Nu kāda jēga visu laiku atgādināt un stāstīt par sekotāju skaitu un reitingiem, ja skaidri redzams, ka portāls savu ietekmi un popularitāti tā arī nespēj atgūt. Bēdīgākais - nav jau arī daudz kur doties, LV valodā izvēle maza....
Redzi, ja Tu būtu painteresējies par ML pirmo paaudzi (1997-2005), tad uzzinātu, ka no šī modeļa ir īpaši jāpiesargās (kaut vai vācu ikgadējie TUV report ziņojumi un ne tikai). Tā ka bez nopietnas (!!!!) diagnostikas un saprašanas piedzīvojumi tikai sākas.... Lai veicas!
Man šķiet, ka kungam palīdzība nav tik vajadzīga, cik lielāka ir vēlme tukši p...st. Diemžēl šī tendence ir inficējusi lielu daļu portālu un auditorijas...
Tad ko Tev vajag 4x4 vai bezceļa auto. Ja bezceļa (vai apvidus), tad šim kritērijam atbilst Frontera, Discovery, Cherokee, Wrangler un Range. Un kas tie par sniegiem, kuros tā būs jāperas, varbūt pietiek ar kādu piepaceltu vieglo ar 4WD?? Katrā ziņā jābūt skaidrām un pamatotām vajadzībām, jo atšķirības ir gan auto iespējās, gan to uzturēšanas izmaksās un citās niansēs.
Pieredze un informācija liecina, ka lielākas problēmas ir ar 2.0 dīzeli. Pirmkārt ar motora 16 vārstu galvu, otrkārt ar divmasu sajūgu. No ātrumkārbām ieteicamākās mehāniskās un 6 pakāpju DSG. DSG gan var būt vadības bloka atteikumi un nepieciešama savlaicīga (ik pa 60000 km) eļļas nomaiņa. Šobrīd DSG VW sola 150000 km vai piecu gadu garantiju.
Tiešām pārsteigums. Tādi ātruma ierobežojumi EU uz šāda ceļa nav iedomājami bez nopietna iemesla. Piemēram Francijā pat pie ievērojama ceļa remonta šādā posmā ātrums reti kad tiek ierobežots zem 70 km/h.
Jā nu Īle ir īstais kantoris kur sūtīt. Savulaik VW Jettai meklēju pāris skrūves ar ko stiprinās motortelpas apakšējais aizsargs. Pirmkārt pusstunda jāgaida līdz kāds no darbiniekiem gatavs tevi uzklausīt. Otrkārt uzzināju, ka tās skrūves ir no plastmasas un jāpasūta (2.nedēļas jāgaida.). Problēmu novērsu netālajā servisā pie cenukluba 10 min. laikā par Ls 3. Izrādās skrūves ir no metāla, atradās bundžā uz galda un nomaiņai lielākais laiks tika patērēts mašīnu paceļot un nolaižot uz pacēlāja....
Man tas pats - jau nedēļu mēģinu salabot sev zobus, pusi mutes esmu pārurbis, bet nekā. Kā sāp tā sāp. Zobus tīru divreiz dienā. Man ieteica doties pie sertificēta zobārsta.
Ja kārba vairs nestrādā kā pienākas tai nepieciešama diagnostika un noteikti remonts. Pašu spēkiem 99,9% man zināmu cilvēku to nedara un nemāk.
Es dotos uz Cēsīm, kur atrodas moderna un plaši pazīstama remontdarbnīca www.recro.eu
Turklāt izplatītākajiem modeļiem ir apmaiņas fonds. Tas nozīmē, ka nebūs jāgaida kamēr saremontē, bet nomainīs uz jau saremontētu tikai no cita auto. Lai veicas.
Būtu labi vispirms iepazīstināt ar vājinieku - modelis, motors, izlaiduma gads.
Tagad par diagnozi. Beigts ūdenssūknis = beigts motors. Tas nav noticis. Beigts termostats = netiek sasniegta darba temperatūra. Atkal nav īstā vaina, jo cik noprotams brīžiem arī silda.
Tātad jādiagnosticē salona apkures vadība un šeit atkarībā no ražotāja un sistēmas komplicētības variantu ir pietiekami daudz.
Dīzeļi kā dīzeļi - 1,9TDI noteikti būs ar mazāk iespējamām vainām (viena no vājām 2,0TDI vietām motora galva), otrkārt 2.0TDI motoram ir lielāks griezes moments, ko īsti netur sajūgs (ar parasto kārbu). DSG ir laba lieta, taču ja iepriekšējais bijis sportists, remonts iesitīs pa kabatu. Arī pie degvielas patēriņa jāpluso 1-1,5 l/100 km. TUV (vācu TA) Touran ir diezgan nopelts un līdz 2006.g. ar daudz vainām.
Es ieteiktu paskatīties uz Golf Plus ar 1,9 TDI un 5 pakāpju ātrumkārbu. Turklāt Golf Plus pēdējos trīs gadus TUV pārskatos ir pirmajā desmitniekā ar vismazāko atteikumu skaitu.
Nu ja jau vari pacelt līdz 10 tk eiro, tad manuprāt vienīgā pareizā izvēle ir VW GTI. Tur ir viss - jauda, vadāmība, kvalitāte, tehnika, atlikuma vērtība utt.
Man patīk cilvēki kuri tic brīnumiem. Nu kā var uzdot šādu jautājumu?? Tak brauc uz servisu, tur veiks diagnostiku un iespējams operatīvi palīdzēs