Iecavā, jebkurā citā daudzmaz lielā apdzīvotā vietā stātos tikai, ja auto reali bīstami stāvētu vai traucētu. Un tikai, lai nostumtu drošā vietā.
Ārpus apdzīvotas vietas naktī, skatoties, no mašīnas pasažieriem, ja cienītā un bērni nestātos, visdrīzāk pazvanītiu 112. Ja čoms, vai viens pats apstātos nedaudz attālāk, un pēc apstākļiem, piem piezvanītu palīdzībai. Mūsdienu komunikāciju laikmetā aŗī mežā neesi viens, un sava drošība visupirms.
Jā, jā, auto vai virtuve ir telpa kurā klausīties audio no "pilmetrāžas" skandām . Tiek nežēlīgi ekonomēts, uz ko? Gabarītu ? Katrā`gadījumā 2000 g. Audi Bose skanēja daudz labāk kā 2006 Toyota, kaut signāla avots bija +/- vienāda līmeņa un jaudas.
Man pašam simpatizē Bose un Denon aparāti šādām vajadzībām, dēļ tiešām kvalitatīvas skaņas mazos gabarītos. Diemžēl bez WiFi, bet vismaz interesants ekonomiskais variants .
Shiirs rakstīja: fan, tu esi ieputinaats? vajadzetu braukt pie diilera un saakt kasiities, kaanekaa driiz lieldienas
Neesmu ieputināts. Turklāt Škodas GoodYear-UG8 riepas ziemas šķīdonī ir pārliecinošas.
Ar pastiprinātu brīvkustību stūres meh. nekādas riepas nebūtu pārliecinošas , vai Tu vienkārši nezini kas ir pārliecinoši, arī pa risēm piem. aiz Ozolpils virzienā uz Rīgu auto vajadzētu "staigāt" it sevišķi lietū.
VWfans rakstīja: Es jau rīkojos, šodien aizrakstīju Karlo Motors niknu ziņu.
Fan rakstīt niknas ziņas, manuprāt ir lieka laika tērēšana. Ja Tu kaut par 5% tici, ka Īle noteica vainu pareizi, pirmdien dzen to auto uz Karlo raksti iesniegumu par bojātu stūres meh. (ne graboņu), bet bojātu stūres meh. ko atklāji braucot šodien uz Šauļiem, kas radīja bīstamu situāciju uz ceļa kā dēļ nācās atpakaļceļā braukt ar 60km/h, pārspīlē, pamelo saprāta robežās, lai čakarējas varbūt finālā arī graboņa pazudīs .
Vēl fan ieteiktu, epastus nodublēt ierakstītā vēstulē, vismaz Latvijas kantorim, jo šeit lielākā daļā gadījumu uz epastu atbildi var arī nesagaidīt. Ja ir vēstule, nesaņemot atbildi var arī informēt Karlo ISO9001 sertifikācijas kantorī, gan jau viņiem ir ISO sertifikāts. Vēl piemini, ka graboņa neliecina ne par ko citu, kā par pastiprinātu mezglu dilšanu un protams, ka esi nobažījies par automobīļa drošību. Konkrētu vainu gan nemini, grab un viss.
VWfans rakstīja: Raacens, bet kāpēc Īlei bija jāprasa atļauju Karlo Motoram? Kāpēc Īle nekontaktējas ar Škodas rūpnīcu pa taisno?
... un Tu kā domā . Ne jau atļauju remontēt , ja tāds zvans arī bija, jautājums varētu būt tikai viens: "kas par to maksās?" Īle gan jau savu par diagnostiku no Tevis paņēma, par pārējo skaidrs ka Karlo nemaksās, cik saprotu arī Tu neesi gatavs. Manuprāt Tev vajag oficiālu apstiprinājumu, par defektu "grabēšana", ne konkrētu mezglu ko kāds noteicis. Un ar šo defektu ej virsū Karlo kamēr viņi to novērš, pie tam garantija ne garantijas laiks nav būtiski. Defekts bija garantijas laikā un tas "pa garantiju" jānovērš kamēr tiek novērsts.
Fan, uzraksti klientu dienestam jautājumu, kas mūsu reģionā var dot slēdzienu par auto defektu, ko atsakās atdzīt Karlo Motors. Neapraksti defektu, neapraksti, ka esi vēl kādam ko rādījis, vienkārši paprasi adresi. Paralēli, bez uzbrauciena parunā ar karlo, vai tiešām tā graboņa varētu nākt no stūres meh., katrs var kļūdīties, es domāju īli. Dabīgi, ka karlo nemaksās konkurentiem par garantijas remontu. Ej pa garāko ceļu, sākumā dabon atdzinumu, ka tas ir defekts (graboņa), tālāk spied to defektu novērst.
onna2 rakstīja: Jā, bet ner';adaneko, arī ātrumu, tas savukārt bloķē kaut ko motorā un ma''sīna raustās, te atkal iedarbinās ar 5 reizi,kaut gan aķis jauns. Paneļi tur iet pēc cipariem, unja kaut viens atšķiras, tad neder, jo procesoru kompī nevarot pārinstalēt. Īsi sakot tagad mašīna iet, tipa, avārijas režīmā, jo savādāk, dzen tosolu un gļučī visādi. Ja kādam ir pazīstams meistars, kas varsalodēt to paneli, lūdzu uzrakstiet... paldies..
onna2 rakstīja: Te rāda temperatūru un ātrumu, te nerāda, pīkst, īsi sakot, kad uznāk rāda, kad negrib nerāda neko... meistars saka, ka jāmeklē tieši tādiem cipariem, vaiarī jaun jāpasūta no Vācijas, bet tas maksā šausmu naudu. nezinu kam ticēt....
Meistaram varētu būt taisnība, man gan citam modelim bija problēmas ar mot.temperatūru un degvielas rād. Mot. temperatūrai palīdzēja "maigs sitiens" pa paneli jo temp. rādija līdz galam, kas savukārt atslēdza kondišku. Degvielu lēju pēc odometra, vai "lampiņas". Meistari pāris reizes ir jaukuši paneli tas nepalīdzēja, bija doma ka jāmaina visa tā 'šilte" bet neērtība nebija tik liela, $$$ gan .
IvetaG rakstīja: Vei ne?? Un mēs nonākam atkal pie tā, ka ceļu policija ir nevis kontrolējoša vai ceļu satiksmi regulējoša iestāde, bet soda naudu iekasētāja...
Vai ne? Nē! Sāpīgi, nepatīkami, stulbi jā. Bet vainot CP šai konkrētā gadījumā ir vienkārši muļķīgi.
Varbūt IvetaG vienkārši ieslēdz loģiku, un padomā vai vispār "cilvēciska CP" attieksme bija iespējama . CP brauca aiz Tevis pieslēdzās CP datu bāzei, kura izdeva paziņojumu, ka auto nav derīga OCTA. Tālāk viņi Tevi apturēja un sodīja. Ja būtu "sapratuši un piedevuši" (c), pieļauju CP nāktos skaidroties, kāpēc pārbaudīja konkrēto t/l un kāpēc nav protokola.
Padoms: Ega123, lai iedarbinātu auto, ja tevi velk noteikti nevajag likt 1. un 2. ātrumā arī ne. Tā tu zaudēsi visus labos cilvēkus, kas gribēs tev palīdzēt .
Pārkāpumu uzskaites punktu sistēmas piemērošanas noteikumi.
4. Par uzskaites punktu reģistrāciju amatpersona atsevišķu lēmumu nepieņem. Uzskaites punktus reģistrē automātiski dienā, kad beidzies lēmuma par administratīvā soda piemērošanu apstrīdēšanas vai pārsūdzēšanas termiņš. Informāciju par administratīvā soda piemērošanu transportlīdzekļa vadītājam transportlīdzekļu un to vadītāju valsts reģistram tiešsaistes datu pārraides režīmā nodod no Sodu reģistra.
Nezinu precīzus organizāciju nosaukumus, bet ideja ir tāda, ceļu policists izraksta APK protokolu, kas ir naudas sods. Kā šis sods stājas spēkā, kāda CSDD struktūra piepluso pārkāpuma punktus. Ja pārsūdzi sodu un to atceļ, automātā punkti atceļas, ja ne pie punktiem izmainas dzēšanās datums +2 gadi no jaunā lēmuma. Uz pārsūdzēšanas laiku, ja esi iesniedzis protestu punkti CSDD sistēmā neuzrādās. Par onkulīšiem vari neuztraukties saņemot pietiekošu punktu bagāžu liekas ir paredzēts "ielūgums" uz semināru, vai tagad pie psihologa.
domā ko gribi. Kāpēc jamet nost ātrums, ja zini kur griesties? Pagrieziena rādītājs, spogulis, normāli bremzē, spogulis, griez iekšā. Viss manevrs aizņems kādas 10sek. Toties visiem skaidrs ka kungs griež pa kreisi, at tā aiz tāda komunicētāja domā, viņš grib lai apdzen, varbūt meklē ceļu (visbīstamākais jo tad pilsonis var arī strauju sabremzēties vēl ko neadekvātu izdarīt) Es nevaru izskaidrot BMW manevru un braukšanu tuvu tev astē. Vienīgais ko gribēju pateikt, es nesaprotu, kāpēc jādod kādas nebūt zīmes vienkāršā ceļa situācijā, tas tikai maldina.
Crankshaft rakstīja: Nja, grūti, ja uz ceļa ir tādi braucēji, kā "Raacens", kuri
nesaprot pat elementārus komunikācijas principus uz ceļa, izmantojot kaut vai tos pašus pagriezienu rādītājus Nekas, nāks laiks, iegūs pieredzi, būs labi Kaut gan tādu mūsdienās uz ceļa ir daudz
kāpēc rādīt divreiz brauc garām? Kā parādīt uz šādu signālu, es braukšu aiz tevis, piem. man pēc 830m arī jāgriežas. Kā pilsonis, kas zin kur jāgriežas pa kreisi un brauc "nečamājoties" var izveidot aiz sevis 6 mašīnu rindu ar Subaru STI pakaļā? Brauc, laicīgi sāc bremzēt, paņem kreiso malu un iegriezies. Es domāju, ka šai gadījumā signāls aizmugurē braucējiem būs daudz skaidrāks par taviem nodomiem, nevis braukt rādīt vairākas reizes pagriezienu un vēl ko, līdz pat apstāšanās malā. Domāts - braucējs ZIN CEĻU.
Nezinu ak kā ir īstenībā, bet pēc Tava sākuma apraksta varētu secināt, ka brauc Tu nepārliecinoši, piem. šis "... gadās, ka kustība tik dzīva, ka nemaz nevar nogriezties, bet ir jānobrauc pa labi malā un visi jāpalaiž." Pieļauju, ka ir dažādi iemesli kāpēc aizmugurē braucošais strauji tuvojas un tad paliek aizmugurē, biji labs "sponsors" brīvā posmā BMW atvilka vēl, būtu viņš gribējis būtu apdzinis arī bez visas "komunikācijas". Ja pirms sava pagrieziena būtu rādījis pa kreisi un bremzējis, diez vai kāds būtu riskējis un apdzinis pa kreiso pusi. Kāpēc "attīrīt" sev ceļu aizmugurē, līdz pat apstājoties ceļa malā, es nesaprotu, ja nu vienīgi tur pa kreisi giezties ir aizliegts dēl kādām ceļa īpatnībām. Par kuru posmu uz Ventspils šosejas mēs runājam?
Es pilnīgi varu iedomāties, kā jutās tas "slimais". Brauc pa priekšu viens "drošas braukšanas spec." vienreiz parāda pa labi, otreiz parāda pa labi, pabrauc tad pa kreisi Nezinu pa kuru Ventspils šosejas posmu iet runa, bet piem. posmā no Varkaļu kanāla līdz Spuņciemam ir pietiekoši plats ceļš, lai vienas joslas ietvaros ar nelielu ātrumu samainītos divas mašīnas pat nenobraucot no asfalta. Ja tas ir tavs ierastais ceļš, laicigi parādi pagriezienu, paņem max. kreiso pusi un griez iekšā. Mani vienmēr ir izbrīnījuši cilvēki, kas braucot ar standarta vieglo auto ar pagriezienu rāda ko man darīt, nevajag, 100% nevajag tā darīt. Ja es apzinos, ka ar savu auto sevišķi neierobežoju skatu aizmugurē braucošam, ja mans auto nevelk garu piekabi vai vēl kas netradicionāls, un ceļs priekšā ir pārredzams, kāda X pēc rādīt zīmes, un vēl vairākas reizes?
Chankaishi rakstīja: Pilnīgi iespējams, ka nākamais būs Tobago Ventspilī - tur ik pa laikam jumti tekot un neilgi pēc uzbūvēšanas jau bija problēmas. Latvijā vispār būtu jāaizliedz šitādi veikalu šķūņi ar plakaniem jumtiem, vismaz lielāks drošības koeficients vajadzīgs. Tas pats sniegs, pārvēršoties ledū, virs tā sakrājoties ūdenim kā bļodā - slodze var vismaz divkāršoties pat vienas nakts laikā. Te izskatās gandrīz vai tas pats - uz jumta sabērtais substrāts sasūcis ūdeni un palicis krietni smagāks nekā pēc projekta.
Šodien būvnieks pa radio teica, ka nesen mainīts drenāžas slānis no oļiem un kādu vieglāku materiālu. Kāpēc pēc 2 gadu ekspluatācijas jāmaina drenāžas slānis? Visdrīzāk iepriekšējais neveica savas funkcijas un bija jātīra vai jāpārbūvē jumta lietus ūdens novadīšana.
Nezinu apzināti vai neapzināti, tiek ignorēts viens ļoti būtisks apstāklis, ēkas ekspluatācija. Pie nepareizas vai paviršas pašas ēkas konstrukciju un sistēmu ekspluatācijas var sagrūt pašas drošākās un pareizi projektētās sistēmas.
smart8 rakstīja: Paldies visiem, kuri iesaistījās, redzu, ka laikam nevienam tādas īstas skaidrības šajā lietā nav.
Pie tam jau pašā sākumā smieklīgā veidā tiek piesaukti mistiskie ētiskie principi .
Acīmredzot neatliek nekas cits, kā zvanīt uz turienes policiju; nelaime tik tā, ka tajās zemēs - uz mata kā šajā - parasti ir tā - cik atbildētāju, tik arī arī atbilžu variantu....
piezvanīt policijai, excellent, pastāssti kā gāja . Varbūt sāc ar google un tad pajautā vēstniecībā gan UK gan IRL, tādas ir, tieši kas no tā ko izlasīji Tev nav skaidrs.
Iecavā, jebkurā citā daudzmaz lielā apdzīvotā vietā stātos tikai, ja auto reali bīstami stāvētu vai traucētu. Un tikai, lai nostumtu drošā vietā.
Ārpus apdzīvotas vietas naktī, skatoties, no mašīnas pasažieriem, ja cienītā un bērni nestātos, visdrīzāk pazvanītiu 112. Ja čoms, vai viens pats apstātos nedaudz attālāk, un pēc apstākļiem, piem piezvanītu palīdzībai. Mūsdienu komunikāciju laikmetā aŗī mežā neesi viens, un sava drošība visupirms.