Ar mopēdu un motociklu varēs braukt pa sabiedriskā transporta joslu 19

 

Foto: Ekrānbilde no Google.com/maps

Satiksmes Ministrija | 28.maijs 2019 15:16

Turpmāk sabiedriskā transporta joslas varēs izmantot arī motociklu un mopēdu vadītāji. To paredz šodien, 28. maijā, Ministru kabinetā (MK) izskatīti grozījumi "Ceļu satiksmes noteikumos".

Saskaņā ar Saeimā atbalstītajiem grozījumiem Ceļu satiksmes likumā,  Satiksmes ministrija sagatavoja un iesniedza izskatīšanai MK noteikumu projektu  “Grozījumi Ministru kabineta 2015.gada 2.jūnija noteikumos Nr. 279 “Ceļu satiksmes noteikumi””.   Līdztekus autobusiem, trolejbusiem un  taksometriem sabiedriskā transporta joslu varēs izmantot arī motociklu un mopēdu vadītāji.  Savukārt velosipēdi attiecīgajos gadījumos jau iepriekš varēja izmantot sabiedriskā transporta joslu.

Vienlaikus ar grozījumiem noteikumos, precizētas un saskaņotas likuma normas, ieviešot jaunus ceļa apzīmējumus, kā arī precizēta ceļu satiksmē lietotā terminoloģija attiecībā uz personām ar invaliditāti atbilstoši “Invaliditātes likumam”.

Tāpat turpmāk būs aizliegts pārvadāt pasažierus tādos automobiļos, kuriem aiz priekšējās sēdekļu rindas uzstādīts papildus drošības loks, jo šādi automobiļi nav piemēroti pasažieru pārvadāšanai aizmugurējā sēdeklī.

 
Visi komentāri
 
reku 28.maijs 2019 17:02
2 4 Atbildēt

Ko ta nu vairs,davai likvidējiet vispār sabiedrisko transportu.

rudens68 28.maijs 2019 18:15
2 6 Atbildēt

Nu kretīni . Tā jau Rīgas satiksmes šoferiem nav vieglākais darbs ,tagad vēl šitā nervu bendēšana . Un kā ar grafiku ievērošanu , vai tos arī pārtaisīs ?

Es 28.maijs 2019 20:20
9 3 Atbildēt

Tak bildē redzams, ka sabiedriskais transports neievēro savu joslu, bet veido sastrēgumus un tā notiek ļoti daudz vietās visā Rīgā

Vernons 29.maijs 2019 8:16
0 9 Atbildēt

Kā var šādi ied*rst, ja galīgi nav poņa kur, kā un kāpēc šis trolis tālāk brauks.

Bradypus 30.maijs 2019 12:42
5 0 Atbildēt

Izskatās, ka tev "galīgi nav poņa", kas notiek ar kopējo plūsmu, ja sabiedriskajam ir iedalīta sava josla, bet tas izmanto citu. Nav normāli, ka iela tiek mākslīgi "sašaurināta". Konkrētājā bildē to nevar redzēt, bet praktiski visi šādi sabiedriskā transporta vadītāji šajā ceļa posmā ir pārkāpēji, kam, saskaņā ar taviem uzskatiem, pienākas nāvessods.

Palaidniex 29.maijs 2019 10:34
3 0 Atbildēt

Visai interesants apgalvojums.

Jau tagad daudzi, reizēm pat nospiedoši lielākā daļa no attiecīgajā brīdi novērojamajiem, motociklisti mēdz pretēji CSN izmantot šīs joslas. Kaut kā neesmu manījis, ka tie kaut kā nebūt būtu kavējuši vai traucējuši pa tām braucošajam sabiedriskajam transportam...

LMT 28.maijs 2019 22:40
0 4 Atbildēt

Pļurkšķi atkal līdīs zem riteņiem!

Vernons 29.maijs 2019 8:19
3 10 Atbildēt

Pie jebkura kontakta ar sabiedrisko šie pļurkški būs vainīgi! Jo ar video kamerām sabiedriskais apkrauts ne pa jokam.

Palaidniex 29.maijs 2019 10:33
6 2 Atbildēt

Atradies umņiks, kas uzskata, kam kamera, tam taisnība...

Nebūsi kaut ko sajaucis?

Vernons 29.maijs 2019 20:20
0 8 Atbildēt

Man nav vajadzīga kamera, lai pierādītu kurš brauca juridiski aplam. Kameru gan ņem vērā, tas palīdz.

Palaidniex 30.maijs 2019 9:40
5 0 Atbildēt

Aaa - “juridiski pareizi” brauc tas, kura pusē tu nostājies...

To jau mēs zinām.

Pat tad,ja juridiski nepareizi braucošā sabtransa uzstādītās kameras video to pierāda... jo tev tā šķiet vai gribētos...

Vernons 30.maijs 2019 10:32
0 7 Atbildēt

CSL 19. pants diktē "Pienākumus un tiesības"! Tu pats pamēģini, Tev sanāks!

Palaidniex 30.maijs 2019 12:33
6 0 Atbildēt

Motobraucējam ir tikai pienākumi, sabtransam tikai tiesība?

Neesi neko sajaucis? Kas atcēlis motobraucēju tiesības un sabtransa pienākumus?

Kur rakstīts, ka sabtransam ir citi, pār citiem satiksmes dalībnieniem pārāki CSN? Un tikai nevajag fļūtīt, ka sabtrans vienmēr brauc pareizi, nekad neko nepārkāpj un nekad pats nav CSNg izraisīājs un vainīgais...

Yukki 29.maijs 2019 10:19
0 2 Atbildēt

Vai velo/moto drīst(ēs) braukt arī pa sabiedriskā transporta joslu, kas iet pretēji citu transportlīdzekļu joslām? Pašreiz virs tām ir "ķieģelis"

Palaidniex 29.maijs 2019 10:32
0 2 Atbildēt

Šis ir labs jautājums!

janka 29.maijs 2019 11:14
2 0 Atbildēt

ķieģelis ir ķieģelis un punkts. Te nav pat jautājumu, ja ir - pārlasi noteikumu grāmatiņu, kas drīkst braukt, ja ir ķieģelis.

Zigis 29.maijs 2019 15:30
0 0 Atbildēt

Tad no kura datuma varēs izmantot moto transports šīs privilēģijas?

Chankaishi 30.maijs 2019 9:20
1 5 Atbildēt

Buus vairaak nelaimes gadiijumu ar motocikla vadiitaajiem, zinot kaa tie ieveero noteiktos aatruma ierobezhojumus. Gadijumos, kad autovadiitaajam jaanogriezhaas pa labi. Ja mocis brauc 2x aatraak par atljauto, tad arii ''skaties divreiz'' nepaliidz.

Palaidniex 30.maijs 2019 12:34
3 0 Atbildēt

Tieši tāpat daudzās vietās brauc autovadītāji.

Uz Brīvības gatves , Zemitānu satiksmes pārvada un daudzās citās vietās...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 10

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 3

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti