa galīgi vairs nevar salīdzināt ar to, kas bija iepriekš. Sliktā slava nāk no 156 modeļa, ar 159 viss ok. Un dēļ izcila dizaina var piedot pāris nianses.. 1.9 jtd viens no labākajiem mūsdienu dīzeļiem, it īpaši 8v versija.

ledzep 30.08.2021 17:32

Audi nevar būt slikts auto, bet kā jau lietotam auto viss ir relatīvs un atkarīgs kā izvērtē auto pie iegādes.

Viens nopērk rumbulā 500k km nobrauktu slīkoni, otram paveicās ar viena īpašnieka auto un pilnu servisa vēsturi.

Tikai šeit nevaram salīdzināt Audi A4 ar Renault Megane. Viens ir premum klases auto ar attiecīgu piekari un salona apdari, otrs maksimāli vienkāršs budžeta klases auto.

Ja svarīgs komforts un nav žēl investēt piekares remontā un ir pārliecībā ka izdosies atrast nenodītu padsmitgadīgu A4, tad aiziet. Tikai meklē 2.0 TDI CR motoru un manuālo kārbu, es citus neskatītos.

Starp citu. Par labāku cenu var dabūt mazāk nodzītu Seat Exeo, kurš ir tās pašas paaudzes A4, tikai ar izmainītu priekšu, aizmuguri, paneli no A4 cabrio un vēl kaut kādas vizuālas/salona nianses. Protams, aprīkojums prastāks.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti