Dīzelis ir pārāks ~90to izpildījumā, mūžīgs, jaudīgs, jo turbīna un maz ēd.
Bet mūsdienās benzīns tomēr saprātīgāka izvēle, jo zaļie fašisti ir safisuši dīzeli...
Dīzelis ir pārāks ~90to izpildījumā, mūžīgs, jaudīgs, jo turbīna un maz ēd.
Bet mūsdienās benzīns tomēr saprātīgāka izvēle, jo zaļie fašisti ir safisuši dīzeli...
Man arī ir bezmaksas tv + internets.
Bija tet helio, bet pieriebās +25eiro maksāt par nepārtinamām reklāmām...
Varbūt jāskatās no otras puses, kāpēc mums tik mazas algas, ka jāmokās ar lietotiem auto?
Vairākumam būtu ok braucamais pa 100-300eiro mēnesī, ja vien algas būtu pieklājīgas un stabilas. Bet ar lietotiem varētu turpināt ņemties auto hobijisti un jaunieši, kā ar pirmo auto...
Vakareiropā līzinga maksājums par budžeta auto vienāds ar interneta/ elektrības mēneša rēķinu...
Ja jums auto skrūvēšana patīk ok, labi priekš jums...
Bet vairākumam jauns auto ir tikai ieguvums, atkristu gaudulīgie Bez tabu "Rumbulas" stāsti no skolotājām un pensionāriem...
Servisniekiem arī būtu jāpasvīst, jo regulārie "Rumbulas" bēdu brāļi atkristu...
Ņem BAN un nemīz kedā. Gadiem lietoju, viņi cenu met nost pat bonus klasei nemainoties ātrāk pa gadu. Tagad kaut kādi 25eiro gadā.. Uz trim mēnešiem vispār kapeikas...
Vēl lētāk nepaslinkot aiziet uz BAN mājas lapu un tur noformēt octa..
Visi tie octa, eocta u.c kantori ir starpnieki...
Ģirģenu ģimene ir ieskrējusies ar sodu pastiprināšanu... Viens bračka ierosina atjaunot arestu par dzērumu pie stūres, otrs nomest atļautās promiles uz 0...
Gan jau apstiprinās arī šo, jo ministrs arī lielos kovid sodus labi iekasē... 3 mēnešos miljons.
Paskaidrojiet kādi plusi impulsniekam lādējot skābes aķi? Skābes aķis vienkāršs, kā cirvis, pats zin, kad vairs nelādēs.
Aktīvi reklamējas visur un ķer uz muļķi cilvēkus, kas ir uz jūs ar iepirkšanos no Ķīnas. Dāsni finansē jūtubes un citus influencerus.
Aliexpress stipri labāks veids, kā iepirkt Ķīnas šiportrebu.
Vidējam latvietim ar 15k gadā pat rēķinot teorētiski elektroauto neatmaksāsies. Iespējams kādam, kurš izmanto ļoti bieži RS stāvvietas un sabiedrisko joslu vēl atmaksājas vismaz ērtību ziņā.
Nezinu nevienu dullo manā galā, kas ātrāk pa 8 rītā ko tādu darbina. Vasaras laikā trimmeri daudz neatpaliek, tos gan pļāvēji darbina pat 4 no rīta, jo vēlāk pļavas izpļaut nevar dēļ karstās saules.
P.S Lapu pūtējs ideāls, lai nopūstu slapjas lapas no asfalta un lielumus savāktu, bet pārējam grābeklis.
Latvieši kašķīga tauta, savam ~5paku vērtajam špakteļa mākslas darbam skaita skrambas... Citās valstīs neviens skrambām nepievērš uzmanību.
Tādi Di..sēji jums smalkas tačkas ir, bet stresojat, ja nu buktētāju nepieķers pie rokas, kurš maksās? Ja jums būtu smalkas tačkas, tad jums būtu kasko un pašrisks un visu bīdītu jūsu apdrošinātājs.
Bet realitātē jūsu smalkais braucamais ir gandrīz 20 gadīgs x5, kas pārkrāsots biežāk, kā dēļu grīda...
Pats braukāju ar octa, tāpēc tikai loģiski, ka man pieder nevērtīgs auto... Un ar to ok...
Ko es gribu pateikt, ka braukājot ar Rumbulas tačku un taisīt scēnas par skrambām ir lieki...
Lieka nervu bojāšana un laika tērēšana, ja indivīds atsakās
labprātīgi maksāt un nav kasko pašam, tad paliec gribot.
Ar policiju varēsi pusi dienas skaidroties un neko nepanāksi... Jo apskrāpējot stāvošu auto neskaitas ceļu negadījums un octa neko neatlīdzina.
Ir tikai normāli pa šoseju labā laikā maukt +10km un neviens policists nestādina. Tāpat pa pilsētu jābrauc bik virs 50km, lai normāli brauktu. Pensionāri, kas pārvietojas ar 20km stundā, lai sēž mājās!
Man stāžs 10+ gadi un neviena ātruma soda vai par agresīvu braukšanu!
Saucamā dižkrīze 2009... Laikam nebija nemaz tik diža, ja dažs stundā 10ls jeb 14eiro prasījis par tukšu garažu..
Tas pats tagad, ķipa cilvēki bez darba koronas dēļ, bet cenas uzskrūvētas 2tik, kā pirms koronas...
Ko tur restaurēt? Metināt nedrīkst!
Skati šrotus un liec lietotu virsū, bleķis pietiekoši biezs, lai izturētu vēl 5 gadi...
100+ ir norma vasarā sausā laikā par jebkuru A šoseju. Pa 4 joslu šosejām mierīgi varēja 130km laist braukt.
Bukses tiltam tev nomainīs jebkurā servisā.
Visdrīzāk ātrāk pārdosi, kā pienāks motoram kapitālais remonts.
Lēkajošs korķis normāla parādība gandrīz jebkuram lietotam dzinējam dēļ atgāzēm no kartera.
A ko pircējam darīt? Kvēlveces izskrūvēt un nomērīt kompresiju uz plača?
Šādi vismaz var nedaudz nojaust par dzinēja nolietojumu. Ja atverot eļļas korķi dūmi, kā no izpūtēja nāk, tad skaidrs, ka viss ir slikti un auto ir kārtējais miljonieks.
Stasti par kādu naudu jāpērk nelētucis?
Domā, ka perekupa prasītie 2-5tk (vidējā latvieša auto vērtiba) ir sīknauda par auto, kuram remonts izmaksā tikpat un bez remonta jāved uz tolmetu, un jāatdod pa 100eiro uz svara.
Pusmūža veči vismaz zin ap ko lietas grozas, bet protams perekupiem patik jaunuļi, kuri novērtē perekupa ar silikonu ieziesto salonu un ar kārčeri noskaloto dzinēju.
win win... No valsts un uzņēmēju skata punkta.
Lai cilvēki nesapriecājas par pēdējos gados augošajām algām, pirktspēju pieregulēs inflācija un kovidnauda
Nekustamais īpašums kļūst arvien nepieejamāks un līdzās sviesta cenām arī lietotu un jaunu auto cenas aug.
99. gada passāts pat paliek vērtīgāks, kā pirms 5 gadiem, kad bija svaigāks.
Ja skatās tīri no ekonomijas viedokļa, tad 4 golfs pa ~1000 eiro būs nepārspēts pērkat kādu gribat elektroauto. Vienalga dīzelis vai benzīns...
Kamēr golfa cena izlīdzināsies ar elektroauto cenu ar golfu jau vismaz 5 reizes tiks apbraukts apkārt zemeslodei.
Tas pats ar visiem siltumsūkņiem un glauniem granulu katliem, par viņu ierīkošanas cenu malka gandrīz visam mūžam sanāk, ko kurināt krāsnī.
Visai individuāli, laukos zemnieku saimniecībās audzis jauns vīrietis 16 gados mācēs ar visu pārvietoties un vēl salabot... Tad ir pilsētas tizleņi, kuriem turīgi vecāki pērk visu... Tur tikai nelaime ir laika jautājums.
Bet pilsētas pusaudzim bez lielas kabatas naudas vai pāragri uzsāktām darba gaitām auto braukšana ir nesasniedzmas sapnis.