Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3 4 5
Freijers 08.01.2019 11:09

Vēl papildināšu ar atsevišķu sugu....tie, kuriem no saviem sūnu ciemiem ir tik svarīgas darīšanas, ka vienmēr jāizlec ir kādam uz šosejas braucošam priekšā t.i. uz galvenā ceļa. Ja Tu, nevarēsi izbraukt uz šosejas, tā, lai man nav jāsamazina ātrums vai jāmaina trajektorija, nelien joptvai !!! Šodien atkal viens līkumu šūmahers un pēcāk pļūrinātājs izpildījās...johaidī, ziema tak ir, nevajag otram līst priekšā.

Freijers 08.01.2019 13:37

Nu redzi, tad tu esi viens no 4 vai 5, kas arī izlec/izbrauc un iekļaujās, pārējie ļurina un beigās nobremzē tos, kas brauc pa galveno t.i. rupji nedod ceļu - ko starp citu arī nekontrolē nemaz un nekur.

Protams vasarā pie brīva ceļa, lielākoties ir povers uz tādiem (būšu riebīgs un minēšu, ka viena daļa to ir svētie ātruma ievērotāji), paeju garām un viss.

Freijers 09.01.2019 8:24

Pirms izgriezt uz galvenā ceļa ir jāparliecinās par drošību t.i. vai kādam neizleksi priekšā , respektīvi jādod ceļš, atbilstoši CSN. Un nav ko piesaukt apgonus - ir pašam uz abām !!! pusēm jāpaskatās pirms manevra. Nenoliegšu arī man traucē tas, ka var būt apgons, par ko jāparliecinās pirms izbraukt, bet nu tas ir jāizdara...nevis pofigā jālec visiem priekšā un jāļurina, kā tas ir pie visu kalumu pāļiem un pampāļiem pieņemts.

650 piesauktais maliņas variants derētu, diemžēl praksē ko tādu labi ja esmu reizi pieredzējis, jo tur jau arī skillu vajag iepretīm tupai ceļa nedošanai.

Par nogriešanos runājot...man savulaik mācījā tā, ka jāieņem pareizs stāvoklis uz ceļa laicīgi - ja pa kreisi tad kreisais malējais, ja pa labi, labais malējais, utt. cik daudzi to neprot, sakrājot rindas aiz sevīm arī diemžēl ir atsevišķas diskusijas vērts jautājums...un vēl par signāliem - pareizi jau būtu vispirms manevra signāls un tad bremzēšana, praksē diemžēl 30% + gadījumu ir otrādāk un tad tu vari zīlēt, brauks vai nebrauks, pa labi vai pa kreisi, moš vispār apstāsies.

Freijers 21.01.2019 12:10

Bradypus teikto ļoti labi ilustrē Sausais likums ASV pagājušā gs. 20.gados - tā sazēla mafija, nozīedzība un vardarbība no šī rūpala, ka pēcāk to, kā idiotisku atcēla. Kko aizliegt ir trulākais un vieglākais ceļš, kas diemžēl bieži iemīts visu kalumu likumdevējiem.

Ka atļaut narkotikas vajadzētu - tas ir ļoti diskutabls jautājums. Manuprāt nē.

Freijers 22.01.2019 10:20

Tak visa šī eko šmeko nodokāl būtība ir izspiest naudu - pirmāmkārtām no nepaklausīgajiem nodokļu veidā, bet no tiem, kas pērk un lieto putekļu sūcējus, ik pa 10 gadiem (vairāk šie max izspiestie motori točna neies bez problēmām) jaunu auto iegādes PVN veidā...Jo ilgmūžīgas mantas nav izdevīgas ne nodokļu kasieriem (ja vien neizdomās, ka ik pa n gadi būs savs īpašums jāizpērk atkal), ne arī ražotājiem, jo nevar ražot un pārdot. Ne LV klimatam, ne īpaši pirktspējai nekādi elektro auto pagaidām piemēroti nav, 1.0, 1.2 putekļu sūcēji arī nē, jo ir tikai viena liela pilsēta Rīga un attālumi relatīvi lieli - uz šosejām paaugstinātos rpm šo maz(ne)motoru ekonomija izkūp kā dūmi. Nu ko bet vismaz pagaidām likmes ir tādas, ka vēl varēs pirkt pieklājīga izmēra dīzeļus, vai benzīnmotorus līdz 2009jam, tātad vēl kādus vairākus gadus.

USA izmēram un viņu pārvietošanas paradumiem, 1.0 un 1.2 veidīgie garantijas izstrādājumi nav īsti pielietojami, arī nodokļu sistēma tur tāda, ka no patēriņa neslauc pēdējo centu...LV terminoloģijā "subsidē" (lasi, neapkrauj ar lielu akcīzi) degvielu.

Freijers 22.01.2019 15:38

Nē nu stiks drīz būs extra un automātu paveidi ir pilnīga norma nu . Runa ir par jaunu auto - visi viņi feini no salona ir, interesanti kas ar šiem līdz kaulam izspiestajiem motoriem būs pēc 100, 200 K nobraukumiem.

Maziem motoriem nebūtu ne vaina, ja bundžas nepaliktu smagākas ar viskautko apkarinātas.

Freijers 24.01.2019 10:19

Diemžēl rdsd neizdevās atrast plānu šai (4.) kārtai, avatars varēja labāk to pievienot, nevis neko neizsakošu un ar sūdīgu audio aprīkotu youtube video.

Bet runājot par D tilta pieslēgumiem, pārdaugavā tie ir reti sūdīgi, ja vēl pa Lubančiku iespējams līdz A2, P2, P4 un P5 tikt, tiesa ar neiztrūkstošiem štoperiem + turpat slāvinieks un Krustpils/Granīta iela, tad Pārdaugavā attopies vai nu Vienības gatvē, vai arī Valdlaučos, no kurienes lai tiktu piemēram uz Jelgavas šoseju ir neizbēgama čakarēšanas (waze bieži iesaka caur Medemciemam vālēt - 30 zonas ar guļošajiem + lieliskais kreisais...) tolkam aizbraukt var tieši nekur. Te gan būtu noteikti jākoordinē projekts ar Ķekavas apvedceļu, lai no viena būtu ērti un ātri nokļūt otrā. Tad par Dienvidnieks būtu ērtāks nekā Rīgas apvedceļa parodija.

Freijers 24.01.2019 16:51

Nav jau ne pirmā ne pēdējā vieta, kur būdeļošana čakarē un nākotnē čakarēs vēl vairāk ceļus...labi piemēri - Ādažu A1 posms, Dreiliņu šaurais celiņš uz P4/P5...tā nu bezmaz aiz Rīgas robežas veidojas nākamie pudeļu kakli, 50/70 zonas utt. "jaukumi braucējiem"

Freijers 28.01.2019 10:03

Kā reiz šito NO2 mēsla smaku jūt (kādreiz ir slāpekļskābē iemestes monētas, tāpēc zinu par ko runāju) no jaunākiem dīzeļiem, ar visādiem adblue u.c. fīčām, veci dranduļeti svukārt smird pēc svecēm (parafīna), sevišķi iedarbinot, ja protams nesvilina eļļu.

Freijers 28.01.2019 11:39

Tāpēc, ka augi, vulkāni un viss pārējais necilvēcikais, kas saistās ar CO2 apriti dabā, tieši tāpat kā vēsturiskās CO2 līknes nav atbrīvojami no (ne)liekās naudas...atbrīvošana jau uz pasaules ir dažāda pēc nekaunības pakāpes zaļu(dollār zaļums) ideju vārdā. Vietējā basņa par CO2 nodevām un tam pretīm esošā noteikti nodevas ikgadēji pieaugošā līkne...nekaunības un pufaikas bāšanas skalā ir diezgan augstu.

Freijers 28.01.2019 12:24

kasinsh79 rakstīja: Atļausiet arī kādu komentāru par Rīgas Pašvaldības policiju bilst. Gadās pa kādam ķēmam tur, viennozīmīgi. Sāksim ar to, ka viņi principā brauc tikai pēc izsaukuma (stučīt mums ļoti patīk).

Pie mājas ceļazīme "Tikai ar caurlaidēm". Atbraucu 24.12. un nesu uz dzīvokli savu aizmigušo bērnu. Sieva tika palaista pucēties tāpēc biju vienīgais pieaugušais. Logā caurlaide, protams, nebija prioritāte, ai arī tā ir. Saņemot 40 eur plāksteri, nolēmu nepadoties un aizsūtīju pretenziju uz konkrēto rajona Rīgas Pašvaldības policiju. Nupat atbildē minēts, ka viss ir bla bla bla un sodam būs būt. Kretīni, plāns izpildījās?

Par tām caurlaidēm un "braucam tikai pēc izsaukuma..." Jā protams kretīni - stukači, kam lielākā bauda eksistē par otru aiz aizkara noziņot, un visādas PP aplikācijas šo kaifu ļauj sasniegt vēl vieglāk, eksistē un ir arī vietas, kur regulāri ziņo t.i. stučī, bet cik esmu manījis, vismaz centrā, tad vietas, kur stāvēšana ir ar caurlaidēm, tad ir pastirpinātā PP intereses lokā, nereti brauc garām busiņš un tad zēni izdomā pastaigāt gar logiem mašīnām, arī paziņas šo ir stāstījuši. Tā kā es nebūtu tik viennozīmīgi pārliecināts par stukaču melniem darbiem šajā gadījumā. Un jā, ir viņiem plāksteru/protokolu un lietu plāni, nereti pēc tā mēra "efektivitāti". Gadījumā nebija šis viss mēneša beigās ?

Freijers 28.01.2019 15:36

Un ja tā konkrētāk, tad piemēram Olaines PP savu atksaiti mēra protokolos...pavisam oficiāli. Kas par to daudz ko pasaka. Un, ja tā notiek vienā vietā, tad noteikti ir arī citur...Bradypusam taisnība - Adm sodi jau ir budžetā, pie kam gan valsts gan arī mazo ķeizaristu (visādu tur Jūrmalu un ko). Par ko vispār ir runa ? Piesieties par ko sodīt var visiem, jo negrēcīgu cilvēku, kā zināms no bībeles, nav...vajag vien attiecīgo mēru un ciparu, darbības jau sekos !

Freijers 28.01.2019 15:42

Bet nav jau tikai negatīvi piemēri, pašam vienreiz sanāca Raganā aizsapņoties un Bīriņu virzienā drusku uzmīt, daudz nē, bet virs puslegālajiem +10. Neko, pirms baltās zīmes beigām stāv balts auto ar strīpu pa vidu, pasauca malā - standarta drusku par ātru braucam - es neko darīt, kā ir tā ir, paskatījās, ka neesmu sū vārījis un legāli pabrīdināja braukt uzmanīgāk. Kā arī todien darīju .

Bet drusku atkāpjoties, komunikācijas stils cilvēkam draudzīgs un ne līdz galam robotisks (kā piemēram vienam netrafarētajam, kas mani pirms pāris gadiem noķēra). Es gan nekad par tiem ātrumiem, nečakarējos - bija, ta bija. Manuprāt sodi par stāvēšanas pārkāpumiem, pēc to ietekmes uz drošību ir neproporcionāli, pie kam par visiem - gan papildzīmju neievērošanu, gan pašu stāvēšanas aizliegumu.

Freijers 28.01.2019 16:49

Ne viss NOR(īpaši) un vispār Z valstīs ir labs un par piemēru ņemams, tas viens.

Otrs, tur arī algu līmenis ir drusku cits, par ko parasti vienmēr mīl piemirst taksētāji un sodītāji.

Trešais, kāda jēga ir šim sodam ? Kāds tiek apdraudēts? Šis ir vispārīgs jautājums sodīšanas mānījas jomā.

Par šaurām stāvvietām runājot, tur kur nav par cilvēkiem padomājuši, tādas vietas vajag ignorēt, kā piemēram Berģu depo, kur knapi durvis atvērt var....Labs piemērs, kā vajag stāvvietas ierīkot ir IKEA - domā par cilvēkiem, komerciālu iemeslu dēļ, bet tomēr. Sodīšana neskatoties uz ko, noved pie tā, ka paši sodītāji degradējās, jo likums jau strādā tikai no apakšas uz leju vai ne ?

Freijers 29.01.2019 8:32

Tak tas ir tipiski Austrumu garā - pakazuhai un cara vai bajāru izdomātiem nepopulāriem lēmumiem un pilnīgs powers, ka tauta ņetjaņit ne pēc iespējam, ne pēc maka biezuma šādiem lēmumiem....Bet nu Maskava un Pēterburga vs visi pārējie ir KF realitāte jau labu laiku.

Nez kāds ir avatara mesidžs - ka vajag arī šeit lekt uz ecešām un būt svētākiem par pāvestu ?! Ja reiz nevar eļļas kurinātājus izskaust - aiz kuriem naturāli smird visa šoseja- tad kādā skarā te muldēt par kkādiem dīzeļiem, kurs starp citu vajadzētu pārbaudīt vai tirgotā zupa DUSos atbilst kvalitātes standartiem...bet vieglāk jau visu ir no "apakšas" ieviest - kas arī ir sirdī tuvs visiem Austrumniekiem.

Freijers 01.02.2019 11:40

Ir gadījies veco 80ku ar karburatoru pārliet, pārsvarā, ja auksts jāgroza un noslāpst...tur varējā ar starteri kārtīgi izzāģēt un aizgāja, bez jebkādām citām darbībām.

Šajā gadījumā domājams, ja neatkārtojas, nevajag kašķi meklēt un turpināt braukt.

Freijers 01.02.2019 14:36

Pie nosacījuma, ka termostats neverās ciet t.i. nesilda motoru līdz noteiktai T pa mazo loku. Tikpat labi, var arī vaļā nevērties - tas gan šajā situācijā nebūs īsti saistoši, jo tādā gadījumā par aukstumu sūdzēties nevarēs...

Freijers 12.02.2019 14:21

Ir tādi, kuriem šķiet, ka autiņs par knapi 2K eiro kalpos desmitiem gadu, ka tur ir jābūt bezmaz pārlasītam motoram, uzpulētām, uzpucētām, bet tāpat pārdevējs kko slēpj, melo....Ieteiktu laiku ar tādiem netērēt - ir targaši makaronu kārēji un pircēji feniņpisēji ntajā pakāpē.

Par to 300 un liela nauda...pat brāļa 80jam, kas ir viena no lētākajām mašīnām uzturēšanā kas pieejama(vēl..) LV šobrīd, par lukturi, spārnu un tuč tuč bamperi izmaksāja pie 150 eiro uz rokas pirms pāris gadiem...300 eiro mazlietotam auto, pie dīlera ir kapeikas, tā kā par milzu naudu atļaušos pasmīnēt

Protams ir tirsēji, kas nekad nevar būt norunātā laikā un vietā - vai tas ir tēmas vērts, lai katrs vērtē.

Freijers 13.02.2019 16:58

msh rakstīja: Tiešām, esi pārliecināts? Švaki tev ar loģiku, bet tas nav nekas jauns. Kreisā soļķa lietošana vairāk ir saistīta ar vēlmi ieseksot centu, kas ir individuāla un kam ir diezgan maz saistības ar rocību, un nevis ar rocību. Kā reiz argumentus "es labprātāk brauktu ar benzīnu, bet varu dabūt kreiso ķīseli" es esmu dzirdējis no cilvēkiem kam ir jūtami labāka rocība nekā man, un ir pietiekami nācies dzirdēt par karakteriem, kas 5-10 gadus vecos bembjos un audī lej krievu/baltkrievu soļķi.

Visekonomiskākais veids kā darbināt ķīseli jebkurā gadījumā ir nevis kontrabasa soļķis bet gan atrabotka - es pat vienu kas tā dara, pazīstu - viņš arī izskaidroja matemātiku - litrs atrabotkas 15 centi, viņš vēl pielej benzīnu lai tā paliktu šķidrāka, gala rezultātā sanāk 21 cents uz litru, tātad simts kilometrus var nobraukt par max 1 eiru - kontrabasa soļķis tur smagi pienes ūdeni. Kā viņš teica, viņam mēnesī šitā sanāk ietaupīt uz 300 eirām, un ja motors pēc kāda laika izbeidzas [viņam tur bija kaut kāds 20 gadus vecs nissans], tas jau sen ir sevi atpelnījis.

Motors, jeb pareizāk sakot degvielas sistēma - kas nu kuram ir sūknis/forsunkas vai pumja dūži/autonomās sprauslas - izbeigsies kādā brīdī ar 100% garantiju, no tādas atrabotkas lietošanas, vai arī nevarēs kārtejo dūmainības testu TA iziet, jautājums būtu vienīgi par ietaupījumu, ja tie tiešām ir pie 300 eur mēnesī, tad domājams pirkt lamatu reizi gadā un nobraukt sanāk labāka ekstra nekā, kreisais zoļķis.

Par tēmu runājot, cik dzirdēts ~20-25 centi lētāk apmēram litrā sanāk.

Freijers 15.02.2019 8:42

Da labi, rumāņus apdzinām..bravo. Vajadzētu paskatītes kāpēc EE un LT ir tik tālu - kaut gan skaidrs aptuveni, LT ir normāli bāņi (kas turklāt ir salīdzinoši tukši iepretīm pierīgas reto 2 joslu ceļu murgiem), bet EE praktiski nav granteņu, ja arī ir, tad tiešām tādas, kas uz pāris viensētām vai mežu ved.

Freijers 15.02.2019 8:49

Kas tā par shēmu...prasta laužu tracināšana ar vairāksolīšanu, ir dažreiz tādi redzēti - neko neiebilstu, ja uzreiz tā arī pasaka, tādos nepiedalos. Bet, ja vazā cilvēkus uz auklas cerot, ka nu saskrūvēs dubultā - tad tā ir vnk muļķošana - pareizi darīji, ka uzliku Nikolaju tam pasākumam. Ar auto gan tā nav manīts - pārsvarā pārdod un miers. Tas, ka ssā siro targaši, kas sms sūta ar saviem "piedāvājumiem" gan ir fakts.

Freijers 15.02.2019 8:52

Nu tā ir drusku cita opera, manta pēc būtības ir tīra, tikai citai lietai piemērota VW 2.4nieks arī ir bezturbo t.i. dīzelis prastākais.

Bet to, ka šo var sūkņa motoriem tikai pielietot, gan var piekrist pilnībā.

Freijers 15.02.2019 10:10

Es neteikšu, ka tie bāņi ir kā galds vienmēr, bet tomēr ir patīkami vienus 100+ km nobraukt pa divjoslu ceļu ar vidējo 110-120, bez jebkādas vajadzības pēc apgoniem, bez vilcieniem priekšā, utt. Arī pašā Viļņā, pareizāk sakot ap to ir patīkami pārvietoties, jo manā skatījumā tur ir efektīvs lokveida apvedceļš, iepretīm Rīgas pudeļu kakliem, turklāt ar sakarīgiem sarkano intervāliem galvenajos virzienos.

Pie mums ceļu kopšana ļoti variē....Rīgā tīra slinki un vēlu, Salaspilī momentāli, savukārt mazāk nozīmīgus, piem Ķegums- Sigulda, vai arī Tīnūži - Ikšķile notīra pilnībā līdz 2 dienām pēc snigšanas...

Freijers 15.02.2019 16:00

Kas tieši provincē ir lētāks ? Varbūt 2 lietas - NĪ un pakalpojumi (ja ir kāds kas tos sniedz)

Pārējais viss, maksā tik cik maksā (nereti dēļ nekonkurences vēl dārgāk kā Rīgā). I-neta tirsēju mītus, ka dārzā viss no gaisa krīt, pilnas kūtis un šķūņus atstāstīt nevajag.

Freijers 19.02.2019 8:52

Tā ir maucība n - pakāpē, viens - ušakovs bedres nelāpa, bet gan uzkar 50 70vietā un 30 50vietā (tas, ka vairāk "neeksistē" pāra ierobežojumi 80,60 un 40 ir fakts, neies jau čakarēties), otri - CPisti atkal ierīko pļaujas vietu plānam - protokoliem ar tiem, kas pēc ieraduma tur braukuši...beigās abi "lieli" malači, uz papīra skaisti, bet problēmu nerisina, jeb pagrūž uz leju, jeb kā mums viss no apakšas - parastajam cilvēkam vieni "pienākumi" un sodi, bet augšai "pilnvaras" un iespējas. Šo vajadzēja uz kādu Bez tabu palaist, lai ne tik vien ausainais pataisnojās, bet arī mentu Kens dabū pastostīties par savu geroju izgājienu !

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti