Visi komentāri - Pētījums: Visātrāk autovadītāji brauc vidēji intensīvā satiksmē

Pētījums: Visātrāk autovadītāji brauc vidēji intensīvā satiksmē 5

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 8.jūnijs 2017 10:54

Visātrāk autovadītāji brauc vidēji intensīvā satiksmē, kas piedāvā braucējiem gan salīdzinoši brīvu ceļu, gan citus braucējus, ar ko sacensties, liecina Latvijas Universitātes profesora Ivara Austera un pētniece Ineses Muzikantes veiktais pētījums.

Pētniekiem, analizējot VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) datu uzskaites punktos savākto informāciju par automašīnu vidējo ātrumu, laika apstākļiem un satiksmes intensitāti, secināts, ka visātrāk autovadītāji brauc vidēji intensīvā satiksmē.

Pētnieki uzskata, ka iemesls tam, acīmredzot, ir sacensības gars, kas vidējas satiksmes intensitātes gadījumā autovadītājos tiek atraisīts – mazas intensitātes gadījumā nav ar ko sacensties, bet intensīvas satiksmes gadījumā sacensība nav iespējama noslogotā ceļa dēļ.

Tāpat pētījumā secināts, ka pie zemākām gaisa temperatūrām autovadītāji brauc lēnāk, īpaši nokrišņu gadījumā.
Pētījums veikts apkopjot datu uzskaites punktos savākto informāciju par 1800 dienām.

 
Visi komentāri
 
650 8.jūnijs 2017 13:39
0 0 Atbildēt

Interesanti būtu uzzināt , diez no kā izveidojas tie samērā/intensīvie apstākļi? Tur kkāds Marss vai Plutons būs pie vainas vai (iespējams) ka tas ir vnk kaut kāds īpašs diennakts laiks, kad liela daļa daudzo braucēju tieši ap to laiku kaut kur dodas pa darīšanām vai steidzas nokļūt vai baidās nokavēt? Varētu arī kādus 70k noziedot Pētījumam par darbalaika nacionāli/tradicionālo sākumu un beigām.

Vernons 8.jūnijs 2017 13:56
0 0 Atbildēt

www.lvceli.lv/traffic/

Šeit katrs var apskatīties!

viencexperc 8.jūnijs 2017 23:46
2 0 Atbildēt

man vienalga - intensīva, vai nē. Pilsētā es turos uz 60-65km/h, ārpus 100-110. Es varu braukt pat viens pats pa visu ielu, bet uz 50 vai 90 nepatīk vilkties. Tāds nu es esmu - hronisks pārkāpējs.

garais 9.jūnijs 2017 15:04
2 1 Atbildēt

Es parasti ātri braucu pa tukšiem ceļiem, vienalga, zemes vai asfalta. Vidēji 120-130 km/h. Ja kāds lohs iesēžas astē, tad 150. Pie 150 atmetās pat cayenne braucēji.

GIRTS 10.jūnijs 2017 2:21
0 0 Atbildēt

Pilseta 60-arpus 110,kur var 100-120,ļoti normali nevienam netrauceju.Visi kas brauc lenak ir vainu pensionari, vai iepriekš lietojuši alkoholu un doma ka tapec neviens viņus neaptures,bet ja es viņam ieskriešu pakaļa,vienalga viņš bus vainigs ! Tapec braucam visi pec auto plusmas un nevajag telot sveto govi !

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti