Breiviks ir norvēģis. Normāliem cilvēkiem pret normāliem izturās normāli. Esmu cēlis projektu Haselbijā, laikā kad tur nemieri bija, viss bija 3x labāk kā pie mums vakarā Centrālajā stacijā
Komercauto noskrejiens 50-60 k km nav reāls. Lūdzu atcerēties, ka zviedri bieži noskrējienu raksta mil, kas=10km.
Jāpasmīn par viencexperc. Mucā audzis, pa spundi barots. Tu Zviedrijā bijis esi? Geto rajonā vakarā esi bijis? Zviedrijā ciena cilvēkus, un apkopējs ir tāds pats cilvēks kā pārējie.
Man arī ģimenē ir 6 cilvēki, un šim nolūkam lietoju Hyundai Trajet. Vienu sēdekli esmu izņēmis sānos, lai atvieglotu iekāpšanu - izkāpšanu, jo bīdāmo durvju nav. Attiecīgi bagāžnieka izmērs pie visiem sēdekļiem iekšā ir labs. Vājā vieta šim auto ir bremžu sistēma. Nopērkot oriģinālās tērauda maģistrāles bija sapuvušas, nomainīju visu uz varu. 2x gadā ir jāpiestrādā pie visiem suportiem, mēdz ieēsties. Savu lomu spēlē arī tas, ka auto ir ar automātu, bremzes tiek lietotas biežāk. 2 l 140 Zs benzīna motors savu darbu dara labi, 2,7i nav vajadzīgs.
Opel Zafira sēdvietu ziņā ir OK, bet lietojot ar 6 vietām, daudz bagāžniekā nesaliksi.
Es 3 gadus lietoju T5 Multivan, paņēmu jaunu no salona. Pirms tam tiku lietojis T4 Caravelle, Hyundai H1, Ford busu jaunu, un Renault Traffic.
T5 NAV tās naudas vērts. Padomā, kāda tev būs tā mašīna, ja pirmā eļlas maiņa ir uz 40k. Līdz pirmajai apkopei tika pielieti 3 litri eļļas, lai noturētu līmeni.
Es biju vīlies. Logi kā tecēja jaunam, tā turpināja suloties arī pēc 3x mašīnas atstāšanas Krasta ielā. Kvēpu filtra izdedzināšanas režims kā smirdēja vienā laidā, tā turpināja smirdēt pēc 2x servisa.
Es tiešām labāk jutos vecajā T4. Renault Traffic price/performance ir dadz labāks. H1 arī bija visnotaļ OK. T5 ....ir nekāds....vnk nekāds.
Aizgāja auzās šis topiks. Motors ir kārtībā, kompresija visos cilindros normā. Katalizators arī ir OK, pa izpūtēju visos režīmos izplūdes gāzes iet mierīgi. 1,8 pirku tāpēc, ka uz to brīdi 2,2 jēdzīga nebija, ko izvēlēties.
Man T4 busam kārbu sataisīja Rīgā, SIA Vittrans, Gjertrudes ielaa, mob. tel. 29405790, Vitalijs. Pirms tam cenu uzprasīju Recro, saskaitīja ap 800 eur, Vittrans pilno restaurāciju veica pa 500 eur. Pēc gada busu pārdevu, kārba strādāja normāli. Atsauksmes par viņu internetā visādas, bet vairumā pozitīvas.
Par bultiņas pārbīdi īsti tā nav. Dators skaita degvielu, kas it kā iziet caur sprauslām, bet bultiņa rāda reālo rādījumu. Līdz ar to man ir gadījies, ka ar pusbāku rāda brīdinājumu. Pielejam 5l, bultiņa nomaina stāvokli, un viss ir ok, līdz bāka tukša.
Ir vēl citi scenāriji, kas ietekmē benzīna papildus patēriņu.
1. Pārslēgšanās t*. Ja tā ir uz 50-60*, būs diezgan ilgi jāgaida. Parasti liek 30*. Tā kā jebkurš motors , kamēr ir auksts, degvielu patērē pastiprināti, varētu būt skaidrojums. Motora tilpums arī dara savu, un 10 l var noēst ātri.
2. Lieta , ko noklusē gāzes uzstādītāji. Pie augstiem apgriezieniem ir iespēja, ka notiek pārslēgšanās uz benzīnu, bez indikācijas. Normāls uzstādītājs, atkarībā no motora tipa, vai nu atslēdz šo iespēju, vai arī ši iespēja paliek tikai tuvu redlainam.
Tīri no statiskas: Opez zafira, 1,8 benzīns/gāze. Benzīna patēriņš 50 l uz 8500 km ( ietilpst arī braucieni pa pilsētu bez gāzes, kad nav laika pildīties). Mērīts pēc principa: no lampas līdz lampai.
Bet pa lielam diagnoze pareiza; dodies pie sava gāzinieka.
Slikti, ka autors izslēdz Opel. Zafira būtu tieši kā radīta zem dotās specifikācijas. Es pirms gada iegādājos 2006,gada Zafiru ar 1,8 benzīnu līdzīgiem nolūkiem. Vizināt sevi un sīkos uz skolu (5 vietas), reizēm netālos ģimenes izbraucienos (6 vietas +suns), un darba vajadzībām (katlumāju montāža un santehnisko darbu veikšana) ar nolaistiem krēsliem pietiekoša ietilpība visam aprīkojumam un materiāliem.
Lielākas muļķības neesmu dzirdējis vēl. Katalizators, kamēr auksts, savu funkciju neveic, vienalga uz benzīna vai gāzes. Strādā tikai tad, kad ir sakarsis. Atlikta pārslēgšanās no benzīna uz gāzes ir nepieciešama pie reāliem mīnusiem, jo reduktora apsilde netiek galā ar sasniegtajiem +30*C, kuri arī ir reāli tikai motora augšpusē. Gāzes filtri mierīgi iztur 15-20k km ar LV gāzi, tomēr ir problēma ar puņķiem, t.i. gāzes kompresoru minerāleļļas koloīdiem, kas ir gāzē. Tāpēc gāzējot savas mašinas, prasu sprauslas, kas paredzētas Krievijas vai Baltkrievijas tirgum. Ar iepriekšējo 18 gadīgo Nissan uz gāzes apkopēm braucu 1x gadā, t.i. ik pa 35-40 k km, un viss bija bumbās.
Tev ir mēneša laikā jāsamaksā šie sodi. Jo 100% uz LV nāk caur Inkaso kompāniju, un jau pavisam citas summas. Ja mašīna ir uz firmas, plusā vēl vari dabūt ierakstu par kavētiem maksājumiem un to piedziņu. Uz kvītīm ir IBAN, var samaksāt LV internetbankā mierīgi. Sāc ar parkering, un gaidi fotoradaru.
Gaisa filtrs ir pretestība, kas ir jāpārvar dzinējā ieplūstošajam gaisam, respektīvi,likvidējot pretestību, dzinējā nonāk vairāk O2 un rezultāts tam ir labāka sadegšana. Droši vien esi dzirdējis par bezpretestības gaisa filtiem, kas putekļus uztver ar eļļā samērcētu švammi. Standarta gaisa filtri ir no papīra, ar ļoti labām filtŗēšanas īpašibām , bet salīdzinoši lielu prestestību, kas lietotam filtram, kam poras ir aizsistas ar putekļiem, kļūst vēl lielāka.
Benzīnniekam, lai darbotos kompresija nav vajadzīga. Arī ar 1,5 atm cilindrā degmaisījums aizdegsies. Meklē degvielas sistēmā problēmu. Atvieno uz sprici degvielas cauruli un paskaties, vai degviela nāk ar spiedienu. Tad sāc pārbaudīt inžektoru/us.
Vienmēr ir pirkuši un pirks faktiskajai finasiālajai situācijai atbilstošus auto. Sūrā budžeta jūzeri dara tā: meklē pēc iespējas lētāku auto ar jaunu TO, neskatoties uz gadu, stāvokli, tilpumu un degvielas veidu, un brauc, kamēr iet. Ja saplīst un nav par 20Eur salabojams, uz šrotu. Vismazākie uzturēšanas izdevumi garantēti.
kasinsh79 rakstīja: Bet, netrūka daudz pirms "very sad end", tagad priecīgs par otro iespēju dzīvot ) Līdz ar ko - priekš manis, auto - tā arī IR mega brīvība, ko nevajadzētu palaist garām...
njem tikai veeraa, ka paarseezoties no mo ieksh auto - tu ne pa kapeiku labaaks brauceejs nekljuusti. jaabrauc uzmaniigi un leenaam, citaad risks apkaarteejiem -pieaug.
ne vienreiz vien esmu rakstiijis, ka moto - taa ie iespeeja +/- objektiivi paarbaudiit, cik adekvaati proti braukt, paredzeet situaaciju izveersumus un so. ar auto var nobraukt visu dziivi, un uzskatiit ka "ne sliktaak kaa citi" brauc, tik vislaik visaadi idioti celjaa gadaas......divi ritenji visu saliek pa plauktiem...
Vai arī ieliek koka makintošā vai četrriteņu transportlīdzeklī ar riteņu rokas piedziņu.
Meklē parasto Astru ar 2,0 benzīna dzinēju, vai ar 1,7 dīzeli, vēlams Isuzu ražojuma.
1,6 benzīns ir murgains dzinējs. Jaudas pietiek, taču ERG vārsts tev sagādās galvassāpes.
2,0 dīzelis ar 90Zs ir lēns, un ekonoijas nekādas, tērē vidēji ap 7 l dīzeļa un neiet + glukaina elektronika.
1,7 d ir ekonomisks. Reāli uz lielceļa vasarā 4l/100km, braucot uz 90 km/h. Paātrinājums praktiski neatskiras no 2,0d. Šim dzinējam ir slikta augstspiediena sūkņa vadības plate. Mainīšanas izmaksas kosmoss.
T4 fofāgena busi ir un paliek komerctransports, kura komforts strauji tuvojas nullei T5 jau cits stasts. dizains ir, ja pameklē tad arī saloni normāli arī ir. bet aizmirsuši kādu usticamu dzinēju ielikt visi piedāvātie ir bumba ar laika degli. fofāgens tak sobrīd iepērk no Chrysler voyagerus, pietaisa bik dizainu un pārdod zem sava varda. tas tomer par kko liecina. mersedes viano, kuru grasos pirkt, arī ir komerctransports, vienīgi mani saista dizains un vismaz viņiem ir atrodamas ļoti labas komplektācijas ar ērtiem ādas beņkiem un 3 lūkām.
Man ir 4 sīkie, un salons, kas ir kopjams ar kārčeru, mani 100% apmierina. 2 lūkas arī iegrieza jumtā. Es taisu katlumājas, un 5 min laikā 2 rindas sēdeklju ir izrautas, granulu katls, boileris un caurules busā iekrauti. Izdaru darbu, izs;ucu pa 3 min busam grīdu, sametu atpakal benķus, un braucam tālāk.
Starp citu, sieva, kas agrāk lietoja A6 kvatru, Santa FE, un CV, ļoti labprāt brauc ar busu, viss viņai patīk.
Atvaino, bet ja godīgi nesaprotu tos cilvēkus, kas sauc par miniveniem kravas furgonus, kuros vienkārši ieskrūvēti papildus beņķi un iečubināta salona apdare. Tad jau no krievu gazeles arī var uztaisīt labulabo minivenu.
Par rezerves daļām, kuru cenas ir kā jau komerctransportam nemaz nav jēgas runāt, tāpat kā par braukšanas komfortu, piekares darbību u.c. niansēm.
Nu, salīdzināji arī.
Gaitas ipasibas ir loti OK. Manevrētspēja, pārredzamība, uzrāviens, gaita uz bdraina asfalta ir laba.
Sēdvietas pilnas 9 gab.
6 sēdvietas ielikt-izņemt, 10 min. Viss buss ar gludu grīdu+ 3 sēdvietas priekšā.
Piekare VW T4 ir ļoti izturīga, un nemaksā vairāk par CV.
AC ir, 2 peckas ir + salona ventilācija no ārgaisa.
Bremzes ir par kārtu labākas kā CV, strauju manevru iespēja arī. Paskaties testu, kur tiek ripināts uz sāniem CV un T4.
Vecie dīzeļi un to problēmas. Es paņēmu T4 Caravelle, 2,5 benzīnu ar AT, garo versiju, 9 vietas. Uzliku gāzi. Vietu aizņem tikpat. cik CV, bet pieejamā telpa ir 2x lielāka. Salons silts ziemā pēc 5 min brauciena. Sievai sīkā rati vispār nav jāloca, tikai jāiemet mašīnā. Tas pats par velosipēdiem utt lielgabariita kravaam. CV redzēju, kā māsīca ņemās, lai dabūtu ratus bagāžniekā.
Breiviks ir norvēģis. Normāliem cilvēkiem pret normāliem izturās normāli. Esmu cēlis projektu Haselbijā, laikā kad tur nemieri bija, viss bija 3x labāk kā pie mums vakarā Centrālajā stacijā