Visnoslogotākais ceļš Latvijā - Bauskas šoseja 14

Foto: Latvijas Valsts Ceļi

Latvijas Valsts Ceļi | 24.aprīlis 2017 16:44

Vislielākā ceļa segas noslodze valstī ir uz Bauskas šosejas (A7). Šo ietekmi rada kravas transports (vilcēji ar puspiekabēm un kravas transports ar piekabi), kas intensīvi brauc pa Bauskas šoseju. Ceļa segas noslodzi mēra, pārrēķinot satiksmes plūsmu ekvivalentās 10 tonnu asīs.

Lielā segas noslodze ir viens no iemesliem, kāpēc tiek realizēts Ķekavas apvedceļa projekts. Kā zināms 2016. gada 1. martā Ministru kabinets pieņēma lēmumu par publiskās un privātās partnerības iepirkuma procedūras veikšanu valsts galvenā autoceļa projekta E67/A7 Ķekavas apvedceļš īstenošanai.

Projekta mērķis ir izbūvēt Ķekavas apvedceļu autoceļa E67/A7 posmā vairāk nekā 17 km garumā, padarot šo ceļa posmu par divbrauktuvju ceļu. Ķekavas apvedceļa būvniecība notiks, piemērojot publiskās un privātās partnerības modeli, investīciju periodā piesaistot valsts budžetam alternatīvu finansējumu.

Valsts galvenā autoceļa A7 Rīga–Bauska–Lietuvas robeža (Grenctāle) posms no Rīgas līdz blīvi apdzīvotajai Ķekavai ir viens no noslogotākajiem ceļiem Rīgas pieejās ar satiksmes intensitāti ap 17 000 automašīnām diennaktī. Autoceļš E67/A7 ietilpst TEN-T tīklā. Satiksmes intensitāte uz šī ceļa trīs reizes pārsniedz smagā transporta optimālo skaitu, tādējādi būtiski pārsniedzot esošā ceļa caurlaides spēju.

 
Visi komentāri
 
scope 24.aprīlis 2017 18:56
6 0 Atbildēt

Vai ne, tas jau nekas, ka lielākā daļa kravinieku uz šī ceļa uzrodas tikai sākot no Ķekavas apļa un tad brauc Bauskas virzienā.

Reālāka vajadzība būtu pēc Iecavas un Bauskas apvedceļiem, kur viss šis fūru tranzīts kursē pa pilsētu galvenajām ielām.

Zemesgramata 24.aprīlis 2017 19:12
5 0 Atbildēt

Par to jau arī ir mans cepiens. Bauskā ir viena zebra uz kuras patstāvīgi tiek nobraukti cilvēki. Smagās mašīnas nespēj bremzēt. Tāpat arī ar to pusotras joslas parodiju, laikam nauda otkatam bija jāatstāj un joslai nepietika.

Bet lielie plānotāji tālāk par Ķekavas apli, Siguldu un Jūrmalu neredz. Galvenais lai ūdens galvai Rīgai labi. Lai pārējie lauž savus auto uz izdangātiem granteniekiem un nositās nedrošu ceļu dēļ.

scope 24.aprīlis 2017 23:07
1 0 Atbildēt

Plus vēl "drošais" A7, Draudzības ielas un Mežotnes ceļa(V1037) krustojums, kam nekāda pārbūve nav plānota, bet fūrsiti ne vienmēr atmetās (CP gan it kā dežūrē, bet ne jau visu laiku).

Zemesgramata 25.aprīlis 2017 22:43
0 0 Atbildēt

Tur var nogaidīt pus dienu līdz tiktu virsū vai pāri. Lētākais risinājums -luksofors. Dārgākais laikam divlīmeņu krustojums. Man vismaz tā rādās.

pie-rīdzenieks 25.aprīlis 2017 8:38
1 2 Atbildēt

Vajag maksāt nodokļus, tad arī Bauskā, Iecavā un citur būs ceļi. Ķekavas novads ir bagātākais Rīgas apkārtnē, tādēļ tur tiek būvēts apvedceļš. Jo cilvēki, kas tur dzīvo (ir deklarēti) un strādā grib drošību un tīru vidi.

scope 25.aprīlis 2017 11:35
1 0 Atbildēt

Tie darbi tiek veikti nevis no pašvaldības, bet gan valsts budžeta, tā kā komentārs nevietā.

Zemesgramata 24.aprīlis 2017 19:02
0 3 Atbildēt

Tā ir visiem sen zināma patiesiba. Viena liela problēma ir pie pašas Rīgas robežas. Pēdējais Rimi veikals un pie tā izveidotais pudeles korķis. Cik tupam ir jābūt, lai izveidotu tādu posmu. Tie šopingotāji tikai traucē cilvēkiem, kuri grib tikt ātrāk mājās uz Ķekavu, Iecavu un Bausku.

Par divām joslām un citiem apvedceļiem visi manu viedokli jau zin.

Bils 24.aprīlis 2017 19:51
5 0 Atbildēt

Kā gan es traucēju pie A7, ja iebraucu RIMI un braucu tālāk uz Ķekavu?

Apvedceļš ir apsveicama ideja, jo aiz Ķekavas auto plūsma ir jau mazāka un apdzīšanas manevri drošāki. Daļa privāto izklīst pa Krogsilu, Ķekavu, Alejām, Vimbukrogu... smagie no Ķekvas apļā mēdz aiziet pāri HES, vai uz Jelgavas pusi.

Tapat sakarā ar Rail Baltic infrastruktūra mainīsies šā vai ta, līdz ar to ceļi.

Paga, paga, uzcels drīz to RIMI loģistikas centru, aiz apļa un tikai TAD sāksies! Apvedceļu derētu agrāk uzcelt, bet tas nav reāli, zinot cik ātri tagad būvē noliktavas.

Zemesgramata 25.aprīlis 2017 11:59
1 1 Atbildēt

Kā? Gaidot, kad kāds tevi izlaidīs. Plus vēl ir daudzi, kuri mauc pa otro joslu līdz vietai, kur tā beidzas un tad nu gaida un lūr virsū, lai ielaid.

Uz RB ari es lieku cerību.

Kādu laiku atpakaļ strādāju par šoferi un bāze bija tieši Dominante. vienīgā grutiba bija sagaidīt, kad būs brivs ceļš, lai ar savu būdu varētu uztenteret uz ceļa,jo izbraukšanas laiks sakrita ar momentu, kad cilvēki masveidā brauc no Bauskas uz Rīgu stradāt.

Principā abas šīs vietas varētu atrīsināt ar ieskriešanās /bremzēšanas joslu palīdzību. Kā arī to apgrieziena joslu likvidēt un atļaut nogriezt pie Valdlauču krusta.

Bils 25.aprīlis 2017 17:25
1 1 Atbildēt

Skaidrs, tātad esi viens no tiem ībļiem, kam nav pazīstams rāvējslēdzeja princips. Ja nu es pirmo reizi tur braucu? Laižu pa 2. joslu līdz galam un iekārtojos pirmajā. Kur problēma?

Es vienmēr ielaižu! Un izlaižu arī no RIMI. Un ko dotu tas, ja 2 joslas būtu līdz Maximas noliktavai? Tad tur būtu tas pats. Nekas nemainās, korķis šā vai tā. Brauc izmantojot Waze un domā, varbūt caur Rāmavu būs ātrak!

Zemesgramata 25.aprīlis 2017 22:37
0 0 Atbildēt

Es neesmu lops, pielietoju dažādas laipnibas. Gan rāvējslēdzēju, aplī nepīpēju pa pirmo joslu,ja zinu, ka braukšu talāk par pirmo nobrauktuvi. Pec apdzīšanas nebremzēju kā daudzi mēdz darīt. Aizeju talak. jau teicu, kādu laiku esmu stradajis pārtikas pārvadājumos. Neesmu gluži vakarējais

Lai nu kā. Es tāpat uzskatu, ka tā vieta pie rimi A7 ir jāpārstrādā. Varbūt kad būves D T turpinājumu arī tam pieķersies.

Problēma tajā, ka nejau Tu viens brauc "pirmo" reizi. To dara vismaz pieci reizē. Ja tā izdara viens,divi nu ok. Bet nevajag jau izmantot situaciju.

Abavnieks 26.aprīlis 2017 11:47
0 0 Atbildēt

Rāvējslēdzēja princips ir tiešām labs vietās, kur divas joslas pāriet vienā.

Bet tas neko nedot, pat pasliktina autovaditaju attiecības vietās, kur daļa pirmās joslas braucēji ielec otrajā joslā, apdzen dažus auto un tad "spiežāš" atpakaļ pirmaja joslā. Tas tikai kaitina un vēl palēnina plūsmu. Tipiska tādas "nekaunīgas braukšanas" vieta ir pie Rimi veikala A7

Aģents x 26.aprīlis 2017 2:47
0 0 Atbildēt

Drūmākais posms... Bet 4joslas vismaz no Ķekavas apļa līdz Bauskai varat aizmirst. Labi, ka vienā lielā daļā ir tās platās nomales- vismaz adekvāti šoferi palaiž garām. Vienreiz ir sanācis no Codes līdz pat Zorģu pieturai nīkt astē fūrei, jo vienkārši nebija pat robu, kur apdzīt... Sen jau vajadzēja plato šoseju, bet tiem kungiem jau vienalga. Pasūta konvoju un aidā...

Abavnieks 26.aprīlis 2017 11:37
0 0 Atbildēt

Par Ķekavas apvedceļu sāka runāt gadsimta sākumā. Jau Šlesera laikos tika izstrādāts projekts, bet tad visi līdzekli gāja tranzītbiznesa attīstībai (Maskavas šoseja). Kā "treknie gadi" sāka šķobīties, tā Ķekavas projekts pazuda. Lai nu sokas tagad!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Divi vīri un mūsdienu "Mercedes" - 3 minūtes, lai izkustētos no vietas (+ VIDEO) 46

Diviem vīriem, kas neizskatās pēc iesācējiem autobraukšanā, vajag trīs minūtes, lai izdomātu, ka mūsdienu Mercedes izkustināt no vietas. Lasīt vairāk

 

BMW 7.sērijas elektriskais modelis kļūs par jaudīgāko BMW 3

Interneta izdevums BMW Blog publicējis jaunu informāciju par 7.sērijas elektriskās piedziņas modeli, kas bavāriešu piedāvājumā tiks iekļauts tuvāko gadu laikā un kļūs par kompānijas jaudīgāko sērijveida modeli. Lasīt vairāk

 

10 miljoni 68 gadu laikā – Toyota saskaita, cik Land Cruiser pārdoti 68 gadu laikā 4

Japānas autobūves kompānija Toyota paziņojusi, ka apvidus auto Land Cruiser pārkāpis 10 000 000 saražoto eksemplāru robežu. Lasīt vairāk

 

Mairis Briedis turpmāk brauks ar revolucionāro Porsche Cayenne Coupé (+ FOTO) 21

Latvijas boksa zvaigzne Mairis Briedis uzsācis sadarbību ar Porsche pārstāvi Latvijā SIA "Baltijas sporta auto" un lietošanā saņēmis jauno un jaudīgo Porsche Cayenne Coupé. Šis spēkrats ir īpašs ar to, ka tas ir pirmais sporta auto starp apvidus klases automašīnām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti