No vilka bēg, uz lāci krīt - kravinieks izraisa sadursmi ar "Saab" (+ video) 94

iAuto | 30.marts 2016 17:02

Kravas auto vadītājam atliek vien nožēlot, ka, paļaujoties uz to, ka "Škoda" laicīgi nogriezīsies, viņš nesamazina ātrumu. Noprotot, ka pēdējā brīdī iedarbinātās bremzes nelīdzēs, viņš iegriež pretējā joslā un saduras ar "Saab" (skatīt no 0:30).

 
Visi komentāri
 
PV 30.marts 2016 17:10
24 1 Atbildēt

Vernons 100 punkti teiks, ka vainīgs priekšā braucošais, jo negarantēja drošību aiz sevis braucošajiem pārāk laicīgi ieslēgta pagrieziena dēļ. Smagais tika maldināts, beigās jau nenoticēja, ka vieglais patiešām griezīsies.. : ))

Konuss 30.marts 2016 17:34
16 0 Atbildēt

Jā, interesanti, kā Vernonaprāt izpaudīsies priekšā esošā vaina. :)

Te, Vernon, ir tas gadījums, par ko runāju pie iepriekšējā raksta - satiksmē nekad nevar paļauties uz citiem jeb uzkraut visu drošības garantēšanu. Un šeit ir 100% kravas auto vadītāja vaina, jeb pārlieku lielā pārliecība par vēlamajiem cita satiksmes dalībnieka nodomiem.

Vernons 30.marts 2016 18:58
2 30 Atbildēt

CSDD pastrādāja noziegumu! Policija to klusējot atbalsta! Tātad noziedzīga politika tiek cieņā un godā turēta. Kur palika "Ceļu satikasmes likuma"" 19. pants? Katram satiksmes dalībniekam ir tiesības paļauties, ka arī citi pildīs šos Noteikumus! Tie bija 4., 6. un 10. punkti! Nevajag tīšu prāt kultivēt anarhiju!

Kanibaals 31.marts 2016 9:58
6 0 Atbildēt

Kur ir aizliegts piebremzēt izpildot manevru? Tak liecies mierā. Laicīgi parādija pagriezienu, pat pārāk laicīgi, tas jau profesionālim būtu pietiekošs iemesls uzmanīties, bet nē.

Te arī video kā profesionālis izbrauc ārpus CSN, bet vaino citus. Google mašīna bija aprēķinājusi, ka fiziski nav vietas pabraukt garām un ka autobusa vadītājs to palaidīs, bet nē tas pabrauc ar vienu riteni pa sadalošo līniju un izraisa sadursmi. Lūk tev paļaušanās uz citu rīcību:

youtu.be/I9T6LkNm-5w

Vernons 30.marts 2016 18:14
4 35 Atbildēt

DAFa vadītājs pieļāva mūļķību vienu pēc otras. Es piekrītu Konusam. Nevar paļauties!

Priekšā esošais bija jāsasit!!! Un tas būtu juridiski pareizi. CSN aizliedz apstāties, ja nav 3 metru līdz nepārtrauktai līnijai.

Viens no poļu komentētājiem saka to pašu. Reģistrators perfekti fiksē sarkanā pārkāpumu.

Mana devīze ir: "Priekšā esošais ar savu rīcību rada neciešamus braukšanas apstākļus" un tas mani nav pievīlis.

Tad kad priekšā esošam ar savu rīcību uzliks par pienākumu garantēt drošību, tad būs bailes šādi apstāties!

Konuss 30.marts 2016 23:07
19 0 Atbildēt

Es šajā situācijā priekšā braucošā vietā arī būtu rīkojies citādāk - paveicis manevru un tad apturējis transportu. Tomēr šeit varam palūkoties arī ja situācijā uzrodas vēl kāds mainīgais, piemēram, gājējs, kuram nogriežoties ir jādod ceļš - gribot negribot nākas apturēt transporta līdzekli uz brauktuves ceļā kravas automašīnai, lai ievērotu CSN. Vai arī ja šādu manevru veic lielgabarīta transports, kuram droša manevra veikšanai tas jādara ar mazāku ātrumu, tam arī jāteš pakaļā?

Vernons 30.marts 2016 23:53
0 0 Atbildēt

Liels gabarīts ir 12, 15, 16,50 un 18,75 metrus garš transports! Ja savlaicīgi ieslēdz signālus un savlaicīgi samazina ātrumu, tad šāds ekscess nav iespējams.

Es personīgi redzēju sekas, kādas iestājās autobusam, kad tā vadītājs noguļot labo pagriezienu strauji bremzē un fūre ar priekšējo labo stūri "iznesa" četras sēdvietas noautobusa kreisā aizmugurējā stūra!

Gudrie mācās no citu kļudām, muļķi savas atkārto. Vēlu veiksmi!

Konuss 31.marts 2016 0:20
15 0 Atbildēt

Vernon - trīs jautājumi, uz kuriem lūgšu Tevi sniegt atbildes. Nedomāju kasīties, bet vienkārši gribu izprast Tavu domu gājienu.

1.) Cik savlaicīgi ieslēgtiem JĀBŪT sarkanā vieglā automobiļa virzienrādītājiem un bremžu signāliem šajā - videoklipā redzamajā situācijā pie sākotnējās distances ar aizmugruē braucošo, lai tas spētu pienācīgi reaģēt?

2.) Kas ir strauja bremzēšana?

3.) Kāda un cik savlaicīga bija kravas auto vadītājs reakcija uz priekšā braucošā gaismas signāliem un veikto manevru?

Vernons 31.marts 2016 8:32
1 16 Atbildēt

1. Bija savlaicīgs! Vairāk kā 5 sekundes!

2. Ja manas bremzēšanas dēļ kāds ievelk man pakaļā!

3. Reakcija slikta. Pašpaļāvība pievīla. Un pretī braucošais nepieļāva vietu manevram! Tas viss bija redzams un paredzams.

4. Smagais aizvēra joslu "Sābam", kļuva nelikumīgi priekšā esošs.

5. "Sāba" vadītājam vajadzēja paņemt pa labi un laicīgi!

xxx 3.aprīlis 2016 20:42
10 0 Atbildēt

Vernon,par maldinasanu neesi dzirdejis pamulki,sarkanais ik pagriezienus maldinaja furi,tediem fiestas braucejiem ka tev,liekas ka to salandru ir viegli apstadinat...

kura bridi fures vaditajam bij jaiedomajas k sarkanais idins beidzot nogriezis

lynx85 31.marts 2016 10:38
20 0 Atbildēt

Dīvaini. Šeit 5 sekundes tiek nosauktas par gana savlaicīgām, citā video 9 (deviņas!) nepietiek! Tad vienreiz derēja izdomāt un konsekventi pie tā pieturēties, cik tad ir savlaicīgi un cik nav, nevis katru reizi sev vēlamo pievilkt aiz matiem...

www.iauto.lv/video-tv/1878...

Palaidniex 31.marts 2016 8:53
22 0 Atbildēt

1. es pat teiktu ka maldinoši ilg. tik pat labi čalis varēja legāli nogriezties pa kreisi un nāktos apstāties jopslā, vai izlaist pasažieri, jo tā šķiet ir apdzīvota vieta, kurai cauri iet tranzīs...

2. Pat tad, ja tu bremzē 3x garākā posmā nenkā auto spējīgs apstāties un tāpat ievelk tev pakaļā? Arī vainīõgs? Vai tomēr bremžuguņi nestrādā, vai aiz muguras braucējs nepievērš uzmanību satiksmei?

3. Reakcija slikta. Pašpaļāvība pievīla - Zelta vārdi! Tiesa tālāk sviests - kāpēc pretājā joslā braucošajam nebūtu iespēja nedot ceļu? Kāpēc viņam ir jāatbild par fūrista aptaisīšanos? Jo visādi fūristi drīkst kļūdīties, bet pretī braucošie ne tikai nedrīkst kļūdīties, , tiem laikus viss ir jāparedz un tiem nekļūdīgi ir jāspēj labot citu kļūdas... Kolosāli!

"Profs" pie fūres stūres drīkst "kurināt", svētdienas braucējam ar kabrioletu ir PROFESIONĀLI, AUKSTASINĪGI, LABI TRENNĒTĀM DARBĪBĀM un UZŅEMOTIES PILNU ATBILDĪBU PAR NOTIEKÕŠO nekļūdīgi jāsakopj kad "profs" ir aptaisījies??? Es pareizi izlasīju? Amatierim jāglābj profa kļūdas??? UN kāpēc amatieris nedrīkstētu kļūdīties???

4. Par smago - tiesa, kas tiesa , bet tā arī nav definīcijas - kas tieši ir priekšā esošais?

5. Kāpēc sābam jādomā profesionāļa vietā un jāparedz, ka tas aptaisīsies? Kāpēc amatieriem jādomā profu vietā? Un kāpēc profi drīkst kļūdīties (nav jāgarantē drošība), bet amatierim - lūk tā ir jāgarantē kā katram. Bet profs pēkšņi nav tas katrs?

Vernons 31.marts 2016 9:10
1 9 Atbildēt

CSN vispār sastāv no viena vienīga punkta! "Katram uz ceļa ir jārīkojas TĀ, lai neveidotu bīstamu situāciju"!(10.)!

Tev kā "amatierim" vadot "Sābu" jādomā par savu un savas ģimenes drošību. Tādēļ ir vērts "filtrēt" situāciju un Tev līdzīgs "amatieris" ar sarkanu auto, egoists pēc būtības, izraisa šo situāciju. Tu domā par sevi un tikai par sevi, lai izdzīvotu! Tā būs visiem labāk.

Es savu "Sābu" vadu pēc iespējas tuvāk labai malai! Tev un tādiem kā Tu ass līnija laikam ar medu smērēta!

Un kur teikts ka smagajam "Dafam" pie stūres nebija Tev līdzīgs? Konkrētā situācijā trīs Tev līdzīgi vadītāji satikās!

Ir tikai vienas zāles, katram vieglā vadītajam poligonā vismaz stundu jāvada smagais kopā ar viegliem, kuri mācās braukt!

Viss kas Tev priekšā ir "priekšā esošs" un Tu visiem citiem likumīgi vai nelikumīgi Tu esi "priekšā esošs"!

Palaidniex 31.marts 2016 9:36
8 0 Atbildēt

Kā tur bija - tiklīdz kāds izbrauc no CSN rāmjiem, tā kaut ko paģērēt no citiem - ne tikai nepieklājīgi, bet pat nelikumīgi! Vēlreiz atkārtoju - saabam pie stūres varēja gadīties pirmo dienu patstāvīgā izbraukumā devies tikko tiesības saņēmis vadīājs! To dara likumīgi un pilntiesīgi! DAFa vadonis, kurš pats pārkāpis CSN un savas "profesionalitātes" iemidzināts aptaisījies nedrīkst prasīt tūlītēju viņa kļūdu dzēšanu, jo ne jau saabs bija pēkšņi iestūrējis pretējā joslā, bet "kurinātājs" ar savu "profesionalismu"! Vajadzēja nemainīt joslas! un pēc tam atbildēt par sasisto sarkano auto, nevis "profesionāli" iegriezt pretējā joslā!

Te tak nesen bija gadījums, kad pat autobusu "profesionāli" iekrāva grāvī kreisajā ceļa pusē, ne labājā... Profesionāļi jidritta!

Egoists ir DAFa kurinātājs un tādi kā tu! Kuri domā par sev iun citu vietā sev izdevīģā virzienā, sadomājās, pieņem vēlamo par patieso un taisa sūdus!

Un nejauc te mani iekšā - man nav tendence izdomāt ko citi darīs, es skatos ko tie dara un rīkojos atbilstoši notiekošamajam, nevis tam, kā esmu sacerējies!

Man nekas netraucētu pabraukt dažus desmitus metru lēnāk vai pat apstāties! Nekāds grafiks vai degvielas ekopnomija nav attaisnojums avāriju rīkošanai!

Vecīt labāk nemaz nerādies uz ceļa, jo vari sagadīis priekšā esošais jebkam. Un pat 200 metrus ais tevis braucošais var izvēlēties tevi par mērķi, tikai tad tik pat apzinīgi un enerģiski būš jāpieprasa pilna vaina sev! Esi gatavs?

xxx 3.aprīlis 2016 20:35
7 0 Atbildēt

Del tadiem ka tu,ar pie mums ir avarijas,tpc vajag paskatities 30m talak,nevis pa sava luzna purngalu....

Je-Jo 30.marts 2016 19:20
4 7 Atbildēt

Sarkano arī vajadzēja sist, Saab cieta nevainīgs, jo smagais viņam negarantēja

nn 30.marts 2016 19:22
14 3 Atbildēt

Smagā vadītājs ir īsts pidors, bet poļi visi tādi!

sviesc 30.marts 2016 21:07
4 23 Atbildēt

sarkano vajadzeeja sist. peec buutiibas, sarkanais vienk nobremzeeja priekshaa.

Biezpienmaize 30.marts 2016 21:25
7 30 Atbildēt

Tu tā nedrīksti teikt, jo ir CSN un grupa ļaužu, kas neieredz Vernonu, tādēļ vainīgs ir kravinieks "kurš neparedz." Es gan arī, ibio, saku, ka tādiem vadītājiem kā sarkanais, nav vietas satiksmē. Formāli vainīgs smagais, bet sūdus, protams, savārīja sarkanais, Hau!

solaris 30.marts 2016 22:39
4 26 Atbildēt

Piekrītu - dēļ tā, ka šajā portālā cilvēki pieraduši emocionāli, principa dēļ karot pret Vernonu, daudzi kļūst "akli ar vienu aci" un nevēlas atzīt šādās situācijās, ka nepatikšanas patiešām primāri radījis priekšā esošais ar nepareizu rīcību.

Man šķiet, ka es arī būtu bremzējis taisni, pieļaujot tā sarkanā vāģa sasišanu. Huļi viņš tur apstājās?!

Mnde 31.marts 2016 6:12
26 0 Atbildēt

Mēs neredzam kāpēc apstājas. Tāpēc par apstāšanās pamatotību nevaram apspriest. Bet kā jau vienmēr - "a priori" rīkojoties uz saviem pieņēmumiem par to kā citi rīkosies var sanākt sūdi. Jo tas kā mums šķiet ka citi rīkosies var izrādīties gauži nepareizi...

essses 10.aprīlis 2016 21:24
0 0 Atbildēt

cerams, ka tev tiesibas nav, kurmi, cerams, ka tevi sturee suns...mini kaut vienu piemeru, kapec lai tada apstashanaas varetu buut pamatota? vieniigaa pamatotaa- tur nosedas NLO... bet lai to tas aaksts pamanitu, vinjam butu jabrauc ar pa luku izbaastu hljeburesku.. neredzeju, ka hljebureska torchitu no rizhaa autinja, taatad tas rizhiks zinaaja peec plkst cikoc tas nlo nosedisies tieshi tai vietaa, un taapeec apstaajaas??

idiots tu esi, ja pieljavi shitadu fishku, a shitaa ir vieniigaa pamatotaa, lai tur apstaatos...

ABECEDE95 30.marts 2016 23:41
32 5 Atbildēt

Sarkanais maldina, pārlieku ātri ieslēdzot virzienrādītāju. Taču pārāk priekšlaicīga virzienrādītāja lietošana nav cēloniskā sakarā ar negadījumu.

Sarkanais nav "apstājies". Apturēšana nolūkā veikt nogriešanās manevru ir nereti nepieciešamība konkrētas vietas ģeometrijas un TL izmēru dēļ. Kāda vēl "nepārtraukta līnija". Atpakaļ uz autoskolu!

Pat pie sarkanā luksofora signāla vai 207. ceļazīmes APTURĒTS transportlīdzeklis nav "apstājies", bet aizvien skaitās kustībā. Apstāšanās un stāvēšana ir paša vadītāja IEPLĀNOTAS darbības nolūkā pamest TL vai uzņemt-izlaist pasažierus, vai iekraut-izkraut kravu, vai palikt nekustīgam nenoteiktu laiku. Luksofora aizliedzoša signāla nostrādāšanu vai "STOP" zīmes parādīšanos vadītājs "neieplāno".

Bet smagā vadītājs gan ir lošara končennijs! Мудило слепошарый!

Žēl Saab-u. Kā sacīts, в то утро ничто не предвещало беды...

x_rays 30.marts 2016 23:54
32 3 Atbildēt

Fūrists pilnīgs daunis. Kas viņam traucēja noņemt kāju no gāzes pedāļa un lēnām sabremzēties, kamēr sarkanais nogriežas. Tur laiks bija vesela mūžība un nekas strauji nenotika.

Vernons 31.marts 2016 9:12
1 9 Atbildēt

Piekrītu! Bet kā Tu rīkotos "Sāba" vietā?

Palaidniex 31.marts 2016 9:44
12 0 Atbildēt

Tev tiešām viss ir labi?

Sliksim vesais marasmatiķi visu pa punktiem:

1. Sābs brauc izteiksmīgi PA SAVU JOSLU

1.1 UN PA SAVAS JOSLAS VIDU! Kur tu te redzi gar visuslīniju? Jāiet būs pie okulista

2. Apdzīvota vieta ātrums ~50 km/h - ~14 m/s!

3. Fūre izgriež priekšā sābam sekundi pirms bums!

4. Normāla cilvēka reakcijas laiks ~1 sekunde!

5. Iespējams, ka sābs, brīdī jad DAFs grieza priekšā saprata, kādu mudacību DAFs veic un varbūt pat plānoja (un pat sāka) griezt pa labi, tikai nepaguva, jo tas viss notika pārāk ātri, kā normālas cilvēka reakcijas laikā iespējams!

6. Un kop tagad - rtedzot pretī braucošu DAFu visiem jālec grāvī, jābrauc pa trotuāru, nomali, ja nu tas stulbenis griezīs priekšā???

vernon, tev viss normāli? Patiešām?

p.s.

tas riepiu spiediena stends jūsu ūķī, izlaiž reizā autobusus ar nedegošiem gabarītiem... Tas laikam ir ekonomiski - var soļķi ietaupīt

Palaidniex 31.marts 2016 9:47
10 0 Atbildēt

p.s. un jā - kur te palika viens no bremžu dziesmas pantiem, ka kravinieki stājoties teju vai labāk par vieglajiem?

DAFam kas sliktas bremzes, vai pats palīdzēji tās sabojāt?

Vernons 31.marts 2016 10:20
1 10 Atbildēt

Kur bija jāatrodas "Sābam", lai sadursme nenotiktu?

Konuss 31.marts 2016 10:23
33 3 Atbildēt

Garāžā

Palaidniex 31.marts 2016 10:26
12 0 Atbildēt

Pēc tavas loģikas - saab bija jāteleportējas, jo jāparedz, ka DAFu stūrē dunduks, un jau sen bija jāliek pa nažiem vai jābrauc grāvī, vai jābrauc pa citu ceļu, lai tik "profs" - kurinātājs ar DAFu neaptaisītos!

Vēlreiz jautāju - kas tas par niķi - GRIEZT PRETĒJĀ JOSLĀ???

p.s.

nu saabs laicīgi brauktu ar 2 ratiem pa grāvi (šķērsojot nepārtraukto līniju, ar diviem ratiem pa ceļa vidu - vairāk tur vietas nav, un DAFs būtu neierakstījies un tāpat uzstūrējis virsū? Un? Jēga? Viss dēļ tā, ka atkal aizstāvi reālu kropli un dunduku pie kravinieka stūres, kurš atļaujās sevi saukt par profu, kaut nespēj pienbremzēt un rauj pretējā joslā, kad saprot, ka visu ir pats nogulējis...

Un tad vainīgi visi, izņemot pašu kretīnu pie fūres stūres!

Konuss 31.marts 2016 10:30
12 0 Atbildēt

Protams, katrs avārijā iesaistītais pēc avārijas domā, ko būtu darījis citādāk, lai vispār nenokļūtu šādā situācijā, pat tad, ja smagais vienkārši pēdējā brīdī iebrauc pretējā joslā. Varam pārmest Sāba vadītājam, ka nedaudz pa vēlu reaģēja un nepavācās uz labo pusi, jā, it īpaši runājot par paša drošību, taču tā jau būtu citu satiksmes dalībnieku kļūdu labošana, nevis kļūdīšanās pašam.

Bet pašos pamatos - kurš tad bija sadursmes izraisītājs - vai Sābs? Otrkārt, Sābs nedaudz straujāk izvairītos un attaptos grāvī ar sasistu auto - kurš tad būtu vainojams sadursmes izraisīšanā?

Protams, varam arī teikt, ka smagajam cits svars, apgrūtināta manevrētspēja, apstāšanās ceļš u.c. kas jāņem vērā, bet kādēļ tas ir jādara tikai citiem satiksmes dalībniekiem, nevis pašam kravas auto vadītājam?

Palaidniex 31.marts 2016 10:38
8 0 Atbildēt

Protams, varam arī teikt, ka smagajam cits svars, apgrūtināta manevrētspēja, apstāšanās ceļš u.c. kas jāņem vērā, bet kādēļ tas ir jādara tikai citiem satiksmes dalībniekiem, nevis pašam kravas auto vadītājam?

Bingo!

Jo vernona prāt šie trīs punkti attiecas uz pilnīgi visiem, izņemot, protams, viņu pašu vai to "profu", kuru izlēmis mazgāt pēc atptaisīšanās, sūdus šķiežot uz citiem:

99. Transportlīdzekļa vadītājam jābrauc ar ātrumu, kas nepārsniedz noteiktos ierobežojumus, ņemot vērā ceļu satiksmes intensitāti, transportlīdzekļa un kravas īpatnības un stāvokli, kā arī ceļa un meteoroloģiskos apstākļus (īpaši redzamību braukšanas virzienā).

100. Ja izveidojas ceļu satiksmei bīstami šķēršļi vai citas briesmas, kuras transportlīdzekļa vadītājs spēj pamanīt, viņam jāsamazina braukšanas ātrums vai pilnīgi jāaptur transportlīdzeklis, vai, neradot bīstamību citiem ceļu satiksmes dalībniekiem, šķērslis jāapbrauc.

105. Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību.

xxx 3.aprīlis 2016 21:06
0 5 Atbildēt

tu lasara tikko visos punktos aplauzies

lynx85 31.marts 2016 10:36
10 0 Atbildēt

Es saaba vietā nekur nelēkātu - labāk frontāls trieciens, nekā saņemt fūres kabīni savās durvīs - pirmajā gadījumā vien izšauts spilvens sejā, otrā scenārijā varbūt pat kapi...

Kanibaals 31.marts 2016 9:49
12 0 Atbildēt

SAAB bija sēdināts un mazums apakšu aizķēra tāpēc apturēja.

Šī ir tipiska profesionāļu kļūda, ka sāk domāt citu vietā. Jo lielāks stāžš, jo rupjākas kļūdas. Sen jau lielu stāžu neuzskatu par lietu ar ko dižoties, jo 20 gadu stāžs tipiski nozīmē, ka 20 gadus nav CSN atvēris un jau iestrādājušies ieradumi, ko grūti mainīt.

100% smagais vainīgs, lai gan šādi daudzi paļaujas, tas ir tikpat bīstami, kā griezt pa kreisi reizē ar citu nesagaidot, kad ceļš būs pārredzams. Sarkanajam varētu pievilkt daļēju vainu, ja smagais būtu ar to sadūries, bet tā nenotika.

Kanibaals 31.marts 2016 9:50
4 0 Atbildēt

tfu Škoda

xxx 3.aprīlis 2016 20:54
0 5 Atbildēt

daunis esi tu un tev lidzigie gliemezi,kuri katru ritu un pecpusdienu pa Rigu vizinas

nomiks 31.marts 2016 10:36
12 0 Atbildēt

Jā, sarkanais maldinoši ātri ieslēdza virziena rādītāju, bet es šajā situācijā būtu rīkojies tāpat, zinot, ka aizmugurē brauc kravas auto, kura bremzēšanas ceļš ir ievērojami garāks un kura ieturētā distance nav pietiekama, lai adekvāti noreaģētu, ja virziena rādītāju ieslēgtu vēlāk.

Manuprāt, tikai un vienīgi kravas auto vadītājs ir vainīgs, jo vieglprātīgi paļāvās, ka sarkanā auto vadītājs vai nu kļūdas pēc ieslēdzis virziena rādītāju, vai arī veiks nogriešanās manevru bez apstāšanās. Un tik neprofesionālu rīcību, kā iebraukšanu pretējā braukšanas joslā, kad pretī brauc cits transportlīdzeklis, lai izvairītos no sadursmes ar priekšā esošu transportlīdzekli un kur sekas būtu daudz vieglākas, var pieļaut tikai vadītājs - iesācējs.

Palaidniex 31.marts 2016 10:44
18 0 Atbildēt

vai iemidzināta profesionalitāte, kas iegūta ilggadīgas nesodītas kurināšanas gados...

Rembombo 31.marts 2016 11:08
3 15 Atbildēt

Lasu un brīnos, kur tādi braucēji rodas. No palaidniekxsiem un viņa dvīņu brāļiem jāturas pa gabalu. Škodu toč tāds vadīja.

Palaidniex 31.marts 2016 11:41
12 0 Atbildēt

Nu kas tad traucēja DAFistam kraut astē sarkanajam??? Kas tieši traucēja to darīt???

Ja jau pats DAFists bija tik ļoti sacerējies par potenciālo škodas manevru? Būtu iekrāvis un policija, noskatoties video, pieņemtu tādu vai citādu lēmumu, visticamāk izdrāžot DAFistu par 99., 100. un 105. pārkāpumu, kā rezultātā ieplūcis astē apdzīvotā vietā pa priekšu braucošajam.

Un tad nāk pērle - pēc pirmās aptaisīšanās par savu pieņēmumu kļūdainumu (99., 100., 105.) bija jāuzrīko nākamā pērle - "profesionāli" jārauj pretējā joslā?

Kā un kāpēc šito attaisnot???

Vernons 31.marts 2016 12:10
0 0 Atbildēt

Pieredzes trūkums!

Palaidniex 31.marts 2016 12:32
17 0 Atbildēt

manuporāt, nevis pieredzes trūkums, bet ilgos gados izstrādājusies lielceļa kinga, paredzēšanas dieva sindroms.

Un tādu mums pie kravinieku stūrēm ir pārpārēm. Vispirms aptaisās paši, pārkāpj visu ko vien var, kā viens te sludina - jāzina lai apzināti pārkāptu, jo nekas slikts parasti nenotiek, vienmēr citi palīdz izmazgāt pietaisītās bikses, un kad nu noiet greizi iesaista savu kļūdu "labojumā" vispār ar notikumu nesaistītus ceļu satiksmes dalībniekus!

Šitādiem C95 kods jāanujē uz gadu, lai padomā...

xxx 3.aprīlis 2016 21:00
0 4 Atbildēt

kads sakars 95 kodam?zini kam vins domats?

Hm 31.marts 2016 11:45
1 0 Atbildēt

Wernon! Cui!!

Vernons 31.marts 2016 12:06
0 10 Atbildēt

Kur bija jāatrodas "Sābam"? - Pēc iespējas tuvāk labai malai!

Kas bija jādara "Škodai"? - jāatbrīvo ceļš!

Kas bija jādara "Dafam"? - Jābrauc pa savu joslu!

Ceļš 7+ metri plats. Katrs vieglais 2 metri plats un smagais 2,5 metri plats! Ja trāpās trīsi Palaidnieki, tad sekas ir šādas.

Man tos CSN punktus nevajag bāzt acīs! CSN tāpat sastāv dažam labam no 105. punkta vienas trešdaļas, Un nezin KĀ jārīkojas. CSL 19. pants nav atcelts!

Kanibaals 31.marts 2016 12:16
7 1 Atbildēt

Škoda nevarēja atbrīvot ceļu, jo uzsēdās uz ceļa garenprofila lūzuma. Ceļam vajadzēja atbrīvot Škodu. D

AFa vadītājs lika lietā iztēli un sazīmēja sev vēlamās trajektorijas Škodas vietā. Tā arī ir iemidzinātu "profesionāļu" galvenā kļūda zīmēt vēlamās un tipiskās trajektorijas, nevis paredzēt nevēlamās. Vienvārdsakot iztēlojas vēlamo, lai nebūtu lieku reizi jāpiebremzē. Beigās tāpat sanāc piebremzēt.

Konuss 31.marts 2016 12:18
28 0 Atbildēt

Kā kravas auto vadītājs šajā situācijā centās ievērot CSL 19. panta 3. daļu?

(3) Ceļu satiksmes dalībniekiem un citām personām jārīkojas tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai satiksmi traucējošas situācijas un nenodarītu zaudējumus.

Vernons 31.marts 2016 13:03
0 14 Atbildēt

Pilnīgi Tev piekrītu! Katram ne viss katram otram! Tas attiecas uz pilnīgi visiem! CSDD nobijās ka pēkšņi uz CSL 19. panta pamata viņus var izformēt! Pārāk ilgi aizsēdējušies!

Palaidniex 31.marts 2016 13:37
18 0 Atbildēt

Samazini SAAB un DAF vietām. Un, kas būs?

Visticamāk SAAB būtu piebremzējis.

Jo neticu, ka labprātīgi stūrētu pretējās kustības joslā, kur ir vilcējs ar puspiekabi.

Un pat ja būtu vilcis - vai tad DAFs konkrētajā situācijā būtu "savlaicīgi" brauktu pa nomali - stingri šaubos!

Tā kā - pašam izbraucot no CSN un likuma, kaut ko paģērēt no citiem nav veču cienīgi - tīrākais memļakusms!

Palaidniex 31.marts 2016 12:28
13 0 Atbildēt

Nepaliec nu smieklīgs!

Lai avārija nenotiktu nevajadzēja pie DAFa stūres atrasties kurinātājam, kam pajāt uz 99. 100. un 105. CSN punktiem! Tie trīs skrupulozi bija jāievēro DAFa vadītājam. Nevar iesēsties aizņemtā krēslā! NEVAR! un CSN saka, ka nedrīkst arī!

Viss pārējais ir šo punktu rupju pārkāpumu sekas!

Ko tā škoda bija parādā kurinātājam? Kurš tiši CSN punkts tika pārkāpts! Nocitē punktu, kurš norādīs ka manevrus veicot nedrīkst samazināt ātrumu?

Pieņem ka tas ir krustojums un DAFs taču nedrīkst iebraukt aizņemtā krustojumā!

Un kas, ka ceļš ir ciktur metrus plats - KATRAM JĀBRRAUC STINGRI PA JOSLĀM! Joslu maiņa un šķēršļu apbraukšana saskaņā ar 100. punktu ir jāveic kā? Pats taču saki, ka nav tiesības iebraukt aizņemtā joslā!

Pats galvenais jautājums - priekš kam automašīnā ir bremzes??? Kas tās traucē lietot??? Grafiks, degvielas ekonomija?

Un pats galvenais kāpēc jābrauc iekšā pretējā joslā, ja tā nav brīva? Kāpēc ja jau vienrteiz kļūdījies ar savu lēmumu - "nav ko bremzēt - būs jau labi", jāpārvērš nevis avārijā neizbraucot no savas joslas, bet avārījā pretējās kustības joslā???

Kurš tieši CSN punkts diktē šādu manevru - braukšanu pretējās kustības joslā???

Un kur ir garantija ka izdotos šāds maiņas manevrs? Kāpēc jābiedē pretīm braucēji?

Un jā - kā pierāda video - apstāties var teju momentāli pēc bremžu pedāļa lietošanas - KAS TRAUCĒJA BREMZĒT SAVAS JOSLAS IETVAROS???

Vai tiešām tu esi reāls slēgtā tipa iestādes potenciālais pacients? Visi citi vainīgi, tik ne kāds āzis, kurš atļauijas sevi dēvēt par "profesionāli"

ABECEDE95 31.marts 2016 12:21
8 0 Atbildēt

Kā teica mana paziņas dzīvesbiedre - klīniskā psihiatre: psihiski veselu nav. Ir neizmeklētie...

Palaidniex 31.marts 2016 12:38
10 0 Atbildēt

Bet tā visumā neesmu dzirdējis vernona paskaidrojumu, kas tieši traucēja, nospiežot pedāli, iedarbināt, kā video redzams, visai efektīvās bremzes?

Viena neliela kustība ar labo kāju un nebūtu ne opelis sasists, ne sābs sasists, ne būtu jāmēģina biedēt pretīm braucošos pēkšņi lecot "purns-purnā"...

vernon - kas tieši traucēja spiest bremzes???

Vernons 31.marts 2016 13:00
0 15 Atbildēt

Es savu esmu jau nobraucis! Tev tas vēl tikai priekšā. Netēlo "Rembo", tam Tev pietrūkst prāts un saprašana.

Pirms Tu stājies soģa vietā pārsēdies No "Alfa Romeo" uz kādu no smagajiem. Nobrauc katru dienu 700 kilometrus un tad padiskutēsim par drošību.

Ja vajag, tad smagais var arī pabiedēt savlaicīgi "Sābu", tas pieder pie lietas, nenotiek sadursmes un mainās domāšana.

Kā jau minēju trīs Tavējie satikās uz vienas līnijas.

Neviens nav jāaizstāv, tas nav tā vērts. Bet katram ir jārīkojas TĀ, lai nerastos pat bīstama situācija.

Kāpēc aizslēgtie vārti Tev traucētu atbrīvot joslu? Nav gabarītu izjūta, nepiedalies satiksmē!

Palaidniex 31.marts 2016 13:22
22 0 Atbildēt

Kaut kāds ārprāts sarakstīts!

Vernon, Tu patiešām esi slims. Lasu Tavu komentāru un vienkārši mati ceļas stāvus! Kur var būt tāds egoists un tik bīstams satiksmes elements! Esi mēģinājis ar SAAB pabirdēt fūru vai autobusu? Nē? Mīziens nāk? Pacitēsi CSN, kas ļauj pabiedēt, lai tik nebūtu bremze jāspiež! Ļoti ieteiktu visus šos tavus tekstus izskatīt CSDD...

Un TĀTAD - kas traucē (liedz) spiest bremšu pedāli?

ABECEDE95 31.marts 2016 13:36
18 0 Atbildēt

Negaidi no šitā frukta atbildi. Viņš neatbild uz viņaprat netīkamiem jautājumiem. Tikai maļ viņam vien saprotamu sviestu, kam nav it nekāda sakara ar jautājumu (-iem).

Starp citu, tā ir akūtā smadzeņu apasiņošanas traucējuma (tautā - INSULTA) pazīme. Neesmu mediķis, bet, cik var lasīt internetā, šādi rīkojas pilsoņi pirmsinsulta stāvoklī. Skumji.

Palaidniex 31.marts 2016 13:39
16 0 Atbildēt

Kādas ir iespējas šitādam elementam liegt transporta vadīšanu un turēt balistiskās raķetes darbības rādiusa attālumā no ceļu satiksmes un drošības jautājumiem?

Vernons 31.marts 2016 14:46
0 22 Atbildēt

Nekādas! Tas kurš uzvedas uz ceļa kā sivēns tiek cieņā un godā turēts! Jo redz "priekšā esošā Škodas" vadītājs ir šķīsts un svēts.

Pirms Tu gudri spried par kustības drošību pastrādā uz fūres!

Man viens praktiskās apmācības meisters autobusu vadīja 8 mēnešus un ne reizi neielīda bedrē, lai palūkotos, kas autobusam apakšā! Prom ejot paldies gan pateica, jo viņš izbaudīja uz savas ādas sava "darba augļus".

Un kurā brīdī nomirst tiesiskā paļāvība, kad arī citi šos Noteikumus ievēros? Vai Tu izpildi visu kas ir aizliegs CSN?

Vai paļaujies tikai uz to ka citi ievēros distanci?

Palaidniex 31.marts 2016 15:13
15 0 Atbildēt

lasu un nebeidzu apbrīnot šo mega aptaurētību!

Vernon - gandrīz visi šeit esošie būtu ieturējuši pietiekamu distanci līdz pa priekšu braucošajam sarkanajam, lai varētu piebremzēt un iztikt bez bums - par raušanu pretējās kustības joslā nemaz nerunāsim. Neko savā dzīv tāpēc nebūtu nokavējuši vai zaudējuši.

Braukšanas kultūrai nav iteinnekāda sakara ar zināšanām par auto aplūkošanu no bedres.

ABECEDE95 31.marts 2016 13:51
13 0 Atbildēt

Patreizējā normatīvajā regulējuma - nekādas!

Medicīniskās pārbaudes kļuvušas par parodiju. Ārsts vien vizuāli novērtē pacientu (vai siekalas netek?), pārbauda redzi (arī ne vienmēr) un pārbauda, vai pacients nav uzskaitē sliktos reģistros. Voila! Uzziņa rokā.

Tā mana pazīstamā psihiatre pastāstīja, ka kopš neatminamiem laikiem pēc Labklājības ministrijas rīkojuma (lai paātrinātu uzziņu izsniegšanas procesu) vairs pat netiekot pārbaudīts t.s. "G-reģistrs". "G-reģistrā" uzskaita visdažādāko izpausmju epileptiķus.

Tā kā, Palaidniek, ļoti ticami, ka blakus joslā brauc un pēc tam šeit komentē ar epilepsiju sirgstošs indivīds.

Tādas lietas.

Palaidniex 31.marts 2016 13:56
13 0 Atbildēt

Bet lasot vernona tekstus par viņa iebiedēšanu, ņemšanu uz masu un visu pārējo - paliek ārprātā neomulīgi...

Jo to viņš visu dara pie "pilnas apziņas"...

ABECEDE95 31.marts 2016 14:42
13 0 Atbildēt

Ja viņš satiksme patiešām rīkojas tā, kā pats raksta, viņš IR bīstams. Un būtu, ja ne izolējams, tad atstādināms no jebkādu TL vadīšanas noteikti. Bet Dievs nav mazais bērns, ilgi tāda braukšana turpināties nevar (ja viņš patiešām ar kaut ko motorizētu brauc!). Ieberziens garantēts, tas ir tikai laika jautājums. Kaut neciestu nevainīgie.

Vēl pieļauju varbūtību, ka Vernons kaut kad agrāk kādam pamatīgi nonesa pakaļu. Par 30% nogāzās bonus-malus, iespējams, piedzīvots regress, rezultātā dusmas uz sevi un "priekšbraucošo", uz CSN, CSDD, Satiksmes ministriju, apdrošinātājiem vai LTABu un vēl nez ko. Tad arī panesās - ar neslēptu aizvainojumu sirdī Vernona smadzenes dzemdēja, viņaprāt, konģeniālu teoriju par "priekšābraucošā pienākumu visiem viskautko garantēt". To tad šis nabaga cilvēks arī nenogurstoši proponē pa labi-pa kreisi, kur vien ir piereģistrējies. Avārija ar Vernona vainu kā bikforda diegs, kas lika uzliesmot Vernona kā citādākas satiksmes teorētiķa talantam. Kazi...

Tikai pārdomas.

ABECEDE95 31.marts 2016 14:47
19 0 Atbildēt

Un jā, citu vadītāju "pabiedēšana" nu nekādi nerīmējas ar paša Vernona miljons reižu piesaukto pienākumu "rīkoties tā, lai neradītu satiksmei bīstamas vai traucējošas situācijas".

Cilvēks nemanot nonācis pretrunā pats ar sevi, kā mēs redzam.

Palaidniex 3.aprīlis 2016 10:44
8 0 Atbildēt

Nu vernons mums vienmēr gatavs tam, ka sekundi pirms kustības vektora saskares kāds no pretējās joslas raus purnā... Un vēl to atbalsta saucot par drošu satiksmi un drošības garantēšanu...

Vernons 31.marts 2016 14:49
0 19 Atbildēt

Velti Tu sevi pozicionē ar šo niku! Tu tālu stāvi no tā.

ABECEDE95 31.marts 2016 15:21
9 0 Atbildēt

Tici man, ne velti. Baudu visas tiesības sevi TĀ "pozicionēt":

www.bildites.lv/images/us8s7676bo76i7xoxdb2.jpg

www.bildites.lv/images/nxuksbpsxtisp5bratfh.jpg

Tūlīt Vernoniņš nosmilkstēs, ka tas neko nenozīmē. Nu-nu.

Konuss 31.marts 2016 14:45
18 0 Atbildēt

Vienubrīd jau likās, ka ar Vernonu pie kaut kāda kopsaucēja nonāksim, bet atkal viss vecajās sliedēs - blatošana, augstprātība un nekonkrēti un pat bīstami apgalvojumi. Vernon, kā ar Tevi lai sarunājas? :(

Vernons 31.marts 2016 14:47
0 10 Atbildēt

Atnāc uz boulingu parunāsim!

Palaidniex 31.marts 2016 14:59
17 0 Atbildēt

Tu labāk pastāsti, kas tieši traucēja nospiest bremzes DAFam?

Esi vecis un vari paskaidrot, kas patiešām tik svarīgs neļāva spiest bremzes? Vai memļaks un neatbildēsi, jo saproti ka nekas netraucēja vienkārši bremzēt?

Palaidniex 31.marts 2016 15:08
11 0 Atbildēt

Ideja izglītojošai izklaidei Bowlingā - visi grūžās virsū vernonam, met bumbu pa vienu ceļiņu reizē ar viņu vai pa viņu, sēžās tam klēpī, vicinās ar savu dzērienu glāzi gāžot vernona glāzi utt.. Ja ceļ pretenzijas - visiem vajag teikt, ka viņš ar savu priekšā būšanu rada neciešamus apstākļus un nevācās nost un neko negarantē.

Varbūt sāks rasties apjausma par paša sludinātajiem urgiem... :D :D :D

Konuss 31.marts 2016 15:19
6 0 Atbildēt

Uz tuvāko visdrīzāk netikšu, bet kaut kad nākotnē tiešām varētu. Vienīgi, vai saturīgas diskusijas vietā nedabūšu pārmetumus par to, ka man jābrauc >700 km dienā un jāpārzina Kamaza bremžu sistēmas uzbūve, lai vispār varētu kaut ko spriest par ceļu satiksmi..? :)

Mnde 31.marts 2016 13:05
7 0 Atbildēt

Cik lasu un saprotu, mēģini savu Rembo titulu piesiet citiem... :D

Bet tev tak prasīja ko citu - kas traucēja pieņemt vienīgo pareizi risinājumu šajā situācijā - iedarbināt DAFam bremzes?

torkjis 31.marts 2016 16:22
12 0 Atbildēt

Vernon, kā notiek pabiedēsana? Ieraujot pretējā joslā?

torkjis 31.marts 2016 16:41
10 0 Atbildēt

Varētu saderēt, ka Vernons "pabiedēšanas manevru"m tāpat nepaskaidros :D

Vernons 31.marts 2016 21:31
1 17 Atbildēt

Ar kreisās puses riteņiem es brauktu pa ass līniju! Un laicīgi! Tas ir psiholoģisks gājiens likt pretī braucošiem braukt gar asfalta malu.

Palaidniex 31.marts 2016 21:49
12 0 Atbildēt

Darīsi tā, arī ja pretī kustēsies smagā bruņutehnika?

Ja tu brauc pa līniju ar riteni, tad nolamā pats sevi, ka tā līnija ar medu apziesta! Jo pats lūk driksti biedēt, pretīmbraucošos, bet saabu, kurš brauca pa savas joslas vidu un mani - cilvēku, par kuru neko nezini, apvainoji par braukšanu pa ass līniju.

Šitādu pedāli un blameri pasaule vēl ilgi neredzēs.

torkjis 31.marts 2016 22:00
13 0 Atbildēt

Veči šo droši vien šņabi iedzer nesauc - tādam tak katreiz kāds iešķiltu :D

torkjis 31.marts 2016 21:58
17 0 Atbildēt

Un kur tad paliek, ka katram jābrauc tā, lai netraucētu citiem?!

Vernons 31.marts 2016 22:23
0 9 Atbildēt

Nu un kur tad palika?

torkjis 31.marts 2016 22:28
19 0 Atbildēt

Tu taču saki, ka braucot pa aslīnīju, ne jau es.

Tāpēc jau arī prasu tev, kurš katrā teikumā sludina, ka jābrauc tā, lai...

Tavuprāt braukšana pa aslīniju iekļaujas tajā, ka tas netraucē citiem?

Vernons 1.aprīlis 2016 10:11
0 22 Atbildēt

Pamāci mani un vēl daudzus braucējus kā jāvada vilcējs ar puspiekabi. Laikam Tu brauc tikai ar to vietu, kur Tu pats sēdi! Sēdeklis un stūre!

Konuss 1.aprīlis 2016 10:13
14 0 Atbildēt

Mēs jau te lasījām, ka jābaida pretimbraucošie, braucot pretējā joslā. Vai tā ir jāvada vilcējs ar puspiekabi?

Vernons 1.aprīlis 2016 10:29
0 18 Atbildēt

Katram uz ceļa ir jārīkojas TĀ, lai...! Šis ir viens no momentiem ko piekopj fūru vadītāji, sadala ceļu paši.

Itkā šaurs ceļš, bet vieta pietiktu visiem, arī sarkanā kļūdu varēja šādi izlabot. Vieta pietika atliektiem galiem! Palaidniex un viņam līdzīgie ceļu ir pārvērtuši par stāvvietu!!! Tas nav normāli. Vēl nenormalāk ir vieglo vadīt gar ass līniju! Nu un kā ir jāvada 16,5 metrus garš sastāvs?

Palaidniex 3.aprīlis 2016 10:41
11 0 Atbildēt

Kurinātāji ar fūrām ceļu sadalot paši... Nocitēsi, kurš CSN punkts to pieļauj vai nosaka?

Un kāpēc SAAB nevar sadalīt ceļu? Moš aiz olām jākar tādi dalītāji?

Un jā - ja jau uz 7 M plata ceļa vietas pietiekot 3 joslām - ko tad krāso tikai divas?

Konuss 1.aprīlis 2016 10:49
23 0 Atbildēt

Vot šito es galīgi nesaprotu. Sāba vadītājam ir jābūt maksimāli modram, jo mazums kāds smagā vadītājs sadomās braukt pretējā joslā. Tai pat laikā smagā vadītājs var nereaģēt uz izmaiņām situācijā un paģērēt no citiem labot viņa kļūdas. Jo šoferi, kas vada 16,5 m garu sastāvu un brauc 700 km dienā ir svētās govis. Bet Tu aizmirsti, ka katrs pats ir atbildīgs par sevis vadīto transporta līdzekli, un ja reiz esi uzņēmies vadīt lielāku un potenciāli bīstamāku automašīnu, tad vadi to ar lielāku uzmanību, nevis prasi visiem vākties malā.

Kādēļ DAF vadītājs tik vēlu sāka bremzēt?

Vernons 1.aprīlis 2016 11:47
0 37 Atbildēt

Es ikdienā pārvietojos ar vieglo un daudz. Es katru situāciju automātiski vērtēju kopumā ar domu kas notiks ar mani. Parasti laboju citu kļūdas ar smaidu, piekāpjos un pavācos malā.

Ne jau smagā vadītajā ir vaina, bet vieglās sarkanās "Škodas" vadītājs ir pie vainas, to pat nesodīs(!!!). Un tādu "škodistu" ir pilna pasaule. Te arī viens - Palaidniex vārdā.

Latvija vēl ilgi nebūs drošāko valstu sarakstā. Valsts politika ir tāda kāda tā ir. Soda sekas, cēlonis tiek attaisnots.

Palaidniex 3.aprīlis 2016 10:38
9 0 Atbildēt

Cenzēts, vernon, cēlonis šoreiz un daudzreiz ir fūrists, braucot neatbilstoši satiksmes situācijai! Vēlreiz jautāju - kas lika griezt pretējā joslā un kādi kompleksi neļāva spiest bremzes?

torkjis 1.aprīlis 2016 13:05
23 0 Atbildēt

Bļ.../pardon mai frenč/ Vernon!

Vot iejāt tajā vieglajā, ar kuru ikdienā parvietojies, tad, kad tu nogriežoties pa labi, palaid gājējus.

Pēc tevis paša teiktā tev būtu jāuzņemas pilna atbildība!

lynx85 31.marts 2016 22:41
18 0 Atbildēt

nja. cirks aizbraucis, klauns palika.

Vernons 1.aprīlis 2016 10:31
0 4 Atbildēt
torkjis 1.aprīlis 2016 12:53
14 0 Atbildēt

Un kāds tam sakars ar tēmu?

Kā jau ierasts - kad vernons pats sevi stūrī iedzinis, sāk stāstīt kautnpar kulināriju, bet pilnīgi noteikti neko saistītu ar konkreto jautājumu.

torkjis 1.aprīlis 2016 12:49
35 1 Atbildēt

Viss. Padodos.

Nu kā var diskutēt ar cilvēku, kurš vienlaicīgi saka, ka visiem jārīkojas tā, lai citiem netraucētu, bet tajā pat laikā saka, ka ir ok braukt pa aslīnīju?! Piem. velosipēdistu apbraukt nav iespējams.

Un vēl nesaprotamāks ir fakts, ka šim vēl tiek ļauts instruēt citus!!!!

Iespējams, ka vernons ir rads kādam no vadības un tikai tāpēc vēl nav patriekts.

Šoferi, to zinādami, iekšēji ņirdzot,paklausās murgus un skata pēc pamāj ar galvu. Apzinās, ka nepiekrītot durikam var ietekmēt savu atalgokumu.

Bet tā jau ir - nestrīdies ar muļķi. Viņš novedīs līdz savam līmenim un sakaus ar pieredzi.

Konuss 1.aprīlis 2016 12:53
9 0 Atbildēt

Man arī rokas nolaižas! Brīžam, ja ne daudz kam no Vernona teiktā tiešā tekstā var piekrist, tad vismaz saprotu un akceptēju viņa domu. Bet tad tiek uzrakstīts kaut kas tik aplams, ka nesaprotu, vai runāju ar vienu un to pašu personu.

dArtanjans 7.aprīlis 2016 13:18
0 0 Atbildēt

Šāds prikols ir ļoti populārs Skandināvijā,lai audzinātu distances neievērotājus.Pats gan drīz esmu uzrāvies.Otrs ne mazāk populārs variants-apdzenošo fūru audzināšana.It kā garām palaiž,bet atpakaļ joslā nelaiž braucot blakus piekabei(puspiekabei) mirkšķinot uguņus un spaidot signālu.Nepatīkāma situācija,ja tāds pats nāk pretīm.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

ASV avarē kravas auto ar alus kastēm (+ VIDEO)

ASV, Kentuki štatā apgāzies kravas auto ar puspiekabi, izkaisot tūkstošiem zili krāsoto Bud Light alus iepakojumu un bundžiņu. Lasīt vairāk

 

Neveras durvis - Lamborghini atsauc Huracan

Itālijas varenauto ražotājs Lamborghini atsauc 86 Huracan modeļa automašīnas, lai novērstu defektu durvju atvēršanas mehānismā. Lasīt vairāk

 

Saeima pieņem atbalsta paketi apkures izmaksu pieauguma segšanai iedzīvotājiem

Saeima ceturtdien galīgajā lasījumā pieņēma likuma grozījumus, paredzot veikt virkni pasākumu siltumapgādes un apkures izmaksu pieauguma daļējai segšanai mājsaimniecībām. Lasīt vairāk

 

3 miljoni un roku darbs – Vācijā uzsāk hiperauto Mercedes-AMG One ražošanu (+ FOTO) 8

Mercedes-Benz uzsācis jaunā hiperauto Mercedes-AMG One ražošanu. Kupeja ar F1 tehnoloģiju būs pilnībā roku darbs un maksās vismaz trīs miljonus eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti