Vigants rakstīja: A agresīvu viņi viegli sadomā... 2 secīgi pārkāpumi un done... es iekūlos pie slāvu apļa... kad no rīta izdomāju caur Nesti izbraukt uz katlakalna ielu.
Cik noprotu, tad autors izpelnijās agresivitāti nogriežot krustojumu caut DUS's. Vai varat man, lūdzu, paskaidrot, kur tur skaitās pārkāpumi. Man pašam dažreiz sanāk Hanzas/Brieža caur Dinazu izbraukt.
Yetti rakstīja: tevi soda pēc APK - tur pantā, viss ir pateikts - ja ir 50.-Ls un nav rakstīts "līdz" vai "no", tad ir 50.-...
kur tev te +1?
85 apdzīvotā ir +35
Ja radara kļūda agrāk bija 5 km/h, tad es varētu tikt iepriekšējā cenu līmenī tāpēc arī jautāju.
Un ja par šo pārkāpumu ir noteitks sods, tād kāda jēga ir tai butaforiskai lietas izskatīšani? Ja viņi pēc likuma neko nedrīkst samazināt. Viņi protams teiks, ka visu saprotu, bet viņiem nav iespēju, jo, redz, likumā tā ir rakstīts.
Īsti nezinu, bet man tieši tur vienreiz sanāca saķeršanās ar poličiem. Griezos pa kreisi tieši no tramvaja sliedēm (riteņi tieši uz sliedēm). Ments lika pabraukt malā un gribēja ieskaidrot, ka es pa kreisi griezos jau no PRETĒJĀ virziena sliežu klātnes. Viņš piekrita, ka jāgriežas no tā paša virzien sliedēm, bet viņš uzskatīja, ka pareizais joslas stāvoklis ir tad, kad tramvaja pirmā labās puses sliede ir tieši pa vidu manai automašīnai.
sleepnis rakstīja: Elektriskie spoguļi tad ir ekstra, ja tie ieslēdzot atpakaļgaitu palaižas nedaudz uz leju tā, lai var pakaļējos riteņus redzēt. Dažiem meršiem ir ievērota tāda padarīšana.
Manam A6 (C4) ir šāda fīča. Jāsaka, ka ļoooti praktiska un patīkama ekstra.
Un elektriski regulējams sēdeklis ar atmiņu ir laba ekstra. Sevišķi, ja auto lieto 2 cilvēki.
Vispār es esmu par ziemas un vasaras riepām. Vienīgi braukāju tik maz, ka tā ziemenes ātrāk paliek vecas, nekā ziemā nobraukāju.
Un tagad tā pati problēma ar vasarenēm. Lai gan protektors ir ~7-8mm, gumija palika tik cieta, ka uz slapja asfalta bremzē sliktāk nekā ziemenes. Uz slaja asfalata pat berot grīdā sanāk ar tomātu spolēt (FWD ar dīzeli).
Izskatās, ka visu cauru gadu braukāšu ar ziemenēm.
Varbūt kāds var padalīties ar info, kas tad tiem ķīniešiem ir tik slikts. Visi tikai tos noliek kā pēdējos mēslus, net neko sīkās nepasaka. Izdeg motors, bremzes sāk sulot, lampas vairs pie stiprinājumiem neturās, aizdedze gļuko, vai kas cits. Kas ir tas sliktais, kas nepatīk visiem ķīniešu lietotājiem.
Vienkārši ir doma Lietuvā uz rudens pusi paņemt kādu jaunu ķīnieti. Jau pašlaik viņi tur maksā tikai 800 ērikus. Uz rudeni varētu būt vēl lētāk.
Kāpēc es to jautāju? Tāpēc, ka arī man tagad visi auto, kuriem nav ādas salons, elektriski regulējami beņķi, automāts un vismaz 8 sekundes līdz simtam, liekas ka ir mēsli
Viņi visi parasti piedāvā paņemt modēmu uz testēšanu ~3 dienas. Nekāds ilgtermiņa līgums nav jāslēdz. LMT jāmaksā tikai par izmantoto traffiku. Bitei vispār viss par brīvu.
Visi kondicionieru sistēmas aerosoli labākajā gadījumā palīdz tikai uz vienu sezonu. Baktērijas jau viņi nogalina, bet baktērijām labvēlīgā vide (plāna putekļu kārtiņa uz veltilācijas sistēmas sienām) vienalaga paliek. Apkārtējā mitruma ietekmē tās baktērijas atkal ātri vien savairojas un smird atkal.
Ozz rakstīja: interesanti, cik CO2 izdalaas atverot kaarteejo kokakolas pudeli...
Vienā 0.5L kolas pudelē ir apmēram ~1.75 litri CO2, kas pārvēršot gramos ir aptuveni 3.4 grami CO2, kas ir apmēram 50x mazāk, nekā vidēji transportlīdzeklis saražo VIENĀ KILOMETRĀ.
Ozz rakstīja:un tagad man pastaasti, kaa ciiniities ar to briesmiigo CO2 kas ir tik šausmiigs ka pa gabalu jaamuuk!
sviestc kaut kaads...tad CO vai CO2
Atver kolas pudeli un ieelpo to CO2 un tad redzēsi, kas viņā šausmīgs.
CO ir tvana gāze, kas ir samērā nesatabils savienojums, bet daudz spēcīgāku ietekmi uz veselību, jo tā izvelk no cilvēka asinīm tur esošo skābekli, kā rezultātā tu aizmiedz un mūžu.
Bet ar CO2 cīnīsimies ar pārvietošanos ar mazākiem motoriem.
Tagag drīzumā arī Ropažu un Džutas ielas krustojumā būs luksafors. Vismaz Brīvībeni varēja normāli apbruakt, bet tagad nekā