Visnoslogotākais ceļš Latvijā - Bauskas šoseja 14

Foto: Latvijas Valsts Ceļi

Latvijas Valsts Ceļi | 24.aprīlis 2017 16:44

Vislielākā ceļa segas noslodze valstī ir uz Bauskas šosejas (A7). Šo ietekmi rada kravas transports (vilcēji ar puspiekabēm un kravas transports ar piekabi), kas intensīvi brauc pa Bauskas šoseju. Ceļa segas noslodzi mēra, pārrēķinot satiksmes plūsmu ekvivalentās 10 tonnu asīs.

Lielā segas noslodze ir viens no iemesliem, kāpēc tiek realizēts Ķekavas apvedceļa projekts. Kā zināms 2016. gada 1. martā Ministru kabinets pieņēma lēmumu par publiskās un privātās partnerības iepirkuma procedūras veikšanu valsts galvenā autoceļa projekta E67/A7 Ķekavas apvedceļš īstenošanai.

Projekta mērķis ir izbūvēt Ķekavas apvedceļu autoceļa E67/A7 posmā vairāk nekā 17 km garumā, padarot šo ceļa posmu par divbrauktuvju ceļu. Ķekavas apvedceļa būvniecība notiks, piemērojot publiskās un privātās partnerības modeli, investīciju periodā piesaistot valsts budžetam alternatīvu finansējumu.

Valsts galvenā autoceļa A7 Rīga–Bauska–Lietuvas robeža (Grenctāle) posms no Rīgas līdz blīvi apdzīvotajai Ķekavai ir viens no noslogotākajiem ceļiem Rīgas pieejās ar satiksmes intensitāti ap 17 000 automašīnām diennaktī. Autoceļš E67/A7 ietilpst TEN-T tīklā. Satiksmes intensitāte uz šī ceļa trīs reizes pārsniedz smagā transporta optimālo skaitu, tādējādi būtiski pārsniedzot esošā ceļa caurlaides spēju.

 
14 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
scope 24.aprīlis 2017 18:56
6 0 Atbildēt

Vai ne, tas jau nekas, ka lielākā daļa kravinieku uz šī ceļa uzrodas tikai sākot no Ķekavas apļa un tad brauc Bauskas virzienā.

Reālāka vajadzība būtu pēc Iecavas un Bauskas apvedceļiem, kur viss šis fūru tranzīts kursē pa pilsētu galvenajām ielām.

Zemesgramata 24.aprīlis 2017 19:12
5 0 Atbildēt

Par to jau arī ir mans cepiens. Bauskā ir viena zebra uz kuras patstāvīgi tiek nobraukti cilvēki. Smagās mašīnas nespēj bremzēt. Tāpat arī ar to pusotras joslas parodiju, laikam nauda otkatam bija jāatstāj un joslai nepietika.

Bet lielie plānotāji tālāk par Ķekavas apli, Siguldu un Jūrmalu neredz. Galvenais lai ūdens galvai Rīgai labi. Lai pārējie lauž savus auto uz izdangātiem granteniekiem un nositās nedrošu ceļu dēļ.

Bils 24.aprīlis 2017 19:51
5 0 Atbildēt

Kā gan es traucēju pie A7, ja iebraucu RIMI un braucu tālāk uz Ķekavu?

Apvedceļš ir apsveicama ideja, jo aiz Ķekavas auto plūsma ir jau mazāka un apdzīšanas manevri drošāki. Daļa privāto izklīst pa Krogsilu, Ķekavu, Alejām, Vimbukrogu... smagie no Ķekvas apļā mēdz aiziet pāri HES, vai uz Jelgavas pusi.

Tapat sakarā ar Rail Baltic infrastruktūra mainīsies šā vai ta, līdz ar to ceļi.

Paga, paga, uzcels drīz to RIMI loģistikas centru, aiz apļa un tikai TAD sāksies! Apvedceļu derētu agrāk uzcelt, bet tas nav reāli, zinot cik ātri tagad būvē noliktavas.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kurjerpastam darba apjoms aug. Piegādes busiņiem ir ko turēt (+VIDEO)

Mājsēdes un citu ierobežojumu laikā ļaudis mazāk staigā pa veikaliem vai nemaz netiek tajos iekšā. Tad vairāk darba ir kurjerpastam. Turpmāk darba būs vēl vairāk. Lasīt vairāk

 

Orbāns: ES klimata politika ir "utopiska fantāzija" 3

Ungārijas premjerministrs Viktors Orbāns ceturtdien nodēvējis Eiropas Savienības (ES) plānus cīņā ar klimata pārmaiņām par "utopisku fantāziju". Lasīt vairāk

 

Negribēja gaidīt (+ VIDEO) 5

Nolūkā ietaupīt dažas sekundes, Nissan X-Trail vadītājs dodas pāri krustojumam nesagaidot atļaujošo signālu. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Vāciju - Polijā dīzeļdegviela maksā 1,37 eiro par litru (+ VIDEO) 7

iAuto uzpilda dīzeļdegvielu Polijā, 20.oktobrī tā maksā 6,19 zlotus (1.385 EUR pēc 4.47), kas ir līdzīgi kā Lietuvā un Latvijā (20.10 AS Viada Baltija: 1,394). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti