Pie Tukuma apgāžas treileris ar BMW (+ FOTO) 51

 

iAuto aculiecinieka foto Foto: iAuto.lv

iAuto | 15.maijs 2019 18:58

Avārija notikusi šodien (15.05.2019) ap plkst 16:00 uz Ventspils šosejas posmā starp abiem Tukuma apļiem.

Ja arī Tev ir VIDEO (no reģistratora, no mobilā),vai FOTO no avārijas, policijas darba vai citiem atgadījumiem uz mūsu ceļiem, tad sūti publikācijai iAuto.lv redakcijai uz sociālajiem tīkliem Facebook, vai uz e-pastu iAuto at iAuto .lv, vai šeit >>>

No mums dāvanā ir jaunākais ikgadējais žurnāls-katalogs "Latvijas Gada auto 2018"!

 
Visi komentāri
 
Vernons 15.maijs 2019 19:19
3 10 Atbildēt

Interesantāk būtu ja arī vilcējs būtu uz jumta!

?? 15.maijs 2019 19:34
4 1 Atbildēt

Tā tak parasti nenotiek, ne?

Vernons 15.maijs 2019 20:23
3 14 Atbildēt

Nepareizi izsvērta piekabe. Apmēram, vai vismaz 50 kg no krautas piekabes svara jāguļ uz vilcēja ābola.

Šis pasākums ir beidzies vēl labi! Notiek vēl bēdīgāk.

reku 15.maijs 2019 20:56
3 0 Atbildēt

Štrunts ar visu izsvēršanu,galvenais ne sekundi neaizmirst ko tu velc un ar ko tu velc un kā tu velc.Nesen šeit jau bija viens līdzīgs kekss,tam toreiz paveicās.

Rr19 18.maijs 2019 22:45
1 0 Atbildēt

Pilnīgi pareizi saki, piedevām mēs jau nezinam, kas tur īsti bija, varbūt kāds pamaisīja vai pats fufeli nolaida, tad arī fiziskas likumi nostrādāja. Vienkārši jāatceras, ka uz ceļa neesi viens.

reku 15.maijs 2019 21:08
0 1 Atbildēt

Kas attiecas uz izsvēršanu viss nav nemaz tik slikti.Bmw priekša smaga tur dzinējs,bet aizmugure vieglāka un savādāk nemaz nav iespēju viņu tur uzdabūt,ja nu vienīgi vēl pie motora sapakot ķieģeļus.Grozies kā gribi atkal smadzeņu jautājums.

seller 16.maijs 2019 7:02
0 0 Atbildēt

jāpiekrīt! Ir bijis pareizi uzkrauts! iespējams vainīgs smaguma centra augstums, par ko varbūt piemirsts! Te labs par pareizu piekabes kraušanu!

piekabes.lv/index.php/lv/

felix65 16.maijs 2019 7:06
2 0 Atbildēt

Vispār jau bembji ir ļoti labi izsvaroti pa asīm. Vimaz bija kādreiz. Vain droši vien tajā, ka cilvēks aizmirsa- CSN liek ar piekabi braukt uz 80. Un ne velti.

aldis 16.maijs 2019 2:57
3 1 Atbildēt

viss tur ir normāli,esmu vilcis ar c4 dzelzbetona paneli,prātīgi,mierīgi,vēl prātīgāk no kalna,ņemot vērā ka piekabes pašbremze nedarbojās.

Vārds 15.maijs 2019 20:26
8 6 Atbildēt

Cik tupam jābūt tupakam pie stūres, lai šitā notupītu?

Bradypus 16.maijs 2019 10:10
0 0 Atbildēt

Pavisam nedaudz. Un nesalīdzināmi mazāk kā tiem, kas uztaisa frontālās avārijas.

650 15.maijs 2019 20:39
5 2 Atbildēt

Vienkārši ikdienišķa sagadīšanās- "vilcējs" ar nenoskaidrotām iemaņām kaut kur paņem nenoskaidrotas izcelsmes treileri un reizi pāris gados kaut kā mēģina to pavilkt...

Vernons 15.maijs 2019 20:56
1 3 Atbildēt

Viņš to nedrīkst vilkt!

reku 15.maijs 2019 20:58
6 0 Atbildēt

Tagad drīkst.Tagad viš ir skolots.

Tusis 15.maijs 2019 21:16
5 0 Atbildēt

Nu un kāpēc nedrīkst vilkt? Tu viņa autovadītāja apliecību pārbaudīji?

Vernons 15.maijs 2019 21:46
2 4 Atbildēt

Ar vadītāja apliecību tam nav sakars.

Tusis 16.maijs 2019 14:31
0 0 Atbildēt

Ā, Vernons teica nedrīkst, tad nedrīkst.

Varbūt pamatosi savu viedokli?

650 15.maijs 2019 21:21
3 0 Atbildēt

Gan jau tik dulls diez vai, ka pie šodienas "izcenojumiem" tukuma rajonā gaišā dienas laikā atļautos div-asu ratus vilkt bez pielaides,tur tak miliču vairāk kā braucēju.

Palaidniex 16.maijs 2019 7:07
1 1 Atbildēt

Atkal jau misters disleksija jauc jēdzienus, spēt (varēt vai prast) vilkt un nedrīkstēt (nebūt tiesīgam) vilkt, nudien, nav viens un tas pats...

Vernons 16.maijs 2019 8:12
4 14 Atbildēt

Kādai jābūt svaru attiecībai starp vilcēju un velkamo šeit?

Kādi ir varianti no šīs nekontrolējamās rezonanses iziet?

Mazāk d*rs, ja Tu neesi apveltīts ar sajēgu neraksti!

Damn 16.maijs 2019 9:52
0 0 Atbildēt

Vai tad tas vēl darbojas?

Pēc likuma, ja auto ir 2t pilna masa, tad piekabe drīkst būt līdz 1.5 tonnai (B kategorija)

Ja ir BE, tad drīkst būt 3.5t+3.5t

Bradypus 16.maijs 2019 10:26
0 0 Atbildēt

Nekādai. Izlasi CSN pārmaiņas pēc.

Vernons 16.maijs 2019 10:33
0 7 Atbildēt

Pārmaiņas pēc 18. nodaļu izlasi!

Bradypus 16.maijs 2019 12:09
0 0 Atbildēt

18. nodaļā nav neviena punkta par svaru attiecību starp vilcēju un velkamo. Svaru attiecība CSN ir citā vietā un tā attiecas tikai uz piekabi bez bremzēm.

Damn 16.maijs 2019 11:09
2 0 Atbildēt

18. Transportlīdzekļu vilkšana

Viņš taču velk piekabi, uz kura novietots auto nevis mehānisko transporta līdzekli (auto).

vadis 16.maijs 2019 10:02
3 0 Atbildēt

Te nu Vernonam jāpiekrīt, tiesa gan daļēji tikai. Lieta tāda, ka katrs ražotājs definē kādu maksimālo masu ( piekabi) konkrētais modelis drīkst vilkt (te nav runa ar vai bez bremzēm, 2 vai 3 tilti, vadītāja apliecības kategorija u.c.

Tā ir inženieru auto konstrukcijā ieliktā maksimālā masa ko drīkst vilkt. Bildē neredz bet pieņemot, ka tas ir lielākais Crysler Grand Woyager tie ir 1600KG.

Jūs būsiet nepatīkami pārsteigti, ka liela daļa busiņu un mūsu izpratnē lielo busu šī masa ir max 2000kg. Tātad aizmirstiet par 1,5t bobkatu, miniekskavatoru un lielāku par Vw golfa izmēra automobiļu vešanu. Pērciet Toyota LC120 un velciet 3000kg.

Par laimi mazajiem komersantiem vai nelaimi satiksmes drošībai policija šo nezin vai negrib zināt un nekontrolē.

Esmu redzējis kā ar Pasat Delfīnu velk mikroautobusu Latvija -tas jau ir nekontrolējams lādiņš.

Protams pieredzējis vadītājs uzmanīgi rīkojoties tiks galā ar šo uzdevumu, bet ja tā masa, strauji bremzējot izlauzīs āķi no (papuvušim) lonžeroniem un nonesīs pretimbraucošo jāatbild būs vadītājam. Un nevajag te spriedelēt, ka šādai piekabei ir bremzes. Vairums īres un mazo komersantiņu piekabju viņas ir konstrukcijā paredzētas, bet de facto nav.

Velciet ar prātu.

Vernons 16.maijs 2019 10:26
3 15 Atbildēt

Velkamais nedrīkst pārsniegt vienu pusi no vilcēja masas!!!

Tad kad sākas tā nekontrolējamā mētāšana piekabei ir tikai vienas zāles, robu zemāk un gāzi grīdā! To ir psiholoģiski grūti izdarīt, bet tas ir vienīgais glābiņš un tikko iestājas miers strauja premzēšana taisnā virzienā. Jāpārvieto krava uz priekšu.

Par tahogrāfiem neesat dzirdējuši? Virs 3,5 tonnām tahogrāfs!

Ir jābūt iespējai elektriski ieslēgt piekabei bremzes, arī tā var izbēgt no mētāšanas stāvokļa. Sen bija jāaizmirst par šādām "izklaidem", kas reāli abdraud kustības drošību. Labi ka nebeidzās ar kaudzi līķiem!

Bradypus 16.maijs 2019 12:20
1 0 Atbildēt

Kur šito "Virs 3,5 tonnām tahogrāfs!" izraki? Varētu iedot atsaucīti, jo izskatās, ka atkal dzīvo pats savā iedomātā pasaulē. Tajā, kur var izpildīt "strauja premzēšana taisnā virzienā. Jāpārvieto krava uz priekšu." nostiprinātai kravai...

Vernons 16.maijs 2019 12:35
2 10 Atbildēt

Cik maksāsi par konsultāciju?

Nepareizi nostiprinātu kravu nāksies pārkraut, vai pārvietot! Ir darīts.

EK regula par tahogrāfu uzstādīšanu uz automobīļiem. Pēc manis sagatavotiem nosacījumu regulējumiem pasūtītājs pārdeva piekabi!

Nu un kurā vietā Tu redzi šai piekabei Darba bremzes? Nava un nebūs!

Tikai strīdā dzimst Patiesība! Jums jau ļoti nepatīk, kad pasaku priekšā

Bradypus 16.maijs 2019 13:34
1 1 Atbildēt

Necik, ja esi tik tups un nesproti, ka man tava konsultācija nav vajadzīga - nenodarbojos ar auto pārvadāšanu un tieši tāpat, kā tu, piedalos šeit diskusijā sava prieka pēc.

Nostiprinātu kravu (kaut nepareizi), nekādi nevar pārvietot, strauji bremzējot - un kā redzams krava IR nostiprināta - nav izkustējusies no treilera pat apgāžoties.

Cik man zināms, tahogrāfa prasības nekādā regulā neattiecas uz vieglajiem auto un pat kravas auto gadījumā ir izņēmums nekomerciāliem pārvadājumiem. Ja maldos - tad iedod atsauci - varbūt noderēs kādam, kam tas ir svarīgi, nevis prasi maksu man, kam no tā nekas dzīvē nemainīsies.

Vernons 16.maijs 2019 13:59
0 0 Atbildēt

Tups vai netups, bet ar humoru apveltīts!

Rexx 16.maijs 2019 22:04
0 0 Atbildēt

Muļķības. Katram auto ir identifikācijas plāksnīte (Nu, tāda,alumīnija lapiņa ar burtiem un cipariem), kur ir skaidri norādīta transportlīdzekļu sastāva pilnā masa. Tad, zinot t.s. cilvēka pilno masu, nav grūti noteikt piekabes atļauto pilno masu.

Rexx 16.maijs 2019 22:06
0 0 Atbildēt

Vilcēja. Nevis cilvēka. Es atvainojos.

R(8) 16.maijs 2019 10:06
3 0 Atbildēt

Nekas jauns , vienkarsi neatbilstos atrums , tas , ka tu spied pedali grida un tavs auto velk to piekabi , ta , ka tu nemaz vinu nejuti , nenozime , ka tu pie pirmas mazas problemas vinu spesi novaldit.

Vernons 16.maijs 2019 12:50
0 7 Atbildēt

ES regula 165/2014.

ATD mājas lapā atradīsiet pilnīgi visu, kas attiecas trasporta jomā. Neesiet slinki.

Damn 16.maijs 2019 13:00
2 0 Atbildēt

Tu labāk iemet atsauci, kur teikts par vieglo auto piekabes un vilcēja svaru attiecību (bez B / BE kategorijām)

Vernons 16.maijs 2019 13:49
0 9 Atbildēt

Latvijā līdz 4250 kg! Bet regula ir nepielūdzama, policija un VID vēl nav pamodusies!

Bradypus 16.maijs 2019 13:56
8 0 Atbildēt

Regula skaidri pasaka, ka BE kategorijai (līdz 7000 kg, nevis tavam iedomātajam ciparam, kurš piedevām nav attiecība, par ko tika uzdots jautājums) ir nosakāms izņēmums, ja tā nav pamatnodarbošanās - varbūt tieši tev ir laiks pamosties:

Tahogrāfi būtu jāuzstāda tādos transportlīdzekļos, uz

kuriem attiecas Regula (EK) Nr. 561/2006. Daži transportlīdzekļi nebūtu jāietver minētās regulas darbības

jomā, lai radītu zināmu elastību, proti, transportlīdzekļi,

kuru masa ir mazāka par 7,5 tonnām un kurus izmanto

tādu materiālu, iekārtu vai mehānismu pārvadāšanai, ko

transportlīdzekļa vadītājs izmanto darba veikšanā, un

kurus izmanto tikai 100 km rādiusā no uzņēmuma

bāzes vietas – ar nosacījumu, ka šādu transportlīdzekļu

vadīšana nav transportlīdzekļa vadītāja pamatnodarbošanās. Lai nodrošinātu saskaņotību starp attiecīgiem Regulā

(EK) Nr. 561/2006 noteiktajiem izņēmumiem un lai

samazinātu administratīvo slogu transporta uzņēmumiem, vienlaikus ievērojot minētās regulas mērķus, būtu

jāpārskata daži minētajos izņēmumos noteiktie maksimālie pieļaujamie attālumi.

Vernons 16.maijs 2019 14:05
1 10 Atbildēt

Tu atdziesti. Regulējums ir tik strikti notekts, ka vēmiens nāk. Tam seko sodi ne pa jokam. Ja Tu vedīsi man piederošu auto, vai kravu, tā būs komercdarbība, ko regulē drastiski. Tas nebūt nav tik vienkārši kā Tu domā. Polijā un Vācijā busi līdz 3500 kg ir ar tahogrāfiem aprīkoti, tā kā kārtību ievieš ne pa jokam.

Bradypus 16.maijs 2019 14:28
4 0 Atbildēt

Pag - Tukums ir Polijā vai Vācijā? Un tas BMW ir tavs?!

Vernons 16.maijs 2019 13:57
0 0 Atbildēt

Ēriks Griģis Tahogrāfu lietošana komersantiem...

as 16.maijs 2019 14:19
0 0 Atbildēt

Kur foto? Tiešām nekādos twiteros un instagramos nav?

650 16.maijs 2019 14:31
0 0 Atbildēt

Nē nu kāds tur komercs.Kāda gan komercdarbība Tukumā,un kur nu vēl saistībā ar Auto.Nee,tas nevar būt.Savu Personīgo mantu veda.Zin kā tālā ceļā gadās, vajageram gāze beidzas- samaini uz bmw utt.

Bradypus 16.maijs 2019 17:32
0 0 Atbildēt

Vispār jau neesi līdz galam sapratis definīciju komercdarbībai šajā izpratnē - tahogrāfu vajag tam, kas sniedz pārvadāšanas pakalpojumu - t.i. komercdarbība ir pats pārvadājums, nevis mehāniķim, kas ar nomātu piekabi aizbrauc pēc klienta autiņa, kurš ir salūzis tā, ka nekust un šajā reizē nevar atbraukt savā gaitā. Tāpat - komercdarbība nav, piemēram, rallija auto vešana uz startu. Te protams pieklibo regulas tulkojums, kurā tiek minēta tieši vadītāja pamatnodarbošanās. Burtiski tad sanāk, ka evakuatora šoferis bez tahogrāfa nedrīkst brīvdienā vest akas grodus uz savu dāču, bet kāds cits tikmēr drīkst piehaltūrēt uz evakuatora, neizmantojot tahogrāfu.

650 16.maijs 2019 19:01
0 0 Atbildēt

Tieši ieraugot ka notiek "rallija auto vešana", jebkurš nejauši patrāpījes milicis uzskatīs par Godalietu to vezumu apstādināt un pārbaudīt tā vedošā šofera kategoriju.Un piekabes arī mēdz būt dažādas- cits mauc pofigā, bet citam viņa lēkā visu ceļu pat uz līdzena asfalta.

Bradypus 16.maijs 2019 21:28
0 0 Atbildēt

Kategorija un tahogrāfs ir mazliet dažādas lietas. Tas nu tā - atgādinājums tiem, kas vispār neiebraucu tēmā.

Vernons 16.maijs 2019 22:48
1 10 Atbildēt

"B" kategorija un tahogrāfs ir jau realitāte!

Vernons 16.maijs 2019 18:41
0 6 Atbildēt

Šodien aizvest neizmantojot tahogrāfu nesanāks. Garš stāsts. Samaksā auto vedējam un bez bēdām.

as 17.maijs 2019 14:05
0 0 Atbildēt

Smuka tabula:

www.csdd.lv/viegla-automo...b/test-piekabe

Piekabes vilkšana B un BE kategorijām

Kategorija Vilcējs, pilna masa, kg Piekabe, pilna masa, kg Kopējā masa (pilna), kg

B ≤ 3500 ≤ 750 ≤ 4250

B ≤ 3500 > 750 ≤ 3500

B (96) * ≤ 3500 > 750 3500 ≤ 4250

BE ≤ 3500 ≤ 3500 ≤ 7000

Te skaidri un gaiši ir pateikts absurds, ka ar B tiesībām ar Hundai matiz, kam pilnā masa ir nieka 1000, drīkst vilkt 2500kg piekabi, jo max kopējais iekļaujas 3500!

Un ar LC150, kurš sver 3000 vari vilkt max Zubrjonok piekabīti 500kg, lai nepārsniegtu kopējo 3500, jo savādāk legāli vajag BE kategoriju!!!

likumi.lv/ta/id/45467-c...tiksmes-likums

Bradypus 17.maijs 2019 22:01
0 0 Atbildēt

Izlaidi tādu sīkumu, ka aizliegumu vilkt vairāk, kā ražotājs paredzējis - ar Matiz nesanāks nekāda 2500kg piekabe. Otrs ierobežojums gan ir spēkā - ar lielu auto pat normālu piekabi bez BE vai 96 nedrīkst vilkt.

Vernons 18.maijs 2019 8:05
0 9 Atbildēt

Piekabei ir jābūt darba bremzēm, ne vis inerces bremzēm! Darba bremze piekabei ņem pirmā, bet inerces otrā, nav iespēja savākt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 20

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti