iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415
WALA 11.09.2007 15:52

Mjaa, un ja kaadam ir kaadas sakriiga sheeminja par Audi Q centra difa implementaciju ( nu taa lai siikumos liidz pat zobratiem varredzeet kaa tas noorganizeets) wellcome iemest, mani ljoti ieinterseeja Pirmaa raxtiitais par to ka paceljot priekshu Audi Q spolees ar vienu priekshas ratu.

WALA 11.09.2007 14:35

Uggga rakstīja:

Tāpēc jau prasu par pārbūvi - pagriezieni, bremžuguņi un kas tur vēl.

Cik zinu tad vieniigaas atshkjiriibas ir kondikja/klimas esamiibaa un veel laikam USA versijai bija DIN2 magjis, vai kaut kaa taa. Veel atshkjiras kaut kaadu 2002+ gadu TSport bumperi un tamliidziigi siikumi, bet nedomaaju ka kas vairaak, jo visas Celicas ir Japaanaa saliktas ( VIN saakas ar JT). Atshkjiriibas TOYO paraadas parasti dazjaadas ruupniicaas liktiem auto ( vai ar "nepreizaas" puses stuuri apriikotajaam). Ir dzirdeets vieniigi ka Gen6 dazjaadiem gadiem eatshkjiroties bumperu stiprinaajumu vietas, par Gen7 nekas taads nav dzirdeets.

WALA 11.09.2007 11:53

Joka peec ja ir noskatiits un nav nopirkts, bet ir atrodams kaada no sludinaajumu serveriem mosh iemet linku uz ko tu tur skaties. Cita starpaa ja no placha peerc tiko no ASV, tad mosh panjem auto VIN numuru un sameklee kaadu kuram ir CARFAX abonements lai pastaas kaada shaize ar to auto bijusi. AFAIK USA auto klubaa savulaik cilveekiem bija tad CARFAX abonements. Domaaju par taisniigu "samaksu" ar vinjiem nebus gruuti vienoties.

WALA 05.09.2007 17:52

Ak jaa un ar Celica gan shis saraksts veel nebeidzas ir visaadi Eagle Talon AWD un veel shis tas, jautaajums tikai kas kuram patiik, man piemeram tas Talons nafig nepatiik.

WALA 05.09.2007 17:44

shearer rakstīja: es njemtu celicu. tiri no price/performance viedoklja labaaks variants. ja nu vienigi gribas quattro, tad jau citu variantu ka audi nav.

Ir varianti tiesa ne peedeejaas paaudzes Celica izskata bet gan Gen6 - taa kura liidz 1998 gadam. Saucas GT4 kaut kaada valstii arii All-Track. Tiesa auto nepavisam vairs nav leets, un ikdienishkjai braukshanai ir krietni vien liels overkill.

WALA 05.09.2007 17:22

Mjaa un ko veel laikam atliek piebilst - kaa zinaams no USA taas mashiinas parasti naak no uzsisto auto izsoleem. Dazji pat ved un piedaava pirkt sistas un tasiit pasham, ja auto nav steidzami vajadziigs tas IMO ir labaakais variants.

WALA 05.09.2007 17:17

Nav man bijis neviens ne otrs ( ja gribi konkreeti Celica lietotaaju viedokli aizej uz Celicaclub.lv forumu un uzjautaa - tiesa tur gan zinaams Audi Style "kakaataaju" skaits ar pieviesies, bet gan jau)

Esmu bijis blakus sedeetaajs peedeejaas pauadzes Celicaa - Aut oir OK, vieniigi panelis patieshaam liekas leets. Ja grib aizmuguree ar var ieseesties ( t.i. gribeeju teikt ielociities) un braukt iisus gabalus ( man ~ 185 cm augums ar garu kjermenja augshdalju t.i. galvu nav kur gruust).

Principaa no Celicaam (peedeeja paaudze jeb Gen7) ir divi varianti ar 1,8 litru parasto (VVTi) motoru = 143 Zs un 1,8 litru augsto tehnologjiju dzineeju (VVTLi) - 192 Zs. Veel atshkjiriibas ir starp EU un USA variantiem USA naak ar kondikjiem, kameer EU naak ar klimatkontroli.

EU jaudiigaa versija saucas TSport, kameer ieksh USA taa ir GT-S. Citu atshkjiriibu nav.

No piekares viedoklja gan TT gan Celica ir "spainis" t.i. tiek izmantota ekonomiskaas (aka Golf) klases standarta piekares risinaajums, lai arii aizmuguree protams nav veerpstienis bet normaala neatkariigaa piekare.

Celica GT-S/TSport dzineejam biaj viens razjotaaja defekts ( kam principaa jau visaam mashiinaam buutu jaabuut noveerstam) - deelj, paaris nepietiekoshi kvalitatiivaam skruuveem nestradaaja Variable Valve Lift tehnologjija t.i. faktiksi dzineeejs vilka tikai liidz tiem 143 Zs, un taalaak ne. Bet problema vienkaarshi risinaama ( pat ja nau atrisnaata jau ieprieksh) ar paaris skruuvju nomainju ( skruuves maksaa kapeikas, bet darbs ja vecaas ir aizluuzuushas var sanaakt krietni padaargs).

Protams jaanjem veeraa ka LV parktiski visas jaudiigas Celicas naak no USA t.i. GT-S, jo TSport ir buutiski daargaaks. Arii parastaas liela dalja ir no USA ( saucas GT).

WALA 03.09.2007 17:05

veel par ieprieksheejo postu - protams shaada metode teiksim edod nekaadu rezultaatu ja piemeeram tas pats "sadaliitaajs" satur arii klokjvaarpstas vai sadales vaarsptas apgriezienu staavoklja deveeju, kas tad arii dod uz ECU vajadziigo infu kad ir jaasper shpans uz indukcijas spoli. Ja viens no shiem sensoriem na aljo, tad AFAIK arii ECU dus saldaa miegaa un nekaa uz indukcijas spoles galu nesuuta.

WALA 03.09.2007 17:01

Dorisa rakstīja:

ei nu!

šitā var noteikt, vai problēma sadalītājā vai "jau agrāk"

Un tagad paskaitam cik daudz ir palicis uz LV celjiem auto, kuriem ir veel vecais labais sadaliitaajs. Cik man zinaams tad ljoti daudziem tas "sadaliitaajs" (arii manai TOYO Avensis 98g.) tikai to vien dara kaa dala pa cilindriem, bet straavas impulsus uz indukcijas spoli dod kaut kas no ECU gala, taa kaa tiiri labi var saprast vai vaina ir sadaliitaajaa ( t.i. preciizaak buutu teikt sadaliitaaja vaacinjaa vai rotoraa - ja pareiz uzraxtiiju kaa to sauc).

WALA 03.09.2007 14:48

PiepZz rakstīja: shearer: izskatās, ka ir spole un klasiskais sadalītāja vāciņš. Tikai neliela problēma - zem kolektora. Negribas skrūvēt tikai tāpēc, lai to noskaidrotu :>

Centraalo augstprieguma vadu norauj, un parbaudi uz dzirksteles esamiibu. Manam auto var vionjaa iespraust parastu aizdedzes sveci ( pa tiesho uz masu gan nevar salikt) lai paarbaudiitu vai probza ir sadaliitaajaa, vai jau agraak.

WALA 03.09.2007 13:21

KOnkreetai probzai es saaktu mekleet ar imobilaizeri ( 1- vai pats esi izdariijis visas darbiibas kas nepicieshamas - man bija vienam auto "sekretka" kuru protams liidz automaatismam atkaartojot darbiibas kaut kaa 1 x piemirsaas izrubiit. 2- vai nav iespeejas konkretajai sigjenei ievadiit kaut kaadu izrubiishanas kodu vai ar atsleegu atsleedzama - mosh kaut kas ar "sakariem" sigjenei)

WALA 03.09.2007 13:17

fokss rakstīja: Dieva dēļ tikai neķeries pie sentēvu metodes - ar svečvadu raustīšanu!!!! Iebrauksi auzās ap ls 200

Senteevu metodei nav ne vainas, tikai ja zina kaa dara un kaapeec taa dara.

WALA 28.08.2007 16:42

SIgnalizaaciju var ielikt da jebkadu ( saakot ar kaadi Ls 80), meerkjis tikai kaads - lai vispaar buutu, lai apdroshinaataaji njemtu pretii pie kasko vai kaadas iipashas citas veelmes.

Gribi preciizu cenu un zinaat ko iesaka, tad piezvani piemeeram AutoNams. Un protams ka sigjene jaaizveelas tik kruta cik kruts pats autinsh + popularitaate zagtu auto viduu.

WALA 17.08.2007 18:31

BMW M5 ar V/N BMWPOWER shodien uz Miera ielas ieguvis sev pasazhiera pusee iipashas aerodinamiskas formas - ieprieksheejaas seerijas (E32 laikam) 5ciisha prieksheejas noformeejuma "atleejumu".

WALA 17.08.2007 11:54

nakujators rakstīja: Pastāstiet lūdzu par draugiem, kuri uz MAC, piemēram, NFS spēlē

Un kas MAC'ā ir tāds, ko nevar izdarīt ar parastu PC

Mjaa bet savukaart dazji taa arii neizaug no speelju speeleeshanas vecuma. Man piemeeram dziive ir pieraadijusi, ka vislabaak buutu darbaa 2 x 21" monitori +USB keyb + pasmaga Logi-tek Laser mouse, jaudiigs Laptops ar vismaz 15" + 2 x DVI un jaudiigu vidjuxu un taadu puljkjiiti kaa IBM t-padiem. Bet dazjas lietas no shiim ir nesavienojamas/neiespeejamas, vai arii ahuuni daargas.

Bet reaalaa dziivee man ir darba Asus 12" - ($#^%$^% - ZB tas kaada mazinja vinjam taa klaviere)), un pasham pavecs IBM T-pad R31 no kura patreiz raxtu, un kursh krietni eertaaks par to svaigo ASUS U5, vai kaa vinju tur.

Protams Asus ir baigi veiglinsh un teiksim kaa liidzi vazaajams darb dariishanaam ir baig OK, beyt ne pastaaviigai straadaashanai.

WALA 15.08.2007 17:28

vilhelms_tills rakstīja:

Un tiem, kas tankā: ja vajag, uz Mac ļoti vienkārši palaist gan *n*x sistēmas, gan logus. Bet tici man, pēc Apple operētājsistēmas lietošanas XP un Linux grafiskās vides vienkārši... nu... pats saproti. Par Vista nezinu, nav sanācis intereses izmēģināt.

Mjaa godiigi sakot es ar labprat paarietu uz jebkuru no Mac produktiem, tikai kaut kaa savas naudas zheel, jo pamataa jau nu jams tad buutu kaa "palci vejerom" aksesuaars, jo kaa sisadmam/nodaljas vadiitajam man jaudiigs un labs compis itkaa nafig nav vaajdziigs, galvenais lai eerts darbaa un viegls staipiishanaa, bet vot 12" tjapljapi gan neiepatikaas - nu baigi neertie darbaa, kaut gan stiept liidz - ko gan labaaku vareetu veeleeties.

WALA 15.08.2007 13:05

Mjaa un ja veel kaads to dolbano WIN Vistu kas naak liidzi jauniem tjapljapiem iebaaztu tur kur saule neiespiid, tad cenas shiem verkjiem kljuutu veel simpaatiskaakas.

P.S. Es nepirateeju es vienkaarshi straadaaju ( ari patreiz) ar/no Linuxiidiem/Unixoiidiem.

P.P.S. Vieniigais nesiesaku njemt tos 12" super duper vieglos kraamus - es ar tadiem nevaru pastradaat, visu laiku ja rakstu tad shauju pa tasutinjiem garaam, un ekraanaa arii nav eerti luureet. SHameejie ir OK, tikai ja iislaiciigi kaut kur aarpus standart darba vietaam jaastraadaa. Ilgaa laikaa - ljoti neerti. Arii 15" iisteniiba nav sevishkji eertas darbam ofisaa/maajaas.

WALA 03.08.2007 20:06

Aj nu da tak ko tur numurus iegaumeet, jaamaacaas katram pasham salodeet mazu EMP shaujamo, kaa apstadina taa tu ar to verkji pa to CP auto, un visa elektronika nosvilst NAH ( domaaju ka jamiem ir ciparu ieraksts t.i. uz HDD), tikai mzliet jaaizreekjina no kurienes jaashauj, un jaudu, lai pats savu auto un mobilo neuzceptu. Lai jau kjer veeju, ja nau ko dariit.

WALA 30.07.2007 12:29

NU taa paldies visiem ( arii uz Googli sutiitaajiem ) shis tas noderiigs ar atradaas. Glavenaa nelaime googleeshanai - ir jaazina ko iisti tur meklee un peec tam jau viss notiek.

Interesantaakais - ja uztaisa topicu, kursh realativi uzprasaas uz SPAMu, tad SPAM tikpat kaa nav. Bet kad kaads kaut ko relatiivi ar auto teemu uzprasaa noraujas uz pamatigu SPAMu.

10x

WALA 25.07.2007 20:35

Par "normaalo" sadali runaajot - nelaime taada, ka pat njemot eekas sadali var rasties probzas, jo par preciizu pieejamaas jaudas daudzumu man atbidiigie speciaalisti atbild visai izvairiigi. BET, ja izdosies vienoties ar Latvenergo par papildus kaadiem 30 kVA uz centraalo eeku, tad dziive kljus juutami vienkaarshaaka. CIts variants buutu dabuut to optiku tajaa 10 km attaalajaa offsite, un tad visus 50 kVA paredzemaas aparatuuras jaudas varetu aizcelt tur ( ir jaudas rezerves. BET tas TIIKLS.

WALA 25.07.2007 20:30

Magistrs rakstīja:

Normālā ēkā visa elektrība (tai skaitā rozetes) ir sadalītas pa blokiem. Kautkur stāv sadales skapis vai panelis. Tajā ir jāsameklē attiecīgās rozetes/bloka "gals" un to jāizlaiž caur autonomās barošanas bloku.

Un ja ir problēmas ar elektrību, tad tās ietekmē ne tikai swichus, bet arī pašus datorus. Ko dos, ja tīklam strāvas būs, bet datoriem nē?

Sorry - nav tur normaalas eletriibas sadales, pashreiz ir jaapriecaajas ka veel kaut kas nau nosvilis. Un risinaajums ir taads ka ir atsevishkji dzelzji/serveri kas arii bus UPSeeti + atsevishkji citi darba datori, paareejie apmeeram 300+ nav svariigi ( un arii backupi tiem nau svariigi), bet visam citam ir jaabuut 24x7x52 ar vismaz 90% uptime. + arii tas ka diezgan daudz buus Laptopu svariigos punktos.

WALA 24.07.2007 9:56

anonimikis rakstīja: un vēl ir redzēti skati gāzes tankos, kad piebrauc ar golfiņu vai citu mazlitrāžas vāģi un uzpildās par 1-2 latiem

Ui jop.. hi hi hi hi, muaha hahaha - shito bija jaaliek pie anekdoteem. Pat benzinu leju pilnu braucu liidz tukshai un atkal pilnu utt. NU mosh pie 5 -8 litri dzineeja arii saaaktu sipt to santiimu un liktu gaazi, bet liidz tam - kam tas vajadziigs.

WALA 22.07.2007 17:39

Un par elektro kabeli laists nets - vai tur nebija jaabuut diezgna sakariigi savilktam tam tiiklam, lai kaut cik jedziigu aatrumu izlaistu cauri.

WALA 22.07.2007 17:37

R0ze rakstīja: Nu uzlieciet kaut kādu pajaudīgāku wireless routeri..

Tad atliek pa pāris kapeikām sapirkties mazās PCI wireless kartes vai arī kādus usb adapterus un visi būs laimīgi bez liekas vadu vilkšanas.. un darbstaciju/darbavietu varēs novietot jebkur kur būs elektrības rozete.

Cik jaudiigs/aatrs ir jaudiigaakais Wi-Fi routeris vai kas veel vareetu buut aatraaks, ja ir ????

WALA 20.07.2007 15:39

Marchiks_ rakstīja:

Uzliec autonomās barošanas bloku un miers.

Incanti kaa tu to iedomaajies kaut kaadiem desmitiem dazjaadu tiikliekaartu, kas fiziski neatrodas tikai dazjaas vietaas, bet praktiski katra iekaarta savaa/citaa kabinetaa/vietaa.

Te IMHO paliidz tikai kolektiiva visa xernjas aizstaashana ar lielaakiem devaisiem , nu taa ka katra vietaa ne vairaak par 2 tiikla iekaartaam un pie kam ar vienu kopeeju atrashanaas vietu.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415

Lasītākie raksti

Jaunie raksti