TDIOTS rakstīja: es wienk. piikstu H4 bixenons
kas tad nu?
TDIOTS rakstīja: es wienk. piikstu H4 bixenons
kas tad nu?
Tagra rakstīja:
richy rakstīja: ir H4 bixenon 4300k vai 5000k?
H4 bixenon palicis tikai 8000k.
tādas vispār eksistē? nevienam nav
no kā tad bija kopēta 24.Volga?
Kas tur par problēmu sanāca ar to Lexus no BMW powera? Esot jumts sabojāts un vēl dažiem cilvēkiem kaut kāds problēmas bijušas.
Ir komentāri?
Cik labi, ka 2,2turbo rij tik pat cik 5,0 V8 Sirds mierīga par patēriņu
Var būt kāds tirgo 235/60R16 ziemenes?
Yetti rakstīja:
richy rakstīja: Var būt kāds tirgo 235/60R16 ziemenes?
tfutfutfu...
nositīsies tokš....
kādēļ gan?
Piedāvāju Mercedes-Benz diskus. Izmērs, laikam, bija 8J x 16 ET 34.
šādi: www.gdtm.net/...
Virsū padilušas 235/60 vasaras riepas.
Der uz W124, W140, W129 un gan jau arī uz W201 utt.
Šovakar tiks krāsoti, rīt vai parīt būs bildes.
Cena 110ls.
ja ir interese - zvanīt 2 6 3 7 1 2 5 5
Ko var ņemties? man tie liktie xenoni nekad nav traucējuši.
Drīzāk jau traucē jebkuri xenoni džipos.
Izskatās, ka te vienkārši tiek bļauts līdzi baram, ka xenons ir slikti.
Es uzskatu,ka jebkura spuldze ir slikta, ja lukturis nav noregulēts.
Un nav ko piesieties xenonam. Normāla štelle, ja ir saregulēta.
P.S. pašam nav xenon un negribu
Mercedes W126 priekšējais?
kaut kad, kaut kur jau rakstiju
Vai nu šeit, vai blakus veikalā. Abi atrodas gandrīz vienā adresē. Izpūtējs maksāja ap 45ls visā garumā. Kalpo jau hvz cik ilgi. 2-3 gadi točna.
uzzvani šim cilvēkam: 2-9-5-5-6-0-2-4
Lielākais mīnus šīm mersim ir amīši. Tos pārbaudi Domenikā vai kur citur,kur viņus vajadzības gadījumā spētu salabot.
Motors ļoti labs. Kaut arī jaudas ir mazāk, nekā W140, dēļ jaunās kārbas dinamika ir labāka. Rij arī saprāta robežās 16-20 litri pilsētā. Atkarīgs no šofera.
Uzmet aci rūsai vietām.
Pārējais - kā jebkurai citai mašīnai. Galvenais - esi pārliecnāts par amīšiem. Maksā pārāk daudz, lai iegrābtos.
Izskatās,ka komunisms jūs ir iedzinis pamatīgos kompleksos.
Kādēļ Long nevar braukt īpašnieks pie stūres? Kas tas par šitu?
Es vēl saprastu, ja runa ietu par Maybach 62 un īpašnieku pie stūres.
Nu bet W220 jau nu sen ir zaudējis savu miljonāru statusu, jo tas ir gana vecs mersis.
Vienkārši ņem un brauc un baudi komfortu.
Jautājums par patēriņu ir tieši vietā. Kurš teica,ka lielam motoram vot nedrīkst interesēties par patēriņu? Kārtējais šits!
Tādā gadījumā, jūs nevienam lielajam motoram neatrastu nevienu tehnisko datu. Tādus stereotipus vēl vajag izdomāt...
Gribētos iegādies labas 255/45R18 vasarenes. Divas vai četras, nav nozīmes. Visu izšķir cena
Ir nedaudz pabraukts un nedaudz ņemta dalība remontu procesā.
Teikšu tā - motors labs. Jauda/ekonomija ir ok.
Piekare arī ir ok. Daudz maz tur ceļus un ir pietiekami stabila.
Ļoti neērta sēdēšana pakaļējos beņķos.
Pilnīgi debīla uzbūve, ja runājam par remontēšanu. Kaut ko salabot ir murgs. Patīk rūsēt viss, kas nav noklāts ar krāsu. Tas nozīmē, ka pat bremžu diskus bez jebļas nedabūt nost.
Salončika kvalitāte ir ciešama un dizains arī ir neko.
Ja ir ļoti izdevīga cena, tad ir jēga paņemt uz pāris gadiem un, ja nobraukums ir zem 100 000 km. Ilgāk tas auto nav braucams un par pārdošanu vari aizmirst.
Būtu mani pelmeņi, es lietotiem Hyundajiem ietu ar lielu līkumu garām.
Pirmo reizi redzu, ka vīrieša cilvēks vērtē mašīnu pēc salona
200 000 km priekš merša ir tikai pilngadības sasniegšana. Dzīve tikai sākās
Ja izvēle starp MB un Hondu, tad viennozīmīgi MB!
Iespējams, ka abratkas caurulīte tek. Bākā vispār ir divi caurumi apakšā, kur ieiet un iziet visādas trubiņas. Gan jau kaut kur tur arī laiž garām.
Ieej www.mbclub.lv un atrod jūzeri BAIGAIS. PAr lētām cenās sačinīs Tavu reiku, pat ja tas nav mersim
ir H4 bixenon 4300k vai 5000k?