Nu nē. Par maz tās 2h. Uz visu nakti gan derētu. 8. vai 9.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Nu nē. Par maz tās 2h. Uz visu nakti gan derētu. 8. vai 9.
Hei, msh un pārējie vw fani!
Manos nagos atkal ir atgriezies 00'tā gada golf4.
Nav pat vēl kārtīgi saguris.
2.0 AQY, sagāzēts.
Tā ka man jau bija 3 vieglie, tad octas jaunās cenas sāk nomākt braukšanas prieku.
Sabalsojiet tagad ko nu labāk sadarīt. Vai braukt pašam līdz sadalīsies, vai tomēr pārdot?
Varbūt vislabāk nodot msh uztūnēšanai, izklaidei ( piemēram, lai šams pēcāk izvēlas, kuru nodot Ukrainai. Golf 2 vai tomēr 4?)
Lai noņem nost to nu jau lieko signalizāciju un vēl kādus kilo no svara un uz priekšu?
Kārdināšanai pieminēšu - auto jau no rūpnīcas aprīkots ar climatronic.
Ar otru atslēgu tāpat?
Spailēm kontakti labi?
Kaut vismaz voltmetru sarūpē un pamēri spriegumu.
Pilnībā uzlādēts rādītu 12,7v.
Jauno aķi uzliekot, lādēšana tika pārbaudīta?
CR dīzelis ar delphi sprauslām ziemā, kamēr uzsilst, aptuveni šādi arī bieži vien tarkšķ, kā raksti. Tikai skaņa viennozīmīgi tad nāk no motora...
No Audi gan neviens nav dzirdēts uztarkšķam.
Rodas iespaids, ka mācību uzdevumā ieviesusies kļūda. Pārāk jau uzkrītoši precīzs tarkšķa parādīšanās ātrums...
Tā vien uzprasās joks, ka trokšņo aizmugurē esošais bembis vai renis, ja vien tomēr audis nav ar atvienotu kvatru un pakaļas bundulī nav atlūza.
Nē, nekādā gadījumā!
1) par vēlu (ja "šuj" tiešām pašā motorā)
2) tagad taču pašu CrossChem ražo ticamāku pretnodiluma tehnoloģiju (savu krāpnieku labāk atbalstīt)
3) izmēģināts ir gan Fenoms(ER), gan Addinol surftec, gan Molilats, gan Xeramic(ceratec), gan Prolong.
Prasi vien tam pašam meistaram, kas tika galā ar DOHC vārstu mehānismu.
Vienīgi vai šis pamēģināja dzinēja darbību bez agregātsiksnas, kas piedzen ģeneratoru un kompresoru?
Ford Mondeo 2005 ar 1.8 (benzīns) joprojām nedarbojas? Kāpēc tam atradāt tikai trīs sveces?
No ārpuses, noņemot salona gaisa filtru.
Savukārt, ja ciet ver un vaļā never, tad nāksies vēl krāmēties zem paneļa "cimdu nodalījuma".
Atbīdi klapi ar varu vaļā svaigajam gaisam( prātīgi, protams, ar viltībām), tad nospied recirkulācijas pogu. Ja aizveras, tad nāksies atvienot motoriņu( ar izdomu), vai nu salabot visu to padarīšanu. Golfam ar klimatkontroli, es tā arī nelaboju, vien atvienoju iespēju aizvērt to āra gaisu...
Manuālā recirk. vadība ir ilgmūžīgāka
Mēdzu izslēgt pagriezienu, ja ilgstoši nav iespējama kustība, jo mani vairāk kaitina paša auto, nekā tie priekšējie.
Dažkārt tiešām sīkumi vairāk tracina. Tad jau bezkauņas mazāk krīt acīs, jo šie ātri ir prom, nekā pārspīlēti pieklājīgie laidēji...
Vismaz kā gājējs, bieži vien esmu apstājies vismaz 10 m pirms pārejas, pat pagr.uz otru pusi, lai tik braucējs brauc garām, nemaitājot gaisu. Ko šie - apstājas pavisam un blenž, kamēr tu neizturēsi to viņu tupumu un nepāriesi to ielu! Loģiski, pretējā josla, redzot ka viens nostājies, arī stop.
Pat māšana ar roku, lai šie brauc, neko daudz vis nelīdz. Jo likums prasa... Kāpēc likumā nevar skaidri ierakstīt, ja gājējs vai braucējs, kam priekšroka, tik acīmredzami negrib to priekšroku, tad var braukt, iet 2.roka?
Turpat blakus stāvēja cits nomas auto ar spīdošiem abiem ekrāniem. Pēdējais lietotājs nav nospiedis power off? Vismaz tā stāsta uzraksts ekrānā.
Kam būtu jārūpējas par ziemas laika iestatīšanu tādos auto? Šis viens rādīja joprojām vasaras laiku.
Vakar ģertrūdes ielā skatos kā viens čals nofilmē citybee auto no visām pusēm, pirms sākt braukt ar to. Viss jau būtu labi, tikai manā redzeslokā šis nevienu reizi nelietoja pagrieziena lukturi, kaut gan sāka braukt, apgriezās braukšanai pretējā virzienā un vēl arī grieza pa kreisi.
Tas viss dzīvajā rīgas satiksmē...
Skaidrs ir tas, ka pat noregulētu 4 gaismas avotu liekie stari tiešām būs vairāk nekā no tuvajām gaismām vien.
Man gan tādi braucēji īpaši netraucē, vien vairāk jākoncentrējas uz to ko redzi sev priekšā.
Cik km? Pa šoseju vien jeb arī grantsceļi?
Uzprasot par pārbalansēšanu, viegli var atsijāt mazlojālus meistarus. Vairums neļauj skatīt vai bija balansā, uzreiz noraujot vecos atsvarus nost!
Lojālākie vispirms nopēta riepu un tad saka - šeit ir plaisas un pumpa, tātad balansēšana nav risinājums, ja viss labi riepai, tad saka, ka nevajag pārbalansēt. Tikai esot jāpievērš uzmanība vai kāds no atsvariem nav brutāli izkritis...
Pagalmos ar tām lielajām asajām bedrēm un augstajām apmalēm esmu ieraudzījis daudzus jaunus un vecus atsvariņus.
Cik vien pats esmu uzstājis uz pārbalansēšanu, tad taisni vienīgi padilušām vasarenēm divām no 4 mazliet tomēr vajadzēja korekciju un arī pēc tam uz auto bija sajūtams uzlabojums.
Droši vien, ka lielākie nopelni tur bijuši pašam Kadjar un nevis sw618 modelim?
Ar tādiem auto, kur viss kārtībā, gan ir jāuzmanās tādējādi, ka tie neizrāda slīdēšanu, viļāšanu, kamēr noraujas saķere pavisam un negaidīti.
Ak tad tāpēc ferrari tik regulāri pakāš redbull-am! Viņi vnk ņem svaigākās riepas pa tiešo pirmie no pirelli un nekādi joprojām nesaprot, kur tā sāls aprakta un kāpēc tas nepalīdz.
Protektora daļa jau ne, bet tieši pie paša diska malas gan pat pēc tikai 1 gada(sezonas) Maxxis 13" motoriepa jau ir plaisās - domājams, tāpēc, ka nav pietiekami apaļa vai balansēta. Nelīdzēja nekādi pat dzeltenā punkta ievērošana. Stūri krata ne pa jokam, jau pat pie 50 km/h. Izmetama.
Ar irīdija longlife svecēm šitāda bēda?
Ko tad īsti darīji - izdevās pieliekt (netiek ieteikts) jeb tomēr nopirki citas - lētās?
Citybee vai citu nomas auto lietotājs ir vai nav atbildīgs par auto novietošanu?
Piemēram, ir ielas, kur novietošana kādā no ielas pusēm ir ierobežota divreiz mēnesī.
Nomas auto bieži redzu novietotu vakarā, pirms stājas spēkā aizliegums. Nākošo dienu tas tā arī nostāv, traucējot ielas slaucīšanu. Tas lietotājs ir tuvredzīgs jeb vnk ļauns jeb nevainīgs?
Cedeli vēl neesmu manījis šiem logā!
Privātajiem gan bieži salīmē.
Tas jau gan, līkumi vairs nav tik interesanti, pēc 175/65 vasaras riteņiem...
Par cik mazmotors, atšķirībā no Tava Leona, tad kreņķa gan maz, turklāt riepas kaut kā jānolieto pirms izmešanas, jo īstai ziemai vairs neder.
Kā tad īsti ir zaļāk - izmest vai vēl nobraukt daudzmaz piemērotos apstākļos?
Trāpīgi - riepas sailun wst1 pašas par sevi ir tādas, jo simetriskās, jo 13tā gada, sagāzums riteņiem neregulējams( bez čakara), ir gan pielabota nesen savirze, gultņu maiņa u.tml.
Ir praksē pārbaudīts - ēnas puse pret saules pusi - spiediena starpība 0,3-0,4 (pie nominālā 1,9).
Vasarā bij smieklīgi - strauji nokrītoties temperatūrai- skatos visiem auto riepās ap -0,5, vienam nez kāpēc pat par 1,0 mazāk. Vēlāk sapratu, ka nav vis sīkie gaisu nolaiduši, vnk. strauji zemāka gaisa t un vienai riepai supersīka nagla iedūrusies...
Tā ka nevar jau teikt, ka galīgi nevajadzīga fīča- spiediena monitorings jaunākos auto!
Sadabūju beidzot jaunu smalko gāzes filtru - 9 eiro. Tas manam auto tāds ar bosch sensora pieslēgvietu.
Ja iepriekš apm.pirms gada tas pirmais filtrs, pie reduktora, bija tīrs, tad tagad tas bija pabaigs un pienests ar melnu " darvu".
Secinājums, ka tomēr dramatiski var mainīties situācija un sanāk , ka ar filtru maiņu esmu nokavējies. Arī otrs filtrs - tas, kurš pirms pašām sprauslām, būtu bijis jau agrāk jāmaina.
Aizdomas krīt uz uzpildes staciju virši Ventspilī.
Jo tieši pēc tās uzpildes sākās raustīšanās.
Kaut gan cits auto, arī pildīts turpat - filtri samērā tīri - tik sarkanīgas rūsas nogulsnes. Tam arī manīta rīstīšanās pēc uzpildes turpat apmēram tai pašā nedēļā.
Ok., Piedalos, nu vismaz izlozē.
Motivācija: Hyundai Ioniq 6 un vēl tas, ka man šie testi liekas nevajadzīgi Latvijā. Tādējādi sev pierādīt pretējo...