SaaBeR rakstīja: Kaads ir pircis auto no mobile.de? Varbuut padalieties, kaa tas process notiek un kam japieversh uzmaniba, kaa notiek maksaashana utt. Tipa incee, kaa tikt pie auto, kas noskatiic Vacijaa?
Pavisam nesen, šo mēnes, nopirku auto mobilē. Izvēlējos gan SAAB dīlera piedāvājumu Diseldorfā. Notiek pavisam vienkārši zvans uz turieni - sīka informācija, cenas nokaulēšana ~200EUR robežās un noteikti gan sarunā ar vācieti vajadzētu pieminēt ka Latvijā pie saab dīlera uzzināsi visu par auto un melot nav vērts(kaut kā tā). Tālāk seko konta fakss skaiti naudiņu un meklē kas transportēs uz šejieni. Savā gadījumā izvēlējos Latvijas firmu kas par attiecīgu samaksu atgādā auto uz šejieni un noformē visas formalitātes - t.i. pasniedz atslēgas un brauc. Auto formē uzreiz uz Tevīm vai firmas vārda.
Oscar rakstīja: Klau slēpošanas meistari - Vai ir jūtama atšķirība slēpošanas jakām ar 20 000mm mitruma elpoš utt...labumiem no 5 000. Vai ir vērts pirkt tās dārgās? Neesiet skopi dalieties pieredzē.
Par slēpošanu Latvija neiet runa - te der jebkas
Protams ka ir atšķirībā; 1 gadījumā Tu nesvīsti un ir silti. 2 gadījumā ir silti bet Tu svīsti un mitrums paliek pie Tevis tas ir jakā. Diez kas nav ar mitrām drēbēm ziemā
Sieviete un vīrietis sēž istabā: Sieviete nezin kā lai pievērš vīrieša uzmanību: Viņa saka: izskrūvē lampiņu,es paņemšu mutē! Vīrietis saka: Kas tu stulba? Viņa tač karsta!
ZingZeng rakstīja: 9-3SS ir labs, bet 2 cilvekiem. Aizmugure sedosajiem katastrofali trukst vietas.
Jā auto tiešām lsbs. Par vietas trūkumu aizmugurē sēdošajiem negribētos piekrist. Protams ar 9-5 salīdzināt nevar, toties pavisam citas auto vadīšanas izjūtās.
Jaunulis rakstīja: Vai tieshaam gadus divus piekere netureetu...
un kursh bija tas modelis (ar kaadu motoru un apriikojuma liimeni), par kuru ir tik labas atsauksmes?
Par piekari konkrēti nezinu, jo pagaidām esmu braucis tikai 5 mēnešus. Kā iegādājos tā uzreiz uz E&S, un jamie ieteica nomainīt kaut kādus tur puslokus aizmugurējai piekares daļai 2gab.=80Ls. Tālāk vēl nav pieredzes.
Nu iespējams ka 9-3 naf tik traki, bet nu tam 9-5 tas "vājo" vietu saraksts ir gaužām plašš...
Teiksim ja Saab 900 OG vājā vieta bij priekšējo amīšu bukses, priekšējie suprti un korozija,
Saab 9000 "vājās" vietas prieksējo plauktu aizmugures bukses un Indukcijas spoļu bloks,
tad nu tam 9-5 ir jau vesels saraksts ar tiem vājumiem...
Žēl gan sviestc ka Tev nav paveicies. Manuprāt domāt ka pie visa ir vainīga tikai viena blīve - starp sēdekli un stūri. Viss ko minēji ir absolūts bulšits - tas tā pēc pieredzes. Nevienu personīgi neapvainoju. Miers vairo....
a mosh Tev taads pavaajsh vienkaarshi traapiijies
nu es nesaku ka mans ir konfekte, es viņu ņēmu lēti, un rēkinājos ka vajadzēs ieguldīties...
bet vienkārši katru reizi uzzinu, ka tieši šī lūk ir
Saab 9-5 vājā vieta,
un kā jau minējo, to vājo vietu ir krietni vairāk par ieprieksējiem Saab modeļiem
varu dažas minēt
1.turbīna ( parasti tā 5-7 gadus vecam 9-5 jau ir jāmaina )
vai ar Saab 900 OG un Saab 9000 tā bija
nebija!!!
2.indukcijas spoļu bloks..
nu o.k. labi 900 tāds nebija, un arī 9000 bij vājā vieta ( a napig tad turpināt tādu vājumu ražot, un neieviest ko savādāk )
3. prieksēja plaukta aizmugures bukses, tik dīvani izkonstruētas ka maksā ap 50 Ls gabalā , un jūk samērā bieži..
4.amortizātori, vecākiem Saab šis mezgls nebij no vājajiem..
5.gāzes vārpstas bloks....
arī jauninājums vājumu sarakstā...
6. salona info paneļa "gļuki"....
un kas tur vēll...
nu par pārējo pagaidām vēll infas naf, bet izskatās ka turpinājums sekos...
Zēl gan sviestc ka Tev nav paveicies - manuprāt domāt ka vis lielākā vaina ir blīvē starp sēdekli un stūri. Viss ko rakstīji ir absolūts bulšits - tas tā pēc pieredzes. Miers vairo...
Bad_MF rakstīja: ir labas zinjas un sliktas:
labaas: 100% veertiiga lieta. pavisam cits raaviens, kaarbu nelauzh liikumos riepas kuupinot.
sliktaas: cena. 700 GBP kaa redzams linkaa un ir taada informaacija ka shiem ir vieniigaas tiesiibas tos agregaatus tirgot.
www.abbottracing.com/...
Pieskaiti klāt vēl PVN + DHL + dabas resursu nodoklis.
Padārgi prieki sanāk.