Jaa gandriiz ar pilniigu garantiju var teikt, ka beigta galvas bliive. Ja paveiksies, tad buus beigta tikai bliive.
Man pirms paris gadiem Audi 80 sadaa situaacijaa izradiijaas beigta ne tikai galvas bliive, bet arii motora bloks bija pagalam (visa augsdala palikusi poraina, jauna bliive ne cik ilgi nevareeja tureet).
Varbuut nav nemaz tik traki, ja beigta tikai bliive, tad tiksi cauri ar daziem desmitiem latu, kopaa ar darbu un turpmaakaa ekspluataacijaa nekaadu galvassapju ar so lietu vairs nebuus.
Taa kaa vajaga sakt ar konkreeta fakta, konstataaciju, kas tiesi noticis.
Man servisaa teica, ka motora bloka augsdalja un galva mani ir nooksideejusies no nekvalitatiiva tosola. Tiesi nekvalitatiivs tosols esot visu so nelaimju celonis - sagrauzot aluminiju un tas notiekot diezgan iisaa laikaa.
Perkot dzesesanas skidrumu obligati janoskaidro vai vins nebojaa alumiiniju.
Tas ir labs skats - redzēt kā alumīnijs birst tāpat kā smiltis.
Pats redzeeju - bloka augsdalas virsmaa, kur piespiezas bliive vietaam vairs nebija gluda, bet pamatiigi grumbulaina un poraina. Tur, kur grumbuli bija palikusi vis lielaakie arii saaka spiesties cauti dzesesanas skidrums.
Bet viena lieta gan man šķita aizdomīga. Laistoties ar to tosolu pamanīju ka tosols bākā ir tāds it kā tam būtu mazliet eļļas pieliets klāt. Tāds tumš ar eļļai raksturīgiem plankumiem. Es nezinu, vai kas tāds ir vispār iespējams.
Sai diskusijai vairs nav jeegas, nu tocna ir beigta galvas bliive.
ir 2 paziimes peec kaa to konstatee:
1) Spiediens sistemaa
2) Ella tosolaa.
Ja ir abas siis paziimes, tad domaajams variantu nav.
krv rakstīja: Sāpīgākais ir laiks, ko jāpavada braukājot no šrota uz šrotu. Tur vajag veselu brīvu dienu. Parasti palūdzu, lai man visu jaunu ieliek. Audi 80 tāpat viss ir lēts.
Domaaju, ka pilniigi jauna galva ar visiem pribambasiem vareetu maksaat pat vairaak, nekaa tagad ir veertiiba visai tai masiinai
Vienam pazinjam 626 mazdai bija uzlikta siiga ar taadu fiicu. Siiga bija kautkaads leetais Eaglemaster kautkas ap 130 Ls.
Funkcija darbojaas tikai tadaa gadiijumaa, ka aatrumpaarsleegs ir neitraalajaa un ir norauta rokjene.
Dzeks bija staraa - masiinu tur daudzstaavenes pagalmaa no riita kameer dzer kafiju pieiet pie loga un no 5 staava iedarbina masiinu, kad iziet araa logi jau atkususi.
Sodien uzliku svaigas, pirms paaris nedelaam razotas Gislaved Eurofrost 3.
Pirmie iespaidi pozitiivi, jo loti zems troksna liimenis un masiina arii vadaas loti labi, taapat kaa ar vasareneem, nekaadas izmainas nejuutu.
Redzees, kas buus, kad uzsnigs sniegs
Pagaajsgad bija kautkaadas pirelii modelis, neatceros gan kaads, arii nebija sliktas, bet tomeer bija skalaaks un brauksana arii kautkaada smagnejaaka bija.
shibernieks rakstīja: nah tagad jāliek ziemas riepas? lab bezšipenes vel ok bet jau pāris dienas novēroju kad temp. +15 grādi a visādi jau nēsājas ar skrapsošiem šipiem
tā jau veidojas otra galējība. līdz īsti ziemai pa šitādu laiku ziemenes jau būs noplēstas
Jau tagad, lai uzliktu riepas nedelaa rinda bija jaagaida.
Man nevajaga ne aerosolu ne skraapi. Es ar kompaktdiska vaacinu izkasu mazu cauruminu prieksaa un saanu logos, aizmuguree iesleedzu apsidi un viss. Saaku braukt un peec 10 minuteem viss jau pats no sevis ir notiriijies
Stikls plīst tad, ja uz karsta uzlej aukstu. Nevis otrādi.
Peec siis teorijas sanaak, ka ziemaa, ja uzgriezta pecka uz pilno karstumu un peeksnji uznaak sniegputenis, tad var izspraagt visi stikli
Dorisa ej pati maacies - noliec ziemaa uz palodzes stikla glaazi, lai labi sasalst un tad ielej vaarosu uudeni. Tikai nesagriezies peectam ar stikla lauskaam
Pilniigaakais shits. Sodien no riita, lai nogrieztos nost no apvedcelja rindaa staaveeju 15 minuutes. Ja pagaajusnedeelj veel vismaz kaut uz sosejas nebija jaastaav, tad tagad pat tur korkji maaksliigi uztaisiijusi!
Es veel senos laikos pirms inflaacijas saakuma pa kautkaadu siiceni, liekas ap 20 Ls nopirku kaukaadu Exide. Jau pat saskaitiit gadus nevaru, cik vins iet, jau otrajaa masiinaa iebaazts un veeljoprojaam pat nedomaa izbeigties - griez kaa zveers.
Ir bijusi arii Varta un Bosch, tie knapi gadu vai divus novilka....
Jaa gandriiz ar pilniigu garantiju var teikt, ka beigta galvas bliive. Ja paveiksies, tad buus beigta tikai bliive.
Man pirms paris gadiem Audi 80 sadaa situaacijaa izradiijaas beigta ne tikai galvas bliive, bet arii motora bloks bija pagalam (visa augsdala palikusi poraina, jauna bliive ne cik ilgi nevareeja tureet).