Jaunulis rakstīja: Normas doma jau ir tāda, ka tieši pirms un pēc zīmēm, cilvēki "uzņem" un "nomet" ātrumu un ej nu pierādi, ka ātrums ar radaru ir paņemts vēl apdzīvotā vietā...
Šajā konkrētājā gadījumā nekas nav jāpierāda - cilēks ir paņemts apdzīvotajā vietā.
dekrumba rakstīja: ar kļūdas noņemšanu bija tieši 31km/h pa daudz.
Graberis man liekas ka tagad šitā lieta būs likumos atrunāta un tādā gadījumā es neko nevaru pierādīt, jo video parādīja un viss... būs vien jāmaksā
Tātad tavs ātrums bija ~85kmh. "nošāva" tevi ar šādu ātrumu vismaz 200m iepriekš un apturēja 50 PIRMS zīmes par apdzīvotas vietas beigām. Pēc šī es apšaubu tevis teikto:
biju jau attiecīgi ieskrējies lai ceļu turpinātu ar atļauto ātrumu 90km/h.
Varbūt tu nemaz nebiji nobremzējis?
Nu ko lai saka - nākamreiz nekāpini strauji ātrumu apdzivotā vietā.
Tātad, ja esi tādā stāvoklī nonācis līdz Valdemāra ielai un piepeši ieraugi kādu ar rāciju, labāk dur taisni vai pa kreisi - sanāks maksas pagrieziens (agrāk bija 20 Ls + 1 punkts) vai agresīva braukšana ar diviem pārkāpumiem nevis veselu sarakstu, vieglāk apstrīdēt.
Ģeniāls ieteikums. Nav brīnums ka pārvietošanās pa Rīgas ielām dažreiz atgādina holivudas mūviju ar pakaļdzišanos. Štrunts par CSN neievērošanu, galvenais ir zināt apstrīdēšanas kārtību.
Shiirs rakstīja: viena josla drikst atrasties viens auto un viens mocis. pietam tas ka tu negribi laist tapat ponta pec vien jau liecina ka tu esi laukjis un galva chakarets dornis. savas joslas ietvaros tu ari nevari darit ko tu gribi. es vispar tev labprat nehrenizeetu vienu spoguli, patrapies man tikai celjaa laukji.
batka rakstīja: Ja mani kads meģinas čakaret ar auto ari ar kaju noskaldišu spoguli.ps parvietojos ar krosa moci bez nr.un ieput man
Zināma korelācija jau parādās - visbiežāk problēmas ar palaišanu laikam rodas cilvēkiem, kam katrs nobrauktais metrs ir nepārtraukta cīņa ar visādiem idiotiem.
i_edgars rakstīja: Sinn, nu redz vēl viens!!! A lasīt Tu māki?? Tikai paris rindiņas augstāk rakstīju ka godīgi braucu un pilsētā braucot uz 50 - 55 man pretībraucošs autiņš aizgriež priekšā acīs skatīdamies!!! Ko es biju vainīgs - uzskrēju viņam virsū??? Un tad vēl brīnās!!! Pirms spriedelē iemācies lasīt un izlasi ar!! un vēl šo to uzrakstīju... Pie kam nekur neesmu teicis ka VISI!!
Ko satraucies? Es rakstīju par sevi.
p.s labu auto/motovadītāju no slikta atšķir nevis tas cik maz viņam avāriju, bet tas ka viņš vispār neiesaistās avārijas situācijās. Izlasi vēlreiz - visi [ok, priekš tevis - lielākā daļa, vienkārši daļa] nevar būt idioti, tapēc es, pirms vicināt dūrītes, paskatos un padomāju - vai ES pirms tam biju gana acīgs un vai es biju pārvaldījis situāciju uz ceļa. Un 90% gadījumu es pats esmu bijis novērsis uzmanību vai urbinājis degunu. Tas protams neattaisno tā otra vainu, bet es šādos gadījumos cenšos nepalaist garām arī savējo un mācīties lai šādas situācijas būtu pēc iespējas mazāk.
Bet simptomātiski ir savu vainas daļu novelt uz apkārtējo pleciem Tas ir tik viegli - braukt un lamāties, pats galvenais - vainīgi ir tie citi, es braucu kā mazais eņģels
p.s es nepaskatu variantus kad tiešām ir psc kraši kaut kāda ībļa dēļ, runa ir par ikdienišķām situācijām, ko var novērst skatoties nevis uz priekšējā auto papmperi, bet arī ko dara tas večuks krustojumā 3 auto korpusus tālāk.
i_edgars rakstīja: to Graberis... Jā ir bijis tā ka skatās man tieši acīs pretīmbraucošais un vienalga griež virsū!!! Tas pat ar gājējiem!! Ne tālās nelīdz, ne apzāģētie izpūtēji, tik vien paliek kā nobremzēt... tikai tas mūdzis kas brauc aiz manis izrādās pat priekšā braucošu moci nav redzējis un iemet pakaļā (pie kam pa labu gabalu aiz manis braucošs!!) Ta ko man ugunskuru sakurināt pirms moča?
Nezinu - man nekad nav bijis gadījuma ka es moci nepamanītu, lai ar kādu ātrumu tas brauktu! Ne man pretī, ne no aimugures, ne no sāniem... Kas es savādāks kā citi, vai īpaši redzīgāks?
Tad kad sāks redzēt visus kas brauc pa ceļu (ielu) tad arī nomierināšos! Pagaidām redzu ka liela daļa ir pilnīgi akli! Novēlu tiem aklajiem lai šie kādam kraveniekam pārlido pāri - tad redzēsim kāda "forša" sajūta pēc tā visa palikt vispār dzīvam. Gribu redzēt kā pēc tā vēl būsiet spējīgi cienīt citus!
Man ir tāds mīļš teiciens - ja uz ielas tev liekas ka visi ir idioti un to tik vien dara kā taranē tevi, piegirēz priekšā, utt. paskaties vai viss ir kārtībā ar tevi, tavu auot un braukšanas manieri. Es varu droši teikt, ka nevar būt tā ka uz ielas visi ir nozvērējušies aizsūtīt tevi pie tēviem, tā nav. Visticamākais ka pats veic kaut kādus neadekvātus manevrus, neskaties pietiekami apkārt utt utjpr. Šo teicienu man iemācīja viens veco laiku rallists un pa 18 gadiem pie stūres tas ir tikai sevi pierādījis. Ja man kādu dienu kaut kas neiet - no sākuma vajag analizēt savu rīcību, kapēc mani neieraudzīja, kapēc es pats nevietā vai nelaikā paskatījos, pagriezos, whateva, un tikai tad var sākt ripināt bumbas citu braucēju dārziņā
Shiirs rakstīja: ko nu staasti. tikpat labi tur buutu
Nuja, tipiski. Argumentācijas kultūra sit augstu vilni Es par moci Šīris par govīm, es par kazām, Šīris par bumbieriem.
Saproti ka ir dziļi pofig, kas tajā brīdī mauc uz sotaku, tas varētu būt arī ceļļa rullis, kas cenšas panākt Šīri lai viņu nokantētu. Es cenšos pastāstīt, ka pārmērīga ātruma pārsniegšana nav tikai pārsniedzēja darīšana, tas attiecas uz visiem ceļu satiksmes dalībniekiem, kuriem, es atkārtošu, ir visas tiesības uzskatīt, ka pārējie ceļu satiksmes dalībnieki ievēro noteikumus. Nevis rupji pārkāpj. Es negrasos braucot pa Brīvības ielu raustities un kalkulēt vai tas mociklists man 200m aizmugurē spēlēs spēli "catch me if you can" vai brauks puslīdz ievērojot to ka pilsētā neviens nav atcēlis 50kmh.
A vot tas kapēc nemana bieži vien ir uz to pašu "lidotāju" sirdsapziņas.
Paņemam talkā matemātiku un parēķinam: Pilsēta. Krustā stāv auto, grib griezties pa kreisi un skatās, ka no labās puses tuvojas mocis , kas ir ~100m attālumā. Auto, lai izgrieztos vajag un sasniegtu 50kmh bez riepu kaucināšanas vajag ~5 sekundes [jā, zinu, mēs visi esam nenormāli bremzes ]. Godīgi braucošs mocis pa šo laiku nobrauks ~70m un viss būs kārtībā.
Tagad jautājums - ko darīt autovadītājam ja uz moča ir Šīris ar 100? Kapēc man ieraugot moci ir jāvadās nevis pēc noteikumiem [jāpieņem, ka viņš brauc uz 50, ok, ja rociņā krampis, tad 65] bet jāsāk vēl iespringt par tēmu - vai šis ir zemais lidotājs vai nē? Es izgriezīšu un viņš ar savu sotaku man iepiļīs sānā vai pakaļā un atkal būs kērkšana pa automoto portāliem - auto nepalaida zemo lidotāju.
nesmiidini tautu un esi reaals gribu redzet ka tu brauc uz 50 pilseetaa. tur kur ir 50, tur pluusma iet uz 70, tur kur ziime 70, tur uz 90. varbut 7dienas kads pa brivibas ielu rulle uz tiem 50, bet darbadienaas 70-80. tas ir fakts un tur nemaz nav ko strideties.
Paga, kas par atmazkām? Teici 100, tad 100, nekuj tagad ta kā tādai bābai stāstīt par brīvības ielas sastrēgumiem.
tu ar moci pac brauc? to tachu var redzeet kur var izliist un kur nevar. ja nevar tad nelien, ja var tad lien. un vienmer ir iespeja ar mashinu mazliet vel padot celju mocim, ja redz spogulii ka sis ripinas cauri sastreegumam. un padomaa par to, ka tas iiblis kursh ripinaas cauri noziimee - 1 dzelzs kaste tev priekshaa. kas savukart noziimee varbut vienu sarkano gaismu nestavet lieki pie luksofora. jums loshiem mocistus vajadzetu atbalstit nevis aptirst, jo mes esam tie kas mazina sastregumus rigas ielaas.
nafigators rakstīja: Šitiem pedariem naher priekšā pa mēmajiem jādod...
Dabīgā atlase, pārs nositīsies, pārējie pie prāta nāks un šeku reku mociklistu uz ielām vairs nav! Vai vismaz brauks kā pienākas, ja ne stroga pēc CSN, tad vismaz pēc elementāras cieņas normām. Nejau jūs esat tie, kas uz masu var paņemt, ja kas....
mani viens gribeeja shitaa paarmaaciit, bet tu pats sev kakas tikai sataisiisi. tjipa izbraucu caur joslaam un pielienu visiem priekshaa. itkaa netrauceeju ne vienam, jo kad iedegas dzeltenais es jau esmu gabalaa. bet nee, vienam amplim no priekshaa staavoshiem ljoti nepatika kaa es izdaru, kaut gan reaali es nevienam netrauceeju. vinsh man dzinaas pakalj, nokjera, piebrauca priekshaa un iebremzeeja. es protams arii sabremzejos, pec tam iedevu ruchkaa un apdzenot ar slaidu kaajas veezienu vinja vecaa mersha spogulis atdaliijaas no durviim un tad protams ruchka lidz galam un pec 5 sekundem visuvarenais mersists ir taalu taalu spogulii redzams - mazs melns nieciigs punktins. pilniiga nulle (un palicis bez spogulja).
taka apdomajiet vai motociklisti jums reaali traucee. un ja arii traucee, tad var paraadiit faku, uztaureet. BET NEKAD NEBREMZEEJIET PRIEKSHAA. Jo es zinu, ja tur pagadiisies smiltis vai puteklji uz celja, es iestadiishu vainu tam prieksha braucoshaam pakaljaa vainu nozhaushu uz muti. un to zinot es kljustu ljoti ljoti dusmiigs un savu agresiju izgaazhu uz "paarmaaciitaaja" spoguljiem.
Sky_Walker rakstīja: Satiksme nav tikai tu vai tikai tie loši, kas neredz tevi un tavu moci...
satiksme nav normāli, kad man, braucot pa Salu tilta 3.joslu uz 90 km/h (un nevajag te tirst par ātrumu) - man starp auto un sadalošo barjeru uz 150 garām aiziet moscisc...
satiksme nav tas, kad moči lien visur garām, var var nevar to utt
ar spītu neko nepanāksi, sāc pats cienīt citus, tad arī tevi cienīs....
Nujā, kaut kā tā sanāk. Mocistu argumenti parasti rezultējas zem vienota zemteksta - mani neredz tapēc es slēdzu tālos. Bet kapēc jūs neaizdomājaties kapēc jūs neredz? CSN ir rakstīts ka ceļu satiksmes dalibnieki drīkst uzskatīt ka pārējie ieveros noteikumus. Un tas attiecas arī uz mociklistiem. Kamēr jūs brauksiet pamatigi pārsniedzot ātrumu, lavierējot pa joslām, raujot ratā un pārkāpjot vienu CSN punktu pēc otra - jūs neredzēs. Nav normāli, ja auto plūsma pa Krasta ielu iet uz 75-85, bet mociklistam liekas, ka viņš drīkst slalomēt uz 120. Nav jau brīnums ka viņu neredz, kā lai es ieraugu to mūjābeli kurš mētājas no pirmās joslas uz trešo, atpakaļ uz otro un pirmajā vēl uzrauj ratā? Padomājiet paši - kapēc vienus redz un citiem par varītēm ir jāslēdz medību prožektori, jo viņus neredz.
dzanks rakstīja: bet vai tiešām nevajadzētu vispirms padomāt par to lai iedzīvotājiem būtu kur atstāt savas automašīnas un tikai tad sākt sodīt tos kas tomēr ir noparkojušies uz ietvēm, pie namu ieejām u.t.t?
Varbūt RD varētu sākt šitamajiem bezpalīdzīgajiem šoperīšiem kam nav kur atstāt auto tā lai no tā durvīm līdz dzīvoklim nebūtu vairāk par 5 metriem, sākt izdalīt pamperus un knupīšus?
Es vēl neesmu aimirsis, cik benzīns maksāja krievu laikos. Un ES noteikti ir daudz, daudz mazāk devisi, nekā PSRS. Dzīšanās ES sekas mēs jau tagad jūtam, is sevišķi lauksaimniecības nozarē, kura tie iznīcināta. Savā laikā maskavas mērs Lužkovs piedāvāja "apēst" visu, ko saražos mūsu zemnieki, bet mums tik ES un ES.
Atmiņa ir jocīga padarīšana. Visi atcerās ko Lužkovs solīja, bet visi aizmirst ko viņš izdarīja ar šprotēm. Tad pabrēca, pabrēca, sagremoja, norija un turpina saukt - Lužkovs solīja.
Es dziļi apšaubu, ka mersis brauca ar tik cik rādīja tā spidometrs. Vienā bridī tas bija aizgriezts līdz galam [un tas ir 240 vai 260kmh] un pēc pavisam neilga brīža viņš vienā mierā pamāja caur atvērtu logu saviem čomakiem, pie tāda ātruma tas varēja draudēt vismaz ar izmežģītu roku. Logs visu laiku bija vaļā un fona troksnis pie tā ātruma bija nekāds.
Nevaru nosaukt nevienu viņas darbu, kura sekas paliktu vēsturē.
Ja jāteic godīgi, tad no manis viņai pienākas cieņa par to ka viņa astoņus gadus mūs vilka laukā no Krievijas klēpja, viņa aizkadrā spēcīgi lobēja ES un mūsu intereses tajā, viņa uzdrīkstējās runāt par tādām lietām kā tautas pašcieņa, par to ka mēs esam vareni. Jā lai cik šie vārdi mūslaikos neizklausītos absurdi un idiotiski, pirms viņas mums bija tikai viens tautas kā kopuma novērtējums no Krištopāna kunga puses.
Par to krieviju. Viņa mūs izvilka un VZ ar visu savu pelēko kardinālu bandu mūs grūdīs atpakaļ. Un paskatīsimies pēc 4 gadiem kā mums ies ar to izslavēto krievu kapitālu, krieviju kā tirdzniecības partneri un kaimiņu. Visi laikam ir aizmirsuši, ka krievija kā biznesa partneris ir neuzticams, visi ir aizmirsuši 90 gadu krīzes, šprotu karu un ēzeļa ausis, pietiek mākoņtēvam un tranzītniekiem pavicināt ar miljoniem lai krievija taptu par mūsu sabiedroto.
Jaunulis rakstīja: Normas doma jau ir tāda, ka tieši pirms un pēc zīmēm, cilvēki "uzņem" un "nomet" ātrumu un ej nu pierādi, ka ātrums ar radaru ir paņemts vēl apdzīvotā vietā...
Šajā konkrētājā gadījumā nekas nav jāpierāda - cilēks ir paņemts apdzīvotajā vietā.