Visi komentāri - Fotoreportāža: kā pēc pārbūves izskatās autoceļš Bārbele - Skaistkalne (+ foto)

Fotoreportāža: kā pēc pārbūves izskatās autoceļš Bārbele - Skaistkalne (+ foto) 4

 
Renārs Koris | 15.septembris 2017 14:15

Satiksmes ministrs Uldis Augulis, VAS Latvijas Valsts ceļi (LVC) valdes priekšsēdētājs Jānis Lange, būvnieki, pašvaldības vadītāji un viesi no Lietuvas - Biržu mērs Valdemārs šodien Skaistkalnē atklāja autoceļa Ķekava–Skaistkalne (P89) pārbūvēto posmu no Bārbeles līdz Skaistkalnei.

Būvdarbi autoceļa posmā no Bārbeles līdz Skaistkalnei (47,05.-55,80. km) sākās 2016. gada 30. jūnijā. To ietvaros tika pārbūvēta autoceļa sega – salturīgā kārta, šķembu nesošā apakškārta un virskārta un ieklātas divas asfalta kārtas. Līdz ar sakārtotu ūdens novades sistēmu tika pārbūvēts tilts pār Iecavu un atjaunots tilts pār Mēmeli uz Lietuvas robežas. Visā posmā tika atjaunotas autobusu pieturvietas.

Savukārt pašā Skaistkalnē 1400 metru garumā tika pārbūvēts ūdens novades drenāžas tīkls, vienlaikus autoceļa zonā pārbūvējot lietus ūdens kanalizācijas sistēmu. Ciemata centrālajā daļā aktīvākajā darbu zonā 300 m garā posmā pagājušajā gadā pilnībā slēdza satiksmi, lai izbūvētu pieejas šo ūdeņu attīrīšanas iekārtai. Rīgas ielā visā tās garumā līdz tiltam pār Mēmeli tika izbūvētas ietves gājējiem ar apgaismotu gājēju pāreju krustojumos ar Bauskas un Kurmenes ielām. Auto novietošanas ērtībām ir izveidotas bruģētas, no ietvēm atdalītas "kabatas".

Posms no Bārbeles līdz Skaistkalnei jau desmit gadus bija valstī vissliktākajā tehniskajā stāvoklī – pēc asfalta seguma izbūves 1967. gadā šajā posmā nav bijuši remontdarbi, vien lāpītas bedres. Tilti izbūvēti pirms vairāk nekā 50 gadiem, turklāt tilts pār Iecavu visu šo laiku nebija remontēts.

 
Visi komentāri
 
Kanibaals 17.septembris 2017 21:34
0 0 Atbildēt

Būvnieku loģika, kur ietaupīt: Caurtekas nevajag tāds lietus jau tik reizi 100 gados

scope 18.septembris 2017 8:27
0 0 Atbildēt

Pag, cik zinu, ceļus, tajā skaitā arī to caurtekas, projektē paši LVC un viņiem tur gatavo projektu štābeļiem vien, tik naudas nav.

Uzturēšanu veic LAU, to, kam prioritāri izlietot naudu pie uzturēšanas - vvz, kas vai kurš nosaka...

Kas ir kas 19.septembris 2017 11:21
0 0 Atbildēt

Vispār jau būvniekam šajā gadījumā nav loģikas un likums to liedz, jo ir jādara precīzi kā projektēts.

Pat iedzīvotāji to bija sapratuši, jo viņu piketēšanas plakātos viņi kritizēja LVC un projektētājus, nevis būvnieku. (Tas tāds iesīkstējis diletantisms - fantazēt, ka viss atkarīgs tikai no būvnieka.)

PS. daļēji citos medijos pamatota ir kritika arī no pašvaldības par to, ka vecās iedzīvotāju caurtekas bijušas nelegālas, un tāpēc tādu vajadzība nav bijusi zināma projektētājam, kā arī viņiem vajadzēja celt trauksmi jau tad, kad redzēja, ka viņu apkaimē būvē ietvi un tas tātad ietekmēs daudz ko...

Būvniekam pašdarbība ir aizliegta.

Monro 23.septembris 2017 8:31
0 0 Atbildēt

Skaisti.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

TIEŠRAIDE no "Latvijas Gada auto 2026" apbalvošanas ceremoniju šovakar 19.00 1

Šovakar, 18.decembrī, svinīgajā apbalvošanas ceremonijā kļūs zināms, kurš auto izcīnīs prestižo titulu "Latvijas Gada auto 2026", kā arī laureātus papildus nominācijās. Lasīt vairāk

 

Avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete 4

Trešdien avārijā uz Rēzeknes šosejas gājusi bojā nepilngadīga jauniete, aģentūru LETA informēja Valsts policijā. Lasīt vairāk

 

Pāris, kas nav pāris. Kas kopīgs Lynk & Co modeļiem 02 un 08? (+ VIDEO)

Šoreiz TV Autoziņās salīdzinām divus it kā nesalīdzināmus Lynk & Co modeļus - elektromobili 02 un lādējāmā hibrīda 08. 02 kļuva par pirmo Lynk elektromobili Eiropas tirgū, un tas simboliski sekoja hibrīdautomobilim 01. Lynk & Co 08 turpretim ir tehniski identisks Volvo XC40. Lasīt vairāk

 

Vai Cupra sportiskais gars joprojām ir dzīvs? Atbildi meklē Jānis Vanks (+ VIDEO) 1

Cupra zīmols savulaik bija SEAT automašīnu sporta divīzija. Kopš tas kļuvis neatkarīgs, nebūt ne visas Cupra automašīnas aprīkotas ar 300 zirgspēku motoriem, un ražošanas apjomi tikko pārsnieguši miljonu. Vai tikai Cupra nav pārāk iegājusi "meinstrīmā"? Lai to noskaidrotu, paņemsim jaunāko Formentor VZ ar nu jau 333 ZS, un noskaidrosim, vai Cupra joprojām ir ātri un vienlaikus droši? Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti