iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 22.02.2010 11:03

Kaksis rakstīja:

Nav gan stulbi tā domāt. Uzsēdini kādu jauno talantu uz cietās algas, nodrošini viņam dzīvesvietu pie treniņu bāzes vai otrādāk un būs medaļas. Bet ja cilvēka jādomā kā savilkt galus, ko aprīt, pēc pamatdarba vakarā ar diviem transportiem braukt kačāties, tad protams nekas labs nav gaidāms. Pakaties to pašus amerikāņus, labam sportistam piedod pat nesekmību mācības, lai tikai nes medaļas.

To no Tautas Partijas ?!?!? Garantēta naudiņa ļauj cilvēkam tikai izlaisties nevis cīnīties par vietu zem saules !!!

WALA 22.02.2010 10:08

_PN_ rakstīja: Es tikai ceru ka patreizējos krīzes apstākļos pēc olimpiādes rezultātiem tiks pārskatīts atbalsts sportam. Ka beidzot tiešām valsts nauda un TRENIŅU BĀZES tiks novirzītas medaļas nesošajiem sporta veidiem, nevis tiks štancēti "tipveidīgie" sporta veidi un sportisti...

Koķe, Tu to vari!

Zini daļa taisnības tev ir, taču ir jāatbalsta gan sporta veidi kuros mums ir laba bāze, gan arī sporta veidi kas ir izteiktāk "tautas sporta veidi" kā piem. slēpošana - varbūt tagad tas neko nedod tieši sportam kā tādam, taču nācijas veselību gan tas mēdz tikai uzlabot, un tas nav mazsvarīgi

WALA 22.02.2010 9:56

Kas ar tevi Modena - pričom te PSRS, cilvēki tikai un vienīgi cilvēki t.i. mēs paši pie visa esm vainīgi. Vai kāds mūsu cilvēkus spieda fenderēt visu ko varēja noskrūvēt un aiznest no rūpnīcām, kolhoziem utml. ??? Vai kāds spieda nodarboties ar NĪ katru muļķi kas citur nevarēja sev pielietojumu atrast ???

Neredzu iemeslu sūdzēties par to ko paši esam ievārījuši.

WALA 21.02.2010 23:03

MOdena man tikai nav skaidrs a pričom te Evrosojuzs pie problemām ekonomikā ?!?! Gribi teikt ka pēdējos padomijas gadus mš baigi žīrna dzīvojām, un tad pēkšni nokļuvām "dibenā" ?!?!?

Kā saimniekojām tā arī tagad dzīvojam !!! Bet vietējie "investori" utml. darboņī jau neies sev atzīties ka ir bijuši lieli ...., un ka ir principā apfisuši paši sevi. Tācu aºī ne viņi vieni, ja praideri stradnieki domā nevis kā strādāt bet ka kaut ko iznst pa sētas durvim - tas ar nav nopietni. Ja darba tikums netiek augstu vērtēts, tad .... ek ko nu vairs.

WALA 21.02.2010 19:41

Kārtējais .. viņi laikam mani par pilnīgu idiotus uzskata = e-mails un "as only secured and confidential medium available to seek for" - kas nu e-mails nekad nav bijis, tas nu nav "secure", par confidential vēl varētu padiskutēt ...

Mr. Victor Tokoza

P.M.B 1122

JOHANNESBURG , SOUTH AFRICA

Tel:27 739957818

Mail: victortokoza@gmail.com

Dear

URGENT MESSAGE

I know this email massage will reach you as a surprise, but you need not to worry as I’m using this as only secured and confidential medium available to seek for foreign assistance/partnership in a business transaction which is of a great benefit to both of us. It is with trust that I wish to contact you on this matter concerning transfer of US$9.5 Million Dollars. I am Mr. Victor Tokoza a member of the Armaments Corporation of South Africa (ARMSCOR) Contract Award Committee. Some time ago, a contract was awarded to a foreign firm in South Africa by my Corporation

The contract was deliberately over invoiced to the tune of US$9.5M.US Dollars. The over-invoicing was a deal to benefit from the project. The original foreign contractor had completed the contract and has been paid. I now want to transfer this money to overseas bank account.

I assure you that this transaction is 100% risk free as I have concluded every arrangement to protect the interest of everyone involved, Likewise all modalities for the successful transfer of this fund have been worked out with Ministry of finance and the Reserve Bank of South Africa to facilitate the remittance of this fund to your designated bank account within 72 hours after your claim has been approved.

For your assistance, you will be offered 30% of the total sum .

As i receive your positive response, i will make a formal application for the transfer of the funds to overseas bank account. It does not matter whether or not your company does projects of this nature described here. The assumption is that your company won the major contract and subcontracted it to other companies. More often than not, big trading companies or firms of unrelated fields win major contracts and subcontracts to more specialized firms for execution of such contracts.

Do not feel it strange about this business proposal, in Africa that is the means big government official get their money for future hope of their families.

Please contact me immediately through my email: victortokoza@gmail.com If you are interested to be part of this transaction

Best Regards

Mr. Victor Tokoza

WALA 19.02.2010 15:29

Tās spuldzītes AMB +/- nav nekāda sakara ar lādēšanas procesu izņemot kā parastam indikatoram, kurš nosacīti rāda "strāvas plūšanas virzienu". Ja neesi salaidis kaut ko uz īso, tad iemesla nelādēt aķi nav.

WALA 18.02.2010 1:09

Yetti rakstīja:

WALA rakstīja: brmbrmm - negribētu gan piekrist ka valdība vainīga pie tā ka kaut ko "nesaturēja rāmjos". "Rāmju izgatavošana" bija pašu banku rokās,....

ir tāds kantoris FKTK kuras tiešajos pienākumos bija tos "rāmjus" kontrolēt...

Pa savam jā, bet tā pavisam godīgi uz to visu paskatoties FKTK un LB varēja iet pasēdēt maliņā līdz ar EUR kredītu bumu !!! Tad tajā visā vaºēja tikai iejaukties valdība, vai nu ar ar pilnīgu infromāciju par tirgus reālo situāciju, vai aºī ar konkrētiem likumiem.

Pilnīgas un pamatīgi analizētas informācijas man izskatas ka nebija, bet likumus kādam bija izdevīgi nevirzīt ...

WALA 18.02.2010 0:59

brmbrmm - negribētu gan piekrist ka valdība vainīga pie tā ka kaut ko "nesaturēja rāmjos". "Rāmju izgatavošana" bija pašu banku rokās, tas ko valdība visiem "noblēdīja" bija informācija par patieso lietu stāvokli, jo kādam droši vien vēl gribējās "pastiept" to burbuli lielāku. Bet nu pieļaujot mūsu ekonomikas "ļoti spešiāļu" sajēgu par matemātiku, un kur vēl par ekonomiku laikam īsti nav pat par ko brīnīties - likumsakarīgs fināls.

WALA 18.02.2010 0:03

brmbrmm, kas tev par problēmu bankā strādā ???

Bet es protams vulgarizēju, tur tev pilnīga taisnība.

Taču teikšu godīgi - bez bankām cilvēks mierīgi var iztikt, taču bankas bez cilvēka - ne !!! Šķiet to kāds ir aizmirsis.

Jā protams nedrīkst novelt vainu par kreditēšanās bumu tikai uz bankām, taču arī uzgāzt bankas stulbumu klientiem ir mazliet tā kā par traku. Man kaut kā negribas ticēt ka bankas darbinieku skaits ir optimāls, ka IT pakalpojumu uzturēšanas izmaksas ir adekvātas, ja viena elektroniskā transakcija var maksāt 15 santīmus ( kaut gan man personīgi tas vienalga stipri ērtāk kā staipīties rinķī pa attiecīgajām kasēm) !!! Pa savam šie pakalpojumi ir salīdzināmi ar mobilo operatoru izmaksām par SMS un sarunām - un tur viena "transakcija" kas aizņem maksimums minūti nemaksā tik dārgi !!! Un aºī mobilajam operatoram ir jāuztur infrastruktūra utml. !!! Tātad jautājums, kurš "apēd" šo "pašizmaksas" starpību !!!

WALA 17.02.2010 15:33

Kas ir banka - ir kaut kāds zināms cilvēku kopums kas ir nodevis naudu ilglaicīgā glabāšanā, banka ņem šo naudiņu šur un tur pagroza un mēģina atgriezt noguldītājiem pēc termiņa baigām atpakaļ ar kaut kādu zināmu peļņu. Tehniski banka ir "parazīts" kurai nav savas naudas ko ieguldīt, bet jamā iemanās "uzvarīties" tā teikt "pircēja/pārdevēja" kopā savešanas procesā. Līdzīgi arī Biržas.

Tātad principiāli banka = vairāk vai mazāk noderīgs pakalpojums cilvēkiem. Tagad ir tikai jautājums kā tas nākas ka šis te vidutājs var uzkundzēties tiem cilvēkiem kas nodrošina viņus ar darbu un attiecīgi peļņu !!! Varbūt tā joka pēc lai bankām nebūtu garlaicīgi varam palūgt organizācijām naudu izmaksāt pa tiešo bez banku starpniecības ?!?!?

Gribētu redzēt banku darboņu ģīmjus ja tā notiktu

P.S. man nav nekas pret bankām, bet zin kaut ka nešķiet loģiski ka jamie atļaujas braukt augumā klientiem, jo īpaši tiem kas vēl ir tīri maksātspējīgi.

WALA 17.02.2010 11:47

Bankām laikam grūti atlaist savus liekēžu barus, citāk vēl izrādīsies ka Saules akmenī utml. sviesti nemaz nav vajadzīgi, un pusi ēkas var iznomāt

WALA 17.02.2010 10:01

brmbrmm rakstīja:

WALA rakstīja: Man šķiet ka lielākā problēma ar slāpekļa gāzi ir tā ka vairs nevar ziemas gaisu nomainīt uz vasaras un pretēji. Karoč saskābs tev tās riepas

Protams, protams, un vasaras gaisu jāved no Āfrikas, bet ziemas - no Arktikas. Vasaras gaisam uz ventiļiem liek dzeltenus vāciņus, ziemas - zilus.

Protams un vēl logu mazgājamām sprauslām uz ziemu jāpieliek zilās diodes lai visi zina ka tev krutais ziemas gaiss no Norvēģijas. m/:

WALA 16.02.2010 20:29

Man šķiet ka lielākā problēma ar slāpekļa gāzi ir tā ka vairs nevar ziemas gaisu nomainīt uz vasaras un pretēji. Karoč saskābs tev tās riepas

WALA 15.02.2010 16:26

Šodien biju nepatīkami pārsteigts par Golfu ( gan laikam 4-to) - jama priekša tik zema ka kā tik biški dabūt paspolēt, tā čav -jams sēž "uz deguna" kupenā. Un vēl tam pašam verķim arī sajūgs tik mīksts ka skuju tu sajutīsi kad tie priekšas rati tev sāk "pieķert" - sajutos kā absolūts "cirvis" braukšanā pa kupenām šodien !!! Nekad ar savu Avensi 2 x biezākā sniegā nav bijušas problēmas bet te ... ( nu OK bija dāma jamo iesēdinājusi jau pirms manis, bet nu vienalga nedomāju ka tik sīka izbuksēta bedrītē var šitā "atsēdināt" mani un arī Golpu.

WALA 15.02.2010 15:26

Es savukārt sapratu ka šīs sistēmas funkcionalitāte bija tāda ka GET pieprasījumā varēja nomainīt kaut kādu ciparu, kurš ja tā var teikt pa tiešo linkojas uz konkrētu VID dokumentu. Ja tas tā bija tad viņi nevarēja vienas dienas laikā šo problēmu novērst. Bet ja bija tā ka raksti tu - tad protams jā, kaut gan vienalga man nepalika skaidrs kādēļ idejiski ir vajadzīga šāda funkcionalitāte kas tehniski ļauj pašu darbiniekam izdarīt kādu ļaunprātību !!! Normāli cilvēki šādus back doors nemēdz iekļaut programma, pat tad ja runa ir par darbiniekiu savdabīgām "ērtībām".

WALA 15.02.2010 14:39

Man atkal šķiet ka labākais "prikols" pēdējā laikā ir VID elektroniskās sistēmas caurums. Reāli spārda, man tik nav īsti skaidrs kā viņī panāk to lai šāds joks neatkārtojas, jo tehniski neba nu viņi to progu tagad pēkšņi pārtaisīja drošāku, drīzāk uzlika kādu pagaidu risinājumu kurš vistacamāk nav neko grūti apejams.

Galu galā tā ka noprotu bija programmas speciāla "fīča" nevis kļūda.

P.S. vispār man būtu ļoti intresanti uzzinat ko un kā jamie izdarījās, tik nu lauzt man nav nekāda prieka - soda par valsts "huiņas" uzlaušanau un datu nesankcionētu piekļuvi manā vecumā kaut kā neiedvesmo.

WALA 13.02.2010 22:27

da nu taisat te problēmu - aparātu uztaisām normālā 200+ litru ūdens sildītāja korpusā, aizvietojot lielo ūdens balonu ar mazāku ( tikai tik cik dzesēšanai) un sildelementu otrā balonā kurā ir attiecīgi uztaisīts veids kā viegli un neaizdomīgi to var uzpildīt ar brāgu. Tad atliek tikai dzesētājam pielikt zolīdi "caurtekošu" auksto ūdeni un vēļ labu veidu kā savākt "destilātu".

Ak jā un lai labi garšo destilēts ūdens !!!

WALA 08.02.2010 17:23

Yetti rakstīja:

Tu dikti vispārini... tā ir viena no VID struktūrām, kura praktiski nepārtraukti nēsājas pa visu Latviju...

ir saprotams, ka jamie ļoti daudziem nepatīk, bet tāds ir viņu darbs...

Ne man ar viņiem nav absolūti nekādu darīšanu - no tāda viedokļa mani viņi neskar. Tikai tas ka man grūti noticēt ka tiešām tik daudz auto ir nepieciešami !!!

WALA 08.02.2010 14:39

Kaksis rakstīja:

Ja nemaldos, tad tie ir tie VID operatīvie auto? Ja jā, tad kā tos izmantot savādāk? Un ja izmantot savādāk, tad pirkt citus operatīvajām vajadzībām?

Tas pats kas ar apsardzes, pažarnieku vai mentu auto, da hoķ ātrajiem. Ir dienas, kad nekas nenotiek, ir dienas, kad trūkst transporta. Tad ko darīt? Kamēr stāv, tikmēr ātros izmantot kā mikriņus?

Nu tikai nevajg te huiņu dzīt, neba nu VID tagad neplānoti visi vienā dienā izsperas katrs savā virzienā, un neba nu tagad kāds nomirs dēļ tā ka vajadzīgajā dienā nebūs šo pie pakaļas paņēmis !!! Bet nu ņemot vērā jaunākos nodokļus varbūt arī ka beidzot pielietojums tām stāvošajām mašīnām atradīsies.

WALA 08.02.2010 13:17

Yetti rakstīja:

WALA rakstīja: ...Kāda jēga no Tām pašām VID miskastēm kas STĀV pa dienu un piedevām vēl bariem blakus (ja nekļūdos) Hanzas ielai.

....

Praktiski tās "miskastes" visu dienu ir kustībā... un ar tām "miskastēm" nav iespējams braukt vakarā uz mājām vai pa dienu uz supermārketu...

Tas saprotams labi, bet jautājums kādēļ pāris desmitiem auto ir jāstāv, vai tiešām nav cita efektīvāka veida kā tos auto izmantot ?!?!?

WALA 08.02.2010 10:59

Mja "Oranžie autobusi" jūtami ierullējusi pa šo nedēļu. Kamēr jampampiņs uz prokuratūru nebija aiztiepies viss šķita daudzmaz OK ( man goda vārds pie vienas vietas ja cilvēki uzskatīs ka tā ir TP braukājoša reklāma - ja ir tik dumji un par jamiem tādēļ balsos - tad paši to ir arī pelnījuši !!!). Oranžā krāsa Imo ir pat ļoti OK skolas busiem !!!

Tācu tagad - tagad izskatās ka TP pēkšņi nespēja atbildēt uz to kāpēc tieši tāds konkursa nolikums un pilnīgā beztolkā kaut ko spirinās ne pa tēmu.

Lūk tas ir aizdomīgi, un pat ļoti.

WALA 04.02.2010 16:06

Sorry neveikli izteicos:

Bet pie 200 -250 Ls tev būs paveicies ja saviem spēkiem tas dampis līdz LV atvilksies !!!

doma bija šāda:

Pie šādas ( ~500 Ls kopējās cenas iekš LV ) tev būs paveicies ja saviem spēkiem tas dampis no UK līdz LV atvilksies !!!

WALA 04.02.2010 16:04

Un lai Angļu cenas neliktos "maļina" varu pateikt ka auto atdzīšana saviem spēkiem no UK, Londonas apkartnes līdz LV izmaksā tuvu pie 200 Ls. Pierēķini vēl cenu lidojumam/citam transportam uz turieni, tad kā minimums nepieciešamību mainīt lukturus un būs tev 200 -250 poundu vērta auto cena apmēram savi 500 Ls. Bet pie 200 -250 Ls tev būs paveicies ja saviem spēkiem tas dampis līdz LV atvilksies !!!

P.S. Vilkt no Uk atmaksājas tos dampjus kas maksā parasti virs 3kLs !!!

WALA 04.02.2010 16:00

Paklau tu esi izliecies, ja es pieminu gadus tas nenozīme ka es tos pērku pēc gadiem, tacu tavs pieminētais nobraukums ir pilnīgi bezjēdzīgs cipars - speedo "kruķī", tavas norādītās robežas nobraukuma ir tieši tikpat "gudra" un bezjēdzīga lieta kā statistika.

Tavā minētajā Anglijā nobraukums ir objektīvs rādītājs, un tur tu aºī vari pastīties uz tiešam kaut cik ekonomiksi pamatotām cenām ( BTW tieši balstoties uz tām + "nacionālo" īpatnību pierēķināšana klāt ir tās cenas kuras nosaucu.

P.S. zini domā par mani ko gribi, taču vienu varu pateikt - 20 gadīgu auto izjaucot detaļās par to var nopelnīt caurmērā vairāk nekā pārdodot to vien gabalā, tādēļ pa savam tās "buratīno zemes" cenas ir vairāk kompromiss starp to lai tirgonis varētu nopelnīt, bet tu varetu iegūt braucamu auto. Anglijā kur neviens nejebīsies ar vecu auto kuram k-kas gļūcī, un arī maz ticams ka pats jamo jaux detaļām tad āºī rodas tādas cenas kas atbilst viņu tirgum un pie reizes arī auto stāvoklim.

WALA 04.02.2010 15:42

Zini bišķu jau nenāk par ļaunu ja spēj saprast to kādas ir reālaās cenas lietām. Vieglais vecs ( 15- 20g.) un apdauzīts (ne sasists lupatās) bet satiksmē lietojams auto maksā ~ 200 -250 Ls ( lai tādu savestu kārtībā jāsamaksā vēl apmēram no 250 Ls uz augšu), vecs labs ( nu tāds ar kuru gadu var droši nobraukt bez kapitālieguldījumiem) un ar "garu" apskati vieglais jau maksā ~ 1000 Ls , tad džipveidīgajiem kā minimums cenas ir x2 un tiem kas ir atzīti kā ilgspēlējoši aparāti, tiem jau savas reizes 3 līdz 4 un dažreiz pat vairāk.

Tāda ir dzīves realitāte, ja tam neesi gatavs - tad nav nemaz ko lūrēt tajā virzienā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti