Uz vairākām šosejām palielināts braukšanas ātrums līdz 100 km/h, kāpēc ne 110 km/h 25

Foto: iAuto.lv

10.maijs 2015 9:25

Šovasar netiks palielināts maksimāli pieļaujamais ātrums uz ceļiem Tīnūži–Koknese (P80) un Ludza–Nirza (A12). Šāds lēmums pieņemts, balstoties uz Valsts policijas, Ceļu satiksmes drošības direkcijas, Satiksmes ministrijas un LVC speciālistu ieteikumiem un ņemot vērā lielo ceļu satiksmes negadījumus skaitu uz jaunajiem ceļiem.

No 8. maija atļautais maksimāli pieļaujamais braukšanas ātrums ir palielināts līdz 100 km/h šādos ceļu posmos:

  • Tallinas šosejas (A1) Saulkrastu apvedceļā un posmā no Jelgavkrastiem līdz Svētciemam;
  • Daugavpils šosejas (A6) posmā no Salaspils līdz Ikšķilei un no Nīcgales līdz Daugavpils apvedceļam, kā arī
  • Jelgavas šosejas (A8) posmā no Rīgas robežas līdz satiksmes pārvadam 39. km Jelgavas apvedceļā, izņemot posmus ar ātruma ierobežojumiem.

Tikmēr uz valsts ceļiem turpinās būvdarbu sezona un daudzviet ir ieviesti satiksmes ierobežojumi.

Kurzemē lielāki ierobežojumi šobrīd ir uz Liepājas šosejas (A9). Lai šķērsotu šobrīd aktīvās četras būvdarbu zonas, ir nepieciešama papildu aptuveni pusotra stunda.

Vidzemē satiksmes ierobežojumi ieviesti uz Vidzemes šosejas (A2), kur Garkalnes novada teritorijā tiek veikti seguma atjaunošanas darbi 10 kilometru garumā. Satiksme pa Vidzemes šoseju abos virzienos tiek organizēta ar ātruma ierobežojumiem.

Ar papildu 15 minūtēm ceļā ir jārēķinās braucot Valmieras virzienā pirms Stalbes, aptuveni 15 minūtes prasīs arī būvdarbu zonas šķērsošana pie Salacgrīvas.

Savukārt Zemgalē 25 minūtes jāpavada, lai izbrauktu Jelgavas šosejas remontposmu pirms Lietuvas robežas.

Arī Latgalē turpinās ceļu būvdarbi Rēzeknes un Daugavpils apkārtnē, kopumā trīs objektos uz valsts galvenajiem ceļiem, taču būtisku satiksmes ierobežojumu tur nav, visus remontposmus iespējams šķērsot ātrāk nekā 10 minūtēs.

Uz autoceļa Tukums–Kuldīga (P121) noris remontdarbi un ir iespējami sastrēgumi.

iAuto: Tomēr rodas jautājums, kāpēc uz šosejām, kurās pretējās joslas ir atdalītas ar drošības barjeru nepalielina atļauto braukšanas ātrumu līdz 110 km/h, kas bieži vien jau ir realitāte?

 
25 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
smaidiigais 11.maijs 2015 14:34
66 2 Atbildēt

a kāpēc ne 95? Vai 115? Vai 85?

vai 70 kmh uz grants ceļiem, kā, šķiet, ir Lietuvā?

Vispār kāpēc ir ātruma ierobežojumi? Varbūt atcelt vispār, lai katrs brauc TĀ kā prot un var.

Tā žēlošanās ka nav tā, kā varētu, un ir tā, kā nevajag jau ir piegriezusies.

ims44 10.maijs 2015 17:40
30 66 Atbildēt

lai saak sodiit tos, kas neadekvaati leenu velkas un veel meegjina nelaist garaam

Kanibaals 11.maijs 2015 19:35
24 1 Atbildēt

3. tēva dēls?

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Mercedes-Benz GLB ar septiņām sēdvietām (+VIDEO)

Ja jau Mercedes-Benz tik ļoti bija nepieciešams vēl viens mazs krosovers, kāpēc gan nepaņemt visiem jau zināmo GLA un vienkārši nepastiept to garāku? Lasīt vairāk

 

Latvijas lietotu auto tirgus piedzīvo strauju augšupeju 1

Analizējot lietotu auto tirgus datus par šā gada septiņiem mēnešiem var secināt, ka 2020. gads ieies vēsturē ne tikai ar strauju kritumu, bet arī ātru atlabšanu. Jūlija mēnesī automašīnu reģistrācija ir atgriezusies pērnā gada līmenī. Lasīt vairāk

 

Hyundai laiž klajā sportisko Elantra (+ FOTO) 2

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai iepazīstinājis ar jaunās paaudzes Elantra sedana sportisko versiju N-Line. Automašīna, kas konkurēs ar Volkswagen Jetta GLI un Honda Civic SI, pārdošanā nonāks 2020.gada nogalē. Lasīt vairāk

 

Intervija ar Mārtiņu Lazdovski par Ķekavas apvedceļa būvniecību pēc PPP principa (+ VIDEO)

Latvijas Valsts Ceļi valdes loceklis Mārtiņš Lazdovskis pastāsta par ieceri Ķekavas apvedceļa būvniecību realizēt pēc privātās partnerības principa. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti