Visnoslogotākais ceļš Latvijā - Bauskas šoseja - iAuto

Visnoslogotākais ceļš Latvijā - Bauskas šoseja 14

 

Foto: Latvijas Valsts Ceļi

Latvijas Valsts Ceļi | 24.aprīlis 2017 16:44

Vislielākā ceļa segas noslodze valstī ir uz Bauskas šosejas (A7). Šo ietekmi rada kravas transports (vilcēji ar puspiekabēm un kravas transports ar piekabi), kas intensīvi brauc pa Bauskas šoseju. Ceļa segas noslodzi mēra, pārrēķinot satiksmes plūsmu ekvivalentās 10 tonnu asīs.

Lielā segas noslodze ir viens no iemesliem, kāpēc tiek realizēts Ķekavas apvedceļa projekts. Kā zināms 2016. gada 1. martā Ministru kabinets pieņēma lēmumu par publiskās un privātās partnerības iepirkuma procedūras veikšanu valsts galvenā autoceļa projekta E67/A7 Ķekavas apvedceļš īstenošanai.

Projekta mērķis ir izbūvēt Ķekavas apvedceļu autoceļa E67/A7 posmā vairāk nekā 17 km garumā, padarot šo ceļa posmu par divbrauktuvju ceļu. Ķekavas apvedceļa būvniecība notiks, piemērojot publiskās un privātās partnerības modeli, investīciju periodā piesaistot valsts budžetam alternatīvu finansējumu.

Valsts galvenā autoceļa A7 Rīga–Bauska–Lietuvas robeža (Grenctāle) posms no Rīgas līdz blīvi apdzīvotajai Ķekavai ir viens no noslogotākajiem ceļiem Rīgas pieejās ar satiksmes intensitāti ap 17 000 automašīnām diennaktī. Autoceļš E67/A7 ietilpst TEN-T tīklā. Satiksmes intensitāte uz šī ceļa trīs reizes pārsniedz smagā transporta optimālo skaitu, tādējādi būtiski pārsniedzot esošā ceļa caurlaides spēju.

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
scope 24.aprīlis 2017 18:56
6 0 Atbildēt

Vai ne, tas jau nekas, ka lielākā daļa kravinieku uz šī ceļa uzrodas tikai sākot no Ķekavas apļa un tad brauc Bauskas virzienā.

Reālāka vajadzība būtu pēc Iecavas un Bauskas apvedceļiem, kur viss šis fūru tranzīts kursē pa pilsētu galvenajām ielām.

Zemesgramata 24.aprīlis 2017 19:12
5 0 Atbildēt

Par to jau arī ir mans cepiens. Bauskā ir viena zebra uz kuras patstāvīgi tiek nobraukti cilvēki. Smagās mašīnas nespēj bremzēt. Tāpat arī ar to pusotras joslas parodiju, laikam nauda otkatam bija jāatstāj un joslai nepietika.

Bet lielie plānotāji tālāk par Ķekavas apli, Siguldu un Jūrmalu neredz. Galvenais lai ūdens galvai Rīgai labi. Lai pārējie lauž savus auto uz izdangātiem granteniekiem un nositās nedrošu ceļu dēļ.

Bils 24.aprīlis 2017 19:51
5 0 Atbildēt

Kā gan es traucēju pie A7, ja iebraucu RIMI un braucu tālāk uz Ķekavu?

Apvedceļš ir apsveicama ideja, jo aiz Ķekavas auto plūsma ir jau mazāka un apdzīšanas manevri drošāki. Daļa privāto izklīst pa Krogsilu, Ķekavu, Alejām, Vimbukrogu... smagie no Ķekvas apļā mēdz aiziet pāri HES, vai uz Jelgavas pusi.

Tapat sakarā ar Rail Baltic infrastruktūra mainīsies šā vai ta, līdz ar to ceļi.

Paga, paga, uzcels drīz to RIMI loģistikas centru, aiz apļa un tikai TAD sāksies! Apvedceļu derētu agrāk uzcelt, bet tas nav reāli, zinot cik ātri tagad būvē noliktavas.

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti