Uz vairākām šosejām palielināts braukšanas ātrums līdz 100 km/h, kāpēc ne 110 km/h 25

 

Foto: iAuto.lv

10.maijs 2015 9:25

Šovasar netiks palielināts maksimāli pieļaujamais ātrums uz ceļiem Tīnūži–Koknese (P80) un Ludza–Nirza (A12). Šāds lēmums pieņemts, balstoties uz Valsts policijas, Ceļu satiksmes drošības direkcijas, Satiksmes ministrijas un LVC speciālistu ieteikumiem un ņemot vērā lielo ceļu satiksmes negadījumus skaitu uz jaunajiem ceļiem.

No 8. maija atļautais maksimāli pieļaujamais braukšanas ātrums ir palielināts līdz 100 km/h šādos ceļu posmos:

  • Tallinas šosejas (A1) Saulkrastu apvedceļā un posmā no Jelgavkrastiem līdz Svētciemam;
  • Daugavpils šosejas (A6) posmā no Salaspils līdz Ikšķilei un no Nīcgales līdz Daugavpils apvedceļam, kā arī
  • Jelgavas šosejas (A8) posmā no Rīgas robežas līdz satiksmes pārvadam 39. km Jelgavas apvedceļā, izņemot posmus ar ātruma ierobežojumiem.

Tikmēr uz valsts ceļiem turpinās būvdarbu sezona un daudzviet ir ieviesti satiksmes ierobežojumi.

Kurzemē lielāki ierobežojumi šobrīd ir uz Liepājas šosejas (A9). Lai šķērsotu šobrīd aktīvās četras būvdarbu zonas, ir nepieciešama papildu aptuveni pusotra stunda.

Vidzemē satiksmes ierobežojumi ieviesti uz Vidzemes šosejas (A2), kur Garkalnes novada teritorijā tiek veikti seguma atjaunošanas darbi 10 kilometru garumā. Satiksme pa Vidzemes šoseju abos virzienos tiek organizēta ar ātruma ierobežojumiem.

Ar papildu 15 minūtēm ceļā ir jārēķinās braucot Valmieras virzienā pirms Stalbes, aptuveni 15 minūtes prasīs arī būvdarbu zonas šķērsošana pie Salacgrīvas.

Savukārt Zemgalē 25 minūtes jāpavada, lai izbrauktu Jelgavas šosejas remontposmu pirms Lietuvas robežas.

Arī Latgalē turpinās ceļu būvdarbi Rēzeknes un Daugavpils apkārtnē, kopumā trīs objektos uz valsts galvenajiem ceļiem, taču būtisku satiksmes ierobežojumu tur nav, visus remontposmus iespējams šķērsot ātrāk nekā 10 minūtēs.

Uz autoceļa Tukums–Kuldīga (P121) noris remontdarbi un ir iespējami sastrēgumi.

iAuto: Tomēr rodas jautājums, kāpēc uz šosejām, kurās pretējās joslas ir atdalītas ar drošības barjeru nepalielina atļauto braukšanas ātrumu līdz 110 km/h, kas bieži vien jau ir realitāte?

 
Visi komentāri
 
Pļurkt 10.maijs 2015 13:35
1 1 Atbildēt

Nu ja - un tad kāpēc nwww.iauto.lv/secure-image?bg=ddde līdz 115? Vai līdz 120!

eseris 10.maijs 2015 17:20
14 37 Atbildēt

jaunam ceļam Tīnūži–Koknese ātrrumu nevar palielināt - zudīs plānotā peļņa uz fotoradariem.... (pie zemāka atļautā lielāka paļņa).

kāda vella pēc tur jāvelkās ?! Varēja šo ceļu nebūvēt , ietaupīt naudu ceļu remontiem un visi draudzīgi vilktos pa D-pils šoseju uz 60 km/h . Viss būtu štokos.

ims44 10.maijs 2015 17:40
30 66 Atbildēt

lai saak sodiit tos, kas neadekvaati leenu velkas un veel meegjina nelaist garaam

JautāJUMS 10.maijs 2015 19:48
14 9 Atbildēt

Tiem kam par lēnu tie var iet nošauties.

ims44 10.maijs 2015 20:21
3 12 Atbildēt

noshauties vari tu, jo ganjau ar savu luuzni nosisties nemaz nevari, nekust no svalkas aaraa:D

imis 10.maijs 2015 22:08
6 1 Atbildēt

tapeec ka lielaakaa dala nemaak aatraak pa 90 braukt , smagie brauks ap 85 vieglie paari pa 100 , kas tad tur dariisies , pukes vien gar celmalaam buus

Robis 11.maijs 2015 10:26
0 0 Atbildēt

Tāpēc lai skatās kur brauc nevis nevis lūr apkārt,vai vispār neskatās uz to!

VWfans 10.maijs 2015 20:43
6 3 Atbildēt

Nav tie posmi ar atdalītām brauktuvēm tik gari un tik kvalitatīvi, ka būtu vērts tur atļaut 110 km/h.

VWfans 10.maijs 2015 20:47
3 2 Atbildēt

Tā kā uz Liepājas šosejas ir daudz satiksmes ierobežojumu, tad uz Liepāju no Rīgas var braukt gar Tukumu, caur Kandavu, Sabili, Rendu, gar Kuldīgu un caur Aizputi.

k442 10.maijs 2015 23:05
2 0 Atbildēt

No Kandavas uz Sabili pa taisno nevar tikt slēgta ceļa dēļ - jābrauc vēl papildus līkums...

viks 10.maijs 2015 21:17
5 0 Atbildēt

tiesam laikam celupolicijai jasak beidzot sodit tos kuri trauce satiksmi ar savu leno brauksanu.

Māris 10.maijs 2015 21:48
9 0 Atbildēt

Atļautais 110 - reālais 120 km/h. Lai būtu lielāki ātrumi Latvijas gadījumā pamatīgā jāierobežo kustība no labās puses, sētas, nobrauktuves utt.

REXX 11.maijs 2015 16:36
1 0 Atbildēt

110 km/h ir pēc Tava spidometra, reāli tie ir 98-103km/h- kā nu kuram auto.

LMT 10.maijs 2015 23:05
2 2 Atbildēt

120 ir normāli un jāsāk iespaidot tie mūdži, kas velkas!

miks 17.maijs 2015 16:22
0 0 Atbildēt

Ko nu muldi, 170 ir normāli, jāsāk iespaidot tie mūdži, kas velkas uz 120

Tagad 90 atļautais, bet brauc uz 100, ja atļāuto uzliks 120 domā, ka tādi frukti kā tu nepiedomās klāt vēl desmit, nu kas tad tur, par desmit jau var.

Un tā var aiziet bezgalībā, līdz pat visu noteikumu atcelšanai vai nonākšanai visatļautībā.

Un nekad nevienam nepietiek, vajag ātrāk un ātrāk, bet pēc tam kauc, ka avārijas un sitas nost. kur jūs visi tā steidzaties? Uz kapiem?

AAA 10.maijs 2015 23:28
2 0 Atbildēt

Re, atkal slikti. Kapec ne 110.

Paldies par tiem 100.

Alberts 11.maijs 2015 8:17
2 2 Atbildēt

Man te nesen uz Jelgavas šosejas dēls palielināja ātrumu: trīs fotogrāfijas ceļā no Rīgas uz Jelgavu un atpakaļ - kopā 80.00 € !

Lai Jums arī veicas !

Kanibaals 11.maijs 2015 19:35
24 1 Atbildēt

3. tēva dēls?

Robis 11.maijs 2015 10:18
2 0 Atbildēt

Daugavpils šosejas (A6) posmā no Salaspils līdz Ikšķilei.... Interesanti gan,pa vidu ir Saulkalnes fotoradars,tā kā nav jēgas ieskrieties.

kasinsh79 11.maijs 2015 11:06
1 0 Atbildēt

Atceros vienmēr seno patiesību. Tik un tā iespējams uz vairākiem ceļiem Latvijā braukt arī ātrāk.

Cik ātrāk - atkarībā no bezbailīguma pakāpes, situācijas uz ceļa, maciņa biezuma :)

Vernons 11.maijs 2015 12:10
2 15 Atbildēt

Ja diskutē par ātruma palielināšanu, tad jādiskutē arī par tā samazināšanu. Ātruma palēninājumu joslu nava! Brīdinājuma signāliem, virzienrādītājam, nav brīdinājuma zīmes statusa! 200 metrus pirms ikviena manevra uz ceļiem jāieslēdz virziena rādītājs, jāieņem attiecīgais stāvoklis uz ceļa un pat tad vēl jāpārliecinās par drošību!

Tīnūži - Koknese ir ātruma samazināšanas joslas, kur problēma!?

Ievērosim ne tikai distanci, bet garantēsim arī drošību!

aizejošais 11.maijs 2015 14:34
66 2 Atbildēt

a kāpēc ne 95? Vai 115? Vai 85?

vai 70 kmh uz grants ceļiem, kā, šķiet, ir Lietuvā?

Vispār kāpēc ir ātruma ierobežojumi? Varbūt atcelt vispār, lai katrs brauc TĀ kā prot un var.

Tā žēlošanās ka nav tā, kā varētu, un ir tā, kā nevajag jau ir piegriezusies.

ak 11.maijs 2015 18:01
0 0 Atbildēt

man praktiski visām mašīnām spidometrs rāda par 6-8 km/h mazāk. vietās kur ir 100, braucu 120 ar kruīzi un nevienam policistam pagaidām neesmu bijis "interesants", jo reālais ātrums sanāk kādi 108 atņemot arī radara kļūdu. nu kurš tev dēļ 8 km/h protokolu rakstīs? tādēļ uzskatu ka jau pašlaik "atļautais" ir 120, kas ir pilnīgi pietiekoši.

okucis 11.maijs 2015 22:05
1 0 Atbildēt

Sodien braucu gan no Salacgriivas uz saulkrastiem, gan atpakal. Atlauts 100, bet kad brauc no Salacgriivas un izbrauc cauri Jelgavkrastiem, tad ir aizmirsushi uzlikt ziimi 100, tas noziimee, ka tur taalaak labu gabalu jaabrauc uz 90. Otraa virzienaa iss ok.

Atbilde 19.maijs 2015 21:49
0 0 Atbildēt

Vairak par 100km/h skaitās 'ātrgaitas šoseja' un tur ceļa drošības noteikumi ir DAUDZ savādāki nekā šosejai nosaka ES regulas! Ta kā mums labās malas margas na.ig nav vajadzīgas un uzbūvē parasti tikai grāvi, tapēc drošības apsvērumu deļ mums nebūt šādām šosejām jo visi sistos nost grāvī... Tapēc mūsu valstī vairak par 100km/h pāris viettās neredzēt! ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti