darklight rakstīja: Šis topiks liek kārtējo reizi brīnīties: nu kāda velna pēc pilsētniekam vispār vajag dīzeli?
Atvainojos par fleimu.
tad labāk paprasi priekš kam pilsētniekiem vispār vajag mašīnu, droši vien tapēc vajag ,ka viņš ir ekonomiskāks, citiem patīk griezes moments, citam citi iemesli, katram savs
Saproti, ir tādi darbiņi, kur sabiedriskais vairs nekursē, tāpēc pilsētniekam tādi Golfi vajadzīgi.
Tiešām skumji, ja brauc no Jūrmalas ap 15.00, tad visa 2 josla brauc zem 90.Ja gribi turēt 90,tad tikai pa 1mo,tā ir brīva. Pa 3 šo - visi lidojošie, ja tikai viņiem ļauj to darīt, un pie fotoradara sākas raustīšanās.
Redzi.ka Salaspils mežā pats kādam patraucēji.No meža vidus līdz tam krustam ir vēl gabaliņš,tātad par ātru pārkārtojies,bet pats aizstāvi Mini.Man patīk ziemā,kad uzkrīt sniedziņš,tad pa Jūrmalenes 3 joslu neviens nelido,visi "varoņi"velkas gar malu.
Tavas acis tikai autobusus redz,kā jau teicu,vajag uz mazākiem priekšmetiem arī paskatīties.Tie mazie agresīvie tam busam varbūt visu dienu smadzenes čakarējuši.
Palaidniex rakstīja: Kas ļauj tagad braukt pretlikumīgi?
Gan jau ne velti šādu krustojuma šķērsošanu neatļāva. No tava zvanu torņa varbū arī izskatās progresīvi, bet no visiem pārējiem var arī nebūt labi. Ko tad?
Tikai tāpēc, ka kādam personīgi, kaut kas ir izdevīgāk un tāpēc kāds skaļāk kliedz, uzreiz nenozīmē, ka izmaiņas būs ieguvums sabiedrībai un satiksmei kopumā...
Palaidniex, tev žēl, ka tas bus zem ķieğeļa aizbrauca, tev kādu vietu pārplēsa? Tagad pastāstiet, lielie Nordekas kritizētāji, jūs paši baigi ievērojat CSN, ir tāds punkts, ka sabiedriskais transports apdzīvotās vietās ir jāpalaiž no apzīmētas pieturas vietas, tad lūk, Rīgas apkārtnē no apmēram pieciem viens to ievēro. Vajag baļķus savās acīs arī pameklēt.
Vispā CSN neiet runa par ielām, bet par ceļiem, brauktuvēm un braukšanas joslām, un krustojumi tiek apzīmēti ar attiecīgām ceļa zīmēm. Ziepniekkalnā ir tāda Bruknas iela, kura iet caur dzīvojamo namu pagalmiem, tur PP varētu visu dienu un nakti līmet plākdterus. E
msh rakstīja: Jā, ir. Ar ko tu ar savu pēkšņo apsteigšanu esi labāks par to, kurš brauc pa kreso joslu? Es, piemēram, to ka uz šosejas, kur ir vismaz divas joslas, vajadzētu turēties pie labās malas, uzzināju pirms 11 gadiem, kad, braucot no klaipēdas atpakaļ uz latviju, pa klaipēdas - palangas šoseju, man esot kreisajā joslā, viens man piebrauca pie muguras un sāka mirkšķināt - protams, kamēr man aizmugurē sēdošais fāteris izskaidroja ko tur tas aizmugurējais no manis grib, tas jau bija mani pa labo apsteidzis, bet ja tur būtu braucis kāds tavs radinieks, es to noteikti būtu uzzinājis x gadus vēlāk.
Trīs joslas latvijā laikam ir tikai uz vienas šosejas, jūrmalenes, kur man sanāk paretam pabraukt tikai pa gabaliņu starp spici un apvedceļu, bet uz tā man laikam vēl nav sanācis piedzīvot ka kāds mani apsteigtu pa labo pusi, jo es parasti turos pirmajā vai otrajā joslā. Mani parasti pa labo pusi apsteidz uz divu joslu maģistrālajām ielām, pēc vienāda scenārija - es mierīgi braucu uz +5, man no muguras pietuvojas dzimumloceklis, kurš atļautajam ātrumam liek samērā lielu nikolaju, un līdz ar to viņam ir +10 - +15 [atceries ka tas notiek apdzīvotā vietā], un tā kā šis indivīds ir dzimumloceklis, tad viņš pie viena uzliek mīksto tam jokam par apsteigšanu - nu jā, apdzīvotās vietās it kā ir atļauts... Ārpus apdzīvotām vietām īpaši neatceros ka būtu ko tādu piedzīvojis; kad es iekurinu savu golfu uz to +5 starp gaļaspili un ogri, tur pamatā es eju citiem garām un es pamatā cenšos turēties labajā joslā...
Jūrmalas šoseja viņa bija Vosa laikos, kad viņu slīpēja katru gadu, tagad viņa ir tā izjāta, sākot ar Ulmaņa g., ka līdzinās jau pleskavenei.
Conqueror rakstīja: Ir dīvaini, daudzi jūrmalā dzīvojošie brauc uz rīgu ar auto- ja saskaita rīgas sastrēgumos zaudēto laiku un iztērēto degvielu salīdzinot ar vilcienā pavadīto laiku un biļetes cenu, ir jautājums, kā ir ar veselo saprātu. Principā vilciena stacijas jūrmalā ir akmens sviediena attālumā, kas tur ko veselīgi nepalocīt kājas un pastaigāt. Ietaupīsies nervi un laiks un nauda. Nu ja ļoti vajag un ir nepieciešams pabūt daudzos punkto un darīšanās, tad ar auto, mierigākās dienās- ar vilcienu.
Arī maskavieši sapratuši,ka ar taksi uz darbu braukt izdevīgāk.
msh rakstīja: Patreizējajos klimatiskajos apstākļos mašīnai prasītos pēc trīs riepu komplektiem - vasarenēm vasarai, vissezonenēm ziemai un ziemenēm ja tā ziema tiešām arī atnāk. Nākotnē ir doma uz to iet, vienīgi vispirms jānoplēš vecu ziemeņu un vissezoneņu krājumi, kas pie tā ka astronomiski noskrējieni man nav un pa trasēm arī nedragāju, varētu aizņemt pāris trīs gadus, ja ne vairāk...
Kamēr plēsīsi vecās, tikmēr ,CSDD pieņems likumu,ka ar vecākām par 5 gadi nevarēsi braukt,tad tos 3 kompl. varēsi kārt vadzī,ja tev nav astronomiski noskrējieni.
Vecos laikos menti ar hronometriem uz ātrumu ķēra,kā šodien atceros,kratījos fāterim līdzi Pobedā,kad viņu ments apturēja,es sākumā nesapratu ,tad fāčuks paskaidroja ,kas par lietu.Tā lūk,bet tu saki,anarhija bija,nemaz tāda anarhija nebija.
650 rakstīja: Ap 90to gadu te valdīja pilnīga anarhija. Ārzemju auto bija reti, galvenokārt sliktā stāvoklī- bet brīnumi tie, ka uz 200 tie gāja būdami dajebkādi. Tāpēc daudzi apsitās, jo nebija tādas pieredzes. Tas, ka daži veci opji kko tur stāsta par žiguļiem un plūsmas ātrumu- pilnīgs fufelis, neviens sevi cienošs vazists nebrauca Liepāju ilgāk par 2st un katrs vidusskolnieks zināja uz cik var izspiest viņa tēva dranduļets.Varbūt pilsētās bija šur tur mazāki korķi, bet Rīgā nebij trīs tilti- kas arī ir sen aizmirsts.Turklāt Rīgā bija daudz iedzīvotāju, kas kopā ar visiem pulegālajiem viesstrādniekiem, čurkām un krievu armijniekiem vilka laikam uz kādi 900 tk.Ārpus pilsētas bija tikpat dzīva satiksme kā tagad, plus vel tas, ka pa kājām maisījās krievu ražojuma gruzaviki, sadursmes gadījumā izredzes bija sliktas.Bija zil130, kas gāja brīvi uz 120 un bija tādi Laz autobusi ar benzīna motoriem, kuri lēnāk par 100 brauca tikai ja šoferis lohs.Starppilsētu mikriņi rīga-jelgava-dobele jau 80tajos gados vilka uz 120 un uz jelgavas šos bija 3 pārbrauktuves, kur stāvēja garas rindas un daļa nervozāko braucēju vāriija visādus suudus.Skolas ekskursantu autobuss caur Siguldu gaišā dienas laikā vilka uz sotaku pie atļautiem 60, jo visiem bija vnk po/uj.Pirmās kārtības vēsmas uzsākās ap 95-tā gada pavasari, kad cp tikko uzradās pirmie radari ar iespēju šaut no braucoša auto.Cp priekšnieks tiešajā ēterā Panorāmā ar gana skarbu ģīmi draudēja un klāstīja ka nu visiem ir dsā, abet reāli izrādijaas ,ka viņš tomēr ir āksts un pats nejēdz ko runā;P
Vai tu vispār ar tādu LAZu esi braucis? Ja viņš negāja 100,tad viņam bija lēnais reduktors,nevis šoferis lohs,ja arī kāds izspieda to 100,tad jau virzuļi leca ārā,baigais padomju spečuks atradies.
CRDI rakstīja: Spriežot pēc tikko redzētā, kur nordekas transportlīdzeklis uz Salu tilta iestūmues pakaļā smagajam, nervonam atkal tiesu darbi gaidāmi, lai pierādītu, ka nordeka ir mīļa un pūkaina, un smagais ir atbildīgs, ka nordekas kapteinim Reinim ir viegla nesaturēšana....
Kurš pateiks, kā pareizi jāpieslēdz dienas gaitas lukturi, un, vai pats vispār drīkst uzstādīt, ja neparedz rūpnīca. Daudzi salikuši tādas karikatūras, ka par dienas gaitas lukturi saukt ir grūti.
viencexperc rakstīja: Galvenā problema ir nevis lēni braucošie kombaini -traktori, bet gan vieglie auto ar dzinējiem, kuru darba tilpums ir 1 litrs ( līdz 1,8).
Tie mazie sūdi nemaz nevar apdzīt priekšā lēni braucošo, jo jau virs 40km/h, uzrāviens tiem ir sliktāks kā 60,to gadu moskvičam.
Tie jaunie mazie motori ir spējīgāki par tavu veco, kūpošo 2.5 dīzeli,visa vaina ir pašos braucējos.
Bet,ja kāds savu spidometru salīdzina ar Pļaviņu un Smiltenes ātruma tablo,tad viņiem nav jābrīnās ,ka viņus apdzen busi un fūres.